Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tips for Public Speaking - Part 3

As we discussed in Part II of this series, it is vital that you always make eye contact with your audience. Before we continue on this point, let’s briefly return to our story yesterday about the interesting series of psychology experiments which were done in California at a high school in the late 1970s concerning validating and paying attention to people.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

to validate versus to acknowledge

Zda se, ze Kal si opet spletl vyznam vyrazu, ktere pouziva.

to validate = potvrdit, schvalit, uznat platnym, overit

to acknowledge = vzit na vedomi, uznat, potvrdit ve smyslu jako brat na vedomi

Dobry recnik potrebuje navazat styk s posluchaci, cili jim musi dat na vedomi, ze mluvi k nim a ne pres ne. "A good speaker acknowledges his audience." Ne - jak tvrdi Kal- "validates his audience".

"To validate" se pouziva ve smyslu jako overeni dokumentu nebo jejich uvedeni v platnost. Nez pujdete dolu na nastupiste metra, musite si nejdriv oznackovanim uvest v platnost  jizdenku. Tomu se rika "ticket validation".

0/0
30.8.2007 5:19

Lesni Vila

Re: to validate versus to acknowledge

Zdravim, my hero ;-).

Mohu-li si dovoliti jedno upresneni - nez nastoupim do metra, tak si jizdenku oznacim.

Znackuji pejskove, vis ...........;-);-DV

0/0
30.8.2007 10:53

Lesni Vila

Re: Re: to validate versus to acknowledge

PS: Nic ve zlem. Z tvych ust to "Oznackovani" zni roztomile, aneb: Quod licet Jovi, non licet bovi; aby se toho zase nekdo hyperkriticky nechyt ;-);-D;-D;-D!

0/0
30.8.2007 11:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.