Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putin: Nezávislost Kosova je hrozbou pro mír v Evropě

Mír v Evropě je možné udržet, jen pokud bude respektována celistvost Srbska, míní ruský prezident Vladimir Putin. Případná nezávislost Kosova by podle něj byla porušením mezinárodního práva. Rusko je jedním z nejhlasitějších odpůrců samostatnosti provincie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard 1. Lví srdce

V Rusku přibývá alkoholiků

V Rusku přibývá lidí s diagnózou alkoholik. Za posledních pět let jejich počet vzrostl o čtrnáct procent. Experti jsou hlavně zděšeni nárůstem pití alkoholu mezi mladistvými.

K dnešnímu dni registrují ruské úřady téměř dva a půl milionu osob, u kterých byla stanovena lékařská diagnóza alkoholismus. Hlavní ruský hygienik Genadij Oniščenko proto tvrdí, že nárůst alkoholismu v ruské společnosti doslova ohrožuje bezpečnost země.

Na vině je také špatná kvalita nápojů.  Jenom vloni se v Rusku otrávilo alkoholem 40 tisíc lidí.

;-D

0/0
28.7.2007 19:28

karel_modrany

http://publica.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=306&Itemid=37

A o vztahu "Západu" k válce nejlépe vypovída tento detail:(vyňato z článku Res-Publicy, viz. záhlaví):

"Otázkou je, kdy konečně svět pochopí kdo že to na Balkáně páchal zločiny a čím cílem bylo rozbít Jugoslávii. Tak brzy to zřejmě nebude, jak můžeme vidět z postoje „mezinárodního společenství".Trestní tribunál pro bývalou Jugoslávii v Haagu nedávno potrestal prezidenta Republiky Srbské Milana Martiće odnětím svobody ve výši 35let za bombardování Záhřebu, které způsobilo ztrátu dvou lidských životů. Bombardování bylo vedeno snahou zastavit útok chorvatských ozbrojených sil na západní Slavonii, známou jako „Operace Blesk". Tato akce začala 1. května 1995, trvala 36 hodin a přinesla 283 zabitých (mezi nimi 57 žen a 9 dětí) a 15 tisíc vyhnaných Srbů. Svět tehdy obletěly záběry, na kterých chorvatská policie čistí krev z ulic Pankracu a Okučan. Za tento zločin přitom nikdo nikdy obviněn nebyl..."

0/0
28.7.2007 11:04

Mirco1

Pánove Montaigne a Stein-x

Čím méně argumentů, tím více osobních útoků, že?

Ale pane Montaigne, vy jste se tu zapsal jako "znalec mezinárodních dějin" už mnohokrát, takže od vás je to v pořádku a nečekal jsem nic jiníého :)

Pana Stein-x bych prosil o nějaké argumenty na téma existence chorvatského království a legitimity republiky Srbská Krajina, ať se také víc poznáme a uvidíme :)

0/0
28.7.2007 9:15

karel_modrany

Re: Pánove Montaigne a Stein-x

Míra nenávisti, kterou jste projevil vůči Rusům, Srbům, ale i spuludebatníkům nabírá patologických rozměrů, máte evidentně nějaký problém.

RSK je jen přirozenou následovnicí SAO Krajiny, která vznikla jako potřeba Srbů sjednotit se v boji proti chorvatskému separatizmu a ustašovskému noži.RSK neměla o nic menší právo na odtržení než Chorvatsko od Jugoslávie.Jen pro připomenutí, Tudjman byl ten, kdo v tzv.Vánoční ústavě z roku 1990 vyškrtl Srby z ústavy a udělal z nich jen menšinu.

0/0
28.7.2007 10:55

Mirco1

Re: Re: Pánove Montaigne a Stein-x

Myslíte vůči spoludebatujícím, kteří nemaje argumentů perlí vtipnostmi typu "ty jsi blbej jak obsah Air Force one" a tím se vmísí do debaty, které se předtm vůbec neúčastnili? :)

A řeknu vám tolik - nesnáším lháře a demagogy a proto budu nesnášet tolik Srbů a Rusů, kteří lžou jako vy a snaží se překroutit historii jako vy. Čím víc taových mezi Srby a Rusy (a jinými národy, nebojte se) bude, tím víc Srbů a Rusů (a příslušníků jiných národů) budu nesnášet. Jednoduché jako facka :)

A co se týká znovu Republiky Srbské Krajiny - zdá se, že jste v nouzi nejvyšší opustil tu tezi "historického srbského území" a už vám zbývá jen nezákonně (i v rámci dělby moci Jugoskávské federace) v roce 1991 vytvořená SAO, jejíž nikým neuznaní šéfové chtěli aby se stala federálním územím - a tudíž v případě odchodu Chorvatska z federace se vytrhla z CHorvatské republiky.

Vážený, takhle přesně to bylo v letech 1918-1919 v rámci takzvaných "provincií Německého Rakouska" Deutschböhmen, Sudetenland, Böhmerwald,

0/0
28.7.2007 11:40

Mirco1

Re: Re: Re: Pánove Montaigne a Stein-x

tedy území bývalých sudet. Jestli prý se území Českého království vyváže z Rakousko-Uherska, tyto území se přičlení k tzv. Německému Rakousku.

Když už o tom mluvíme, opravdu bych vás rád požádal, abyste mi řekl svůj názor na sudetoněmecký problém - myslím, že by to mohlo být opravdu podnětné.

0/0
28.7.2007 11:42

Montaigne

Já považuji Putina za politika na svém místě

nikoho svojí politikou neohrožuje, na rozdíl od USA nikde za hranicemi neválčí, nestaví po světě vojenské základny a dal dnešním světovládcům najevo, že Rusko není na kolenou a že se s ním musí počítat:-)

0/0
28.7.2007 9:09

Mirco1

Re: Já považuji Putina za politika na svém místě

Putin raději válčí uvnitř ruských hranic, základny v zahraničí (třeba tu nabízenou v Azerbajdžánu) už má, prostě pohoda, že :)

0/0
28.7.2007 9:12

Mirco1

A mimochodem...

... tady na příkladu Srbsko - Albánského konfliktu je pěkně vidět, jak hloupé je bipolární vidění světa, které říká, že jestliže proti sobě jdou dvě strany, musíme si vybrat jednu, kterou budeme podporovat a jednu, kterou budeme zatracovat. Stejně jako mají tyto tendence někteří v historii slabí lidé, když přijde na konflikt nacistického Německa a SSSR

Mě je uplně stejně odporný velkosrbský nacionalismus, podporovaný ruským imperielismem, neboť toto spojení ublížených a nenávistných je pro mír ve střední Evropě nebezpečené, stejně jako mi jsou odporní kosovští i jiní Albánci s jejich provázáním s islámistickými arabskými skupinami, mafiánstvím a kriminalitou a se sudetskoněmeckým přístupem k řešení situace existence etnika na území jiného státu.

0/0
28.7.2007 3:58

Montaigne

velkosrbský nacionalismus, podporovaný ruským imperielismem,

ty jseš blbej jak náklad Air Force One!;-D

0/0
28.7.2007 9:04

wcbaba

Re: velkosrbský nacionalismus, podporovaný ruským imperielismem,

 R^  Nejlepší z dnešní diskuze!!

0/0
28.7.2007 10:52

karel_modrany

Učit se, učit se, učit se...

Doporučuji k tomu skvělou knihu V.Šešelje

Římsko-katolický zločinecký projekt uměle vytvořeného chorvatského národa

R^        

0/0
28.7.2007 1:05

Mirco1

Re: Učit se, učit se, učit se...

Jistě, proč si nepřečíst Šesleje, stejně jako proč si nepřečíst nějaké to objektivní info o Židech od Streichera.

Pane, vy jste opravdu "objektivní" až to bolí. Nikdy jsem si nemyslel, že tady narazíme na tak ukázkového velkosrbského nacionalistu.

Ale nebojte se, tady vaší propagandě pšenka nepokvete, my už jsme si tu zažili fráze jako "uměle vytvořené zparchantělé versaillské Československo" a "odedávna německé Sudety".

Jinak CHorvatské království vzniklo někdy v letech 923-925, list papeže Jana X z roku 925 zmiňuje "rex Chroatorum", což byl tehdejší Tomislav I, považovaný za zakladatele Trpimovičské královské dynastie.

Jinak mě jako ateistovi by to mohlo být jedno, ale jak vidím, pravoslavní fanatici dokážou být stejně nenávistní jako islámští fanatici.

0/0
28.7.2007 3:28

Mirco1

Re: Re: Učit se, učit se, učit se...

Každopádně mě by mohla být balkánská historie jedno, kdyby ovšem lidé jako zde Karel_modrany nepředstavovali archetyp lháře (ano pane, jste lhář) a demagoga, kteří jsou tak četní mezi Rusy (a svým výkladem dějin ohrožují i nás) - vše co udělali oni je ospraveditelné, každé historické falzum, které je pro ně výhodné je samozřejmě pravé (včetně protokolů Sionských mudrčů), každý jim jen ubližuje a oni mají nárok a morální právo na všechno.

Sudetští Němci tohle zkoušeli taky a tahle propaganda se vám u nás nepovede, protože Republika srbská Krajina má téměř jak přes kopírák totožné dějiny se Sudety. Historické území království, kam byli usídlováni kolonisté z jiného národa a ti pak ve 20. století zkusiíli to historické území odtrhnout na základě národnostáho principu. Srbové v Krajině nežili dokud tam nebyla zřízena roku 1553 Militärgranze - Vojna Krajina

0/0
28.7.2007 3:38

Stein-X

Re: Re: Re: Učit se, učit se, učit se...

Tebe hlavne ohrozuje vlastni blbost, rusofobie z tebe tahne na sto honu a budes se tady hrat na pana objektivniho.Bez nekam.;-D

0/0
28.7.2007 5:20

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Učit se, učit se, učit se...

R^;-D

0/0
28.7.2007 9:04

karel_modrany

Chorvatské království

Jeden z debatníků zde používá termín "Chorvatské království".Cítím potřebu tuto dezinformaci uvést na pravou míru.

Nic takového nikdy neexistovalo,Chorvaté v ranném středověku měli několik státečků typu Pagánie, Travunie, Zahumlje, poté se všechny staly součástí R-U, pak Království Srbů, Chorvatů a Slovinců.

Srbové udělali obrovskou chybu, když po I.svět.válce podlehli panslovanským ideám a vstoupili do státu společně s katolíky, přestože jako vítězný stát(a stát s poměrně k počtu obyvatel největším počtem obětí-30%) mohli vyzvořit tzv.Velké Srbsko.Měli k tomu podporu Ruska, Francie i Velké británie.

0/0
28.7.2007 0:54

Richard 1. Lví srdce

Rusko chce zpacifikovat Kavkaz. Nemá šanci

Na autobusové zastávce v Machačkale, hlavním městě ruské republiky Dagestán, se snaží do autobusů probít se svými zavazadly stovky lidí.

Těžko uplyne týden, abyste zde neslyšeli o nějakém střetu mezi ozbrojenci z hor a místními bezpečnostními složkami.

Řidiči vyvolávají cíle své cesty. Většinou jde o městečka a vesničky vysoko v horách, jako je Chasavjurt nebo Bujnaksk. Pousmějí se nad tím, že by se sem kvůli tomu někdo obával přijet. "Život jde dál," říkají, "už jsme si zvykli."

Tohle je Severní Kavkaz. Frontová linie ruské "války proti teroru".

0/0
28.7.2007 0:51

Richard 1. Lví srdce

Re: Rusko chce zpacifikovat Kavkaz. Nemá šanci

V mešitě na jihu města jsem potkal Magomeda, píše reportér BBC Gabriel Gatehouse. Vypráví mi, jak byl spolu s dalšími 16ti věřícími nedávno zatčen.

"Seděli jsme tady v mešitě po páteční modlitbě. Najednou vtrhli dovnitř lidé s maskami na obličejích a sebrali nás. Kdo to byl a proč, to nevím."

Ti, kteří je zatýkali, je přinutili lehnout si na zem, svázali jim ruce a přikryli hlavu. Všech 17 mužů s dlouhými vousy pak bylo odvezeno z města a vyslýcháno. Stále se zavázanýma rukama a páskou přes oči.

"Byla to provokace. Pouze lidé, jejichž víra je slabá, pozvedávají zbraně," říká Magomed.

Byli propuštěni ještě týž večer, a i když z únosu podezřívají místní bezpečnostní složky, nejsou si úplně jisti. Říkají však jasně, že nemají nic společného s místními ozbrojenci.

0/0
28.7.2007 0:52

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Rusko chce zpacifikovat Kavkaz. Nemá šanci

I ti mešitu navštívili. "Jednou přišli do mešity, bylo jich spousta a říkali: Jak dlouho si tohle necháte líbit? Proč jim dovolíte tohle dělat? Co je s vámi?" vypráví Magomed.

"Myslel tím, že bychom se měli bránit, pozvednout zbraně a jít se pomstít, ať už to udělal kdokoliv. Ale poslali jsme je pryč. Alláh ví, že my nepotřebujeme zbraně."

Tenhle příběh však není ojedinělý. Obvinění policie z brutálního zacházení, mučení, únosu a mizení lidí v Dagestánu je stále přítomné.

Eduard Urzajev je ministrem místní samosprávy. Jeho oficiální titul je ministr pro národní politiku, informace a vnější vztahy. Ve skutečnosti je jeho prací odrazování mladých lidí od islamistického vlivu.

Je to nebezpečná práce. Jeho dva předchůdci byli zavražděni, a tak nosí pro jistotu i jeho sekretářka maskáčovou uniformu a revolver za pasem.

0/0
28.7.2007 0:53

Richard 1. Lví srdce

Re: Re: Re: Rusko chce zpacifikovat Kavkaz. Nemá šanci

"Téměř 200 příslušníků bezpečnostních jednotek už bylo od roku 1999 zavražděno. Byli zabiti v průběhu protiteroristických akcí anebo zastřeleni extrémisty," říká.

"Musíte pochopit psychologický efekt toho všeho. Oni předstírají, že jednají s rodinami slušně. Snaží se být s lidmi za dobře. Jenže to si bere svou daň. Škodí to práci bezpečnostních složek. Ale ujišťuji vás, že se snažíme na pomoc volat bezpečnostní složky pouze v souladu se zákonem."

:-)

0/0
28.7.2007 0:53

Nubiola

Re: Re: Re: Re: Rusko chce zpacifikovat Kavkaz. Nemá šanci

Ruzo (Y)na priklade Gruzii Rusko  uz davno ukazalo co muze provest s Kavkazem. Staci  vypnout kohoutek s ropou a plynem  a zakazat   dovoz zbozi do ruska i  neni potreba zadna valka.

0/0
28.7.2007 3:23

papazian

Má pravdu,

kosovští Albánci jsou hrozbou pro mír v Evropě, je načase procitnout!

0/0
27.7.2007 23:59

Richard 1. Lví srdce

Výbuch poškodil opravovanou ruskou jadernou ponorku

Opravovanou ruskou jadernou ponorku poškodil ve čtvrtek v loděnici v Severodvinsku menší výbuch. Ruští specialisté nezaznamenali zvýšení radioaktivity, informovala ruská agentura Interfax. Nikdo nebyl zraněn. Podle ruských úřadů nešlo o explozi, ale nádrže na vodu roztrhl prudký únik vzduchu.

:-)

0/0
27.7.2007 21:52

Mirco1

Pan karel_modrany se nám pěkně ukázal...

... tak prý Chorvatské království bylo srbským územím dávno před vatikánskou katolicizací :) Samozřejmě to jsou báchorky, které si říkají Srbové, nicméně i kdyby to tak bylo, pak je to stejné jako s Českým královstvím - zde také několik set let žili Markomané, kteří nemají nic společného se sudetskými Nemci, pozvanými přemyslovci ke kolonizaci pohraničních hvozdů.

Stejně tak jako Srbové, usazovaní na vojenské hranici s Tureckem (Vojna Krajina), nemají nic společného s těmi neexistujícími předchorvatskými Srby.

Mimochodem, můj nick pochází z naprosto nebalkánského zdroje a jsem Čech jako poleno a s Chorvaty nemám pokud vím, společného nic :)

Ale jestli něco nesnáším, tak je to ta sdílená rusko-srbská ublížená povaha a snaha bájit a překrucovat historii ve svůj prospěch. Velkosrbský nacionalismus je stejně odporný a jen o něco méně nebezpečný, jako velkoruský imperialismus.

0/0
27.7.2007 19:55

Mirco1

Re: Pan karel_modrany se nám pěkně ukázal...

ALe pan karel_m odrany ukázal jednu moc prima věc, která je také vlastní ruské povaze: když něco dělá někdo jiný, je to špatně, když to dělám já, je to naprosto správně.

Tak když Srbové chtěli vytvořením Republiky Srbská Krajina odtrhnout kus historického chorvatského království, je to v pořádku, když totéž chtějí Albánci udělat s Kosovem, samozřejmě je to nepříjatelné. Vy pane Karle asi mnoho o českých dějinách nevíte, ale schválně, kam byste v těchto dvou protichůdných pohledech zařadil rok 1938 a sudetské Němce?

0/0
27.7.2007 19:59

karel_modrany

Re: Re: Pan karel_modrany se nám pěkně ukázal...

RSK není historické ch.území.To je srbské území, které bylo etnicky vyčištěno, díky ustašovské genocídě z II.svět.války(600.000 mrtvých Srbů jen v Jasenovaci), a největší etnické čistce od II.svět.války (v 90.letech vyhnali 500.000 Srbů ze svých domů(a 7500 zabili).

Přečtěte si něco i  z druhé strany, informujte se, pane.

www.jasenovac.info

http://www.veritas.org.yu/

0/0
27.7.2007 21:40

Mirco1

Re: Re: Re: Pan karel_modrany se nám pěkně ukázal...

Je to historické území chorvatského království, i kdyby na něm byli někdy v průběhu dějin usazeni Marťané (nebo sudetští Němci, kteří měli stejně jako Srbové takovou zvláštní ideu, že stačí když někde tvoří národnostní většinu a už to území patří Německu).

Nijak nezpochybňuji genocidu srbského obyvatelstva za WWII (spíš bych řekl, že vy budete mít větší problém přiznat genocidu NESrbského obyvatelstva v letech 1991-1993), ale to na věci nic nemění - Vojna Krajina byla vždy součástí Chorvatského království. Ať už v době jeho samostatnosti, nebo po roce 1102 v personální unii s Uherskem.

0/0
28.7.2007 3:42

karel_modrany

PUTIN NA HRAD!

Kvůli vytrvalému dohlížení na dodržování mezinárodního práva, které má za důsledek mír v Evropě, kvůli vytrvalému antiglobalistickému snažení, kvůli tomu, že dokázal zvednout Rusko z mrtvých(politicky, ekonomicky, duchovně, vojensky, kulturně i morálně), kvůli tomu, že pomalu vytváří bipolární, tj.jediný správný svět, přeji si V.Putina vidět jako prezidenta České republiky!!!!   

    VV PUTIN NA HRADVV

0/0
27.7.2007 19:50

wcbaba

Re: PUTIN NA HRAD!

Lepší s Putinem na Sibiři než s Bushem na Quantanámu

0/0
27.7.2007 21:50

Praotec

Re: PUTIN NA HRAD!

Karle meli jste je tam do 89 a nevazili jste si jich.My hajzlove Amici JSME VAM Neschopakum UMOZNILI I SE NAPOJIT NA INTERNET a ted sklizime jenom nevdek.Viklaci jedni zku...ny jste nic jineho(Y)[>-](Y)

0/0
28.7.2007 1:26

Stein-X

Re: Re: PUTIN NA HRAD!

No ty musis byt taky pekne napojeny ;-D

0/0
28.7.2007 1:52

Montaigne

ty asi budeš pradědku

Amík z Kamýku!;-D(Y)

0/0
28.7.2007 9:10

karel_modrany

PUTIN NA HRAD!

Kvůli vytrvalému dohlížení na dodržování mezinárodního práva, které má za důsledek mír v Evropě, kvůli vytrvalému antiglobalistickému snažení, kvůli tomu, že dokázal zvednout Rusko z mrtvých(politicky, ekonomicky, duchovně, vojensky, kulturně i morálně), kvůli tomu, že pomalu vytváří bipolární, tj.jediný správný svět, přeji si V.Putina vidět jako prezidenta České republiky!!!!   

    VV PUTIN NA HRADVV

0/0
27.7.2007 19:36

maudite

Re: PUTIN NA HRAD!

Ten uz tam davno je, sice v zastoupeni, ale to na vysledku nic nemeni.

0/0
27.7.2007 19:41

dislektik

od PUTINA to sedí jako vřed na Paroubově hubě

0/0
27.7.2007 19:03

maudite

Tak v tomto pripade

s Putinem naprosto souhlasim.Zde jde o zmenu svym vyznamen presahujici soucasne politicke pomery v Srbskua vlastne na celem Balkane. Spravne reseni

je zachovani celistvosti Srbska a vystehovani tech problemovych a neprizpusobivych albancu zpet do jejich puvodni vlasti.

0/0
27.7.2007 19:00

karel_modrany

Re: Tak v tomto pripade

... tj. do zakavkazska   R^

0/0
27.7.2007 19:07

toono

Re: Re: Tak v tomto pripade

coz je naprostej nesmysl nebot albanci byli v evrope pred kymkoli jinym.. i pred praotcem cechem, jinak s putinem souhlasim nebot do balkanu se usa nema co s*at, to je zalezitost nemecka, francie a ruska..

0/0
27.7.2007 19:17

karel_modrany

Re: Re: Re: Tak v tomto pripade

Zřejmě jsi z lidí, kteří se pořád domnívají, že se jedná o potomky Ilyrů, to ale věda už vyvrátila.

Jednalo se o tzv.lingvistické utvrzení původu národa, bylo ale vyvráceno, že se jedná o chybu:

http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%90%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8

0/0
27.7.2007 19:24

karel_modrany

Re: Re: Re: Tak v tomto pripade

pardon, faux-pas :-)

0/0
27.7.2007 19:25

Homer1

jo jo Putin...

"Mír v Evropě nemůže vznikat porušováním principů mezinárodního práva," - tak co děláš v Čečně šmejde jeden nedonošenej? To je soukromý vojenský mejdan? Ta zvěrstva co tam páchají rusáci??? Řekl bych že je lepší si nejprve zamést před vlastním prahem než se začnou rozdávat rozumy cizím..:-©.

0/0
27.7.2007 18:57

karel_modrany

Re: jo jo Putin...

Jestli sis nevšiml právě Putin v Čečensku nastolil mír a pořádek.

0/0
27.7.2007 19:09

Mirco1

Re: Re: jo jo Putin...

Vážně? CO si tam vyjet na výlet a trochu se tam pochlubit se svými proruskými názory ..  a jestli přijedete zpět, můžete vyprávět :)

0/0
27.7.2007 20:02

wcbaba

Re: jo jo Putin...

Homére, Homére celej zásah proti bývalé Jugoslávii včetně humanitárního bombardování byl asi podle principů mezinárodního práva a teď chce někdo kosovsko-albánské teroristické mafii dát kus cizího území a  v  Čečně je to boj s terorismem a USA Rusko v tomto boji podporují jak veřejně prohlásil prezident Bush.

0/0
27.7.2007 19:09

Mirco1

Re: Re: jo jo Putin...

Ale babo .. ony ty boje v Jugoslávii začaly dávno před nějakým NATO zásahem .. jestlipak si při své historicky krátké paměti vybavíte jak?

0/0
27.7.2007 20:00

maudite

Re: Re: Re: jo jo Putin...

To otec povidal uz v sedmdesatych letech : az zemre Tito, tak se to tam seredne povrazdi.

0/0
27.7.2007 20:06

maudite

Re: jo jo Putin...

Cecna je blby priklad. Chtel bych videt, kdyby mela CR za sousedy Cecnu. Nastuduj si, jak cecenska valka zacala a co jsou cecenci zac. Cecenci zacali s etnickymi cistkami a to tak, ze podrezali ruske obyvatele svych vesnic, prepadavali zeleznicni transporty a navrtavali ropovody , ze kterych kradli ropu. Nemluve o tom, ze doposud unaseji lidi do otroctvi. A o tech atentatech v Rusku proti obyvatelstvu si nastuduj take. Jizni ruska hranice a udrzet na ni poradek neni sranda.

Me cecenci vydirali a prisel jsem pri tom o dost. Zde je Putin opet v pravu. Mel by se vsak prestat starat o Evropu,specialne o CR, protoze si tim zpusobuje ,jak se na neho hledi v jinych pripadech.

0/0
27.7.2007 19:16

Pan Navratil

.

Čečensko je část Ruské Federace. Pardon, jako samostatné bylo uznáno - Talibanem.

Napřed čti Homere, pak piš.

0/0
27.7.2007 19:51

Mirco1

Re: .

A jakpak a kdypak se součastí Ruska stalo? Když už se tu někdo rozhorloval nad Texasem (který mimochodem o vstup do Unie požádal :)

0/0
27.7.2007 20:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.