Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékař dostal za zmrzačení ženy při nehodě podmínku

Plzeňský lékař Milan Krajčík se dočkal trestu za zavinění loňské nehody u Plzně. Po ní skončila na vozíku 56letá Lenka Korandová. Soud Krajčíkovi vyměřil dvacetiměsíční podmíněný trest. Lékař navíc ženě zaplatí přes milion a půl na léčbě i bolestném a a tři roky nesmí sednout za volant.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rudastraka

ja teda nevim,

ale kdyz pojedu a proti me bude osobak nekdo predjizdet avii, tak moje poradi uhybneho manevru bude nasledujici: 1) zabrzdit, 2) poslat to do pravyho prikopu, 3) poslat to do levyho prikopu, 4) poslat to proti osobaku a tim nedelat nic. pod nakladak bych to teda neposlal ani nahodou.

0/0
21.8.2007 12:55

barbudo

Re: ja teda nevim,

... ovšem ten náklaďák z nich nenadělal fašírku, takže asi stál. Stejně, jako bába s opicí ...

0/0
21.8.2007 16:10

nictipotomnení

Fakt dobrej titulek,

Lékař dostal za zmrzačení ženy při nehodě podmínku.

To by mohli příště napsat třeba něco jako popelář srazil programátora. Nebo uklízečka na kole se srazila s pekařem. :-)

0/0
21.8.2007 6:29

someone_else

Vás tady ale je!

Když se podívám na tu fotku, sice musím chtě nechtě přiznat, že pokud na někom tak sebevědomým takhle vlaje kvádro, nekouká z toho nic jinýho než mindrák až na záda, ale k polehčující okolnosti to má daleko. Když takový hovado sedne za volant, dá se celkem čekat, že z doktůrka pro zasmání v tu ránu bude dement k pohledání. Titul a nohy pryč a pak ať chlapec ukáže, jakej je machr!

0/0
21.8.2007 0:29

_Aleister_

Ten chlap je vinen dle zákona. ale že ta ženská s opičkou v triku toho v hlavě moc nemá, je zřejmé.

0/0
21.8.2007 0:16

dj giovanni

Opička bez úhony

Pokud ženské skákala po autě opice, tak se ani nedivím že zmatkovala. Divím se, že to lékař nepoužil v obhajobě. Jinak si nedovedu představit, že když "se na ni řítila dvě auta, tak brzdila a pak si pro loučení se životem vybrala raději větší Avii!.

0/0
20.8.2007 22:53

barbudo

Re: Opička bez úhony

... opice seděla v dětské sedačce. Píšou to v článku ...

... a ta Avie stála, stejně jako ta bába s opicí ...

0/0
21.8.2007 6:18

dj giovanni

Re: Re: Opička bez úhony

jo teď jsem to našel - není to v tom článku ale v jednom odkazu - ale stejně nevím, jak se chová opice v sedačce mám ovšem obavy že se uvolní snadněji než tříletý děcko, taky tuším že s jejich vyměšováním je to složitější a kdoví jestli nezačala házet špric na řidičku - pořád se nemůžu zbavit dojmu, že zjevně nezkušená řidička v jednom autě s opičkou není ta nejlepší kombinace na silnici

0/0
21.8.2007 16:05

barbudo

Re: Re: Re: Opička bez úhony

... to jistě ne, ale recidivista se ukázal jako horší varianta ...

0/0
21.8.2007 16:11

pakous

.

Asi to nelze moc porovnavat, Zeleznas dostal zhruba stejnou podminku a pokutu vic jak trojnasobek castky, kterou lekar zaplati na bolestne ... pritom tady skoncil jeden clovek zmrzaceny.

0/0
20.8.2007 22:17

kolacos

vecna skoda ze v tom protismeru nejela tatra

to by dostal takovou lecbu dokturek ze by si vickrat nedovolil predjizdet;-D;-D;-DR^

0/0
20.8.2007 22:02

opportunity

Pokud nebudu mít řidičský průkaz, budu muset skončit spolupráci se šedesáti firmami. Zřejmě pak budu opustit Českou republiku a najít si práci v zahraničí???

A proč prostě nejde dělat obvoďáka na sídliště na polikliniku, může chodit do práce pěšky! 8-o

0/0
20.8.2007 21:56

kolacos

Re: Pokud nebudu mít řidičský průkaz, budu muset skončit spolupráci se šedesáti firmami. Zřejmě pak budu opustit Českou republiku a najít si práci v zahraničí???

hlavne jako koho to ma jako zajimat??? at tahne treba do prd//ele idiot kdyz neumi jezdit !:-)R^

0/0
20.8.2007 21:58

barbudo

Re: Pokud nebudu mít řidičský průkaz, budu muset skončit spolupráci se šedesáti firmami. Zřejmě pak budu opustit Českou republiku a najít si práci v zahraničí???

... to by musel pracovat. Takhle jen razítkoval a kasíroval ...

0/0
20.8.2007 22:00

super61

.

po dlouhé době jedno celkem rozumné rozhodnutí soudu se kterým souhlasím R^ správná reakce soudce R^

0/0
20.8.2007 21:43

(s)něžná žena

Těžko soudit druhé,

je-li ten doktor chladně kalkulující pokrytec, nebo něco jiného.

Co ale nechápu je ta stresová reakce řidičky. Podle sebe soudě mé auto by spíš končilo kdesi na krajnici (nebo tam byl chodník?), rozhodně bych hledala únik vpravo.

0/0
20.8.2007 21:42

doktor_bota

Re: Těžko soudit druhé,

Neznám to tam, vpravo mohl být třeba sráz, svodidlo, ta žena se mohla pokusit projet středem - podstatné pro mne je, že ten lékař byl několikrát za nebezpečnou jízdu potrestán. A pokud sedí i brzdné dráhy, celkem nechápu výši náhrady. Měla by být podle mého názoru nejméně 10x vyšší.

0/0
20.8.2007 21:51

barbudo

Re: Re: Těžko soudit druhé,

... podle toho, že z nich Avie neudělala fašírku, nejela rychle a začala včas brzdit. Z toho soudím, že předjížděcí manévr byl od počátku špatně ...

... Avie zastavila a protijedoucí zastavila ...

... jen pan doktor si myslel, že mu to vyjde ...

0/0
20.8.2007 21:55

kolacos

Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

ale vzhledem k drivejsim prestupkum je 3 roky bez papiru malo ! minimalne 5 let ( nebo nejlip vubec) ! takovy deb//il nepatri na silniciR^

0/0
20.8.2007 21:57

kolacos

Re: Re: Těžko soudit druhé,

nj bude to asi zavodnik vzhledem k drivejsim prestupkum :-) a za to ze se misto litosti boji o sve koryto bych mu dal rok katr at se schladi debilekR^ nj ono se to nekterym rika strhnul bych to vpravo ale vse se odehravalo v sekundach nejspise takze rozmysly se co udelas v takove rychlosti;-)

0/0
20.8.2007 21:56

doktor_bota

Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

Soud možná vzal v potaz skutečnost, že když ten lékař nebude pracovat, má ta jím zmrzačená paní minimální šanci na peníze, takže budiž mu přána svoboda. Jen bych mu nechal zaplatit mnohem víc.

0/0
20.8.2007 22:01

kolacos

Re: Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

nj ale kdo vi jak to bude s placenim ! jako bysto neznal ! on se z toho nejak vykrouti a nebo bude platit tak malo castku ze to bude splacet 70 let ! ;-D

0/0
20.8.2007 22:04

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

Ne, kdekoliv v EU, kde se ten lékař pokusí vydělat peníze, může ta paní požádat o naplnění rozsudku (v podstatě bez dalších nákladů) a bude jí vyhověno.

0/0
20.8.2007 22:08

staghorn

Re: Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

Pan doktor má určitě nějaký majetek a chudáček to nejspíš zrovna nebude, takže pokud by byl dostatečnně velký, mohla by ta paní být odškodněna z výnosu exekuční dražby.

0/0
20.8.2007 22:08

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Těžko soudit druhé,

to si pis ze to neni chudacek , ale vzhledem k tomu jak znam CR a jak clovek vzdy slysi ty klicky bych na ty penize moc nespolehal:-)R^

0/0
20.8.2007 22:11

ciankal

SHRNUTI

Ridic Avie urcite nejel pri prave strane vozovky ,urcite schvalne pridal ,aby se spatne predjizdel a do protivky jela baba bez predvidavosti. :-/

0/0
20.8.2007 21:16

barbudo

Re: SHRNUTI

... viník je jen jeden a jednoznačný ...

... předjíždějící ...

0/0
20.8.2007 21:19

ciankal

Re: Re: SHRNUTI

Dle pravidel silnicniho provozu maji vseci jezdit v pravo a ted rad (zbytek je jednoznacny )

0/0
20.8.2007 21:30

barbudo

Re: Re: Re: SHRNUTI

... mýlíte se, je to jednoznační ...

0/0
20.8.2007 21:32

ciankal

Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

ted ste me dostal nevim co myslite

0/0
20.8.2007 21:35

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

... je to naprosto jednoznačné. Viníkem je předjíždějící recidivista ...

0/0
20.8.2007 21:39

ciankal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

to jo ,ale spolu vinik Avie

0/0
20.8.2007 21:40

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

... a to jako proč?

0/0
20.8.2007 21:41

ciankal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

pokud nedodrzel dopravni predpisy  ?  Ostatne predpokladam ,ze oba dva nevime jak se to stalo.   (ja jen vychazim z vlastnich zkusenosti -fiesta 1,2 r.v. 96 a nemam sanci ,kdyz mam pred sebou kravu nebo haj/zla)

0/0
20.8.2007 21:57

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

... kdo nedodržel co?

0/0
20.8.2007 21:58

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

jak sanci?? co myslis tim hajzla?

0/0
20.8.2007 21:59

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SHRNUTI

Asi jako někoho, kdo neumožní jeho kvasiautu s kvasimotorem předjet, když přece ON chce!!!:-)

0/0
21.8.2007 2:59

Nunkii

Pan nenahraditelný MUDr. ....

Cit: "Poskytuji péči pěti tisícům zaměstnanců v průmyslových zónách, za kterými musím dojíždět autem".

No co na to říct, opět pán Bůh v bílém plášti. Potvrdil to, že se cítí být nepostradatelný, nenahraditelný, jak již to u většiny lékařů bývá.  :-©

0/0
20.8.2007 21:15

Arth-

takovej magor

je šmejd a za volant nepatří - a je úplně jedno, jestli doktor nebo kulisák! Na druhou stranu podobně prasecky se choval v roce 1996 jeden mladý IT specialista, co řídil služební Chevrolet Luminu...  a v protisměru zboural osobní auto, co řídil můj dobrý kamarád...  já jsme seděl jako spolujezdec. V době soudu jsem měl prognózu - nechodící... a tomu kamarádovi nosím kytky na hřbitov. Zmrzačil ještě třetího spolucestujícího...  ještě šoférovi kamionu za náma zlomil nohy! A co se stalo? Dostal podmínku... ;-€  Ani to řízení mu nezakázali...  měl starost o budoucnost zmrzačených? Zajímala ho plačící matka toho mrtvýho? Ne...  on, chudáček, musel kvůli tomu soudu přerušit studium!!!  Gauner...  Doufám, že už nezabil nikoho. ;-O

0/0
20.8.2007 20:52

staghorn

Re: takovej magor

Pokud takového gaunera necháte Vy a Vaši blízcí, či blízcí těch dalších obětí spokojeně běhat, tak má možnost si to zopakovat. Pokud místo lítosti vyblil něco o přerušení studia, tak měl hned před budovou soudu dostat při nějaké hádce kudlu do žaludku. Dalo by se to pak v pohodě uhrát na jednání v afektu.

0/0
20.8.2007 22:03

kolacos

Re: Re: takovej magor

;-DR^

0/0
20.8.2007 22:05

drejdl

Mno, možná to víte, ale...

...při jakémkoliv trestu, uloženém soudem, ztrácí lékař jednu ze základních podmínek výkonu lékařského povolání, a to BEZÚHONNOST. Čili tento člověk jako lékař končí a to odškodné bude muset vydělat jiným způsobem. Totiž umí-li ještě něco jiného, než léčit lidi.

0/0
20.8.2007 20:02

barbudo

Re: Mno, možná to víte, ale...

... spolupracuje se šedesáti firmami ...

... ten neléčí, ten razítkuje ...

... a to jistě uplatní i jinde ...

0/0
20.8.2007 20:53

kolacos

Re: Re: Mno, možná to víte, ale...

ten uz to ma davno vydelane;-D;-D;-DR^

0/0
20.8.2007 22:06

BenediktSpinoza

pokud to dobre ctu

tak se srazili v JEHO pruhu, takze je divny, ze to vsechno hazou na nej. Nejspis opravdu jel jak prase, ale pokud je nekdo zmatkar jak ta baba tak nema za volantem co delat. Pokud pristoupim na to co pise  uplne dole Jan.Emil, totiz ze predjizdeny nesmi menit rychlost, tak logicky nesmi ani ta baba bnemela co prejizdet do protismeru notabene kdyz tam jeste jela avie. Ridicak by meli sebrat obema a ji prisit spoluvin za neschopnost racionalne resit nahle situace. Podobne situace jsme na silnici uz taky zazil a v tu chvili nezbyva nez sjet co nejvic doprava a pak uz se jen modlit nebo to strhnout prikopu - ale prejet do protismeru kde nemam vubec zadnou sanci, to je ukazka naproste neschopnosti.:-PRv

0/0
20.8.2007 19:58

barbudo

Re: pokud to dobre ctu

... vinen je jednoznačně pan doktor ...

... hádejte co nesmí udělat předjíždějící?

0/0
20.8.2007 20:00

opportunity

Re: Re: pokud to dobre ctu

o- o- o- omezit?

0/0
20.8.2007 21:54

barbudo

Re: Re: Re: pokud to dobre ctu

R^

0/0
20.8.2007 22:11

Nunkii

Koukám pan dokonalý ..

.. se sklonem řešit s chladným klidem, překvapivé události. Koukám, že BenediktSpinoza  moment překvapení nerozáhzí  a jedná s ledovým klidem. Jo jo reflex a Momentální Reflexe je jeho dalším jménem a příjmením.  

0/0
20.8.2007 21:05

Buster

Re: pokud to dobre ctu

Doktor porušil několik § o předjíždění a dal příčinnu k celé havárii. Nesmí např. předjíždět, když se nemůže bezpečně zařadit před vozidlo, které předjíždí nebo když ohrozí i omezí protijedoucí řidiče atd.

0/0
21.8.2007 11:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.