Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští otcové chystají další vlnu žalob do Štrasburku

Česku hrozí, že bude za čas muset odškodňovat další otce kvůli soudnímu přidělování dětí. K páté vlně žalob ke štrasburskému soudu vyzvala společnost Spravedlnost dětem. Spolek rozhněvaných mužů tvrdí, že české soudy systémově diskriminují otce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aquamarine

nejoptimálnější řešení

slovo nejoptimálnější neexistuje:-))

0/0
9.8.2007 23:04

berunel

Jo, jo Džamila a Nečas

ti tu situaci napraví, především je potřeba okamžitě přestat pronásledovat matky - únoskyně i kdybychom měli porušovat mezinárodní smlouvy. Nějaké stěhování dětí nazpět do Argentiny nebo Portugalska to už se nesmí opakovat. Nezávislí soudci budou proškoleni a poučeni aby si laskavě uvědomili že sebrat dítě únoskyni to je úúúúděsné porušení práv dítěte.:-©

0/0
9.8.2007 19:52

Edithla

...dokončení.

Tím míním jak ženy, tak i muže. Někdy mi připadá, že jste všichni naprosto ztratili rozum a především sebe, čili pak nechtějte od svých vlastních dětí zázraky. Vy a Vaše činy jsou jim příkladem.V

0/0
9.8.2007 16:44

bluetake

Re: ...dokončení.

ano, mas naprostou pravdu, ale uvdom si, ze ne vsichni lide jsou schopni rozlisovat a premyslet, vidi jen sve osobni zajmy a pomstu, zastituji se detmi ale prave na ne zvysoka kasloiu a pouzivaji je casto, jako beranidlo proti partnerovi. Proste blb nikdy nepripusti, ze je blb, z jedineho duvodu- je to blb. A je jedno, jestli je s sulinem a nebo s  dirkou.. Mnozi se berou "z lasky" ale nevedi,co to je, pro vetsinu to predstavuje jen sex. Ale jakmile prijdou sebemensi potize a problemy, resi to impulsivne a zkratkovite a kdyz neni po jejich, stavaji se z nich obycejni hajzlici touzici po jedinem, po pomste.....a takovym nepomuze ani soud......Ale ani psychiatr, blbost byva zpravidla vrozena....

0/0
9.8.2007 16:50

Edithla

Proč si spory neřeší sami ex-manželé, proč hledají řešení u soudů?

Nechápu, když již jste se jednou rozhodli pro životního partnera a pro rodinu s dětmi, proč pak, třeba po měsících či letech naprosto otočíte a vznikají spory? Vždyť se nad tím lidi zamyslete, pro co jste vlastně žili a jakmile to máte, tak to za každou cenu chcete ztratit kvůli nečemu, co se dá vyřešit, když se každý z partnerů zamyslí sám nad sebou, uvědomí si své vlastní chyby a nepodlehne třeba "přáním a trendům té či oné společnosti".

Vím z vlastní zkušenosti, že to, co tady řešíte, nemusí nikdy docházet tak daleko. Dojde to vždy do takové míry, jakou si připustíte sami, tak se pak nedivte a nebuďte zklamaní. U soudů pak nehledejte rozuzlení a naprosté rozřešení Vašich problémů. Pokud byste uměli žít ve vztahu a zabývat se věcmi, které byly důležité, tak byste takto nedopadli.

0/0
9.8.2007 16:44

jamesjames

to je vše

Reakce na písemnou stížnost: vše je O.K.(Y)

Během toho ještě probíhal tvrdý boj o přídavky, daňovou úlevu a výživné.:-©

Teď už zbývá "jen" vlastní rozvod a dělení majetku. Snad to do důchodu stihnu.;-D

0/0
9.8.2007 16:32

jamesjames

pokračování

V květnu 2005 jsem s dětmi 13 a 15 odešel z domova a bylo první stání. Děti sly dobrovolně, přesto soudce nevzal jejich názor (ani se jich nezeptal) a určil znalce. Tomu spis poslal "už" v září (byly přece dovolené. Znalec na tom seděl půl roku a pak to vrátil, že má moc práce. Stanovili dalšího - odvolání manželky, stanovili dalšího, ten posudek po urgencích dodal za rok! Už konečně rozhodli - po 27 měsících! Potvrdili v podstatě rozhodnutí dětí, kluk je mezitím plnoletý.8-o

0/0
9.8.2007 16:31

jamesjames

pokračování

V případech dětí by měli rozhodovat zvláště rychle aby ten stres minimalizovali. Ale oni ne: schovávají se za subjektivní názory  psychologů, nemají pro rozhodování (kromě odvolání) žádné lhůty.

0/0
9.8.2007 16:31

jamesjames

chlapi, vydržet!

Podle mých zkušeností to soudy mají na háku a chovají se, jako když žijeme věčně. Soudci sami nic nerozhodnou, nevezmou na sebe tu odpovědnost i když za tu svěřenou odpovědnost mají slušné platy.

0/0
9.8.2007 16:30

bluetake

COZE ??????????????

Tak ministrne rekne verejne ze "Individuální diskriminace samozřejmě existuje" ??????????????????? Proboha, kde to ziju, kdyz diskriminaci ministr spradlnosti povazuje za samozrejmost ????????

0/0
9.8.2007 16:25

Daja.01

Děti

To bude sranda. až začnou děti podávat na soudy  žaloby ve Strasburku za jejich špatné rozhodnutí, které jim způsobilo trauma a ovlivnilo je. A potom se mnozí z rodičů začnou divit, když tutéž žalobu podají jejich děti  i na ně.

0/0
9.8.2007 16:16

meander

Ať se jdou bodnout

Nechť jdou čeští otcové třeba do p..., eh, Štrasburku. Matky mají mnohdy (ano, ne vždy, ale často) zatraceně pádné důvody, proč před nimi děti chrání. :-(

0/0
9.8.2007 16:10

erdoes2

Nemravne soudy

Jsem presvedcen, ze u soudu je automaticky otec "ten gauner" a matka "ta chudinka". Nema vuybec smysl se soudne domahat o napravu, nebot socialni pracovnice i soudkyne postupuji presne podle vzoru, jak jsem uvedl.

Nemravne lzi jsou u soudu na dennim poradku a pokud je tvrzeni proti tvrzeni, automaticky je otec lhar, kteremu soud neveri. Matka uroni u soudu nejakou tu slzicku a ma vyhrano... :-©:-©:-©

0/0
9.8.2007 16:09

milos74

Re: Nemravne soudy

presne tak. Mam uplne stejnou zkusenost od soudu. Zpratelena socialni pracovnice (manzelka na ni ma dokonce mobil domu) a par lzi, proti kterym nema chlap absolutne zadnou sanci se branit. Soud strani vzdy matce, at si rika kazdej co chce.

0/0
9.8.2007 16:20

Verstappen

Re: Re: Nemravne soudy

tak to ja mam naštěstí opačnou zkušenost, soc. pracovnice je v pohodě, ženu prokoukla docela rychle a soudkyně i psycholožka také no problemo a mám dceru na střídavou výchovu. Nepomohlo ženě ani nošení různých "hodnotných" důkazů proti mne jako např. 2 roky stará žákovská knížka ve které je 3,5x více podpisů matky než otce

0/0
9.8.2007 18:07

zavpav

Re: Nemravne soudy

Naprosto souhlasím. Osobně jsem ani nepochopil logikupostupu soudu, kdy nejdřív vypovídala matka (většinu lží a polopravd), pak si za 14 dní vzali do parády děti (chtěli střídavou péči) a za další měsíc já. Jenže jsem absolutně nedostal žádnou šanci něco říct. Ve chvíli kdy jsem odpověděl na otázku a chtěl pokračovat v důvodech a upřesnění, tak to bylo hned STOP, stačí nám to. Takže dá se říct z mé výpovědi byl nakonec křížový výslech za účelem mě naprosto znemožnit.

Takže jedině souhlas s výše uvedeným

0/0
9.8.2007 18:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.