- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prý že "Určitou roli hrají i peníze." Já bych řekl, že peníze hrají hlavní roli. Hluk a bezpečnost jsou jen výmluvy, jsou práce (pokládání asfaltu, kolejí, montování svodidel,čmárání vodorovného značení apod.), při kterých je hluk minimální. Navíc někde na jižní spojce nebo u mostu Barikádníků nejsou v bezprostřední blízkosti byty, takže tam není hluk vůbec problém. Občas mi přijde, že jsou firmy provádějící tyhle veřejné zakázky placené od hodiny. V noci se nedělá vůbec, ve dne jen občas, oprava pár set metrů kolejí trvá tři měsíce atd. atd.....
proto cestáři vyšli na cesty aspoň teď. Peníze zůstaly, tak aspoň něco málo opraví a obyčejný řidič z toho konečně taky něco bude mít.
Dnes jsem procházel přes most Barikádníků a nevěřil jsem, jak těžce se tam maká... více foto zde: http://blog.radekstrnad.com/osobni/makame-i-ve-dne
Tohle jsou jenom důsledky mnohými dosud obdivovaného socialismu. Ukradené domy, rozdané dělníkům za směšný nájem, protože neopravované, neopravované sítě, neopravované silnice. Teď to máme.
""Hlavním důvodem, proč opravy neprobíhají v noci, je bezpečnost dělníků. Je přece jen méně vidět a například na mostě Barikádníků je i v tuto dobu velký provoz. Je to hlavní tah ze severu," vysvětlil mluvčí správy Tomáš Mrázek." ...když čtu tyhle kecy tak už mi zase stoupá tlak. Tak proč ty "kok oti" nedělaj jinde. Je rozkopaná celá prah, tak se snad pár míst , kde můžou dělat najde.
Jak může vůbec někdo povolit, aby v Praze neexistovala alespoň 1 průjezdná trasa. Jak si můžou dovolit najednou zavřít Letenský tunel a Veletržní. Kre t eni zaje b aný. Uf, to sem si ulevil
Naridil bych prazakum, že ti co potrebuji jezdit autem do prace proste budou do prace jezdit na noc a nad ranem domu. A stavebnici aspon v klidu muzou opravit ty silnice co prave tito prazaci je znicili
Vzpomínám si, jak jsem před několika lety jezdil několikrát za měsíc do Salcburgu. Prováděla se zde nejenom rekonstrukce, ale i rozšiřování obchvatu města a sjezdů a přivaděčů z města. Z dálky jste měli pocit že hoří obzor. Na staveništi fungovaly desítky až stovky dělníků a techniky, všude rampy a rampy halogenů. Jak mne informovali domorodci , přes den se dělaly hlučné zemní a vrtací práce, v noci se betonovalo, svářelo a usazovalo jeřáby. Za dva měsíce bylo sklizeno - v plném provozu. Jednalose o podstatně náročnější projekt, než pražské rekonstrukce. Nikdo nežvanil, že "nemá dělníky, protože jsou dovolené...." To jde tak u nás, kde si radní zavolají firmy a rozhodí jim balík zakázek, Hoechtiefu, Skance a Metrostavu, rovným dílem, aby chlapci neškodili. Pak mají své jisté. Ještě poznámka - práce. V Salcu byla tato veřejná zakázka provázána brutálním časem dodání, garancemi kvality a tvrdými sankcemi pro dodavatele v případě neplnění. Jak je to u nás???
... u nás před barákem se třikrát do roka opravuje silnice v místě autobusové zastávky ...
... odfrézuje se zvlněný asfalt, počká se, až pořádně naprší a do bláta se položí nový asfalt ...
čeká se na vás. zvedněte prdel a jděte makat...
kdo patřičně namaže,tak má zakázku.Korupce až na prvním místě.
Přesně tak. Takový Strabag, který odvádí práci na dvě věci a do měsíce přijede jiná firma, která po nich dodělává co z..... získává zakázky jen na základě toho, že zakázky v určité výši může dostat jen firma, která již takovou zakázku v takové výši měla, pro příklad, pokud je zakázka za 350 mil Kč, soutěže se může zůčastnit jen firma, která již takovou zakázku někdy v minulosti získala bez ohledu na její výsledek. Takže výběr firem se zuží za 100 na 2-3, pak se to mázne a dohodne se cena.
... se opravují ve vozovce vyjeté koleje na norský způsob (velká křižovatka v centru Trondheimu). V neděli v 18:00 se tam nahrnulo snad sto maníků s technikou - fréza, náklaďáky na odvoz suti, pokladač směsi, válec, vozítko na malování pruhů - a ve 20:00 už tam nebyla ani noha a na půlce křižovatky byl fungl nový asfalt i se zebrou!
Takže to jde a není to ani tak otázka peněz jako pořádného dohledu a organizace.
Barva se musí nechat zaschnout.
... tak 14 dní až měsíc