Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda s dvěma mrtvými zastavila silnici do Ústí

Dva lidé ráno zemřeli při tragické nehodě u Malých Žernosek nedaleko Lovosic. Srážka dvou kamionů a dvou osobních vozů zablokovala silnici I/30, která vede podél Labe do Ústí nad Labem. Policie odklání dopravu. Silnice má být otevřena nejdříve v 19:00.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

flajboj82

Ústí - Lovosice

Jezdím tuhle trasu tak 4x týdně a je to tragédie naprostá!!! Silnice je přetížená. Už aby to zakázali přes ty Lovosice pro kamiony. Mohli by pak znovu otevřít ten sjezd v Lovosicích pro os.auta.  

0/0
24.8.2007 21:20

Heralik__

Re: Ústí - Lovosice

Meli by zlikvidovat zelenáče... :-)

0/0
27.8.2007 8:03

berry_07

koukám že se tu probírá kde co... :-(

Vážení,jezdím již od roku 1990 jako profesionál,co se děje dnes na silnicích je jen a jen z devadesáti procent na řidičích,kteří nemají prachžádné zkušenosti,jezdí rovnou od stolu z autoškoly a hlavně si neuvědomují,že jsou zbraní hromadného ničení ( dle nákladu ) . Po té činí pět procent nehod selhání organizmu a zbytek,tedy pět procent je na selhání techniky.Stane se že rupne čep,bouchne kolo.. U lidí zase mikro,nebo srdce.. Pak tu máme specialisty co píší SMS a valí kilo s dvaceti tunama za prdelí.. Já říkám jedno,mému synovi, ; chlapče,sedáš li za volant,počítej s tím že jsi na devadesát procent v mixéru,kde nevíš co tě semele a deseti procenty v báni,kdy nevíš co semeleš ty.. Mysleme proto na to,že doma na nás někdo čeká,počká i tu hodinu na víc,ale zase nás strašně rád uvidí. Páni vždyť žijeme jen jednou.. Na závěr upřímnou soustrast pozůstalým,ať se nehoda stala jakkoliv,odnesly to dva lidské životy,jejich rodiny a známí.. Myslím že taková daň by se neměla odvádět denně,Berry_07

0/0
24.8.2007 18:38

krysar

Re: koukám že se tu probírá kde co... :-(

R^

0/0
24.8.2007 22:00

jgeo

Re: koukám že se tu probírá kde co... :-(

BRAVO, s tim se neda nez souhlasit!

0/0
24.8.2007 22:36

dislektik-idnes si na mě zasedla

tady je zase rozum bradů

0/0
24.8.2007 17:11

pinguone

..zruste Zelene..

..ubude silnicnich havarii...:-P

0/0
24.8.2007 15:39

kraxna

Videosimulace plánovaného úseku dálnice přes Středohoří

http://aktualne.centrum.cz/video/?id=83104

Na této variantě nevidím nic tak hrozného.

0/0
24.8.2007 14:35

houba_

to drevak_patlak

tvoje argumentace zni velmi rozumne, ale narazi na jednu podstatnou skutecnost: argument, ze dalnice ma vest pre nejcennejsi uzemi CHKO se pravdepodobne nezaklada na pravde, pokud tedy nekdo nepovazuje za nejcennejsi oblast CHKO kamenolom.

Patrik uz ukazal v plne nahote, kdyz se verejne priznal, ze v teto oblasti byl poprve cca v 2004 pri prilezitosti jine dopravni nehody. Je to ukazkovy priklad "rozhodovani od stolu"

0/0
24.8.2007 13:54

drevak_patlak

Re: to drevak_patlak

Kamenolom není po celé trase ale jen na krátkém úseku a pravděpodobně ho nikdo nepovažuje za nejcenější část Středohoří. Kvůli kamenolomu se také spory nevedou.

0/0
24.8.2007 13:57

houba_

Re: Re: to drevak_patlak

kamenolom se v posledni dobe rozrostl do neskutence obrovskych rozmeru (kupodivu to DZ nechava klidnymi!!)

D8 ma premostit oparenske udoli, zaborit se do kamenolomu  a pak uz vede pozue po polich - tak jaka "cenna krajina" ??

0/0
24.8.2007 14:04

drevak_patlak

Re: Re: Re: to drevak_patlak

Tak tak, ty louky jsou biologicky cenné, byť pro většinu lidí nezajímavé.

0/0
24.8.2007 14:18

houba_

Re: Re: Re: Re: to drevak_patlak

nikoliv louky, ale pole

0/0
24.8.2007 14:20

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: to drevak_patlak

Pole (třeba okolo Prahy ) byla prý strašně cenná jako zemědělská půda.Proto je dnes většina z nich vyňata z půdního fondu a jsou na nich doslova naflákána satelitní městečka.Samozřejmě bez jediného pípnutí ekologických aktivistů. :-/

0/0
24.8.2007 14:38

aquilegia

tak

hlavně,že jsou zelení aktivisté spokojeni..:-/

0/0
24.8.2007 13:27

houba_

Re: tak

pouze neznalost je cini spokojenymi

na tuto nehodu (http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A041018_185430_krimi_ton) se prijel podivat M.Patrik z Deti Zeme, kterym muzeme dekovat za to ze nemame dalnic, take jim mohou podekovat stovky ci tisice pozustalych po obetech nehod na I/8 a I/30. Kdyz prijel na misto, tak s klidem prohlasil: "Jsem zde poprve, vubec jsem nevedel, jaka je zde s dopravou tragicka situace." Take sliboval zmenu postoje DZ, vysledek jeho slibu zname vsichni

0/0
24.8.2007 13:39

strycek_Pompo

Re: tak

ono to tak úplně neni, bolševik D8 naplánoval tak, že načrtnul čáru a prd se staral kudy, dobře je to vidět třeba v Trmicích, kde dálnice rozdělila historický náměstí a zámek. Ředitelství silnic a dálnic se toho plánu drželo i po revoluci, kdy se stavba mohla ještě bez větších problémů od CHKO odklonit, protože dálnice u Lovoše je fakt zvěrstvo. Takže vinu, že dálnice ještě není, tentokrát nemaj jen ekologisti, s jejichž protestem se muselo počítat, ale i silničáři, kteří mohli dohadům o tunelech předejít a dokud nebyly postavený nový úseky, naplánovat vhodnější trasu.

0/0
24.8.2007 13:47

houba_

Re: Re: tak

jina alternativni trasa v podstate neexistuje

jestli kolem lovose vede pretizena I/8 nebo D8 je uplne jedno, je to pouze silnice o par metru sirsi,

jediny negativni dopad D8 na Ceske Stredohori spatruji pouze po dobu stavby a zde se mohou DZ angazovat, po doknceni D8 me nenapda jedine negativum ve srovnani se soucasnym stavem

0/0
24.8.2007 13:59

strycek_Pompo

Re: Re: Re: tak

existovala varianta přes Louny, Most, Bílinu a Teplice

0/0
24.8.2007 14:06

drevak_patlak

Re: Re: Re: tak

Teď už neexistuje. Ale před začátkem stavby existovala. Teď už existuje jediná rozumná možnost a to dálnici zahrabat do tunelu. Buď hned u Lovosic nebo alespoň až pod vrchem Kubačka (což je mimochodem trasa kratší a výškově výhodnější než prosazovaná povrchová).

Negativa povrchové dálnice pochopitelně jsou i v porovnání se současným stavem. Jednak v současnosti jezdí přes Středohoří jen polovina dopravy (ve směru od Německa se jezdí podél Labe), dále se lze obávat toho, že úplná dálnice přiláká novou dopravu (což už se děje teď po otevření úseku Ústí-Dresden), kromě toho bude v CHKO o jednu ne zrovna úzkou silnici více a která povede přes biologicky cenná území s výskytem chráněných biologických druhů.

0/0
24.8.2007 14:09

houba_

Re: Re: Re: Re: tak

tak v tom pripade doporucuji pohledem do mapy zjistit, kde vsude se nachazi Ceske Stredohori. I silnice podel labe vede ceskym stredohorim

tim, ze provoz ze soucansych I/8 a I/30 pojede po jedne D8 se provoz jiste nezvysi, pouze zkoncentruje a vrati se tedy do puvodnicho stavu pred otevrenim useku do Drazdan,

prestoze v totmo useku jezdim kazdy den a bydlim v teto oblasti, skutecne nepozoruji extremninarust dopravy po otevreni useku D8 na Drazdany, plynuly narist dopravy je zde trvale a dlouhodobe, stejne ajko v cele CR (bez ohledu na stavbu dalnice)

0/0
24.8.2007 14:19

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: tak

Tak tak, Labe pouze dělí Středohoří na část východní a západní .Mimochodem zcela bez povšimnutí ekologů proběhl obrovský nárůst kamionové dopravy v západní části,v úseku Úštěk-Malé Březno , a to poté,co dopravci zjistili,že je to nejkratší cesta z Liberce či České Lípy do Ústí. Zákazníkům zřejmě stále účtují starou trasu přes Děčín (cca 25 kilometrů rozdílu v kapse).

0/0
24.8.2007 14:44

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Popletl jsem světové strany,jedná se o východní část Českého Středohoří.

0/0
24.8.2007 14:47

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Moment, kolem Zubrnic? V životě jsem tam kamion nepotkal

0/0
24.8.2007 14:49

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Bývávalo,dnes z Malého Března do Úštěka ( cca 20 minut) tak 10-12 jen v protisměru.

0/0
24.8.2007 14:52

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Tak za dvě hoďky to tam cestou na Mácháč zkontroluju :-)

0/0
24.8.2007 15:00

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

To už je po špičce,zítra a pozítří mají zákaz jízdy ! :-)

0/0
24.8.2007 15:04

drevak_patlak

Re: Re: Re: Re: Re: tak

Labe skutečně dělí STředohoří na dvě poloviny. Nicméně právě Labe už je nevratně poškozeno kanalizací a mezi nejcennější úseky rozhodně nepatří. Stejně jako tu už tradičně vedou komunikace (silnice i železnice). Kopce na levém břehu Labe jsou ale dotčené podstatně méně a proto tak cenné.

0/0
24.8.2007 15:36

kraxna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Cenný levý břeh?Takže pravý břeh nestojí za nic, jo? Varhošť,Sedlo,Kalich,Panna....no to zírám ! 8-o

0/0
24.8.2007 16:42

flajboj82

Re: Re: Re: tak

naprostej souhlasR^

0/0
24.8.2007 21:21

drevak_patlak

Re: Re: tak

Tak tak. Ekologové řvali hned po revoluci a dokonce naplánovali vlastní trasu, která objížděla Středohoří z jihu, z Prahy velmi hrubě ve směru na Slaný-Louny-Bílinu-Teplice a odtud do Německa. S pohledu cesty do Německa byla trasa cca stejně dlouhá jako ta dnešní, podobně do Teplic, prodloužila by se jen do Ústí n.L. Jenže o tom se ŘSD ani nechtělo bavit a postupně (salámovou metodou) postavilo dálnici až do Lovosic, kde se zaseklo kvůli dosud nevydané výjimce pro stavbu v CHKO. Stavělo se tedy v době, kdy ještě nebylo vůbec jasné, zda ministrstvo ŽP vůbec povolí stavět přes Středohoří. Nikdo s ŘSD si přitom nepřipouštěl, že by snad tato výjimka nebyla udělena.

0/0
24.8.2007 14:03

houba_

Re: Re: Re: tak

vyjimka byla vydana jiz davno, pouze byla napadena u soudu

0/0
24.8.2007 14:06

drevak_patlak

Re: Re: Re: Re: tak

Musel bych hledat, ale mám dojem, že výjimka byla vydána až někdy v roce 2001 či 2 +- a v té době už byla většina úseků dokončena. Dělalo se skutečně salámovou metodou, na konci 90. let tu stály tuším hned 3 nezávislé a nespojené kousky dálnice, které se dočkaly ucelení až později.

0/0
24.8.2007 14:11

houba_

Re: Re: Re: Re: Re: tak

v te dobe D8 koncila u Nove Vsi (ME) a byl hotovy usek UL-TP (z duvodu planovane likvidace Chabarovic a tim i zanikem silnice I/13 v useku TP-UL

0/0
24.8.2007 14:25

drevak_patlak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak

Úsek Teplice-Ústí je sice součástí D8, ale jedná se o silnici zcela jiného významu. Ta má význam i bez dálkového spojení a navíc není nijak kontroverzní co se týče dopadu na ŽP.

0/0
24.8.2007 15:37

aquilegia

Re: Re: tak

ano, podobné argumenty používali aktivisté i při budování obchvatu kolem Plzně a rádi je používají při blokování obchvatu Prahy..:-/

0/0
24.8.2007 14:05

strycek_Pompo

Re: Re: Re: tak

proč jim tedy ŘSD takové argumenty do rukou dává? :-P

0/0
24.8.2007 14:08

WIFI

Re: tak

aktivisti mohou za to, že kvůli nízkému mýtu a nulové dopravní koncepci ohledně tranzitu, u nás jezdí mraky kamionů ? tím že se postaví dálnice, se nic nezmění, jen se uvolní kapacita a to přitáhne nové kamiony

0/0
24.8.2007 14:04

houba_

Re: Re: tak

pritahne nove kamiony?? to jako ze nejaky kamionak jen tak ze srandy bude jezdit napric evropou aby se povozil po dalnicich?

aktivisti mohou zato, ze dosud nestoji D8 a ridici musi denne:

- riskovat jizdou po silnicich, ktere konstrukcne vyhovuji provozu nekdy 50.let

- palit neskutence litry paliva tim, ze se plouzi v kolonach pres kopce, anmisto aby cele CS projeli behem nekolika malo minut na vyssi prevodovy stupen

0/0
24.8.2007 14:09

strycek_Pompo

Re: Re: Re: tak

Proč ty chudáci nevyužívali dotovanej železniční systém Ro-La?

0/0
24.8.2007 14:16

drevak_patlak

Re: Re: Re: Re: tak

Protože už nic takového dlouho nejezdí.

0/0
24.8.2007 14:19

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: tak

no vždyť píšu proč nevyužívali, kdyby využívali, tak jezdí

0/0
24.8.2007 14:21

houba_

Re: Re: Re: Re: tak

dotovanej system RoLa byl velmi vyuzivany

nedotoavny system RoLa byl tak drahy, ze se nevyplatilo ho provozovat

0/0
24.8.2007 14:35

drevak_patlak

Re: Re: Re: tak

Ze srandy pochopitelně ne. Pokud ale vznikne nová kapacitní a rychlá komunikace, pak to zvýhodní tento druh dopravy před jinými, v tomto případě proti železnici a Labské vodní cestě. Je tedy možné a pravděpodobné, že se íky rychlosti část železničních a lodních přeprav přesune na silnice do kamiónů

V osobní dopravě už se to děje. I přes absenci sporného úseku už dnes klesla jízdní doba autem natolik, že např. vlaky proti ní nemají velkou šanci. Zatímco modernizace koridoru se dělala prakticky ve stávající stopě (naprojektované už v polovině 19. století) a rychlíky Praha-Dresden si ubraly z jízdní doba jen cca 20-30 minut, řidiči dostali úplně novou rovnější, kratší a rychlejší trasu, která ubrala z cesty do Drážďan možná i přes hodinu. Jeden můj příbuzný jezdí do Drážďan pravidelně, většinou jezdil vlakem a přespával tam. Teď to má z Prahy za dvě hodiny i s parkováním i na vícedenní akce jezdí autem a spát domů.

0/0
24.8.2007 14:18

destík

kecálisti

No, nevím, ale v tom penálu - v tom jsou oba řidiči těch tzv. kamionů!!! A co vím, ten jeden nebyl žádný spěchálista - i po dálnici jezdil jen 80 - tedy pokud jel náklaďákem !!!!! Tak neodsuzuj, kdy o tom víš kulový !!!

0/0
24.8.2007 12:37

modem

Re: kecálisti

Vážený! Nechce se mi věřit,že to zavinili kamioňáci.Jezdím tam každý den,a kamioňáci jezdí na 99% podle předpisů,ukázněně,neriskují.Kromě toho je tam zákaz předjíždění nákladních aut po celé trase.Takže podle mě řešil nějakou situci,kterou mu naservíroval nějakej borec v Oktávce.Ti tady naopak dělaj dost dusno.

0/0
24.8.2007 12:47

kraxna

Re: Re: kecálisti

Microspánek...zřejmě...jeden z kamionů v protisměru... 

0/0
24.8.2007 12:50

destík

Re: Re: kecálisti

No nevím, ale do toho Volva to ten pivařský napálil čelně - takže to tak asi bude.

0/0
24.8.2007 13:07

flajboj82

Re: Re: kecálisti

No, oktávku mám  jezdím na této silnici s velkým respektem. Byla nehodová už v době, kdy žádná dálnice nestála.

0/0
24.8.2007 21:27

Condomer

Re: kecálisti

jj to je radost, na dálnici 80 a ještě pokud možno v rychlém pruhu, dneska jsem potkal asi 3 takové dobrodince, v 90 v rychlém pruhu a poctivě 70, dva z nich dokonce ani nikoho nepředjížděli, jen měli pocit, jak jsou rychlý

0/0
24.8.2007 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.