- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že cyklostezky nejsou potřeba a ať se na ně složí cyklisti?
Naopak. Používání cyklostezek odlehčí autodopravě, sníží se náklady na výstavbu silnic a zaplněnost města. Pomůže to nejen cyklistům, ale pradoxně hlavně automobilistům.
Proto evropská velkoměsta dělají ve velkém půjčovny kol a stezky.
Ano, ať si to dělají velkoměsta i maloměsta, ale ne stát.
povolení na návštěvu tohoto nepotřebujete:
To je přece věcí obce, jestli chce mít cyklisty mimo silnici. Jinak je cyklista řidič jako každý jiný a může si pěkně jet po silnici (teda kromě dálnice a rychlostní). Ať si pěkně staví cyklostezky obec a nevymáhá od jiných to, co jí dát nemůžou a nesmějí.
Dodavatel vyhraje zakázku, investorovi předloží změny, které přinesou úspory ačkoliv nejsou v souladu se zadáním, investor na snížení ceny slyší a změna je na světě. Problém u státních zakázek je však v tom, že skutečné úspory nejsou plně promítnuty do výsledného snížení ceny. Část těchto peněz je použita na "schválení" změn, zbytek jde dodavateli do kapsy. Daňový poplatník pláče.
To je ale pekna blbost... co jste napsal. Evidentne asi nemate velky prehled o financovani zakazek z verejnych zdroju a rozpoctove problematice co?
Ale co... internet snese vsechno...
Na cyklisty se nehledí. Auta jezdí přes celou Prahu pěkně po přímých silnicích, ale cyklista aby překonával převýšení kdoví kde dvakrát delší a kopcovatější trasou.
Stačí vyjet někam ven (Německo, Rakousko, Skandinávie) a při návratu se mi dělá špatně! A to je Bém prý sportovec.