Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muže, který se topil, prý strážníci neviděli

Policie vyslechla svědky, kteří viděli, za jakých okolností minulý týden utonul v jablonecké přehradě sedmnáctiletý mladík. Podle některých lidí mu totiž mohla pomoci hlídka strážníků, ale neudělala to. Ředitel strážníků Bohumír Doležal uvedl, že hlídka topícího neviděla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

capito

fámy letí,a blbů co je šíří je hodně

nikdo z vas neví nic ja to bylo....jo vim od toho je diskuze ale nepište tý nesmysly!!!!.. nejde mi o to zavřít ty dva MP ale kompletrně překopat systém MP. copak vám příjde normální ze MP má co se týče zachranováni stejný práva jako obyčejný občan´??? k čemu pak tedy jsou?? na nasazovánbí botiček?? tady jde o to aby u policie nebyl někdo kdo neumí plavat, jeste k tomu když je uprostred mesta přehrada.!!!

0/0
9.8.2007 20:43

dE3nStY

...

slyšela sem že se bude konat náký schromáždění ve městě. nevíte o tom někdo víc? kde přesně, v kolik?

0/0
9.8.2007 15:08

capito

Re: ...

sobota 14:00  dolní náměstí:-)

0/0
9.8.2007 20:09

dE3nStY

Re: Re: ...

díky:-)přijdu se kouknout oč tam půjde.

0/0
9.8.2007 21:24

123xxxx

rce

jen tak pro informaci...s těma lodičkama....žádný tam už několik let nejsou, takže nevim, jak byste ho chtěli zachraňovat s lodičkama??

a ti strážníci ho museli určitě vidět a slyšet...to nešlo neslyšet...:-(

je mi z toho všeho fakt nanic:-©

0/0
8.8.2007 13:01

Vincenso

ČLOVĚK nepomohl

Zdravim, už nějakou dobu v novinách sleduju tuhle kauzu a musim říct, že se bavim tím, jak dlouho dokážou rozmazávat jednoho utopenýho opilce. Když nedávno tři kluci nějakýho chlapa zachránili a oživili, tak jsem nenašel ani řádku...:-/ K těm ohledně těch strážníků mě napadá pár otázek...Nebyli vycvičeni pro takové zásahy, takže jestli pomáhat, tak pouze jako občani, na vlastní triko, stejně jako ti svědkové...tak mluví zákon...., proč svědkové v každým článku mluví úplně jinak? Pokud byl 30m daleko, měli ho vůbec šanci vidět, při uvážení kvality jejich baterek a vlastností vody ve vztahu ke světlu? A hlavně proč ti svědkové nezavolali přímo hasiče? To je snad naprosto logický, stejně jako třeba požár...co tam asi budu dělat s policajtama....

0/0
7.8.2007 14:06

velky bratr

Re: ČLOVĚK nepomohl

Ano, je to tak, hrdinove se oslavuji jen kdyz z toho neco kapne a media potrebuji senzace. Mrtvola se rozmazava lepe a snaze nez zivy clovek, to vyplyva i z toho, ze po case zacnou rozkladne procesy a je to mozne i neobrazne...

Prislusnici vsech poradkovych jednotek pochopitelne pro takove situace cviceni jsou a stejne jako absolventum zdravotne zamerenych skol jim za neposkytnuti prvni pomoci v civilu hrozi dvojnasobny postih.

Proc mluvi svedkove ruzne v ruznych clancich se ptej redaktoru, zejmena mlada fronta je schopna ve dvou dnech po sobe otisknout dva zcela protichudne clanky a oba oznacit za fakticke a plne vyjadreni odborniku.

0/0
7.8.2007 14:20

Deleter

Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

MPíci nejsou příslušníci, ale zaměstnanci. První pomoc jsou povinni poskytovat podle svých možností a já trvám na tom, že pokud to v dané situaci v jejich možnostech bylo, tak hoodně na hraně.

0/0
7.8.2007 14:47

velky bratr

Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

jestli nejsou ve dvou lidech schopni vytahnout jednoho, pak by asi meli dostat vypoved pro naprostou neschopnost.

0/0
7.8.2007 23:33

Deleter

Re: Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

Ty seš myslím chytrej jako rádio, hlavně za klávesnicí.

0/0
8.8.2007 23:20

Vincenso

Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

Asi tě musim zklamat, ale obávám se, že strážníci MP v Jablonci nad Nisou NEJSOU cvičeni, ani školeni pro záchranné akce v tekoucích, ani stojatých vodách....

0/0
7.8.2007 14:56

velky bratr

Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

Jsou cviceni v prvni pomoci a zakladech zachranarskych postupu v ruznych terenech. jsou na tom tak vsichni straznici stejne jako policiste a maji to dano zakonem ci nejakym predpisem.

0/0
7.8.2007 23:34

Premysl Or.

Re: Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

V žádných zákonech ani předpisech, pokud nejsou jejich vlastní, to dané není.

Stejně tak není pravda, že by strážníci či policisté byli běžně cvičeni v záchrannářských postupech vyjma případů poskytnutí první pomoci.

To co tvrdíte je tedy lež. 

0/0
8.8.2007 14:01

neverim tomu

Re: ČLOVĚK nepomohl

:-©:-©seš nevěděč

0/0
8.8.2007 19:54

Vincenso

Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

Důležitý je, že ty o tom máš určitě celé a pravdivé informace....

0/0
8.8.2007 22:39

capito

Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

náhodou já o tom vim všechno... ani bys nevěřil.....8-o;-€

0/0
9.8.2007 20:19

capito

Re: ČLOVĚK nepomohl

RvRvRv:-© ty vůbec nevíš o co de...nebyl si tam tak mlč... tydle názory vás chytráků sou nejhorší co může bejt...myslete taky trochu na pozůstalé.

0/0
9.8.2007 20:13

Vincenso

Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

Pozůstalých je mi samozřejmě, asi jako všem, velice líto, ale je to důvod házet vinu na lidi, kteří za to třeba nemůžou? Z tvý jistoty začínám mít pocit, jako bys tam byl...?

0/0
9.8.2007 21:04

capito

Re: Re: Re: ČLOVĚK nepomohl

radši ani nechtěj vědět:-/ není to nic čim bych se chlubil..ale fakt nepiš to co si psal...Rv

0/0
10.8.2007 13:53

hoprexor

Chlast voda a přihlížející..

Je to blbost toho mladého člověka jestli byl opilý,jeho známých že ho tam pustili,jestli tomu šlo zabránit a skok strážníka do vody se také nedal čekat.p.s.hodnocení strážníků je podle pokut a to nemá s pomáháním občanů,kteří si je platí z daní nic společného.:-/ 

0/0
7.8.2007 13:29

amelie22

alkohol

Proč se ale nikdo nezeptá, kdo tomu klujkovi nalil alkohol, nebo prodal? Nebo, že by mu ho koupili rodiče? Hm, zajímavé, hlavně tam by se mělo trestat a tvrdě!

0/0
7.8.2007 13:17

Kladýnko

MP je zjevně všude stejná....

Velitel: "jsou to moji nejlepší lidé, botičku nasazují do 10 vteřin, s odtahovkou bývají na místě do dvou minut. Dokonce i čivavu bez vodítka a náhubku v parku vždy dostihnou, přemůžou a nemilosrdně pokutujou"...

...proč by měli někomu pomáhat, mají důležitější veci na starosti8-o 

0/0
7.8.2007 12:24

Deleter

.

To se tak občas stane - někteří lidé dělají takové voloviny, že jim nepomůže ani svěcená.

Počítám, že tu dívku uhořelou na VN mají na svědomí také měští strážníci.

0/0
7.8.2007 12:41

Nosorozec

Re: MP je zjevně všude stejná....

určitě to budou jedni z nejlepších je vidět že nejsou tak blbí když řekli že nic neviděli ani neslyšeli!! Asi by to tvrdil každej kdo by se na něj vykašlal a měl to v popisu práce!!!

0/0
7.8.2007 13:21

Premysl Or.

A co rodiče???

Rádo se vykřikuje, že lidská svoboda je nadevše, ale na druhou stranu se už moc neříká, že se svobodou je taky spojená odpovědnost za to co dělám i za sebe sama. Takže mladíka je mi líto, ale je to především jeho odpovědnost - jeho vina.

Na dalším místě jsou rodiče, kteří si svého ožralého 16-ti letého synka neohlídali a zřejmě cosi zanedbali i ve výchově. I oni totiž za něj nesou část odpovědnosti.

Jestli strážníci fakt nikoho neviděli, tak ani neměli komu pomáhat. Mimochodem - i světlo dobré baterky toho po 30-ti metrech už moc neosvítí.

A to jsou nepříjemná fakta pro ty, kteří se snaží z utonulého udělat svatého a ze strážníků, kteří by mu určitě pomohli, kdyby jej viděli, úplné trotly anebo "městský paka", že Sagito?

0/0
7.8.2007 12:00

neverim tomu

Re: A co rodiče???

seš normální?!?!?!?!?!? strážníci ho viděli na 100 % !!!!!!!;-O;-O jen od toho dávají ruce pryč!

0/0
8.8.2007 20:01

Sagita

Bravo , nebyli to MP? (městský paka)

Nic neviděli, nic neslišeli, no je to lepší, než kdyby někoho vodbouchli.

0/0
7.8.2007 11:43

chachris

Re: Bravo , nebyli to MP? (městský paka)
 Neslišeli ...
0/0
7.8.2007 12:03

amelie22

Re: Re: Bravo , nebyli to MP? (městský paka)

sagita sliší trávu růst;-D

0/0
7.8.2007 13:19

varlam

mestska dopravni policie

Asi se policejni chlapci nadmerne unavili vypisovanim listecku za spatne parkovani, takto vlastne jedinou cinnosti, a uz jim nezbyly sily na to, aby pro zmenu udelali neco uzitecneho a zachranili cloveka............

0/0
7.8.2007 11:39

Premysl Or.

Re: mestska dopravni policie

Každá činnost, která prosazuje zákon je užitečná pane Varle. I vypisování lístečků pro ŠPATNĚ zaparkovaná vozidla (to je takový zajímavý protimluv ve Vašem příspěvku :-))

0/0
7.8.2007 12:03

Kladýnko

Re: Re: mestska dopravni policie

Přemysla kdysi povolala od volů do Prahy kněžna Libuše, tebe zjevně klip "Akce Praha" ;-D;-D;-D

0/0
7.8.2007 12:29

Premysl Or.

Re: Re: Re: mestska dopravni policie

To ne milý Kladýnko, ale když mi nějaký kretén zaparkoval přímo před vjezdem do garáže, odkud jsem nemohl vyjet na důležitou pracovní schůzku, tak mi právě MP od takového blba užitečně pomohla...

0/0
7.8.2007 14:06

varlam

Re: Re: Re: Re: mestska dopravni policie

to nastve, to chapu, nemyslim parkovani tohoto druhu - k tomu nepotrebujete MP, k tomu staci souseduv traktor. Myslim to, ze tahle instituce byl zrizena pouze k obtezovani slusnych lidi, na desperaty jaksi nema a netroufne si..........proto pouze ty listecky, na to maturitu a odvahu nepotrebujete

0/0
7.8.2007 14:23

Premysl Or.

Re: Re: Re: Re: Re: mestska dopravni policie

Jenže on se traktor ve městě shání dost těžko, navíc to je taky součást jejich práce. Asi nebudu IN, ale strážníci, kteří přijeli byli milí, zdvořilí a rozhodně to nevypadalo, že mají IQ - tykve, jak je tady mnohdy předesíláno. A za svoji zkušenost a názor se snad omlouvat nemusím.

0/0
7.8.2007 14:46

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: mestska dopravni policie

No k tomu nestačí sousedův traktor. Jednak nemám ani jednoho souseda s traktorem a jednak nežijeme na divokém západě.

0/0
7.8.2007 14:46

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mestska dopravni policie

Ano, zijeme na divokem vychode a o to je situace zabavnejsi.

0/0
7.8.2007 23:35

Deleter

.

Nezodpovědného ožralu, podotýkám. Ale udělali, zavolali hasiče.

0/0
7.8.2007 12:05

kill7

hm

na co pomáhat, o ožralu míň

0/0
7.8.2007 11:05

capito

Re: hm

polib si prdel čůrá...u    seš mentál.  až budeš někde opilej tak tě někdo zkope a ja se budu smát!

0/0
9.8.2007 20:38

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

už se ví, kdo mu nalil?

0/0
7.8.2007 10:59

Premysl Or.

Re: hmm

Neví a asi se to ani zjišťovat nebude - může za to přece MP!! :-©

0/0
7.8.2007 12:04

velky bratr

Re: Re: hmm

ano, neduslednost MP muze zato, ze mu nekde nalili. Lenost pak nezabranila nejhorsim nasledkum. MP se dopustila dvou zasadnich prohresku a teprv  jejich kombinace mela za nasledek smrt.

0/0
7.8.2007 14:17

Premysl Or.

Re: Re: Re: hmm

To si děláte srandu nebo jste doopravdy blb?

0/0
7.8.2007 14:47

Bouše

Půjčovna lodiček

Vše se údajně odehrálo v bezprostřední blízkosti půjčovny lodiček. Pak nechápu, co přihlížejícím bránilo v tom, jednu z lodiček i za použití násilí uvolnit a vyjet tonoucímu na pomoc, místo toho, aby čekáním na hlídku MP ztráceli drahocenný čas. :-/

0/0
7.8.2007 10:16

Bonelord

Re: Půjčovna lodiček

Ano, to zni rozumne.R^

0/0
7.8.2007 10:24

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

jestli třeba ty lodičky nebyly právě kvůli ožralejm přidělatný řetězem...

0/0
7.8.2007 10:59

capito

Re: Půjčovna lodiček

je vidět že nejste z jablonce... půjčovna lodiček už se tam jmenuje jen stánek s pivem. opravdová půjčovna už nefunguje asi 5let, tudíž tam nejsou ani žádné lodičky.(Y)

0/0
9.8.2007 20:33

český venkovan

...A ještě...

proč mu ti kamarádíčci ve vstupu do vody nezabránili...když byl evidentně nalitej jak kýbl.....

0/0
7.8.2007 9:57

Deleter

Re: ...A ještě...

Proč by to dělali, přece zavolali strážníky a tím udělali maximum...:-/

0/0
7.8.2007 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.