Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S podporou reformy váhají další dva poslanci ODS

Vlastimil Tlustý získal ve straně spojence v boji za "vylepšení" reformního balíku. Dvěma jeho spolustraníkům vadí, že by některé rodiny mohly na daních odevzdat v roce 2009 více, než v roce předcházejícím. Pokud se návrh neupraví, hrozí trojice zákonodárců potopením reformy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

regano

regano

0/0
17.8.2007 22:00

hidrantt

Mluvte..

pravdu ,hajte pravdu,braňte pravdu,vy chlapci jedni posranečtí.Jen jsem zvědav kdo vydrží až do konce.

0/0
17.8.2007 22:00

bohuš 555

modří komunisti

Jsem zvědav z jakou se dnes večer vrátí Tlustý od Myrka Talmana ? Konečně dostana Tlustý rozum.

0/0
17.8.2007 20:59

lolek77

Jan Schwippel - to je skopčák ?

0/0
17.8.2007 17:35

lolek77

Juraj Raninec - ten je ze slovenského parlamentu?

Tak co se plete do českých věcí?

0/0
17.8.2007 17:33

gocu

Taky "černí pasažéři" ?

U lékaře mají platit i lidé s rakovinou, cukrovkáři a kardiaci

Třicetikorunový poplatek za návštěvu lékaře mají podle vládní reformy platit i těžce nemocní, kteří chodí k lékaři často. Právu to potvrdil ve čtvrtek Tomáš Cikrt, mluvčí ministerstva zdravotnictví.:-©

0/0
17.8.2007 16:13

lolek77

Re: Taky "černí pasažéři" ?

Nedělej z toho vědu. Pokud budeš u doktora každý den zaplatíš za to 600,- Kč za což si dnes koupíš v podstatě ho_no.

0/0
17.8.2007 17:37

ix.

Víte kdo to řekl?

„POKUD BUDEME LIDEM PŘED VOLBAMI OTEVŘENĚ ŘÍKAT, CO MÁME V PLÁNU, NIKDY VE VOLBÁCH NEVYHRAJEME.“

0/0
17.8.2007 15:56

stanikgor

Re: Víte kdo to řekl?

0/0
17.8.2007 16:03

stanikgor

Re: Víte kdo to řekl?

Já myslím,že většina lidí to ví,ale co naděláš s modrou až temnou masou v Práglu...

0/0
17.8.2007 16:07

Nová a milejší Ondatra

Re: Re: Víte kdo to řekl?

napodruhý to umí každej ;-D;-D

0/0
17.8.2007 16:07

Nová a milejší Ondatra

Re: Víte kdo to řekl?

víme, uklidnilo tě to? ;-D

0/0
17.8.2007 16:07

ix.

Re: Re: Řekl pravdu.

Chovají se tak všechny strany. A proto politikům nevěřme a používejme svou hlavu.

0/0
17.8.2007 16:12

Nová a milejší Ondatra

Re: Re: Re: Řekl pravdu.

tesat do mramoru ;-D;-D

0/0
17.8.2007 16:20

regano

..co to je reforma..??

..stále se tu hovoří o reformě,ale je tento pojem vlastně tím správným výrazem pro současné dění??Co si kdo představí pod pojmem reforma..,není to jen zneužití vzletného výrazu pro přízemní cíl..tedy zajištění peněz pro nezhroucení se rozpočtu?To,že každého postihnu zvýšeným desátkem do kasy není reforma,ale prosté zdražení.Žádné nové směry,žádné racionální a moderní trendy,žádná propracovanost myšlenek,žádné rozumné a spravedlivé ořezání nabytečných odtoků z pokladny.Po 8 letech v opozici a vytvoření stínové vlády žádný koncept moderního vedení státu,jen proklamace,nepropočítanost kroků,ministr financí z jiné strany-ODS zřejmě takovou kvalitu u sebe nemá.Nosné ideové pilíře z dob opozice a volebního klání jsou pro stranu nositelku nepřijatelné,z hlavního protagonisty ,jenž zajistil ideové vítězství jeho vlastní strana dělá blba-tak jako z občanů..tak toto je ta moudrá ODS,která již jednou kázala "Dokázali jsme ,že dokážeme" a skončili jsme 35% inflací a 2 balíčky..Toto není reforma..

0/0
17.8.2007 14:56

celtic

Re: ..co to je reforma..??

měli jste 8 let na to, prosadit lepší.....:-)

0/0
17.8.2007 15:28

regano

Re: Re: ..co to je reforma..??

..co to je "měli jste..",co víš kam patřím,jak smýšlím.Já prostě konstatuji prostý fakt a tom přemýšlejme.Potřebu reformy cítím všemi deseti,ale toto není REFORMA a pokud to tak vnímáš tak jsi jen zapšklý  nemoderní zpátečník,který kope za své hlava nehlava a jak tě pozoruji také Čunek Nečunek.Buďme soudní a otevření diskusi,pak budeme i vítězi.Libovat si ve smradlavém prdu hlavně že je můj tě kupředu neposune.Není to reforma,tak tento termín nedegradujme..

0/0
17.8.2007 15:47

denny2006

Jinak to nevidím!

Odpískat reformu-konec nefunkční trojkoalice;-(

Předčasné volby-prostě demokracie:-/

Totální výměna vedení ODSR^

0/0
17.8.2007 14:48

celtic

Re: Jinak to nevidím!

soudruhu co pořád máš s tou pernamentní revolucí a volbama každý měsíc....?8-o

0/0
17.8.2007 14:52

denny2006

Re: Re: Jinak to nevidím!

Bratře,pro tvé obavy z PV mám pochopení.Nejsem soudruh.nikdy jsem jím nebyl,ale klidně toto sprosté oslovení používej,i pro to mám pochopení a shovívavý úsměv;-). A co takhle nějaký svůj názor,bratře!

0/0
17.8.2007 15:05

celtic

Re: Re: Re: Jinak to nevidím!

soudruhu, můj názor je, že tato nekomunistická koalice má právo na to tady vládnout, zejména, že ČSSD tady vládla 8 let a s žádnou reformou nepřišla...tedy tvé revoluční myšlení o pádech vlády a stálých předčasných volbách je úsměvné...:-)

0/0
17.8.2007 15:13

denny2006

Re: Re: Re: Re: Jinak to nevidím!

Bratře, je opravdu úsměvné tvé lehké opomenutí prostého ,ale důležitého faktu,že tu poslední vol.období vládla trojkoalice,v které byla (jak jinak:-P)též strana "černoprdelníků",tedy KDU-ČSL! A protože je skutečná reforma nutná,je třeba znovu rozdat karty! Čas pracuje pro "černoprdel.",ale proti životní úrovni obyvalel Čr!

0/0
17.8.2007 15:30

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Jinak to nevidím!

soudruhu, KDU byla tou poslední stranou, která v minulé vládě reformy nechtěla! Jenže vy soudruzi jste o ně jaksi zájem neměli...jsou totiž nepopulární...:-)

0/0
17.8.2007 15:39

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak to nevidím!

;-D;-D! Tak "černoprdel."chtěli dělat reformu a když jím to socan neumožnil,tak zůstali,aby tuto antireformní trojkoalici rozkládali zevnitř;-D;-D!

Konec dialogu,bratře,došel ti dech;-(!

0/0
17.8.2007 16:00

celtic

všichni budou pro....

vsadíme se   ?;-)

0/0
17.8.2007 13:46

5alfa

Re: všichni budou pro....

Zase lžeš Přemysle, velice pravděpodobně získají max. 102 hlasů. Ale teď budou muset něco dát taky Tlustému a Hovorkovi...

0/0
17.8.2007 13:49

celtic

Re: Re: všichni budou pro....

soudruhu reforma projde, a ty si třeba pukni vztekem...:-)

0/0
17.8.2007 14:14

minutos007

Re: Re: Re: všichni budou pro....

Ty seš s ním ve stejné straně ?

0/0
17.8.2007 14:17

pacers

Re: Re: Re: všichni budou pro....

Jestli je ti jedno jaká,tak určitě.

0/0
17.8.2007 14:17

celtic

Re: Re: Re: Re: všichni budou pro....

taková, která je možná....lepší nějaká než žádná....:-)

0/0
17.8.2007 14:25

rkolos

paskvil kteří odnesou normální lidi

S tou refornou a všem tím zdražováním se dostaváme o 9 let zpátky, nebude se stavět, lidi nebudou tak nakupovat atd. Nakonec se právě toto podípíše na tom že ekonomika půjde, dolů, česká koruna taky a už vidím jak má slovensko lepší kurz,ekonimiku a lidi tam nežijí jen od výplatě k výplatě jak u nás.

0/0
17.8.2007 13:37

5alfa

Re: paskvil kteří odnesou normální lidi

Pokud je třeba opravdu nějaká reforma, tak ji mají podle Tvé logioky odnést nenormální lidé? ;-D 

0/0
17.8.2007 13:45

rkolos

Re: Re: paskvil kteří odnesou normální lidi

no pokud to nebude šité na míru horních 10 000 tak jsem pro reformu, ale tato reforma je opravdu šitá na míru těm nejbohatším

0/0
17.8.2007 14:04

r72

Re: Re: Re: paskvil kteří odnesou normální lidi

Nejdřív si zpočti o kolik tihle tzv. nejbohatší přicházeli postupně v posledních 8 letech a pak piš o tom na čí úkor co je. Jen zavedením slevy na dani (před dvěma lety) přišla většina z nich o to co se jim teď vrátí.

0/0
17.8.2007 15:23

briza

Re: paskvil kteří odnesou normální lidi

No, ono bude lepsi kdyz se bude kazdy kdo chce "stavet a nakupovat" zadluzovat individualne (alespon nekteri si to rozmysli a pristoupi k tomu zodpovedne) nez abychom byli nekterymi zadluzovani kolektivne. :-P

0/0
17.8.2007 13:57

Pajndl

Priority

1.-Navázat na historický normální vývoj této země(Čech,neˇčeska) před rokem 1948 2.-Nedopustit další sarajevo pana Tlustého(uražená ješitnost?) 3.- Začít makat a ne kdo nekrade okrádá rodinu.Děkuji za pozornost[>-]

0/0
17.8.2007 13:21

mpes

ať je to jakkoliv....

tak jsem čekal že to opravdu bude reforma, že to opravdu nebude výhodné pro všechny a že budou provedeny jasné kroky, bez nějakých skrytých svinstev kolem. Ale takový paskvil aby se všem pomohlo, nikdo si nepohoršil a přitom se začal snižovat deficit - to je něco jak perpetum mobile.

0/0
17.8.2007 13:13

chemba

Re: ať je to jakkoliv....

Topolánek řekl, buď jasné tvrdé transparentní prorůstové reformy nebo nové volby.Preference měla ODS velmi vysoké.Volby by vyhráli s přehledem.Teď s upustilo od reforem a diskuze o předčasných volbách umlkla.Opozice teď předčasné volby také nechce.Věří , že když teď se ODS handrkuje jak spolek baráčníků, tak jim budou stoupat preference.

0/0
17.8.2007 13:20

5alfa

Uvidíme...

Mi byla hned divná ta habaďůra, jak v 2008 se Tlustému vyhoví a jak v 2009 se zase osolí lidé s přijmy do 35tisíc (superhrubé). :-P

Těžko říci, co je dobře, pokud peníze nejsou. Dají se dělat jen účetní triky se snižováním daní a rušením odečitatelných položek, aby byl v kase pořád stejný počet peněz. Pokud stavíme dálnice 3x dráž než v Německu a 5x dráž než teď dokončený 80km úsek ve Francii, budou peníze potřeba furt.

Pokud je opravdu pravda, že z 2008 na 2009 by půměrná domácnost zaplatila na daních o 6000 více, může tato zkušenost na jaře 2010 - kdy se platí daně - být smrtící koktejl pro pravici ve volbách v létě 2010.

0/0
17.8.2007 13:00

Sharkee

Re: Uvidíme...

v te doble plati dane jen OSVC a PO;-)

0/0
17.8.2007 13:03

5alfa

Re: Re: Uvidíme...

V té době se dělá (konec března nebo dubna) daňové vyúčtování pro 95% výdělečné populace v ČR. Myslím, že je to dostatečný vzorek. Ti, kterým to daňový poradci odsunou  až na léto po volbách - ti patří do jiné kategorie. :-)

0/0
17.8.2007 13:08

Sharkee

Re: Re: Re: Uvidíme...

nerekl bych, ze 95% lidi podava samo danove priznani, pro naprostou vetsinu tak cini zamestnavatel a v tom pripade je uzavirka nekdy do konce Unora a v breznove vyplate uz pouze prichazi "vratky dani";-)

takze se to tyka pouze OSVC, nebo tech co si podavaji danove priznani samo

0/0
17.8.2007 13:16

5alfa

Re: Re: Re: Re: Uvidíme...

Nejde snad o to zda podává samo DP nebo ne. Ale unor - duben je dopočítání daní a vrácení přeplatků pro všechny zaměstnance. A také výsledný papír, kolik se na daních opravdu zaplatilo...

Pokud to bude v průměru 500 na rodinu za měsích více, myslím, že totálně skončíme v létě nalevo... :-(

0/0
17.8.2007 13:24

Sharkee

Re: Re: Re: Re: Re: Uvidíme...

pokud clovek bude porovnavat 2006/2007/2008 tak to tak dopadnout nemusi, ale lide se stejne budou rozhodovat podle neceho jineho nez dorovnani dani

0/0
17.8.2007 13:27

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uvidíme...

To máš pravdu, jenže ono se "tahle reforma" na nějakém výrazném vylepšení financí už v roce 2010 asi ještě nepodepíše.

A pokud daňová zátěž stoupne o 6 tisíc za rok (při dani 60 tísíc, tedy o 10%), vrátí se lidi v létě k socanům...

0/0
17.8.2007 13:33

Jan Žižka z HK

Tlustý má pravdu, že se daně zvýší, ale neříká, že už od ledna 2008

od ledna 2008 - 15 % ze superhrubé mzdy, to je 23,1 % z hrubé mzdy  (více než 90% zaměstnanců tedy zaplatí vyšší daň)

-----Snížení slev na dani od 2009 - základní sleva na poplatníka z 24 840 Kč ročně na 16 560 Kč  - sleva na vyživovanou manželku z 24 840 na 16 560 Kč

 -----Snížení daňového zvýhodnění na děti  - v roce 2008 přechodně na jeden rok růst z 10 440 na 10 680 Kč - pro další roky pokles z 10 680 na 10 200 Kč       ODSRvRv

0/0
17.8.2007 12:54

Ulrich

Re: Tlustý má pravdu, že se daně zvýší, ale neříká, že už od ledna 2008

Souhlas! Ten pozměňovací návrh je hajzlovina.

0/0
17.8.2007 12:57

Sharkee

Re: Tlustý má pravdu, že se daně zvýší, ale neříká, že už od ledna 2008

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=486851&tro5222_1_0

pokud umis cist, tak z tabulky prijdes na to, ze sice to bude 23,1% ale zaroven mene nez soucasne (i pro rok 2009)

takze neni cas rikat pravdu?

0/0
17.8.2007 13:07

5alfa

Re: Re: Tlustý má pravdu, že se daně zvýší, ale neříká, že už od ledna 2008

Jde o to, jak to dopadne ve srovnání 2008 a 2009. Pokud 2008 daně sníží, aby zacpali Tlustému hubu a 2009 je zase zvýší (i když pod úroveň 2007), nedivím se, že Vlasta nechce dělat kašpárka.

Prostě bude muset dostat něco jako Pohanka a Melčák, aby dal pokoj a držel basu.

0/0
17.8.2007 13:12

Sharkee

Re: Re: Re: Tlustý má pravdu, že se daně zvýší, ale neříká, že už od ledna 2008

ja nerikam, ze je dobre snzeni cisteho prijmu pro rok 2009 vs 2008

jen tvrdim ze Fidel (opet) lze, ze vetsina lidi dostane mene jak v roce 2008 tak v roce 2009 oproti soucasnemu systemu odvodu dani. Operuje jen s cislem dani, ale prtiom tvrdi absolutni lez, nebo ne?

na druhou stranu Tlusty nejprve rika, ze je reforma mekka a pak hnedle tvrdi, ze je tvrda. Dle logiky opozice bych se musel ptat, kolik dostal od Tvrdika?

0/0
17.8.2007 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.