- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před vjetím na krajnici:
a) stačí snížit rychlost jízdy
b) je nutné se přesvěčit, že krajnice je dostatčeně pevná a nedojde k jejímu utržení
c) není nutné se přesvědčit, že krajnice je dostatečně pevná, neboť je součástí pozemní komunikace.
předtím je ovšem nutno páčkou označnou symbolem přesýpacích hodin , umístěnou pod autobusem, zpomalit, rychlost toku času
.. a myslet si ,ze se tam jezdi jako v civilisovanem svete a ,ze tam jsou krajnice...
Mě by jen zajímalo, proč jel po téhle silnici, která je samá zatáčka a je to trojka (č. 160)? Proč nejel z Krumlova po 157 a pak po E55?
Holt asi nechtěl důchodcům ukazovat naše lehké děvy. :-)
No, když vyjdu z toho, cos napsal, tak ta silnice je rozhodně dvojka (č. 160)
Mně se nejvíc líbí, jak zase páni od BESIPU co sedí za psacím stolem a občas vymyslí nějakou tu kampaň, dělají, jako by měli patent na šoféřinu, přitom se vsadím, že ani jeden z nich nikdy tuto těžce zodpovědnou, nevděčnou a nedoceněnou práci nedělal, protože by si ušpinil ruce... Kdyby jo, věděli by, že potlačit reflex a snahu zabránit srážce je velice těžká věc. Ano, mohl třeba jen zpomalit, mohl jet dál, nemusel tolik uhýbat, to je sice hezké, ale nikdo z profesionálů, amatérů a už vůbec ne nikdo z Besipáků- teoretiků, nemůže říct, že jemu by se to nestalo. To se totiž může stát úplně každému, kdykoli a je to ve vteřině! Tak pozor na to! Ti rozumnější se jistě za volant nepohrnou, dobře dělají. Já taky lituji své "závislosti" na řízení, ale jejich inteligence se pozná tak, že budou mlčet, když půjde o témata, kterým nerozumí. Může na to být třeba 5 škol, ale praxe je úplně jiná, to si vážení uvědomte a kdo tady kritizuje zpoza volantu osobáku, ten by se měl sám sobě zasmát...
No nevím, ale chlapík, co kvůli osobáku hodí bus do strže by už bus řídit neměl.
Poučte řidiče autobusů vjíždějící na naše území, že naše silnice nejsou pevné jako ty jejich a pokus o zabránění nehodě se u nás krutě trestáHlavně, že jsme civilisovaná země.
Hlavně doporučte VŠEM řidičům, aby si zákon o provozu na pozemních komunikacích nejen jednou prolistovali před zkouškami, ale hlavně se jím řídili. Tu bílou nepřerušovanou čáru na pravém okraji vozovky nemalovali sprejeři, ale ohraničuje místo, kam je vozovka zpevněná. Řidiči by si měli uvědomit, ža tak jako nesmějí přejíždět souvislou bílou čáru ve středu vozovky (s vyjímkou objetí překážky na vozovce), tak nesmí přejíždět i tu souvislou čáru na pravé straně vozovky. A dvojnásob to platí pro řidiče těžkých vozidel (nějak se množí počet cisteren, které skončí v příkopě) a autobusů. Raději ať se zabije jeden nesvědomitý šílenec než desítka cestujících.
Dneska mě podobnej idiot škodovkářskej taky málem narval do příkopu, měl jsem sto chutí toho spratka předjet a rozmlátit mu hubu na sra*ky, ještě že mě přítelkyně držela abych se uklidnil... kdyby člověk nedával pozor, tak už v tom příkopě byl, stát se něco, tak bych si toho idiota našel a zlámal mu všechny nohy a ruce... a věřte tomu, zas*aní škodovkáři, jak se objevíte s tím svým šrotem vedle mě, letíte do příkopu, já to udržím v pohodě i bez škrábanců, ale ty vaše popelnice vás zabijou.... šmejdi zatracený...
Ať je to jak chce neměl mu uhýbat. Pokud nějaký blbec ve Š.120 s kšiltovkou dozadu předjíždí na nepřehledném úseku, je to jeho riziko. Řidič autobusu zareagoval podvědomě tak, že chtěl toho pitomce "zachránit". Neuvědomil si ale, že tím ohrozí 40 nebo kolik jiných lidí v autobuse. Nemá uhnout ani o píď. Stejné případy jsou se zvířaty. Pokud vám srna či jiná havěť vlítne do vozovky a je jasné, že to neubrzdíte, je lepší ji přejet. Je pitomost strhávat auto do krajnice proti stromu, nebo nedejbože do protisměru, kde jede náklaďák. Jako příklad slouží ten člověk, co zabil Hlinku vymlouval se na to, že mu vběhlo zvíře do cesty a on musel uhnout. Měl ho raději přejet a Hlinka mohl žít. (i když to bylo asi jinak) Najezdím 3000-4000km měsíčně vím o čem mluvím.
Tak v tom s Vámi úplně nesouhlasím. Dalším příkladem je ten Čech, který neuhnul srně. Neuhnul ji naposledy v životě...
Uhnout se nemusí malým zvířatům, ale taková srna, jelen, kůň nebo kráva by v rychlosti 60-80 nebo víc km/h udělala pěknou paseku i na čumáku autobusu, natož autu. Problém je asi v tom, že mají vysoké běhy (nohy) a jejich tělo tedy po srážce letí rovnou na kabinu vozu.
Pokud se pod autobusem utrhla část krajnice, nemohl to předpokládat a nemůže to být jeho vina. Něco jiného je, kdyby ze silnice sám sjel. To by nakonec taky mohli postihnout správce komunikace, že vozovka v celé šíři nevydrží běžná silniční provoz, protože krajnice je součást vozovky, na kterou je v oprávněných případech možné najíždět.
To je sice pravda, ALE v čechách je možné všechno.
A každý by to měl předpovídat
a řidič škodovky se rozmastil, budou dnes řidiče autobusu obviňovat, že neuhnul.
Už ho našli?? Já mám takovej dojem, že první informace řidiče autobusu byla, že se vyhybal protijedoucímu autu. Zdá se mi že pan autobusák kecá. U Rožmberka se totiž taková kráva ani předjet nedá !!!!
Řidiči Š120 neřeší zda se dá nebo nedá předjet, prostě předjíždějí. Dvojnásob to platí o těch co jim je okolo 20 let.