Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neznámý zabiják prostřelil hlavu koňskému důchodci

Měl to být příběh koně se šťastným koncem. Osmnáctiletý plemenný hřebec si už odsloužil v Itálii své a poslední roky měl v klidu dožít v Bavorově na Strakonicku. V neděli ale jeho život skončil. Zatím neznámý pachatel chladnokrevně koně z bezprostřední blízkosti střelil do hlavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

labid

:-(

Takový kterény bych střílel taky do hlavy. Není rozdílu mezi životem koně a životem takového hovada, snad jen v tom, že kůň není zákeřný a nikomu neubližuje. Toho kreténa co to udělal by alespoň nebyla na rozdíl od koně škoda :-(

0/0
31.7.2007 14:02

djlukasek

Re: :-(

Mimochodem - co jsi měl k obědu ?

0/0
31.7.2007 15:12

Kleki Petra

Re: Re: :-(

Já ještě neměl nic, ale asi si dám dnes mozeček.:-)

0/0
31.7.2007 15:14

djlukasek

Re: :-(

A co slepice, krávy, prasata - jsou zákeřné a někomu ubližují ?

0/0
31.7.2007 15:24

labid

Re: Re: :-(

No jestli nevidíš rozdíl mezi zvířaty jako pes, kůň například proti slepici, tak tě dost lituju. Čekal jsem kdy tohle otřepané téma někdo vytáhne.

0/0
31.7.2007 16:01

djlukasek

Re: Re: Re: :-(

Popiš mi prosím jaký je rozdíl mezi třeba krávou, koněm a psem vzhledem k jejich zavraždění ... Díky.

0/0
31.7.2007 16:04

Rolf

Re: Re: Re: Re: :-(

Co třeba že to prase bylo zabito za účelem snědení, kdežto ten kůň byl zabitý úplně zbytečně. Můžu se taky na něco zeptat? Připadá ti tedy to zabití koně v pořádku? Podle tvých projevů to vypadá že ano. Udělal bys to taky, třeba jen tak z radosti?

0/0
31.7.2007 16:11

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Re: :-(

rekl bych ze dotaz je vseobecny ;-) ala jaky rozdil je mezi konikem a volem do salamu ;-)

0/0
31.7.2007 16:17

djlukasek

Re: Re: Re: Re: Re: :-(

Neudělal bych to. Problém je ten, že tomu zvířeti je celkem jedno z jakého důvodu ho někdo zavraždí. Pokud máš pocit že zvířeti se bude umírat lépe s pocitem že jeho mrtvolu rozřežeš a sníš, myslím že žiješ v sobecké a pokrytecké iluzi. Kastovat zvířata podle toho, které je možné beztrestně zavraždit a které ne, je dost zjevný a nadřazený "rasismus".  Pokud někdo schvaluje zabíjení zvířat za účelem naplnění žaludku jejich mrtvolami, je to jeho volba a nikdo mu v ní nebrání. Pak by ovšem neměl dospět do stadia otevřeného pokrytectví a téměř schizofrenie vražděním jedněch a litováním druhých. Je-li zvíře "zboží" a "průmysl", je to každé zvíře. Pokud ne, není to žádné.

0/0
31.7.2007 16:28

gratitude

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-(

Moje slova. Tím ale samozřejmě neobhajuju někoho, kdo takovou sviňárnu ad výše udělá.

0/0
31.7.2007 17:24

djlukasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-(

Já ho neobhajuju ani v nejmenším. Jenom jsem tím chtěl říct, že vraždění vězněných a týraných zvířat ve velkochovech a zabití tohoto koně je naprosto stejné svinstvo. Pokud ovšem někomu vraždění jiných zvířat nevadí, nemůže mu vadit ani tento kůň ani nějaký jiný pejsek. Jinak pustě lže sám sobě.

0/0
31.7.2007 17:33

labid

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-(

Aha, takže to znamená že když ti někdo zabije mámu, tak ti to bude vadit zhruba stejně jako když zabijou anonymní nosnici v drůbežárně... no potěš! Nebo snad pustě lžeš sám sobě?

0/0
31.7.2007 21:56

Warhead_AiB

Re: Re: Re: :-(

no tak to vysvetli , oblaz nas svym ostrovtipem :-)

0/0
31.7.2007 16:04

labid

Re: Re: :-(

Jo, jsou! Slepice obzvlášť. Jedna mě klofla do kotníku

0/0
31.7.2007 16:15

bapial

Tady něco smrdí

Za mříže by spíš patřil ten chovatel, který si nechá koně "na dožití". To se jako chtěl kochat tím jak se starý kůň trápí a chcípá mu před očima? Spíš mi připadá, že se na to utrpení starého zvířete už někdo nemoh dívat a dal mu ze soucitu ránu z milosti.

A u 18 let starého koně 100 tisíc škoda? To je pojistný podvod nebo co to má znamenat?

0/0
31.7.2007 14:00

Warhead_AiB

Re: Tady něco smrdí

tak me napada jde si pojistit kone ?

0/0
31.7.2007 14:02

starasmejdka

Re: Re: Tady něco smrdí

Jde pojistit - jak odpovědnost za škodu, kterou kůň způsobí, tak i pojistit "na nemoc a na život" nebo jak to nazvat. Toto pojištění je ale limitováno vším možným (mj. věk snad deset let, ale nechci kecat) a navíc je tak drahé, že se průměrným chovatelům a majitelům nevyplatí.

0/0
31.7.2007 14:35

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Tady něco smrdí

hmm dik :-P

0/0
31.7.2007 14:36

labid

Re: Tady něco smrdí

Jsi normální? Jaký utrpení? Co plácáš za nesmysly? Běžně se na rekreaci používají 25-ti letí koně bez sebemenších problémů.

0/0
31.7.2007 14:04

bapial

Re: Re: Tady něco smrdí

25 letí koně k rekreaci? Ty si asi viděl koně z rychlíku. Nebo se běž rekreačně projet na svém stoletém dědovi. Jestli provozuješ jízdu na takhle starých koních, tak patříš do basy za týrání zvířat. Takže ty jako budeš německé důchodce vozit na tak starých koních? No hlavně že to sype prachy, ostatní je vedlejší, co?

0/0
31.7.2007 14:18

labid

Re: Re: Re: Tady něco smrdí

Když o koních nic nevíš, tak radši nic nepiš, protože se ztrapňuješ sám. Koně chovám už 12 let, tudíž o tom už něco maličko vím. Důchodce ani nikoho jiného za prachy nevozím ale budeš-li mít zájem, můžeš se přijít svézt abys viděl že 25ti letý kůň opravdu ještě do starého železa nepatří.

0/0
31.7.2007 14:21

Kleki Petra

Re: Re: Re: Tady něco smrdí

Co to meleš? Pětadvacetiletý kůň je sice starý, ale ne mrtvý, vole!;-D

0/0
31.7.2007 14:23

starasmejdka

Re: Re: Re: Tady něco smrdí

On pán trochu  přebral...o koních ví prd a dojel na to - zdravím přítomné koňáky a jdu vysvětlit své sedmnáctileté kobyle, že se nikam nejede, ale že ji nechám utratit, neb ji týrám...hehehe (kreténi byli, jsou a budou...). Hřebca je mi fakt líto, majitele obzvlášť.

0/0
31.7.2007 14:33

Rolf

Re: Re: Re: Tady něco smrdí

Ty jezdíš (jezdil jsi) na svém dědovi? To ledacos vysvětluje :-) A jak byl děda starej když jsi jezdit přestal? Nebo jsi ho nechal utratit? Já se vždycky v tomhle směru omezil na koně.

0/0
31.7.2007 14:38

Rolf

Re: Tady něco smrdí

A co navrhuješ ty chytrolíne? Všechny koně nad 15 let pozabíjet aby se "netrápili"?

0/0
31.7.2007 14:31

Pan_Ptakopysk

Na zkoušku

Pokud se nemýlím, lesní vrah Kalivoda začínal svou "kariéru" zastřelením krávy na pastvě.

0/0
31.7.2007 13:34

apokalypsa

Re: Na zkoušku

Hmm tak to jen predbehl ten slavny "masny prumysl" jak tady nekdo zminil. Nejspis tedy krave dokonce dopral mene traumatickou smrt.

0/0
31.7.2007 13:36

ToddBertuziiiii

Re: Re: Na zkoušku

Chudáci ty bakterie a jiné organismy, co je zabijíš, když je vdechuješ ? Rv vrahu

0/0
31.7.2007 14:42

Warhead_AiB

a tak se dostavame

od popravy kone ke znasilneni slepice ;-D konecne diskuze prinasi sve plody ;-D;-D

0/0
31.7.2007 13:34

djlukasek

Za zabití koně

3 roky vězení. A za zabíjení, krav, prasat, slepic atd. nic ? Nějaké divné, ne ?

0/0
31.7.2007 13:15

apokalypsa

Re: Za zabití koně

Kdyby jen zabijeni - zabijeni a snezeni. Pripadam si porad jak ve stredoveku.

0/0
31.7.2007 13:24

ToddBertuziiiii

Re: Re: Za zabití koně

A co žereš ty ?

0/0
31.7.2007 14:36

apokalypsa

Re: Re: Re: Za zabití koně

Vsechno krome masa

0/0
31.7.2007 14:50

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

fuuuuj vega :-P ze zeleniny brzo chcipnes hlady to si pamatuj ;-)

0/0
31.7.2007 15:03

Kleki Petra

Re: Za zabití koně

A co by na tom mělo být divného? Na jatkách se porážejí i koně. Jmenuje se to "masný průmysl" a jde o potraviny pro obyvatelstkvo. Na druhou stranu když někdo jen tak, bez důvodu a pro zábavu, odpráskne koně, zapálí kočku, nebi znásilní slepici, půjde sedět. Pokud ten rozdíl nevidíš, máš něco s očima nebo s tím za nimi.

0/0
31.7.2007 13:25

apokalypsa

Re: Re: Za zabití koně

Ja v tom rozdil vidim - zabijeni zvirat "prumyslove" uz neni vrazda, to uz je genocida.:-©:-©:-©

0/0
31.7.2007 13:27

Kleki Petra

Re: Re: Re: Za zabití koně

Tak to nežer. Mimochodem, na apokalypsu máš dost slabý žaludek.;-D

0/0
31.7.2007 13:29

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Ja to taky nezeru a uz hodne dlouho. A nevim, proc by zabiti kone melo byt horsi nez genocida tisicu zvirat, ktere prozily zivot v tesnych kojich.

0/0
31.7.2007 13:30

fullsave

Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Porážení zvířat, které jsou od začátku určeny k potravě, je dost silnbé považovat za genocidu. To už za likvidaci přírody můžeš považovat i pěstování obilí nebo jiných plodin - sekání kombajnem lze taky přirovnat masové likvidaci plodin.

Položím Ti trochu opačnou otázku - co udělá prase, které bylo celý život umístěné v těsné kóji a zvyklé na pravidelný přísun potravy, když ho vypustíš do volné přírody? Odpovím Ti - velmi brzo zemře - dostane šok z toho, že má kolem sebe spousty prostoru a nebude schopné si cokoliv ulovit k žrádlu.

0/0
31.7.2007 14:04

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Tohle je presne zpusob, jak ospravedlnit masove vrazdy, nevymyslis nic noveho. Vrazdu nazveme porazkou a pridame nejaky bohuliby zamer, tj. naplneni zaludku. Takovymhle zpusobem lze ospravedlnit vsechno, takze i koncentracni taboty, v tomto pripade pro zvirata.

0/0
31.7.2007 14:16

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Čili lvi páchají genocidu na antilopách a krokodýli na pakoních. Ty jseš ale hotovej delfín!;-D

0/0
31.7.2007 14:18

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

;-D;-D;-D

0/0
31.7.2007 14:26

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Ne, to je prirozene. Stejne jako je prirozeny kurnik nekde na zahrade.

0/0
31.7.2007 14:33

ToddBertuziiiii

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Všechno, co člověk dělá, je přirozené

0/0
31.7.2007 14:37

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Bohuzel ne

0/0
31.7.2007 14:51

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Tomu zvířeti je přece jedno, zda je sejmuto ve velkochovu, někde v kurníku na farmě, nebo mu ukroutí hlavu dement pro svou zábavu! Tedy aspoň pokud použiju tvou argumentační logiku, že?;-D;-D;-DR^ Fakt jsi mě pobavil, a asi nebudu sám!:-P

0/0
31.7.2007 14:38

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

K tomu druhemu bodu - s tim s tebou souhlasim, takove prase urcite neprezije

0/0
31.7.2007 14:30

djlukasek

Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Ty taky, když tě odstřelení nějakého koně zasáhlo ...

0/0
31.7.2007 13:32

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Hochu, hochu, jednak nevím, z čeho své závěry dovozuješ, a druhak mám pocit, že bys měl přece jen zapojit kousek šedé kůry mozkové.8-o

0/0
31.7.2007 14:04

apokalypsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za zabití koně

Kdyz dochazi argumenty, je treba zacit osobnimi utoky :-)

0/0
31.7.2007 14:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.