Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rebelové z ODS slíbili premiérovi podporu reformy

Odpůrci reformy uvnitř ODS se dohodli s premiérem Topolánkem na podpoře balíku zákonů ve Sněmovně. V České televizi to potvrdil poslanec Vlastimil Tlustý s tím, že všech 81 poslanců nejsilnější vládní strany bude v úterý hlasovat pro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luko5

Tyhle "reformy" jsou jenom podvod a mají za úkol dopomoct k ještě větším penězům hlavně těm, co jsou u koryt, přitom tím poškodí drtivou většinu obyvatel ČR!!!

0/0
21.8.2007 1:26

=Raswan=

Reforma je v suchu tak jako tak :-)

Z banálních párkorunových poplatků u lékaře dostane kdejaké levičácké vemeno infarkt,tudíž i tak reforma přispěje k ozdravění české společnosti ;-D

0/0
21.8.2007 0:24

luko5

Potom až ty poplatky budou zvyšovat kvůli inflací a jiným výmluvám, pak ti to potom taky stoupne do hlavy a zjistíš, jaký jsi byl trouba!!!

RvRvRv

0/0
21.8.2007 1:22

Pilad

Re: Reforma je v suchu tak jako tak :-)

Máš pravdu že je to banalita,i pro mě který chodí k lékaři jednou za pět let to nevadí,jen mám strach že do celkem dobře rozjetého hospodářství začali šťourat amatéři kteří ani neví jaký bude mít ten batoh dopad na příjmy do rozpočtu.Horší než dopad poplatků ve zdravotnictví bude mít nárůst spodní hranice DPH,asi roztočí inflační spirálu!

0/0
21.8.2007 9:15

misot

Zakládám Iniciativu

"ZA DODRŽOVÁNÍ ÚSTAVY - PROTI  PLATBÁM U LÉKAŘE". Členem se stane každý, kdo odmítne zaplatit poplatek za návštěvu u lékaře s odkazem na ústavu !!!!

0/0
20.8.2007 22:22

Pilad

Re: Zakládám Iniciativu

Lepší bude jiný fígl.Ty mu zaplatíš a nebudeš chtít potvrzení,to není povinnost aby to vystavoval,když ti nepůjde pan doktor na ruku tak ho udáš pojišťovně že on od tebe ten regulační poplatek nechtěl,no a on dostane pokutu 50000Kč.Je to jen vtip,ale i tak to může dopadat.

0/0
20.8.2007 22:28

Cislo 2

Re: Re: Zakládám Iniciativu

Pan doktor, pokud by chtěl být vtipný, Tě pošle na vyšetření, ze kterých se pose/reš.

0/0
20.8.2007 23:56

Pilad

Re: Re: Re: Zakládám Iniciativu

To jako,že mi nařídí nějaké vyšetření se kterým já nebudu souhlasit?Nenech se vysmát,já jen napsal jak by to někdo mohl lehce zneužít a upozornit na některé nesmyslné věci.

0/0
21.8.2007 0:07

trojuhelník

nuže...

Tlustý se zlobil, že místo něj dostal korýtko Kalousek. Chvíli ještě trucoval, ale nakonec jako pravý komunista bude hlasovat tak, jak strana potřebuje.

0/0
20.8.2007 21:06

gocu

Re: nuže...

tak je to spravne, tak to ma byt. Kazeň musi byt.:-)

0/0
20.8.2007 21:18

baronfonlempl

Zítra to projde. Zda je to dobře?

Podle toho, kde stojíte. Pokud se živíte rukama, plačte. Pokud se živíte spekulacema, jásejte.

0/0
20.8.2007 20:19

celtic

Re: Zítra to projde. Zda je to dobře?

živím se hlavou a jsem mírně spokojený....:-)

0/0
20.8.2007 20:39

misot

Re: Zítra to projde. Zda je to dobře?

TUNELÁŘI VYHRÁLI....

0/0
20.8.2007 22:22

kocourek96

Tak chlapci právě odvolali co slíbili a slíbili co odvolali.

Okleštěný paskvil, který hrdě nazývají reformou, zítra projde.

0/0
20.8.2007 20:12

Pilad

Re: Tak chlapci právě odvolali co slíbili a slíbili co odvolali.

Co vlastně platí,co platilo včera nebo co se dohodli dnes?Já to dneska nějak nesledoval a tak ani nevím jestli ten Tlustý něco prosadil nebo z něho udělali blbce.

0/0
20.8.2007 20:36

gocu

Re: Re: Tak chlapci právě odvolali co slíbili a slíbili co odvolali.

Na jaře se kluci vládní kouknou jak jim dupou králíci, a když se vrchní financ Kalousek bude díky "skvělé" reformě topit v rozpočtových příjmech, tak se odpočitatelné položky pro rok 2008 zvýšené, pro rok 2009 opět geniálně snížené, nesníží tolik, na to dal Myrda svý čestný slovo. No a kdyby měl náhodou vrchní financ jednu kapsu prázdnou a druhou vysypanou, tak bude pokračovat rebelieODSshow: odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.:-/

0/0
20.8.2007 20:52

Pilad

Re: Re: Re: Tak chlapci právě odvolali co slíbili a slíbili co odvolali.

Kurňa oni ani sami neví jak ta reforma dopadne!Já se nedivím to tu Paroubkovi,já se asi taky z toho poser/u!!!

0/0
20.8.2007 22:05

celtic

zítra projde....

a je to dobře....R^:-)

0/0
20.8.2007 12:08

Pilad

Re: zítra projde....

Jestli je to dobře zjistíme až tak za 2-3 roky.

0/0
20.8.2007 12:19

gocu

Re: Re: zítra projde....

až se KDU nedostane do Poslanecké sněmovny. Každá sranda totiž něco stojí.;-D

0/0
20.8.2007 15:16

Pilad

Re: Re: Re: zítra projde....

Ona to má ODS dobře promyšlené,jestli se reforma nepovede,tak se to bude spojovat se jménem Kalousek.

0/0
20.8.2007 15:48

Pilad

Re: zítra projde....

Já už strácím přehled co má projít zítra v té sněmovně a kdo co komu slíbil,a kdo co má podpořit.

0/0
20.8.2007 19:45

VláďaK

To nejsou REFORMY,ale

MODRÉ OKRÁDÁNÍ občanů v ČR.

0/0
20.8.2007 11:39

qayxc

Re: To nejsou REFORMY,ale

Kdo a kolik ti plati za ty tvoje nic nerikajici "prispevky do diskuze"? Neverim tomu, ze by nekdo mel cas cely den se kopat do zadku a psat jednu dementnii vetu ve vsech diskuzi.

0/0
20.8.2007 14:45

pleoner

Re: To nejsou REFORMY,ale

Pokud vyjdeš z RUDÉ PUCHEJŘÍ PREMISY, že dluhy se neplatí, tak máš pravdu. Jenom nevím, jak vysvětlíš, že socani zadlužili každého občana jen cca 80.000,00 Kč? Proč ne rovnou kulatým milionem?! Nebo 10-ti miliony? A myslíš, že by z toho nešibalové, kteří nebydlí v Lihovém domě, něco měli?

0/0
20.8.2007 15:30

chemba

Re: Re: To nejsou REFORMY,ale

Když před rokem přebírala vládu menšinová jednobarevná vláda ODS s finančníkem Tlustým, tak byl dluh okolo 70 000 Kč na hlavu.Za rok vlády ODS a ODS  a jejich kamarádíčků to skočilo o dalších děsivých 10 000 Kč.To jen pro pořádek.A jinak k dluhům. Letos bude dluh -100 mld a na příští rok ODS s Lidovci a zelenými plánují zatnout sekyru dalších 150 mld. Z toho vidíš, že tyto pravicové strany a vlády absolutně žádný dluh netlačí.To byl je předvolební chyták pro nevzdělané.

0/0
20.8.2007 15:37

chemba

Tak se podle předpokladu dohodli.

Podle včerejších vystoupení např p.Doktora z ODS bud stát dohoda znesvářených frakcí ODS prý 10 - 35 mld.Čili další razantní jednorázové zadlužení.Naštěstí mají v koalici SZ a KDU ČSL kteří s reformou ODS tak jak je předložena včetně úprav a dodatků bezvýhradně souhlasí.Mít takové pokorné, se vším smířené  koaliční spojence, to se dělají reformy jedna báseň. 

0/0
20.8.2007 8:40

Jaro10

Všechno je v pořádku, brambory jsou v řádku!!!

Tak to byla hodně špatná komedie. Tlustý alias Rambo XXX. potvrdil, že je bývalý komanč;-(;-(;-(

0/0
20.8.2007 8:30

vovov

Je neuvěřitelné ....

co blbečků, kteří prakticky neví o co jde, zde pořád mele své obehrané písničky o bolševicích, nefachčencích a sockách. A přitom tato tzv. reforma nějaké nefachčenky vůbec nepostihne, ale poškodí obyčejné, poctivě pracující zaměstnance s průměrným a mírně nadprůměrným platem. Ti na tzv. reformě prodělají nejvíce. Postihne také důchodce a rodiny s dětmi. Pokud by se měly utahovat lidem opasky, tak by měl předseda vlády začít především u sebe. Jemu se však zvedne plat nejméně o 10 tisíc Kč čistého. Tato tzv. reforma znamená proletarizaci střední třídy, je vzpourou milionářů - ti si platí ODS, tak chtějí výsledky

0/0
20.8.2007 8:08

chemba

Re: Je neuvěřitelné ....

Pokud budeš prezentovat takové názory, že reforma neřeší nefachčenky ( máš samozřejmě pravdu),tak se připrav na to, že budeš nazván zajebaným komunistou, rudým xindlem a špinavou sockou. Tvůj příspěvek má hlavu a patu a to se zde nenosí.Zde se jen uráží.Urážka a plivanec, to je nosná část příspěvků většiny pravice.Zcela bez argumentů.

0/0
20.8.2007 8:48

golonka

Re: Je neuvěřitelné ....

Jo, jo, chce to nové volby a tu bandu z ODS poslat ke všem čertům;-D

0/0
20.8.2007 8:58

Richard79

Re: Je neuvěřitelné ....

Muzes mi vysvetlit, proc by clovek ktery ma rekneme 3x vetsi plat nez jiny nemel platit pouze 3x vetsi dan, ale treba az 7x vetsi??

0/0
20.8.2007 9:09

Pilad

Re: Re: Je neuvěřitelné ....

Tomu se říká daňová progrese a existuje ve všech vyspělých ekonomikách.Její nastavení není u nás nijak závratné.

0/0
20.8.2007 9:40

Richard79

Re: Re: Re: Je neuvěřitelné ....

Ja vim, jak se tomu rika, ale na to jsem se neptal. Ze je to ve vyspelych ekonomikach .. to si vymysleli ti, kteri nemaji zajem NA SOBE pracovat a zvysovat svou kvalifikaci. Nechapu, proc mam byt, jako clovek ktery se snazi, "trestan" vice ..

0/0
20.8.2007 10:43

Pilad

Re: Re: Re: Re: Je neuvěřitelné ....

já jsem to asi nepochopil,ty si myslíš že daňová progrese ve vyspělách demokraciích není?

0/0
20.8.2007 12:07

Richard79

Re: Re: Re: Re: Re: Je neuvěřitelné ....

Ale ano, je. Jenze mi vadi tak nejak obecne. Tohle si lidi vymysli, kdyz ekonomika je vyspela proto, aby se zacali odrbavat lidi, kteri maji snahu pracovat a hlavne pracovat i na sobe podstatne vice nez ti druzi ..

0/0
20.8.2007 12:52

xvl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je neuvěřitelné ....

Líbit se Vám to samozřejmě nemusí, ale toto je jeden z pilířů sociálnětržní ekonomiky, která se v západní Evropě prostě osvědčila v průběhu desetiletí. Desátky (které vlastně byly také jakousi rovnou daní) se platily ve středověku.

0/0
20.8.2007 13:30

Richard79

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je neuvěřitelné ....

Ono se to prave zase az tak neosvedcilo. Podivejte se, kde dneska ta zapadni Evropa je, resp. kam smeruje. V minulosti zacali zavadet socialni system, ale lide tam jsou stejni jako tady. A misto toho, aby to byla zachranna sit, tak je z toho dojna krava. A hlavne ti, co to zneuzivaji nejvic, tak jeste vice krici, jak maji malo. At pohnou zadkem ..

.. a nemusime mit zadnou progresi.

0/0
21.8.2007 8:54

Kocourek69

Že by

jim kápo Dalíkovsko-Topolánkovské mafie dal nabídku která nejde odmítnout? Jak veřejně sliboval.

0/0
20.8.2007 7:59

wcbaba

Re: Že by

Třeba se jednoun zřídí úřad vyšetřování zločinů ODS a dozvíme se jak to bylo.

0/0
20.8.2007 8:21

Rommik

TO : Pilad

AD 1 - 5 : chceš odpověď ? Každá post- komunistická země měla s přechodem , který  se měl jen částečně přiblížit normálnímu světu , velký problém . V dějinách planety Země se tato změna zatím neodehrála , tak co tady žvaníš ?Jo , a majetek se sicie možná rozdával , ale neukradl ho snad lidem někdo ? Jak to napravit............Paroubkem ? Ten pošle lidi do gulagů za to , že ho nemají RÁDI !!!

0/0
20.8.2007 2:43

Pilad

Re: TO : Pilad

Když začnou chybět argumety tak na jednou já žvaním a přichází strašením gulagy a Paroubkem.Těch pět bodů bylo na pravicových stránkách na internetu.Možná by si pán mohl přečíst celý článek aby se mu rozsvítilo.

http://www.konzervativniklub.cz/vypisclanku.php?id=42

0/0
20.8.2007 5:55

ciankal

TAK PRISAHAMEEEE

To me pripomina neco z vojny. Holt lampasacky mozek se nezapre ;-)  Misto samopalu k hrudi tisknout vyplatni pasku bych taky bral ;-D

0/0
20.8.2007 1:21

blekkal

:::: papanikula

Moc tě nepotěším papáči, ale ve Švédsku při posledních volbách nekopali levici prdel, takže to už je minulost. Ale bude to tam trvat dost slouho narovnat, protože národ je už desítky let smířen se svým osudem. Jinak doporučuji:

http://www.reflex.cz/Clanek21559.html

Ale je tam málo obrázků, musí se to číst, tak nevím, jestli to využiješ?

A jestli chceš, pošlu ti sem i odkaz na článek v Tempus Medicorum (ještě z dob, kdy sRath nehodlal dělat levicovou kariéru) o tom, jak se v Dánsku umírá mnohem častěji na rakovinu prostaty z důvodu socialistického modelu zdravotnictví. To abychom mimo švédska kouknuli i jinam, k socialistům.

Koukni na Francii, také to socani projeli. A Holandsko se postupně transformuje v muslimský stát. Tohle všechno bys tu rád otestoval, že? :-)

0/0
20.8.2007 0:02

Pilad

Re: :::: papanikula

nestarej se o cizimu,vyjádři se k těm pěti bodům jak tady vládla ODS v 90 letech.

0/0
20.8.2007 0:06

blekkal

Re: Re: :::: papanikula

Odpovídám papákovi, takže do toho ti asi nic moc není. Na to co jsi psal jsem myslím už odpovídal.

0/0
20.8.2007 0:10

stinns

Re: :::: papanikula

Jisty, troubo, jenže švédská pravice se před volbami musela zavázat, že nebude výrazněji měnit systém. Takže čtyři roky nebude dělat v podstatě nic. ;-D;-D;-D

0/0
20.8.2007 6:16

papanikula

PRO PANA BLEKKALA

tak tomu nerozumim.

to je demagogie.

ve Svedsku levice pinda,nic nedela a vrazdi?

doporucuji vysetreni-to neni objektivni nazor to je demagogie.

0/0
20.8.2007 0:00

blekkal

Re: PRO PANA BLEKKALA

Víš, my co zkoušíme argumentovat fakty a neopakujeme patnáctkrát stejnou pitomost, na kterou jsme hrdi, že nás konečně něco napadlo, potřebujeme pár minut, abychom dokázali odpovědět.

Plácnul jsem ti to v kopii ještě nahoru, abys to opravdu našel a nemusel sem kopírovat stále znovu a znovu...

... mohl bys po šestnácté přihodit ten vtip o Salzmannovi? Už bez něj nemohu být :-)

0/0
20.8.2007 0:05

Pilad

ˇUspěchy vlády ODS v 90 letech

1.kupónová privatizace, založená na přesvědčení, že nejlepší způsob, jak lidi naučit kapitalistickým zvyklostem, je rozdávat jim majetek zdarma;

2.ponechání klíčových bank v rukou státu a jejich nucení k poskytování úvěru exbolševickým "kapitánům průmyslu", tedy tzv. "česká cesta privatizace", která nás všechny stála stovky miliard;

3.zachování regulace nájemného - což prosadil osobně "friedmanovec" Klaus navzdory mínění KDU i ODA

4.děravé zákony, neumožňující vymožení pohledávek a bankroty, zato umožňující tunelování, korupci a klientelizmus rozsahu ruských stepí, a konečně

5.vytvoření sociálního systému, ponoukajícího ekonomicky méně schopné k zahálce, svobodné matky k zapírání otců, vdané k rozvodu a celkově tak rozhazovačný

0/0
19.8.2007 23:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.