Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smolíček Topolánek a jeziňák Tlustý

Smolíčku pacholíčku, otevři nám svou světničku! Jen dva prstíčky tam strčíme, jen co se ohřejeme, hned zase půjdeme. Jen trošíčku programu ODS do daňových zákonů zaneseme a nic se vlastně nestane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Harry_sportsman

Tupolánek začíná sklízet "úspěchy" své neschopné politiky

Naivně si myslel, že když dá Zeleným - straně se 6 poslanci 4 ministerská křesla a lidovcům dá ministerstvo financí (ještě k tomu pro Kalouska - nejkontraverznějšího politika v této zemi), tak bude mít vystaráno a s 2 přeběhlíky z ČSSD bude schvalovat kdykoliv cokoliv. Že nedomyslel, že si takovými kroky popudí velkou část ODS, jenom svědčí o jeho hlouposti ...

0/0
17.8.2007 18:06

Ulrich

Ať stát klidně zkrachuje!

Deficit mi vůbec nevadí. Jen houšť. Když tento stát nakonec zkrachuje, budu jen rád. Postarám se o sebe a svoji rodinu sám. Proto podporuji snižování odvodů bez ohledu na dopady takových opatření na saldo veřejných rozpočtů.

0/0
17.8.2007 12:42

Muslym

Re: Ať stát klidně zkrachuje!

No, zatím jste jako volič KSČSSD podporoval jenom rozhazování a zadlužování, což je stejná cesta do sociálně demokratického pekla...

0/0
17.8.2007 13:59

Ulrich

Re: Re: Ať stát klidně zkrachuje!

Z čeho usuzujete, že jsem volič KSČSSD podporující rozhazování a zadlužování?

1. Vždy jsem volil pravici. Konkrétně třeba v roce 2006 do Sněmovny ODS.

2. Nepreferuji rozhazování a zadlužování. Ale pokud mám volit mezi deficitem nebo zvýšením daní, volím jednoznačně a bez zaváhání deficit.

0/0
17.8.2007 15:20

Estébák

Komunista Tlustý

Vláda a parlament do Vltavy !!!(Y)(Y)(Y)[>-].A nic by se nestalo,kdyby šel i senát a  blb Sobotka by nesl prápor(Y)[>-].

0/0
17.8.2007 12:01

Muslym

Re: Komunista Tlustý

Bohuš Sobotka s praporem?

0/0
17.8.2007 14:00

xvl

Re: Re: Komunista Tlustý

Přemka měl na mysli:-)

0/0
17.8.2007 14:01

Muslym

Re: Re: Re: Komunista Tlustý

Ne, ne. Napsal "blb Sobotka".

0/0
17.8.2007 14:36

xvl

Re: Re: Re: Re: Komunista Tlustý

No právě, tak to na sedí na Přemka a jeho partičku:-)

0/0
17.8.2007 15:41

Jan Žižka z HK

Tlustý má bohužel pravdu, že současný návrh většině

zaměstnanců zvedne daně. Z modré šance zbyly trosky Rv

0/0
17.8.2007 9:33

Assfinger

Na pohádkách

je kouzelné, že to většinou dobře končí. Smolíček bude zachráněn, ale dostane nabacáno od Jelena a zlý Jeziňák dostane pár trkanců mohutným paroubžím a uteče zpátky do lesa ...

0/0
17.8.2007 9:01

Jan Daniel

pánbůhzaplať za Hovorku

Klika, že má koalice Hovorku. Bez něj by nepotřebovala Tlustého. Tlustý je ve výborné pozici aby tlačil na snižování daní a na to aby se do reformy dostalo více z programu ODS. R^ Pokud jde o poslední problém: to, že se rok před volbami zvýší daně podstatné části voličů by nemuselo vadit Trezziové, ale Kalousek by snad měl mít rozum. Pak bude marně tvrdit, že to bylo podle návrhu expertů ODS, ODS zamává modrou šancí, kterou nemohla přes lidovce prosadit a hodí to něj. Pořádný hřebík do rakve KDU. Rv

0/0
17.8.2007 8:52

Muslym

Re: pánbůhzaplať za Hovorku

Znám jediného výborného Hovorku. Moderuje na Eurosportu.

0/0
17.8.2007 14:01

cervantes

A teď představa, že by tihle chujové měli řídit větší stát

třeba Německo, Fr, nebo Kanadu

0/0
17.8.2007 8:49

xvl

To je tak, když místo práce

Topol lítal do porodnice, Čunek k policii, Bursík po horách... a reformu lepí večer před zasedáním PS. Jak je vidět, ani oni sami už neví, co dojednali:-( Vláda neustále předvádí, že prostě vládnout neumí.

0/0
17.8.2007 7:52

dykl

Re: To je tak, když místo práce

vidím to podobně....;-D

0/0
17.8.2007 8:17

Feo

Re: Re: To je tak, když místo práce

Vidím to ještě hůř,

zejména potom, co mně redakce plátku MF obšťastnila skutečně odborným komentářem své nové (byť hodně vysvícené ) hvězdy.8-o

0/0
17.8.2007 9:27

zajicek8

Re: Re: Re: To je tak, když místo práce

Vidíte kulové, protože nevíte jak to chodí.

To si opravdu myslíte, že ti 3 cokoliv připravovali? Na to jsou odborné komise, které zpracují podle základního zadání - snižte daně, ale do eráru musí přitéci nejméně tolik a tolik - několik variant . Ty předloží, vysvětlí plusy a mínusy a pánové se politicky pro něco rozhodnou. A na to jeden večer stačí.

0/0
17.8.2007 10:35

dykl

Re: Re: Re: Re: To je tak, když místo práce

tak to jsi mě podcenil, toto samozřejmě vím, ale zastřešit a přivést k jednání ....to už komise nemohou

0/0
17.8.2007 12:03

xvl

Re: Re: Re: Re: To je tak, když místo práce

Takže to možná bylo připravené správně a vládní politici to svým rychlým jednáním celé poděla..:-)  Přesto platí, co jsem uvedl, proč se začali dohadovat den před projednáváním? Neměli na to celý červenec?

0/0
17.8.2007 12:16

Feo

Re: Re: Re: Re: To je tak, když místo práce

Jo tak pane Zajíčku už si rozumíme.

Já jsem totiž taky už zažil jakéhosi Jakeše, který rovněž politicky rozhodoval stylem

" to je    politická direktiva  ÚV a o tom se nediskutuje".

A právě politické rozhodování primitivů je to nejhorší co pro řízení může existovat .  To snad ale z vaší profesinální praxe víte.

0/0
17.8.2007 17:32

zpetak

No,jo,no.

V podstatě dochází k splnění ideových myšlenek české pravice.Odírat slabší, dotovat silnější.

0/0
17.8.2007 4:58

Vaclav Hanus

Re: No,jo,no.

Jo, jo! Ja bych to jeste preformuloval. Prostrednictvim Odíranim slabších, dotovat silnější.A jeste bych dodal na adresu tech slabsich: Muzete si za to sami..kdyz ostentativne nejdete k volbam a myslite si, ze jste na zloduchy vyzrali, popripade kdyz se nechate zblbnout (diky platovym deformacim v pze..), ze vy v podstate patrite k tem silnejsim, pouze....momentalne se vam trochu nedari.

0/0
17.8.2007 7:22

xvl

Re: No,jo,no.

Je to přesně tak, dluh to zřejmě nijak podsatně nesníží, ekonomice to spíš uškodí, takže to bude jen přerozdělení daňové zátěže od vyšších příjmových skupin na ty nejnižší. Snad už konečně všichni, kdo vydělavají max. kolem průměru pochopí, že ODS prostě není strana pro nižší a střední třídu.

0/0
17.8.2007 7:47

xRocky

Re: No,jo,no.

Jak odirat (financne) slabsi. V praci jsem od rana do vecera,  obcas to taham i domu tak proc mam platit vic nez muj svagrik ktery kazde odpoledne stravi v hospode pri nadavani na pravicovou vladu a reformu. I kdyz bude rovna dan, stejne budu platiti nesrovnatelne vice nez on, Dnesni stav je odirani tech pracovitejsich a schopnejsich, reforma to pouze zmirni.

0/0
17.8.2007 8:39

xvl

Re: Re: No,jo,no.

OK, tak proč to ale vláda na rovinu nepřizná:. snížíme daně vysoce příjmovým skupinám a zvýšíme nižším a středním příjmovým skupinám. Toto měla ODS už prohlásit před volbama a nemást voliče.

0/0
17.8.2007 8:54

Vaclav Hanus

Re: Re: No,jo,no.

To jsou nesmysly. Ja take pracuji 11 hodin denne. A nevydelam vic nez prumer.

0/0
17.8.2007 9:07

zajicek8

Re: No,jo,no.

No za přechozích 8 let tomu bylo obráceně. Chudým se přidávalo, nemakačenkům nejvíc, a středně příjmový a bohatí to platili.

Jenom změnou snížení daňového základu za dítě za daňovou slevu přišla každého, kdo byl daněn v nejvyšší sazbě, každý tratil na jedno dítě řádově v tisících. A to bylo v pořádku, že?

0/0
17.8.2007 10:40

Vaclav Hanus

Re: Re: No,jo,no.

Kralicku, mas to jakesi pomotane. nejprve pises ...a stredne prijmovY..to platili. Posleze pises o nejvyssi sazbe dane...

0/0
17.8.2007 11:21

Feo

Re: Re: Re: No,jo,no.

Já si dokonce myslím, že Zajíček je krycí jméno toho  milicionářského (ale u něj to nevadí)pablba ze SPK, který  náměstkuje na MPO a je nejen "docent" (myslím že je ale mírně přes váhu), ale i socialistický CSc.

Jeho kandidátskou práci jsem však nenašel, nemohu posoudit, čím obohatil naši vědu a kolik hodin odpřednášel jako vysokoškolský pedagog - podmínka pro udělení titulu taky nevím. Hlavně nevím, co by mohla tato obtloustlá struktura přednášet.

0/0
17.8.2007 17:39

xvl

Re: Re: No,jo,no.

Dan z příjmů se při posledním snižování snížila všem příjmovým skupinám. To bylo zřejmě na dlouhou dobu poslední skutečné snížení DPFO.

0/0
17.8.2007 12:18

r72

Re: Re: Re: No,jo,no.

To se hodně mýlíš. Protože současně se změnou pásem proběhl i přechod na slevu na dani, a natom zpět ztrácel každý nad 20 000,-.Tudíž se fakticky snížilo zdaňění jen v příjmu asi do  20 000,-. Kdo měl více ten ztrácel.

0/0
17.8.2007 15:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.