Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád mostu nelze vyloučit ani u nás, tvrdí odborník

Odborníci na špatný stav mostů upozorňují roky. Stát se jejich varováním příliš nezabývá, na opravy mostů prý nejsou peníze. "Všichni nadávají, když u silnice není posekaná tráva. To, že do mostů zatéká, ale už nikoho nezajímá," říká mostní specialista Jiří Chládek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josef vyskocil

ZKOUSKA VOJENSKE TECHNOLOGIE

http://www.whatdoesitmean.com/index1026.htm(Y)

0/0
5.8.2007 9:40

Pan Navratil

.

"Řeknu to obrazně. Všichni si stěžují, když není u silnic posekaná tráva

nebo když není nalajnovaná silnice. To, že jsou znečištěná mostní

ložiska a zanesené odvodňovače, které odvádí vodu z mostu, aby

nekorodoval, už nikoho netrápí."

Jestli to náhodou nebude tím, že tráva u silnic a značení je, na rozdíl od stavu odvádění vody, docela dobře vidět ty ťutíne jeden.;-D

0/0
4.8.2007 15:53

Filip II

odborníci iDnes

Narazíme-li v novinovém článku na sousloví:...odborníci se shodují že... pak jde zpravidla jen o pokus redaktora dodat důvěryhodnosti názorům vzniklým při názorové výměně v redakčním buffetu. V tomto případě však redakce, zdá se, odněkud vytáhla odborníka reálného. Máme tak jedinečnou možnost prozkoumat, jaké lidi považuje iDnes za odborníky.

Obávám se však, že nám redakce, jako už tak často, připravila ošklivé zklamání. Pokud má k disposici pouze odborníky, kteří dokáží přijít s tak objevnými myšlenkami, jako že most může spadnout i u nás a že v Německu je to lepší, pak klidně může zůstat u zaběhnuté praxe, kdy expertem je sám autor, případně Pepa, co s ním chodí v poledne na párek. Bude to rychlejší, levnější a čtenář stejně rozdíl nepozná...  :-)   

0/0
4.8.2007 15:44

danny44

Re: odborníci iDnes

Zcela přesný popis, jak pracují journalisté-odporníci (nejve) v redakci iDnes.... R^ ;-D

0/0
4.8.2007 19:16

danny44

Re: Re: odborníci iDnes

...(nejen)...

0/0
4.8.2007 19:16

Soulburner - kamarád cenzorů

...

prachy nejsou, protože černá špína má přednostRv(Y);-O:-©:-©:-©

0/0
4.8.2007 11:55

Aveva

Kdy se začně někdo zajímat o to jak

po volbách zvoleným poslancům rychle spadnou vzdušné zámky, které tak pracně celý rok před volbami stavěli.

0/0
4.8.2007 10:05

Mirco1

Re: Kdy se začně někdo zajímat o to jak

Protože při stavbě nepřizvou statika a mnohdy ani zdravý rozum :)

0/0
4.8.2007 10:09

TrueRobos

Zajímavý...

Všímáte si, že se Amíkům sypají mosty zavešené pod kovovým boxem? Asi jsou nejfórovější...

0/0
4.8.2007 9:58

minutos007

Re: Zajímavý...

Mosty? Ono jich je víc?

0/0
4.8.2007 10:00

Pan Navratil

Re: Zajímavý...

No, ten poslední spíš byl nad prutovou konstrukcí, žejo.

0/0
4.8.2007 15:50

Aveva

Odborník si včetně redaktora si neuvědomují,

trestní paragrafy za šíření paniky. ;-O;-O;-ORvRvRv

0/0
4.8.2007 9:54

minutos007

Re: Odborník si včetně redaktora si neuvědomují,

Pravda je podle tebe šíření paniky? 8-o

0/0
4.8.2007 9:59

Aveva

Re: Re: Odborník si včetně redaktora si neuvědomují,

Svoji pravdu si nenecháme vzít. ;-D

Nevím proč jsem si nyní vzpoměl na toho novináře z filmu Smrtonosná past.

Mu šlo také o pravdu, že. ;-D

0/0
4.8.2007 10:12

Mirco1

Novinářská šmíra z iDnes...

... se nejdřív musí vymezit vůči "těm blbým USA" článkem, že to by se stát u nás nemohlo a jak se mosty testovaly po dostavění tanky - ale protože se dá z tématu vymáčknout trochu hysterie a pár článků navíc, za pár dní je tu další, který říká, že u nás je to jen otázkou času .. ach bože iDnes šmíra.

0/0
4.8.2007 9:52

Pan Navratil

.

Nevím, kde jsi z onoho článku vycítil něco vůči "těm blbým USA" - zřejmě máš nějaký záhadný komplex.

0/0
4.8.2007 15:49

Pišta Hufnágl

40 procent toho co v roce 1990

Doprava je x krát vyšší, než za komunistů a dává se 40 procent prostředků.... Kam vy volové ty peníze dáváte. Daně platím velký jako prase a všechno je v dezolátu....:-©:-©

0/0
4.8.2007 9:38

minutos007

Re: 40 procent toho co v roce 1990

Nezapomeň že musíš podporovat své nepracující spoluobčany, přece bys nechtěl, aby živořili...;-D

0/0
4.8.2007 9:40

Aveva

Re: Re: 40 procent toho co v roce 1990

Mě baví jak těm politikum všichni sedáte na lep - vše rozežerou nepracující. A politik je v zákrytu. Jistě že solidarita něco stojí. Správná otázka je však tato:

Kolik pak asi čtvrtin rozpočtu spolknou zakázky firem přidružených k poslanecké sněmově a jejich přátel přátel?

0/0
4.8.2007 10:02

minutos007

Re: Re: Re: 40 procent toho co v roce 1990

Víc jak čtyři to být nemůže...

0/0
4.8.2007 10:06

Aveva

Re: Re: Re: Re: 40 procent toho co v roce 1990

R^;-D

Jenže my máme vlastně naprosto funkční zákon o výběrových řízeních a přidělování státních zakázek. Rv ;-D

0/0
4.8.2007 10:09

danny44

Dotaz k titulku....

A lze VYLOUĆIT, že někdy nespadne třeba Chrám Sv. Víta, nebo žižkovský vysílač ? ? ?

0/0
4.8.2007 8:18

Aveva

Re: Dotaz k titulku....

Dokonce nelze vyloučit, že zejtra spadne tlak. ;-D;-D;-D

0/0
4.8.2007 9:56

Stíhací bombardér Havel

"nějaký člověk prostě udělá chybu a bude to"

A co jako? Takže most sice nespadne, ale může, když někdo udělá chybu. To je opravdu hodnotná myšlenka. (Y)

0/0
4.8.2007 7:32

JBetak

Re: "nějaký člověk prostě udělá chybu a bude to"

Po tom člověku nechtěli hodnotné myšlenky, ale chtěli vědět, jak se věci mají.

0/0
4.8.2007 8:38

Kocourek69

U nás v Budějcích

nedávno zrekonstruovali, lépe řečeno postavili úplně nový most přes Vltavu tzv Dlouhý. A hned druhý den jej puberťáčtí magoři postříkali sprejema. No coment. I takový je život.

0/0
4.8.2007 5:56

Kocourek69

Re: U nás v Budějcích

...no comment...

0/0
4.8.2007 6:00

captain cook

Re: Re: U nás v Budějcích

Rikavalo se Jmena hloupych na vsech sloupich. Mozna ze ted to plati i na mosty;-)....

0/0
4.8.2007 6:01

Pan Navratil

Re: U nás v Budějcích

No to je vopravdu strašný, takhle kazit elegantní betonovou šeď.

0/0
4.8.2007 15:48

Kokodák

na ýDěsu momentálně frčej

mosty a Dignitas...

OMFGRv:-©

0/0
4.8.2007 5:48

captain cook

Re: na ýDěsu momentálně frčej

K jakemu nabozenstvi se to hlasis, ze vzyvas sveho boha jako "f*cking god"?8-o8-o8-o

0/0
4.8.2007 5:58

Kokodák

Re: Re: na ýDěsu momentálně frčej

his name is Brian...

0/0
4.8.2007 6:08

captain cook

Re: Re: Re: na ýDěsu momentálně frčej

;-D

0/0
4.8.2007 6:09

Kokodák

Re: Re: Re: Re: na ýDěsu momentálně frčej

:-)

0/0
4.8.2007 6:10

Hekynen

Re: na ýDěsu momentálně frčej

Anča a ta puzzle-baba z Ústí (či odkud) už hold nejsou tak populární...

0/0
4.8.2007 7:17

suntikous

to samy ted pisou o Melbournskem moste.

Najednou vsechny muzou spadnou jako nikdy predtim ze sneci?

www.bigpond.com.auR^

0/0
4.8.2007 5:16

captain cook

Re: to samy ted pisou o Melbournskem moste.

sunto, "Melbournsky most" neexistuje.

Melbourne ma mostu nekolik a kazdy ma sve jmeno. Zadny se ale nejmenuje "Melbournsky". Asi Melbourne moc neznas, vid?;-)

0/0
4.8.2007 5:33

smotitak

Re: Re: to samy ted pisou o Melbournskem moste.

;-D;-DTo nemá chybu, škoda že už odešel, mohla být sranda.R^

0/0
4.8.2007 8:46

captain cook

Re: to samy ted pisou o Melbournskem moste.

BTW, tu adresu mas spatne, je to

http://www.bigpond.com/homepage/ 

V Australii spadly 4 mosty. V 1962 to byl King St. Bridge v Melbourne, v 1970 se zritil jeden clanek z West Gate Bridge v Melbourne behem stavby. V 1975 spadly 3 clanky a 2 pylony Tasman Bridge v Hobartu, kdy do nich narazila lod nalozena nakladem zelezne rudy. V 1977 spadl most pres zeleznicni trat v Granville (Sydney), kdyz do nej narazil vykolejeny vlak.

0/0
4.8.2007 5:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.