Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Napadené ženy útočníka poznaly, u soudu ale zapírá

Zlínský soud začal řešit sérii znásilnění. Žaloba viní 31letého Karla Kotoučka z přepadení tří mladých žen v městské části Malenovice. Jeho žena u soudu navíc uvedla, že ji bije. Kotouček vše popírá. Tvrdí, že byl jinde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mosulský machredž

oo

poznávám Tě, Jasná .....;-D

0/0
30.7.2007 20:50

etg

ukoncit

a neni potreba cekat na to, ze se prizna...

0/0
30.7.2007 18:23

jajaja00

...muž si vynutil orální sex.

Ona neuměla kousat ?

0/0
30.7.2007 18:19

Zdenda-69

Re: ...muž si vynutil orální sex.

akorát, že by si patrně ona zadělala na problém pro nepřiměřenou obranu kdyby hodně kousla až ukousla ..... - dneska ani zloděje poznamenat nemůžeš - co na tom, že on krad nebo znásilňoval .... bohužel ..... :-/  

0/0
30.7.2007 18:54

jajaja00

Re: Re: ...muž si vynutil orální sex.

Před lety možná ano, dnes se na to již pohlíží jinak.

Také by pak mohla předložit předmět doličný. ;-)

0/0
30.7.2007 20:31

Alena0077

Re: ...muž si vynutil orální sex.

To  je tedy pekně debilní ponámka, uvědom si co jsi napsal.

0/0
30.7.2007 20:42

Alena0077

Re: Re: ...muž si vynutil orální sex.

poznámka

0/0
30.7.2007 20:45

jajaja00

Re: Re: ...muž si vynutil orální sex.

Copak ? Že by se chtěla zbavit nepohodlného milence ? Vždyť těch poškozených bylo víc.

0/0
30.7.2007 20:48

Sporadany_obcan

Ne že bych se chtěl zastávat nějakého magora, ale

na druhou stranu, jak z článku vyplývá, děsil bych se toho, že nějakým zhrzeným babám budu někdy někoho připomínat, a tak na mě ukážou prstem...Stará Vajtingrová ze sousedství pak na mě u soudu vytáhne že jsem se v minulosti opakovaně dopustil hromadného násilí proti rasově odlišné skupině obyvatel much a komárů - a budu to mít nadosmrti sečtené....:-P

0/0
30.7.2007 16:55

suntikous

Re: Ne že bych se chtěl zastávat nějakého magora, ale

tak nejak sneku, to znam i pripady kdy zenska jeci ne a pritom si stahuje kalhotky! nemocny mysleni vid?Rv

0/0
30.7.2007 17:00

Zdenda-69

Re: Re: Ne že bych se chtěl zastávat nějakého magora, ale

ono to dnes už tak je, ne ?? Ženská na tebe ukáže, žes ji sexuálně obtěžoval a ty dokazuješ nevinu ..... zde platí presumpce viny, bohužel. Nebo už to zas je změněné ...... ? Člověk s tím nemá zkušenosti, díkybohu ..... ;-) :-/

0/0
30.7.2007 17:23

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Ne že bych se chtěl zastávat nějakého magora, ale

Šikovný advokát dokáže takové ženské položit natolik všemožné otázky, že pokud kecala, sama se usvědčí...Na to by měla být nějaká osvěta, aby si hysterické mrchy na vymýšlení nechaly rovnou zajít chuť....

0/0
30.7.2007 17:37

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Ne že bych se chtěl zastávat nějakého magora, ale

máš pravdu, ale ty problémy kolem a nervy ti nikdo nevrátí. Vem si toho 82-letého dědu - co na tom, že mu cikorky čorly důchod z kredence - on musí čelit, že chtěl po mladé ukázat pipinu ....ona to řekne a důchod je rázem druhotná záležitost .......:-/

0/0
30.7.2007 18:56

belgian chocolate

že by si ho vybraly všechny tři nezávisle na sobě?

příliš velká náhoda, ne?

0/0
30.7.2007 18:21

suntikous

za jaky znasilneni ma sedet, kdyz si nechal jen vykoupat kacera?

mlatila tykvi jak slepice do zrni!R^;-D

0/0
30.7.2007 16:39

C2H5OH

Re: za jaky znasilneni ma sedet, kdyz si nechal jen vykoupat kacera?

Šuntíku, Šuntíku včera jsem Ti tu napsal, že si máš vymáčknout beďary vzít nějaký pornoplátek a jít na záchod, když Tě holt ještě ženský neberou za dospělýho.  Páč jinak tady akorát  otravuješ s oplzlejma kydama. 

0/0
31.7.2007 6:55

Sporadany_obcan

"Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

8-o ? 8-o

to ještě existuje????

Za bolševika to byl oficiální podtitul pro - jinak řečeno - estébácké práskače. Co to je "důvěrník" dnes???

0/0
30.7.2007 16:15

Zdenda-69

Re: "Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

třeba předseda výboru společenství nebo představenstva družstva atd. Nebo dohodnutý člověk na zajišťování oprav, shánění firem atd. Pravda - dnes nešťastná formulace ........ 

0/0
30.7.2007 16:21

Sporadany_obcan

Re: Re: "Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

To chápu...ale co má co potom nějaký šéf výboru či šéf-montér strkat nos do soukromí lidí a navíc o tom někde šířit rozumy, že...

0/0
30.7.2007 16:24

Zdenda-69

Re: Re: Re: "Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

tak to bych viděl spíš na pozici reakce na dotazy zvídavých novinářů, kteří ji sami oslovili  ..... já nevím. Jestli to byl magor, tak ho tam třeba nikdo neměl moc v oblibě, já nevím. Obecně máš samozřejmě pravdu.

0/0
30.7.2007 16:52

oId fashioned Vince III..

Re: Re: "Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

jak  může svazák  formulovat jinak, než "nešťastně"?;-)

0/0
30.7.2007 16:37

Zdenda-69

Re: Re: Re: "Hana Kubíčková, důvěrnice v domě..."

jasně já a svazák .... se prober, wole ....

0/0
30.7.2007 16:50

astatic

Mimo mísu...

je to tu zase.Idnes, běžte do (Y).Proč sem ty články o cikánech dáváte, když nenecháte lidi vyjádřit.Prostě komouši ;-€. Ti taky určovali co lidi smí a nesmí říkat.Cenzura jak za Jakeše.Pod články o hale, sběračích kovu, cikánovi co zabil dítě na přechodu, cikánovi co vykradl auto a byl u toho natočen... u všech "

Omlouváme se všem slušným čtenářům za to, že jsme zrušili diskusi pod článkem. Někteří jiní ji bohužel zneužívali k opakovaným rasistickým a vulgárním výpadům, které už nešlo mazat jednotlivě.

"

Přál bych vám, aby to jednou bylo vaše dítě, vaše auto, vaše hala, atd.Zkuste si vedle nich bydlet, možná budete mít taky potřebu se vyjádřit!

Sakra, lidi by se měli domluvit a přestat sem chodit.Možná byste změnili názor, když by se ukázalo, že máte denně o několik desítek tisíc přístupů méně.

0/0
30.7.2007 15:20

p.o.p.

Re: Mimo mísu...

moje řeč.....taky mě sejří tou cenzurou

0/0
30.7.2007 15:25

Hanns1111

Re: Mimo mísu...

přesně tak - také mi vadí, že se nesmí psát pravda o cikánech ....... ;-€

0/0
30.7.2007 15:25

supermichal

Re: Mimo mísu...

souhlasímR^

0/0
30.7.2007 15:34

pvl1

Zjistil patologickou sexuální agresivitu.

Pravděpodobnost opakování je značná.

Na to nemuseli volat experta.

0/0
30.7.2007 15:16

gumidos

Zajímalo by mě

jak je možné zjistit patologickou sexuální agresivitu psychiatrickým posudkem. Většina posudků pracuje na bázi rozboru otázek a odpovědí. Na otázky nejde vynutit odpověď. Navíc v každém testu účastník lže a úkolem hodnotitele je odhalit velikost chyby=lži. U psychologického testu typu vhodnost na pozici manažera zaměřeného na míru empatie, chování ve skupině apod. jde lež odhalit poměrně snadno. Ale nevím jak bude psycholog odhalovat sexuální agresivitu, když jí jde zjistit pouze cílenými otázkami. Pokud ten pachatel nemá inteligenci ledničky, musí otázky rozpoznat a odpovídat "správně". A pokud na otázku jak vyřeší připečenou večeři v restauraci odpoví, že kuchařce dá do držky a pak jí ještě vopíchá, pak má holt smolíka.

0/0
30.7.2007 15:12

pvl1

Re: Zajímalo by mě

Znásilnění = patologická sexuální agresivita

0/0
30.7.2007 15:18

gumidos

Re: Re: Zajímalo by mě

Přečti si definici znásilnění z trestního zákoníku. Pokud tvoje stará řekne "ne" a ty tak nějak přesto zasuneš (samozřejmě bez jakéhokoliv násilí) pak jsi se prakticky dopustil znásilnění, neboť jsi "překonával odpor" manželkym vyjádřený slovem NE.

0/0
30.7.2007 15:51

Zdenda-69

Re: Re: Re: Zajímalo by mě

tak to je znásilnění valná většina situací, protože ženská většinou říká ne a přitom ano ........ :-/ ;-)

0/0
30.7.2007 15:58

Zdenda-69

Re: Zajímalo by mě

ony ty dotazy budou asi leckdy s rozestupem od sebe postaveny shodně - a posuzuje se, jak se liší či neliší forma odpovědi. Pokud směřuje dotaz tak, aby odpově´d byla protikladná jako u jiného dotazu, a ona protikladná není, tak máš asi červený bod ... navíc ony to bývají většinou paka, takže se chytnou. Ale může být i velmi inteligentní týpek, to je pravda .....

0/0
30.7.2007 15:19

gumidos

Re: Re: Zajímalo by mě

Jak bude položen protichůdný dotaz ve smyslu znásilnění?  Nebo použití domácího násilí? Nechápu. Ten příměr "bývají to většinou paka" jsi našel kde? Znáš jich víc? Taky nechápu.

0/0
30.7.2007 15:33

Zdenda-69

Re: Re: Re: Zajímalo by mě

Nemusí jít rovnou o dotaz ke znásilnění. Prostě dotaz týkající se třeba obecně žen, jen trochu jinak slovně formulovaný než nějaký předchozí dotaz, ale odpověď  na něj by měla být stejná z hlediska podstaty. Ať už taková nebo onaká. Ale stejná. Že to bývají paka jsem nikde nehledal, prostě tihle týpci mají většinou nic moc IQ ani EQ. Nebo si myslíš opak ? Já jich víc neznám, proč ?? Ani mi to nechybí. Však taky píšu, že i mezi takovými bývají dosti inteligentní týpci - takoví ti "fajnšmekři", ale ty zas často dostanou na to, že ti se s tím rádi pochlubí. Říkám ti jen svůj pocit, nejsem znalec, jestli s tím nesouhlasíš, tak ti to nenutím, o nic nejde. :-) 

0/0
30.7.2007 15:43

gumidos

Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě

O.K. se hned  nečil....

Jenže i jinak slovně formulovaný dotaz týkající se násilí je podleé mého snadno identifikovatelný, resp. si myslím, že nejde položit nijak kamuflovaný dotaz, jestli v sobě sklony k násilí, který by nebyl nápadný. Násilí je extrémní chování a proto asi budou i dotazy extrémní. Dále má obviněný možnost neodpovědět nebo se tářit že nerozumí, nebo prostě odpovědět jinak. Příklad: dotazní zní - pokud Vás žena odmítá, považujete použití násilí za normální? Odpověď - dodržuji zákony a považuji to za správné. Trvání na této odpovědi musí na tváři psychiatra vyloudit opravdu nešťastný úsměv.

0/0
30.7.2007 15:57

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě

nečílím se, v pohodě. Ony právě ty dotazy mohou být slovně ve slovosledu různě formulované a přiotm cílené na stejnou odpověď. To je těžko říct, já to nabsolvoval a doufám že nebudu muset ;-D Napadá mě třeba (ne asi zcela přesné) srovnání. Máš test a jedna z otázek je: Máte dány barvy: černá, bílá, modrá, žlutá, růžová, oranžová, šedá - seřaďte barvy dle svého pocitu a vnímání.  A stejný dotaz je o 15 otázek dál a sleduje se, jestli jsi zvolil stejné pořadí. Není to asi přesný příklad, ale něco v tom duchu. Ad neodpovědět nebo se tvářit že nerozumí - to právě udělá ten "rafinovanější", vohnout, co brutálně zasune, ženskou zfackuje a  tím naplní smysl života a své převahy se patrně chytne a zamotá se .....Navíc ono asi nepůjde jen o dotazy v testu, nevím.

0/0
30.7.2007 16:05

nepl

Re: Zajímalo by mě

To vyšetření se neprovádí zdaleka pouze pokládáním otázek.

0/0
30.7.2007 15:47

gumidos

Re: Re: Zajímalo by mě

a jak? myslíš "do řytě sondu"?

0/0
30.7.2007 15:52

nepl

Re: Re: Re: Zajímalo by mě

Přesně tohle ne, ale sám by ses asi divil, že zase nejseš tak moc daleko od pravdy :-)

0/0
30.7.2007 15:56

gumidos

Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě

Netvař se tajemně jako 007 při akci a jestli něco víš, tak to vysyp. Tyhle příměry "sám by ses asi divil"  mám opravdu nejradši. ;-O

0/0
30.7.2007 15:58

nepl

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímalo by mě

Něco si o tom přečti ;-) Určitě se dá něco najít i na netu :-)

0/0
30.7.2007 16:30

Zdenda-69

Hmmm

další Jirkův volič v problémech, aby to nedopadlo  ještě za lidovci ...... :-P:-P  I když i v krimu může volit. Trocha ironie, podotýkám,  aby se mě tu zase nějaký soudruh nejal cupovat ......;-)  Jinak podle xichtu - učiněný andílek a oběť, kdo nevidí, je slepý ..... :-/:-(

0/0
30.7.2007 15:07

Jose Chroustal

Re: Hmmm

ač ne soudruh, mám Zdendo dojem, že máš dost velký problém se stylizaci psaného textu   

0/0
30.7.2007 15:17

Zdenda-69

Re: Re: Hmmm

xicht je takto vědomě napsaný (samozřejmě má být ksicht) . Samozřejmě, že to myslím jako dávku ironie, což jsem uvedl a jinak nevím, co kde vidíš .... rád zkoriguji názor, budu-li upozorněn na chyby textu.:-) 

0/0
30.7.2007 15:22

Zdenda-69

Re: Re: Hmmm

na tak vidím,Jose, že je ticho po pěšině a zapletl ses mezi pojmy a dojmy. Takže nevím, cos chtěl, básníku, říci, ale nevadí.Třeba příště ......:-)   

0/0
30.7.2007 15:32

astatic

Re: Hmmm

Ač nesoudruh, nechápu proč do toho taháš politiku... :-/

0/0
30.7.2007 15:21

Zdenda-69

Re: Re: Hmmm

tak snad vidíš, že je to myšleno jako ironie, bylo to i uvedeno. Omlouvám se ti, nicméně není nic jednoduššího než tedy nereagovat a mlčky hledat něco, na co budeš chtít reagovat a co tě oslovuje více.. Poslední věta navíc byla zcela mimo politiku.

0/0
30.7.2007 15:25

Karel Sral

"Znalec"

soudní znalec z oboru psychologie MUDR. Havlík jakožto ředitel šternberského blázince nechá volně chodit na vycházky do města sexuální delikventy a vrahy, kteří se v PLŠ ukrývají před spravedlivým trestem fingováním duševních poruch.

0/0
30.7.2007 15:05

Jetojedno

Jeho ksicht

Když vidím jeho  ksicht,tak je jasné,že by mouše neublížil.Naše Justice ho určitě pustí.Vždyť říká,že tam nebyl,tak co všichni chtějí .Přece takový sympatický ,inteligentní a perspektivní muž v nejlepších letech. Máte rozum? Jste v ČR

0/0
30.7.2007 15:01

osmera

znalec

jak muze ten znalec ve svem posudku vychazet z toho co rekli napadene. Ja myslel ze ti znalci by meli byt naprosto nezavisli tudiz se s poskozenyma vubec nesetkat. Tam by snad meli delat posudek ciste na zaklade toho co zjisti na pohovorech s obzalovanym. Psycholog by vhodne pokladanyma otazkama mel zjistit co v nem je.

Takhle kdyz vychazi z toho co nekdo rekl tak to tam vubec nemusi byt, to udela jen vysetrovatel ze obejde sousedy a zjisti si jak ho lidi vidi, na to nepotrebujou psychouse.

0/0
30.7.2007 14:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.