- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Záběry v TV a video mě to potvrdily a mluví zcela jasně: Dostal se kolem na krajnici, kde je kraj asfaltu a dál už nic ! Pořádně udělaná silnice snese kola i kousek vedle za čárou. Tahle taková nebyla (ostatně jako většina našich silnic). Apropó, dovoluji si podotknout, že příhoda u Nažidel měla stejnou příčinu....
Příhoda u Nažidel měla tu příčinu, že řidič jel jako prase a chtěl být co nejdřív doma. Někdy v 95 jsem byl na zájezdu v Itálii s podobným exotem, po týdnu, kdy jsem se vraceli, mu už zřejmě chybělo domácí pivko a jízda zpět byla něco nepředstavitelného...
Z Dolního Dvořiště do Prahy nás předjely celkem 3 osobáky, jinak všechno předjížděl on.
ani se mi tomu nechce věřit
.... naše silnice a dálnice jsou tak široké jak je dokončili za protektorátu ..... znám to tam , když jede nákladák nebo autobus do zatáčky musí osobák zastavit aby se potkali na rovině, jinak se nevejdou .... chtěl bych vidět démona co tam bude předjíždět autobus, myslím, že se to s ním prostě urvalo , protože jel na kraji aby se vyhnul proti jedoucímu autu ... žádný předjížděcí manévr nebyl
ano jsou cesty, kde k vámi popisované situaci může velmi lechce docházet, ale nelze to zcela zobecňovat, jelikož je veliký rozdíl nejen v kvalitě jednotlivých cest, ale i v šíři komunikací. Nejširší jsou asi (dle mé zkušenosti) v JČ, nejužší asi na SM.
Tím jsem chtěl říct, že mu prostě Ochcávka neakcelerovala jak si myslel že bude, a prostě musel ten autobous vytlačit.
Ochcávka hold není AUDI.
jestli někdo předjíždí v nepřehledných serpentinách tak je především magor co za volant nepatří
apropó AUDI taktéž patří pod VW a používají nejen stejné platformy, ale i motory atd
to opravdu není o autu, ale o řidiči
V článku se píše "škodovka". Třeba to byla Škoda 706...
spíše to vypadá, že si někteří léči své komplexy na řidičích jistého typu auta
připadá mi to, jako kdyby se odsuzovali vždy jen řidiči motorek od Hondy (například) a všichni ostatní by byli OK
mnozí si nedovedou uvědomit, nebo připustit, že je tady celá řada firemních octavií, kterých je v dané třídě nejen nejvíce na cestách (co do počtu), ale také tito lidé hodně (obvykle) nacestují a proto jsou nejčastěji na očích. Také mi to občas na D1 připadá, jako kdyby se ani jiná auta v ČR neprodávala (v Polsku je ten stav ale podobný)
Takže to shrneme....
Jeli ze Spittalu a skončili we špitálu...
Doufám, pokud je to s tou ochcáwkou prawda, že mu někdo rozkope prdel.
ale občas mi rozum nebere co jsou někteří řidiči schopni riskovat aby se dostali o flek dopředu
Já bych těm rakušákám v době příjezdu záchranných vozů, blokoval obě dvě příjezdové strany k té dopravní nehodě, aby jsme jim teda potvrdili to co si o nás myslí a říkají. Jet jako čecháček přes Rakousko to je hnus. Krásná čistá země, ale ty domodrodci moderního světa, kteří si myslí, že nikdo jiný na světě nemyslí, jenom oni.
Typicky, ridici Oktavek jsou hned po ridicich Golfu nejvetsi prasata na silnicich.
jj komplet produkty vw group mají kontroverzní klienty, prakticky platí co řidič to shumacher až na ty skills
To snad byl nějaký ekoteroristický šlapohyb a holt jim to sjelo do škarpy, no....