Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vedoucí tábora má zaplatit statisíce za popálení dítěte

Táborový vedoucí Dan Gerych z Prahy má zaplatit rekordní odškodné – 400 tisíc korun. U večerního táboráku v Hronově popálil na obličeji tehdy desetiletou Michaelu, když jako vedoucí zapaloval oheň pomocí tekutého lihu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svedek2

To bylo jinak !!!!!

Ono to bylo trochu jinak, než se píše v tom článku. Úplná blbost je to, že to lil do ohně (btw. to snad ani nejde?), jak jste na to přišli, kde to ten redaktor vzal???

Já sem teda rovnou na ohniště nekoukala, ale pamatuju si, že to byl první táborák a že nebylo jasný, jak budem ty buřety vopejkat, když sme seděli tak daleko. Jedinej, kdo tam pobíhal byla právě M.P. a že koukala do ohniště a vlasy jí šly až nazem a tam jí to asi chytlo.

0/0
30.8.2007 21:09

svedek2

Re: To bylo jinak !!!!! - pokr.

Ta soudkyně musela bejt asi :-/Rv. A ty rodiče taky, to jim nestačí co dostali od pojišťovny. M.P. sem viděla asi před rokem a je úplmě normální. To se ten soud nezabejval tim, jak to bylo? A neni to taky věc druhý vedoucí?

Hrůza :-©:-©:-©

0/0
30.8.2007 21:14

Lumen Co-morous

z jednoho soudku

Takle se dívá paní Nováková z okna, když tu náhle před panelákem zastaví pohřebák. Z auta vytáhnou jednu, druhou a nakonec třetí rakev. Nováková na to: co to tady provádíte s těma rakvema, tady nikdo neumřel. Vy jste paní Nováková? Vezeme vám děti z pionýrskýho tábora....

0/0
26.8.2007 20:33

Schei8e Katze

Tupá...

soudkyně Monika Tupá, která vysoké odškodné určila..... By asi taky potřebovala polejt xicht benzínem a zapálit....:-©

0/0
25.8.2007 13:09

Lumen Co-morous

Re: Tupá...

Soudkyně Monika Tupá.... hm Nomen Omen

0/0
26.8.2007 20:30

Mirnix

Pech.

Chudák vedoucí. Je to smůla mít na táboře gramlavé dítě s vychytralými a nekritickými rodiči.

0/0
25.8.2007 12:34

liberecak

no nevim

když sem byl ve skautu, tak se každou chvíli někdo seknul sekerou nebo se spálil, když se dělaly fakule. Kolikrát nám při tom plameny vyletěly týpkem chlopněma ;-D kdyby se měly všechny tyhle pčípady řešit, tak to nikdo nedělá a všichni budem sedět doma na pr.deli. Zajímavý jak by ještě před pár lety byli zticha a byli rádi, že se holce nic nestalo (sorry ale strach z vousů ;-D;-D;-D )tak teď je nová móda, každej se soudí o každej prd...

0/0
24.8.2007 9:57

Schei8e Katze

Re: no nevim

Přesně tak , byt na místě toho vedoucího tak tý vyděračský děvce ten xicht fakt doživotně poznamenám aby si měla na co stěžovat..... :-©

0/0
25.8.2007 13:20

mhh

Re: no nevim

Pojistit všechno, co se dá - to je jediná cesta, jak dělat práci s dětma, která mě baví a přitom odfiltrovat tu prudu, když se do tebe naveze fracek rodič. Srážka s blbcem patří stále mezi největší katastrofy (a teď nemluvím o tom vedoucím). Ano, kdyby se to stalo mému dítěti, určitě bych nebyl v pohodě. Ale existuje snad i něco vyššího, než jsou zákony a slovíčkaření u soudů. X

0/0
25.8.2007 14:01

65c02

Re: no nevim

Jojo, taky si na ty šťastné doby pamatuju. To se takhle na konci tábora vždycky rodičům předaly osekané a ohořelé mrtvolky a nikdo s tím žádný ciráty nenadělal! Socialistický člověk byl totiž zocelený a tak ani nepípnul!

Dneska je to jiný! Dneska by do toho každej hnedka tahal soudy, chtěl by nějaký milionový odškodný a vedoucí tábora aby se už i pomalu bál rozdat děckám sekery a poslat je do lesa na dříví, nebo jim dát kanystr s benzínem ať jdou rozdělat oheň!

Chjo, kam ten svět spěje!Rv:-/

0/0
25.8.2007 14:19

Surgical

Jen tak dále

Ano, stalo se neštěstí (nebo, spíše z popisu tzv. trvalých následků spíše štěstí v neštěstí).

Dobrá, rodiče se chtějí (jistě s něčí radou a s advokátem, který z vysouzené částky shrábne klidně i 50%).

Ano, suďmě se se školami, zájmovými kroužky, organizovanými prázdninovými aktivitami atd.

Ale, prozraďte mi. Kdo už konečně začne volat k odpovědnosti a stejné finančí sankci rodiče, když se dítě poraní v jejich péči a za jejich dozoru???? Takových dětských úrazů (a mnohdy s dlaeko tragičtě+jšími následky je totiž hodně přes 90%).

A následně, berme k odpovědnosti všechny rodiče, jejichž děti páchají přestupky, trestné činy, drogují, provozují prostituci atd. Třeba se pak o své děti začnou starat dříve, než bude pozdě....

0/0
23.8.2007 23:14

vampiros

pionyr???

Jaky pionyr proboha?? 8-o(Y)

0/0
23.8.2007 13:29

Boguš

Re: pionyr???

ty jsi nechodil do pyjonýra ................... ostudo; ukažme si na něj prstem ......... :-P;-)

0/0
23.8.2007 15:37

vampiros

Re: Re: pionyr???

pionyr, jiskricky, spartakiady,svazaci,r.o.h. a podobne bolsevicke kraviny byly zruseny kdyz sem mel 6 let...takze me to nastesti miulo :-)

0/0
23.8.2007 16:01

Krak

Re: Re: Re: pionyr???

No, moc rozumu jsi od té doby zřejmě nepobral...

0/0
23.8.2007 23:18

vampiros

Re: Re: Re: Re: pionyr???

Tady je nekdo hrozne dulezity...:-/

0/0
24.8.2007 0:17

Krak

Re: Re: Re: Re: Re: pionyr???

Ano, právě na ně reaguju...

0/0
24.8.2007 0:20

_Clayman

Re: pionyr???

Nemáš google, voe? :o)

http://www.pionyr.cz/

0/0
23.8.2007 18:39

NTPT

no ožehnutí:

já pamatuju jak mi explodoval ještě za komančů do xichtu prvomájový balonek a ožehl mi celou držku.

 A protože jsem byl druhý případ ten den, vyšetřovala STB balonkáře, jestli první máj vědomě nesabotoval.Tehdy jsem nad tím kroutil hlavou, kam až ten komunizmus dospěl. A koukám že nová doba úspěšně posunula hranice možného.   

0/0
22.8.2007 17:01

NTPT

hledání vinníků za každou cenu

za chvíli se na táboráku bude pouštět výhradně neonový táborák s plechovky, budou se dezinfikovat buřty proti listerioze, nebo zakážeme skautům nože a provazy aby se náhodou nepodřezali nebo neoběsili. :-©

0/0
22.8.2007 16:45

marzena

Re: hledání vinníků za každou cenu

Mozna by stacilo nezapalovat taborak lihem.. spis je problem v tom, kdo dnes dela na taborech vedouciho, kdyz jsem pred patnacti lety jezdil na tabory ja, tak kazdy maly dite umelo nebo se tam naucilo zapalit ohen bez pomoci chemie - maximalne s papirem a sirkama samozrejme.. Lit do ohne lih, tim spis pred detma, muze IMHO jen blbec..

0/0
23.8.2007 13:12

Boguš

Re: Re: hledání vinníků za každou cenu

jiste já taky ...... ale skoro vždycky a skoro všude se zaverecná fatra zapaluje efektne benzinem ................ lepe to prostě nejde R^

0/0
23.8.2007 14:52

vampiros

Re: Re: Re: hledání vinníků za každou cenu

kolikrat jsem byl na skautskem tabore (na poslednim jako vedouci) ale jeste nikdy jsme vatru nezapalovali nakym benzinem nebo lihem.....vzdy jsme nasbirali smulu ze stromu, tu jsme v plechovce rozpustili a tim jsme polil podpalovaci pochoden a tou jsme to zapalili... 

0/0
23.8.2007 16:05

barbudo

Re: Re: Re: Re: hledání vinníků za každou cenu

Dá se koupit gelový podpalovač rostlinného původu. Ekologický a zdravotně neškodný, k podpalování grilů určený ...

... nebouchá, nestéká ...

0/0
25.8.2007 18:26

Onehanded

Re: Re: Re: hledání vinníků za každou cenu

Oheň benzínem?!!! Tak to je podle me celkem zversto...V oddile jsme si vzdycky vystacili se smulou a chrastim...

Jinak toho vedouciho je mi celkem lito, i kdyz s tim lihem udelal dost velkou chybu. Stale se potvrzuje, ze kdo pracuje s detmi, ac do toho vklada velkou cast volneho casu a spoustu usili a vetsinou to take dela nezistne, je, jak uz bylo napsano na pul cesty do kriminalu...

0/0
26.8.2007 13:38

kulíšek nejmenší

Re: Re: hledání vinníků za každou cenu

On nezapalovakl lihem, ale do rozhořívajícího se táboráku - tedy do plamene, přilil líh - tedy přiléval oleje do ohne !!! Prostě to je u mne v_l .

0/0
27.8.2007 8:41

karolino

Jen tak dál

Jak pozoruji, tak brzo skončí školní výlety a letní tábory, Učitelé a vedoucí na táboře musí být blázni že tam jezdí. Stačí náhoda a jsou na celý život zničeni. Přece tohle se může stát i rodičům.

0/0
22.8.2007 14:20

liberecak

Re: Jen tak dál

R^R^R^R^:-©

0/0
24.8.2007 9:58

Moravský Slovák

To je zvláštní

opička, lampička ani knihovna nejsou vulgární výrazy. Nechápu tedy, proč je opakovaně vyhazována moje žádost, aby byla vyměněna ilustrační fotografie, protože skupina stanů TEE PEE (napsal jsem to česky foneticky) není vhodným obrázkem pro tábor na němž nikdo neumí zacházet se sirkami.

0/0
22.8.2007 11:43

pinguone

Re: To je zvláštní

ehojte staci..;-D

0/0
22.8.2007 11:46

Moravský Slovák

Kontrola cenzury

typická opička vylezla na knihovnu a rozsvítila lampičku.

0/0
22.8.2007 11:37

gagaryn

Re: Kontrola cenzury

Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy

0/0
22.8.2007 11:46

Warhead_bia :P

Re: Re: Kontrola cenzury

;-D ne to jsem chtel ja

0/0
22.8.2007 11:49

Tessien

Haha

pěkný kecy. Díky popálení má hrůzu s vousatých muzu...? Evidentne navedena... Me taky v mladi pokousal pes a diky jeho prsate majitelce nemam hruzu z kozatych zenskych...;-D

0/0
22.8.2007 10:51

liberecak

Re: Haha

;-D. Buzno ;-D;-D

0/0
24.8.2007 9:59

Flynn

Re: Haha

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
26.8.2007 21:44

kejchl

Větší odškodnění

Být matkou, tak žádám ještě větší odškodnění. A ještě bych požadoval zákaz práce s dětmi.

Navíc pedagog Gerych učí na základní škole a organizuje pro děti další zájezdy a pobyty !

0/0
22.8.2007 10:23

Moravský Slovák

Re: Větší odškodnění

Neblázni, dovedeš si představit to zklamání statních matek, jejichž děti se vrátily z tábora zdravé a spokojené?

Na druhé straně záleží na tom, jestli k úrazu nedošlo vinou odchýlení od programové náplně tábora. Myslím, že vedoucí by udělal líp, kdyby s dětmi celý den pařil na počítači, což předpokládali děti i rodiče. Že se v dobrém úmyslu pokusil program zpestřit opravdovým ohněm, by bylo chvályhodné, kdyby s tím měl alespoň minimální zkušenosti a především, kdyby všem dětem vysvětlil, že narozdíl od virtuální reality, tohle je prostě realita.

0/0
22.8.2007 10:52

vena.m

Re: Re: Větší odškodnění

Je videt, ze s detmi zase az tak moc nepracujes ... bohuzel, muzes nadavat, vztekat se, ale nekteri mali smradci si udelaji, co chteji ... proste jsi jednou nohou v kriminale ...

0/0
23.8.2007 12:50

pinguone

..400 tacu je malo

..jestli ji nekdo znicil karieru jako je treba modelka, nebo herecka...:-P

0/0
22.8.2007 8:11

liberecak

Re: ..400 tacu je malo

Heeeerecka. To je rozhodne dobra. Viz ten strach z vousu8-o

0/0
24.8.2007 9:59

Flynn

Re: Re: ..400 tacu je malo

dostal jsem rymu. Zazaluji panaboha, ze vytvoril viry, kteri mne napdali a tim mi zpusobily permanentni ujmu na zdravi.

Stejna logika...

0/0
26.8.2007 21:46

berunel

Vcelku nechápu jedno

Proč se v takovýhle případech neposuzuje míra zavinění stejně jako se to posuzuje když se hodnotí ten trestný čin. Pokud někdo spáchá úmyslný trestný čin, tedy úmyslnou škodu, tak tam by měla být ta náhrada maximální tedy 100%, u neúmyslného činu by se mělo zhodnotit jaký procentuální podíl tam má ta nedbalost a jaký podíl další okolnosti, třeba i ty normálně nepředvídatelné. Třeba ten chlapec který se topil a teď matka vymáhá 15 MEGA škodu. Mě by zajímalo proč se ten chlapec topil, nebylo to také třeba tím že ho matka nedala na plavecký výcvik a že neuměl slušně plavat??, nebylo to také třeba trochu tím že ten chlapec nebo jiné děti dělali to co neměli dělat??, nebylo to třeba také náhodou z důvodu nějaké tělesné indispozice chlapce atd. Proč má celou škodu hradit jen někdo kdo tam měl podíl třeba 10% ????

0/0
21.8.2007 17:55

berunel

Re: Vcelku nechápu jedno

Nebo třeba ta dívka, pokud má skutečně dodnes trauma z vousatých můžů a z ohně tak tam je jasné že 5% podíl na tom může mít ta událost a 95% je podíl nenormální psychické reakce dítěte tedy nenormální psychické zdraví před nehodou.

0/0
21.8.2007 18:11

berunel

Re: Re: Vcelku nechápu jedno

nebo třeba teoreticky uklízečka zapomene posypat v zimě chodník, někdo uklouzne tak nešťastně že se z něj stane doživotní ležák na lůžku, soud by rozhodlo že úklizecí firma zaplatí 15 MEGA, to také není v pořádku. U takového neposypaného chodníku se dá předpokládat že někdo uklouzne a narazí si kostrč v nejhorším případě si zlomí  ruku, pokud je z něj ten ležák to se u téhle drobné nedbalosti předpokládat nedalo,  ta škoda která se předpokládat dala je ta zlomená ruka,  zbytek jde na vrub zcela nepředvídatelné náhody. 

0/0
21.8.2007 18:23

triplexik

Re: Re: Re: Vcelku nechápu jedno

Beruneli, Beruneli... To uz trpis tak tezkou schizou, ze si musi odpovidat sam sobe si? Dvakrat??? WOW!!!

0/0
21.8.2007 22:16

berunel

Re: Re: Re: Re: Vcelku nechápu jedno

Ty máš také nějakou podivnou logiku, zřejmě putinovskou když nerozeznáš doplnění a odpovědi sám sobě. S  tou samomluvou to dělají jiní, na to musíš mít víc nicků a používat je současně. :-)

0/0
22.8.2007 7:29

pinguone

Re: Re: Re: Re: Re: Vcelku nechápu jedno

..cece Ty jsi tady za maminku...;-D

0/0
22.8.2007 8:11

barbudo

Výše náhrady by měla být úměrná tomu ...

... kolik rodiče za lágr platili ...

... po odečtení stravného a nákladů na ubytování a ostatních přímých nákladů ...

... si rodičové myslí, že šoupnou fakana na měsíc na lágr za cenu dvou dnů v hotelu a dostanou za to kdoví co ...

0/0
21.8.2007 17:04

berunel

Re: Výše náhrady by měla být úměrná tomu ...

Taky si říkám, pokud to byla nezisková aktivita tak bych matičku odkázal na to že si za to může sama protože dcerce měla zaplatit tábor u dobře placených profesionálů kteří mají přiměřené pojištění, požární dozor u táborového ohně atd.. Tohle mi připadá jako jít místo k lékaři k nějakému dobročinnému kutilovi a potom se soudit že mi  způsobil úlek a doživotní trauma:-)

0/0
21.8.2007 17:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.