Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Změny ve zdravotnictví provázejí zmatky

Reformu zdravotnictví schválili poslanci před třemi dny, ale až teď postupně vychází najevo, co všechno obsahuje. A kdo vlastně bude platit u lékaře, a kdo nakonec ne. Leccos je překvapením i pro poslance, kteří pro změny zákona zvedli ruku. Mnozí stále nevědí, pro co přesně hlasovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sorgedoktor

Můžete si nechat přepočítat...

zda je    výhodnější  invalidní nebo   straobní   důchod...Hm  pochybuji..Nikdo   neví, jaké   budou   koefiicienty nárustu vym+ěřovacího  základu.To se  asi spočítat nedá..

0/0
27.8.2007 20:47

Barbarela

souhlas

Ano,s těmi důchodci nelze než souhlasit.Skutečně si zaslouží důstojně dožít.Všechny ty reformy,které probíhají v tomto státě se jich dotknou nejvíc.Mám ráda staré lidi a je mi to celé velmi líto.

A něco k těm platům.Já jsem zatím na matřeské a přivydělávám si,takže můj čistý příjem s rodič.příspěvkem,přídavkami  a platem je kolem 14tis.Až začnu pracovat naplno a nebudu na MD,tak si vydělám max. 10tis.Z toho se příliš dobře nežije.

0/0
27.8.2007 8:54

sorgedoktor

Jinak výše jsem provedl ekonmomickou analysu důchodců

kteří  mají  důchod  kolem 7 a půl ticíce..

A jse toho  názoru...že   tito lidé   by  měli   svůj   život  v  tomot   státě  dožít   důstojně   člověka

0/0
26.8.2007 18:53

traktorista operator

Re: Jinak výše jsem provedl ekonmomickou analysu důchodců

zkus provest analyzu mladeho cloveka,co bere 7,5 litru,ma deti atd:-P

0/0
27.8.2007 8:45

kralovnaceska

Re: Re: Jinak výše jsem provedl ekonmomickou analysu důchodců

Ale ti mají pořád šanci najít si něco lépe placeného, ale starý nemocný člověk? Nejvíce se mi líbí úleva na daních pracujícím invalidním důchodcům. Plně invalidní důchodci by měli mít důstojný důchod pro důstojný život - ale: Jak může být pracující¨plně invalidní důchodce? Buď plně invalidní je a nemůže proto pracovat, nebo může pracovat a pak není plně invalidní. Totéž platí pro lidi přestárlé a nemohoucí. A i ti jsou na min.práce a soc.... známí, protože dostávají příplatky k důchodu, nebo by je měli dostávat.Jenže v tom je také binec. Můžete si nechat přepočítat, co je pro vás výhodnější, jestli starobní nebo invaklidní důchod. A tím se ztrácí přehled o invalidech. Podle mne by měl být invalidní ¨důchod vždy vyšší už proto, že by to měli být pouze lidé, kteří si vydělávat nemohou.Ale to by si stát musel udělat pořádek na posudkových komisích.

0/0
27.8.2007 11:59

sorgedoktor

Re: Re: Re: Jinak výše jsem provedl ekonmomickou analysu důchodců

Posloyšte..posudkové   komise  už    nejsou...

To   bylo  OPKSZ, byli tam  2  lékaři a   asi 3   laici..Ted tam obvodní lékař není...Kdo by mu to   zaplatil??Laici tam nejsou také..

M i m o     t o     v á s    upozornuji, že to   z  lékařů nikdo nechce  dělat..

0/0
27.8.2007 20:45

sorgedoktor

Prasáku doporučuji..

Přčtěte  si  zákonné    a  podzákonné    normy  MZ  a    MPSV.

Třeba zák20/66, 48/ 97  ...a  pak říkejte, kso je  idiot a kdo ne..

0/0
26.8.2007 18:52

gentlastwo

Dislektiku, čtet noviny??

o  odhlesování  lustračního   zákona   několim  pravicových poslanců prohlásilo že  neví,

pro  co hlasovali..

0/0
26.8.2007 18:42

singlemalt

Re: Dislektiku, čtet noviny??

není divu. Donašeči jsou vesměs pod vedením Roka a Falmera. Tam bylo hlasování s hlubokou znalostí věci:-)

0/0
26.8.2007 18:54

sorgedoktor

Re: Re: Dislektiku, čtet noviny??

Poslyšte...

Já    Vám    nerozumím...Zdá se, že v těch  seznamech   ja obecně  takový   chaos že  se   vcelku nepozná, kdo  byl   jako   konfident   ze  zjištných  důvodů...Kdo někomu  ublížil..

No a pak  tam někteří  byli asi natlačeni:Někdo z  rodiny   emigroval, dotyčný byl   vyhozen ze strabny atd atd..

0/0
26.8.2007 20:44

Filosofelita

Re: Re:Vy jste opravdu Singl..

To   bylo  normálně   zveřejněno   ČTK   že pravicoví poslanci po  odhlesování  lustračního  zákona prohlásili, že neví pro co hlasovali..Pokud jim bylo  něco přes 30 já se nedivím..

0/0
26.8.2007 21:41

dislektik-idnes si na mě zasedla

jakněkdo může hlasovat pro něco aniž by veděl pro co

8-o8-o8-o8-o

0/0
26.8.2007 12:38

pepe999 from Manchester

Zmeny ve zdravotnictvi???

Co takhle zmenit pacienty?? Zejmena ty bolsevicke praseci rakvace, kteri si stezuji kdyz nemaji a to prakticky porad...:-©:-©:-©

0/0
26.8.2007 12:32

mjold

spolek neodpovědných,hloupých vyžírků

Nejsem tip diskutéra, který by používal hrubých a sprostých slov, ale bohužel, musím konstatovat, že tak hloupou a nezodpovědnou vládu, plnou vyžírků jsme snad v historii ještě neměli.Pokud poslanci schválili "reformu" aniž do dnes vědí co jednotlivé kapitoly obsahují, potom "klobouk dolů".Kéž by se občané zpamatovali a dali to našim zastupitelům pádným způsobem najevo. Zvonit klíči by asi tentokrát nepomohlo, spíše pořádně "vyvětrat" ve vládě,parlamentu a senátu.Pokud to tak půjde dál, budeme mít brzo v Česku "Českou Alkaidu" ze zbídačelých lidí, kteří budou živořit a bydlet pod mosty, protože všechno se zdraží, asi jim nezbyde nic než vzít klacky do ruky a vyrukovat na naše zákonodárce. Je to skutečně neuvěřitelná lumpárna !Rv 

0/0
26.8.2007 11:51

Barbarela

Re: spolek neodpovědných,hloupých vyžírků

SOUHLAS!!!!!!!!!!

0/0
26.8.2007 17:14

wcbaba

Re: spolek neodpovědných,hloupých vyžírků

pod vedením toho lháře, lumpa, darebáka a hochštaplera Topolánka 

0/0
26.8.2007 17:19

Majkyho_pupik

Re: spolek neodpovědných,hloupých vyžírků

;-Dteda s vama je fakt prdelR^

0/0
26.8.2007 18:43

prasák

vždy bordel

Ve zdravotnictví bude vždy bordel, dokud se na noční místo dělání pořádku bude píchat. Rv(Y)

0/0
24.8.2007 21:28

Barbarela

Re: vždy bordel

Na noční jsem nikdy nepíchala,pokud myslíš šukání,ale nemocným ijekce ano.Stále nechápu,kde se tyto zkreslené představy u nezdravotníků berou.

0/0
25.8.2007 13:02

Filosofelita

Re: Re: vždy bordel..Privatisaci zdravotnictví..

si  představujeme  asi   takhle:Která sestra  doktorovi nedá, bude mít základní plat..

Budou smluvní  platy..I pod      tarif..

Já asi do  rána umřu...Brbudo..

0/0
26.8.2007 21:32

singlemalt

Re: vždy bordel

trochu začarovaný kruh. Je.li tam bordel, pak mají náplň práce i v noci správně.

0/0
26.8.2007 12:24

aadler

?

jen bych se chtel zeptat, proc kdyz ma nekdo v Cechach neco znamenat, musi se jmenovat Djamila, Petrenko, Bobosikova, Habiduladej Hulimuladej, Abdullah Habbas, a vubec tak nejak podobe typicky cesky. Nebo to vidim spatne?

0/0
24.8.2007 21:26

Dominica

Kde jsou ty doby

kdy tady diskutovali inteligentní lidi. Teď je to tu samá nadávka, arogance a tupost. No prostě, jako v parlamentu.

0/0
24.8.2007 14:37

Barbarela

Re: Kde jsou ty doby

Dominico,přípiš pečlivě jsem si tuto dis. nepročítala,ale když jsem přispívala předevčírem do dis. na stejné téma,tak to tam také arogancí a tupostí jen sálalo.Mně to vždy strašně mrzí,když vyjádřím nějaký svůj názor,nebo konkrétně v té dis. jsem jen jako zdravotník chtěla všem vysvětlit rozdíl mezi infekcí virovou a bakteriální a vrozdílných postupech léčby.Ani jsem nečekala,že na to bude někdo reagovat a představ si,že to vyvolalo tolik negace a urážek vůči mě,že už jsem neměla dál v dis. chuť pokračovat.

0/0
24.8.2007 20:06

Barbarela

To je ...

Tak to je vážně úžasný.Poslanci hlasovali pro reformu,se kterou nejsou v dostatečné míře obeznámeni.Já nechápu,jak někdo může hlasovat pro něco,čemu nerozumí.Tak vážně nevím,za co si ty poslance platíme .Ale předpokládám,že to nebude pro jejich krásu...ale ptrně ani pro jejich mozky...tak fakt nevím!;-€

0/0
24.8.2007 13:40

Abdéřan

Re: To je ...

Sexy mozky?;-D

0/0
24.8.2007 13:59

wcbaba

Re: To je ...

Víš co je to stranická disciplina, když strana řekne hlasuj pro tak hlasuju a neptám se, protože tak je to správné, kázeň je to hlavní, a to je správné protože kázeň musí bejt......

0/0
25.8.2007 15:29

Barbarela

Re: Re: To je ...

R^R^A kdo nechce poslouchat,tak by měl být bezmilosti zbičován!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
25.8.2007 15:49

sorgedoktor

Re: Re: Re: To je ...Barbarelo...správně..

Ted   vidíte   vážnost  a    seriosnost    diskuze

v   celé     šíři..Nakonec    v   Antickém Římě  tak tam   byl   lékař   něco  mezi  nevolníkem otrokem nebio tak nějak.A  běda, jak   některé  římance nebyl po vůli!!Také bičovat !!

0/0
26.8.2007 20:46

Barbarela

Re: Re: Re: Re: To je ...Barbarelo...správně..

Zdravím!Napsala jsem to jen z legrace.Vážně to tak bylo?Tak to tedy byla hrůza.

0/0
27.8.2007 8:43

Filosofelita

Barb...to je z literatury.Pořádný Říman.

šek  do  armády.Lékaře, felačary   a pod vykonávali   zajtci/třeba řekové,Nubici atd/Samozřejmně, když byli válečnící v poli a Římaku to  svědělo..zavolala si lékaře..

0/0
28.8.2007 10:14

Filosofelita

Re: Re: Re: To je ...POZOR!!!

Bičování   vedel    SEXU  patřží

  k   sexuálním   abrecím..

Jste  dost podezřelá..

0/0
26.8.2007 21:40

Barbarela

Re: Re: Re: Re: To je ...POZOR!!!

To byla vážně legrace.Nejsem SM zaměřená.Spíš naopak.Ale většina poslanců by si to bičování vážně zasloužila....R^

0/0
27.8.2007 8:46

kralovnaceska

Re: Re: To je ...

Jestli je to tak, že hlasují jen proto, že to strana žádá a nesmí uhnout, tak tam nemusí chodit, ušetříme miliony a předseda to odhlasuje sám. přičtou se mu hlasy podle počtu jeho poslanců a nemusíme je živit.A tak to je. Mimo Melčáka a Pohanky, ale ti by místo ochranky zasloužili rozbít hubu. A to myslím naprosto vážně.

0/0
27.8.2007 11:50

gentlastwo

Re: To je ... Paní, já mám pocit,

že   opravdu   nerozumíte  politice..Věc   stranické   kázně   je, že   hlasuji   pro to, co   chce  strana.Sám si miohu  myslet  právě  opak..

0/0
26.8.2007 18:46

kralovnaceska

Re: Re: To je ... Paní, já mám pocit,

Ale ve slibu je něco s nejlepším vědomí a svědomí a to stranické není.

0/0
27.8.2007 12:05

_Aleister_

Je v tom pár dobrých nápadů, ale jinak paskvil. hlavně se mi nelíbí ta nedořešenost poplatků z apohotovost a výdej léků v pohot. lékárně, platiti 2x.

:-/

0/0
24.8.2007 11:32

anžto

Re: Je v tom pár dobrých nápadů, ale jinak paskvil. hlavně se mi nelíbí ta nedořešenost poplatků z apohotovost a výdej léků v pohot. lékárně, platiti 2x.

přesně, to jsem už někam níže psala taky.

0/0
24.8.2007 11:39

_Aleister_

Re: Je v tom pár dobrých nápadů, ale jinak paskvil. hlavně se mi nelíbí ta nedořešenost poplatků z apohotovost a výdej léků v pohot. lékárně, platiti 2x.

placení za sono a markery u těhotných není taky dobré, jen málokdo je ochoten cálovat a pak bychom ztratili primát v screeningu a dopadli jako v USA, kde se chudina spoléhá na ježíše a pak to tak vypadá...

0/0
24.8.2007 11:40

prasak1

ještě podotek

koukám, že se tu pepé zase projevoval jako šťavnatej kus kreténa, nepřekvapils hochu ... ;-D;-D;-D

0/0
24.8.2007 11:25

pepe999 from Manchester

Re: ještě podotek

Napodobne, projevujes se tady jako v poslednim stadiu cervenky...:-©:-©;-D

0/0
24.8.2007 11:27

prasak1

Re: Re: ještě podotek

OK, já se z toho vymarodim, ale ty zůstaneš kreténem navěky ...;-D;-D;-D

0/0
24.8.2007 11:37

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: ještě podotek

Nemyslim, ze by to slo lecit. Holt bolsevickej rypak nevylecis...;-D:-©

0/0
24.8.2007 11:39

_Aleister_

Re: Re: Re: Re: ještě podotek

nechci se vám vměšovat do dialogu, ale můj spolupracovník zažil Ratha ještě jako asistenta pro výuku na ARO v Motole, a potvrzuje, že byl odborně schopný, ale velmi konfliktní ve vztahu ke kolegům i studentům. že se ale potom ideově zvrhl a prodal svědomí, je věc jiná...

0/0
24.8.2007 11:54

prasak1

shrnutí

sorgedoktor je idiot, kterému není rozumět a se kterým není nutné ztrácet čas ...

reforma zdravotnictví je nutná, ale tento pasqil je ještě horší než reforma veřejných financí jako celek, v této reformě nejde o pacienta, nejde o řešení financování zdravotnictví, jde pouze o další maštění kapes farmaceutických firem viz přílepek úhradové vyhlášky k zákonu, o kterém se nesmělo diskutovat, ale pouze tupě zvedat ruce ... :-©:-©:-©

P.S. A´t je sRáth jakejkoli dobytek, tak odborně Julínka převyšuje vo kilometry a Julínek si se sRáthem může podat ruce v tom, jak jde na ruku kšeftařům s lékama ...

0/0
24.8.2007 11:23

pepe999 from Manchester

Re: shrnutí

Nech toho pasiku, nebyl to nahodou krysar, jehos stetka chtela po farmaceuticke firme zaplatit extremne drahou reklamu jako uplatek a penize jako obvykle skoncily u krysare???:-©:-©:-©

0/0
24.8.2007 11:27

prasak1

Re: Re: shrnutí

ad1) pokud o tom víš něco pouze z této diskuze, tak o tom prosím pomlč, páč ze sebe dobrovolně děláš jelito ...

ad2) umíš číst???, dočetl si to až k P.S. ???

0/0
24.8.2007 11:34

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: shrnutí

Docetl jsem to cele, neboj, to, ze oznacujes krysare dobytkem nci neznamena, delas tady z Julinka jeste vetsiho grazla, nez je krysar, coz si myslim, ze neni ani nahodou. Udaval jsem priklad z minula o krysarove duveryhodnosti...:-©

0/0
24.8.2007 11:38

prasak1

Re: Re: Re: Re: shrnutí

je vidět, že i pochopení jednoduchého psaného textu ti dělá problém. Věz, že jsem z Julínka neudělal většího grázla než ze sRátha, postavil jsem je oba do stejné roviny, pouze jsem podotknul, na základě shlédnutí různých Julínkových vystoupení, že ani odborně ani co se výše intelektu týče, nemá na post ministra zdravotnictví ani náhodou, je to pouze o barvě stranické knihy a sRáthovi nesahá odborně ani po kotníky, tak asi tak, jednoduchý pepé ... ;-D

0/0
24.8.2007 11:47

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: shrnutí

Pasiku, ministr nemusi byt odborne zdatny, ver, ze ani ministr zdravotnictvi ne. Parkanova dostava kreslo pravidelne a je to pizde vsech cubek!! Ministr na odbornost ma lidi, ale musi byt v prve rade dobry manager a se zdravym rozumem. Jeho vystoupeni jsou mi u prdele, dulezite je, zda se zdravotnictvim neco udela a to nemuzu tvrdit do te doby, nez zacne jeho reforma fungovat. Nejak jeste ani nevstoupila v platnost a uz tady prasata qvici(mysleno bolseviky, odborare, coz je to same atd)..jednoduchy pasiku...Rv(Y)

0/0
24.8.2007 12:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.