Diskuze

Švýcarská policie vyšetřuje dům smrti

Švýcarská policie vyšetřuje firmu Dignitas, která pomohla při asistované sebevraždě zemřít i dvěma Čechům. Má podezření, že pracovníci Dignitas přinejmenším jednomu ze svých klientů vstříkli jed do žil injekční stříkačkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

martiXXX

7. 8. 2007 11:25
Hmm

Bojím se, že pokud bude asistobvaná sebevražda legální i pro třeba vozíčkáře viz ten Čech (to nebyla eutanasie) a  pro jiné..ti lidi z toho domu tvrdí, že tam chodili po svých..ale i eutanasie..že potom se to snadno zneužije, bude klesat hodnota života....tresty za vraždu budou klesat..bude víc vražd......tersz smrti je vlastně taky humánní..injekcí..takže vlastně žádný trest

0 0
možnosti
RS

Ulrich

7. 8. 2007 11:30
Re: Hmm

Souhlasím, že legalizace asistované sebevraždy bez podmínky přítomnosti nepotlačitelných nesnesitelných a trvalých bolestí u toho, kdo má zemřít, je zvrácenost.

Nesouhlasím např. s jednáním trenéra ve filmu Million dollar baby.

0 0
možnosti
MK

sarumánek

7. 8. 2007 10:21
nechápu...

Není mi jasné, proč někdo jezdí až do Švýcar a dá někomu přes sto tisíc za namíchání nějakého jedu (který, zdá se, někdy ani pořádně nefunguje a člověk může trpět po jeho podání několik hodin než zemře), když si může každý snad celkem snadno namíchat jed doma a sám. A pokud neví jak, na internetu se určitě najde spousta návodů... A užití určitých léků v určité kombinaci a množství je taktéž téměř na 100% smrtelné, stejně jako švýcarský lektvar.

0 0
možnosti
PP

pivoj13

7. 8. 2007 10:43
Re: nechápu...

To je jednoduchy. Pokud nekdo podstupuje eutanazii tak se uz vetsinou nemuze ani poradne hejbat a kdyz mu jed koupi/namicha rodina, tak se bude patrat po tom, kde k nemu prisel a bude to vrazda (i kdyz to vypije sam a dobrovolne). Takhle nejak bych to videl...

IMHO kdyby se to povolilo, nemeli by tyhle organizace na cem rejzovat a byl by klid.

0 0
možnosti
M

martiXXX

7. 8. 2007 10:19
Hmm

pro aquaterru..němčina je světový jazyk..standardně se uvádí jako světový jazyk..navíc pro Čechy je to z hlediska užitečnsti číslo dvě za angličtinou; francouzština upadá, španělština, čínstina atd. sice hezké, ale z hlediska užitečnosti snad pro nějaké specializované obchodníky; Německo zdaleka náš největší obchodní partner, velký soused, atd. podívej se na inzeráty (azaměstnání).s přehledem vede angličtina, ale pak následuje němčina, atd.

0 0
možnosti
PD

PepaVonDepo

7. 8. 2007 10:47
Re: Hmm

že francouzština upadá může napsat jenom člověk, který do frankofonního světa kouká skrze okýnko školní angličtiny.  Co byste potom musel napsat o americké angličtině?

0 0
možnosti
KM

www.ejob.cz

7. 8. 2007 10:05
Asi bych byl měl také divný pocit...

...kdyby mi často po schodech stěhovali  rakve nebo pytle s mrtvolama.:-/

0 0
možnosti
VR

vver440 re-powering

7. 8. 2007 10:04
hm

kdyby nebyli představitelé společnosti drzí na všemohoucí redaktory, tak by  se policie do Dignitasu  nenavážela

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

7. 8. 2007 9:43
O čem je řeč

Komu se nedělá rudo před očima při slově papež nebo katolická církev, tomu doporučuji k přečtení encykliku Jana Pavla II. "Evangelium Vitae", v češtině např. http://www.volny.cz/unavoce/evangeliumvitae.htm a přímo o euthanasii hovoří kapitola http://www.volny.cz/unavoce/evangeliumvitae.htm#_Toc483312109

0 0
možnosti
AT

aquaterra

7. 8. 2007 9:15
Zajímalo by mě, co na to nick Akzirk,

který v minulé diskusi zcela nekriticky obdivoval Švýcary za jejich nezištnou lidumilnou bezplatnou pomoc bližnímu.;-)

0 0
možnosti
J

Jean4

7. 8. 2007 9:03
Autor tohoto clanku je diletant!

Vazeny pane Pokorny, uz od zacatku Vasi reportaze na pokracovani se pozastavuji nad formou a jazykem, jakym pisete! Dnes uz ale musim opravdu reagovat, rad bych Vam zaslal email, bohuzel nenasel jsem na nej zadny odkaz!

Kdyz uz citujete nejake prameny, tak prosim spravne! Nedelni noviny nejsou "Sonntag Zeitung", ale "Sonntagszeitung" a dalsi, mnohem horsi chyba se Vam stala pri opisovani organizace. Jednak, se Gesellschaft pise s "ll" a ne s "ss",  MenschenrechtSkonvention je  take spatne a evropsky, vazeny pane Pokorny se pise europäisch! Kdyz uz v tom Curychu jste, doporucuji navstevu nejake skoly nemeckeho jazyka, je jich zde nespocet.

0 0
možnosti
AT

aquaterra

7. 8. 2007 9:18
Re: Autor tohoto clanku je diletant!

Němčina holt není světový jazyk (a já dodávám soukromě - naštěstí).

0 0
možnosti
M

martiXXX

7. 8. 2007 8:24
Bez bolesti není radost..

Utrpení je subjektivní..a vždy je spojeno s radostí....proč lidé běhají maratony, sportují, lezou na Mount Everest, dělají adrenalinové sporty....? pokud není utrpení tak je šeď, nuda......zoufalství..není život...to znamená, že utrpení k životu patří stejně jako smrt...příroda má svoje mechanismy...a přemýšlet o něčem, co nastane z dnešního hlediska, že to bude utrpení..tak to je hloupost.....jak poznáme utrpení? proto řešit jakékoliv utrpení smrtí se mi nezdá nejvhodnější..ale budiž..hlavně a by byly pojistky proti zneužití (dědictví, spory, korupce lékařů atd.)..ale bojím se lidské povahy

0 0
možnosti
B

barumkoudopatniku

7. 8. 2007 8:31
Re: Bez bolesti není radost..

Jakou souvislost má sport a utrpení umírajících. To nemluvím o adrenalínových sportech. To je naopak super prožitek, když fyzicky ucítíš ten nával energie v celém těle. A sport je dřina ale ne utrpení.

Ale je tady ještě zásadní rozdíl. Činnosti, které jsi jmenoval, to je dobrovolná dřina, trpět v bezmocnosti anebo nemocí, to už si moc vybrat nemůžeš. Proto by jsi měl možnost vybrat si, že svůj život ukončíš, kdy ty už to budeš tak cítit. 

0 0
možnosti
RN

9 99

7. 8. 2007 7:42
kultura smrti

asistovaná vražda, "přerušení" těhotenstí - jako o barbarech z hrůzostrašných filmů primitivních národů bez sebemenší úcty k životu člověka. Na zvracení Rv:-©

0 0
možnosti
MH

Mr-Hu

7. 8. 2007 7:51
Re: kultura smrti

;-D;-D a co úcta k životu zvířat? Taky nic, viď

0 0
možnosti