- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4/3 Myslím, že českého cyklistu nejvíce ohrožuje komplex méněcennosti
bývalých řidičů trabantů a škody 120.Dokud se toto nezmění,tak to bude na kole
či skútru stále pro některé,tak nepříjemné, že šáhnou po autě.Já se každopádně
odradit nenechám!!
3/3 To by měla policie a město vyřešit nejdříve.Spousta
řidičů vidí v cyklistovi někoho,kdo na silnici nepatří a někteří neváhají Vám
to dát najevo tím že Vás "skřípnou"ke svodidlům apod.Vlastním i
os.automobil a skútr a na skútru to není o moc lepší.
2/3Kdo na kole nejezdí,tak netuší jak často se dá
jezdit,kolikrát se sám přemlouvám pokud je zamračeno,ale pokud vyjedu tak jsem
rád!Největší problém vadím v bezohlednosti CZ řidičů.
1/3 Dobrý den, než někdo začne odsuzovat cyklostezky,
měl by si nejprve projet ty stávající aby zjistil,že tu nejsou nadarmo.Pro toho
kdo jezdí věrně autem alespoň ubude v koloně jedno auto před ním o jednoho
cyklistu na stezce.
Proč nezablokujete nick "osvetitel". Ten člověk co se za nim skrývá je psychicky mimo.
Protoze pisu pravdu na rozdil od tebe ty udavacska bolsevicka prdelko!
Jezdit v Praze do práce je vize z říše snů - ono přijet do práce upocený není nic moc. A bez potu to většinou nepůjde, v Praze jsou samé kopce a příčná údolí - Letná, Petřín, Vinohrady, Žižkov, Pankrác: vše na kopci, údolí mezi tím.
Holt někomu dosud uniká, že Praha není placka,,,
No a co, kolo má převody a po pár týdnech každodenního ježdění Vám ty kopce ani nepřijdou. Přijedu ráno do práce, hupsnu do sprchy a jsem rozhodně víc ready na práci než kdybych se býval mačkal v tramvaji nebo stresoval v dopravní zácpě.
Ráno je vše OK. Horší je to odpoledne, kdy slavná povltavská cyklostezka je plná široce s kývajících bluslařů a kdy nezbývá, než jet po rybářských pěšinkách nebo silnici.
Moc rad jezdim na kole a bydlim v praze. Reknu vam, ze je velmi, nebezpecne a neprijemne jet po silnici, kde me miji jedno auto za druhym. Z pohledu ridice, jelikoz take ridim je to take HC. Nekteri mene zdatni cykliste se tam placaj z leva do prava a clovek se boji je predjet. Dobry jsou take ti co jezdi po prostredku silnice. Co ma ale pak takovej cyklista delat Po chodniku jezdit nesmi a nejaky cyklo stezky jsou na ho... potrebuju se dostat od nekud nekam kudy cyklo stezka nevede. Ja bych povolil jizdu na chodniku o max. povolene rychlosti.
Pokud není široká krajnice, jezdím na kole taky "prostředkem" silnice. Teda přesněji zhruba 1m od krajnice. Mám totiž zkušenost, že většina řidičů nevnímá cyklistu jedoucího u krajnice jako překážku a lízne ho v těsný blízkosti. Je to problém ale jen u nás, jinde v cizině jsou řidiči k cyklistům ohleduplní. Jo, a další výjimka je Polsko, kde je lepší jet pangejtem, protože polští řidiči jsou ještě bezohlednější než my.
Já bych jezdil po Praze na kole. A jak rád. Jenže to je o život. To takový Berlín, Hannover, Mnichov se svými super cyklostezkami... ráj cyklistů.
Vyšší podpora cyklistice rozhodně není na škodu. A stojany jdou, Bouše, ruku v ruce s cyklostezkami, víš?
V Brně jezdí(l) v létě speciální kolobusy do rekreačních zón, nějaké stezky také jsou, ale nenavazují a mají poměrně hnusné úseky (na prygl). Takže to jde, ale mnohem pomaleji, než by mohlo.
Stačí vyjádření zastupitele za ODS, takto dealera Mercedes, ve smyslu že do centra (na pěší zónu) by cyklisty nepouštěl, protože tam chodí chodci a jezdí auta a to už stačí .
jenže podle radnice kde velí ODS je kolo levicový dopravní prostředek takže smůla
perfektní