Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář se na přejezdu vřítil pod vlak

Těžkým zraněním skončila ve čtvrtek nehoda na železničním přejezdu v Břidličné na Bruntálsku. Motorkář se spolujezdcem tam narazili do projíždějícího osobního vlaku. Oba skončili v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H:R:O:M

Pokracovani

A za3)Lide kteri tam prisli az pote,hned delali chytroliny,pak vznikly famy(ze je bratr mrtvy,ze jsem zabil holku,ze jsem jel napity,ze jsem tam chtel vjet atd....)proste hovadiny!!Jsem vyleceny,na motorku uz nesednu,nedavno me zestrelil opilec autem jde si sednout a z toho plyne:Muzes jezdit jak chces,ale vzdy se najde nejaky debyl,ktery te sejme;-O!!!!!!!A je jedno jestli autem,nebo motorkou,nebo na kole,nebo jinak!Porat to mam v te palici,ziju s vedomim,ze jsem zmrzacil sveho brachu,ktereho mam fakt hodne rad!!!!!!!!

0/0
31.10.2008 10:08

H:R:O:M

Jsem zklaman

Nekteri lidi jsou fakt nenormalni,nevim jestli maji poteseni z lidskeho nestesti,ale kdyz ctu tady urcite nazory,tak bych je zaplestil!!!!Jsem Petr a ta nehoda se stala me!Jel jsem na 125HONDA xrl ze zkousky domu s bratrem,ktery prijel na mem kole a uz jse mu nechtelo zpet,tak chtel jet semnou.Nebyl jsem nejak moc nadseny,bo snazim se jezdit vzdy sam,po nalehani me svedomi upustilo a rekl jsem tedy sedej.Pote jsme vyrazili,cesta byla fajn,do doby kdy do nas vletel vlak!za1)pri rozhlidnuti se do prava byl vzduch cisty,po naslednem ohlednuti do leva kde byla svetelna a zvukova signakitace se opet nic nedelo,tu nahle bratr rve,POZOR VLAK!!"   Ohlednu se zpet do prava a to uz se na nas ritil,jeste jsem se koukl na signalizaci a ta se jen rozla pred ocima a az se vlak zastavil,tak teprve bylo slyset,ze signalizaze funguje!za2)Kvuli porostu,ktery druhy den hned aktivne sekali,neslo nic vydet!

0/0
31.10.2008 10:06

dislektik

se bráchové odvděčily rodičům za motorku

0/0
27.7.2007 19:05

barbudo

Tak jim zaplatíme léčení a motorku ...

... a můžou to zkusit znovu ...

0/0
27.7.2007 18:19

iuos

hmm

nepovede se to vždycky, no

0/0
27.7.2007 12:06

rzlm

* * *

No, hlavní je, že provoz na trati nebyl omezen.

0/0
27.7.2007 11:32

mosulský machredž

oo

aneb kdyz vas smete vlak a svetla nesvitila, muzete si za to dle vyhlasky stejne sami ;-O

0/0
27.7.2007 11:21

dislektik

Re: oo

už máme zákon ty vyhláško !!!

0/0
27.7.2007 18:55

mosulský machredž

oo

vsechno kravina, at je osvetleny nebo ne, muze za to motorkar ci auto - pokud totiz vjedete na zeleznicni nechraneny prejezd aniz sviti vystrazna svetla, jste v tom namoceni prakticky uplne stejne jaqko kdyz sviti - vasi povinnosti je dusledne se rozhlednout a teprve pak vjet na prejezd - no soudce by mohl zminit jako ustni polehcujici okolnost, ze nesvitilo svetlo ale dostane pokutu az zcernate a vsechny body dole :-© (Y)

0/0
27.7.2007 11:20

Edmund Černá Zmije

Tihle fírové

se vůbec nerozhlídnou a vlítnou s tím svým vlakem na přejezd, bez ohledu na to, jestli náhodou nejede na červenou nějaká motorka. :-/

0/0
27.7.2007 11:10

/Modráček/

4 Garion

Nejsem motorkář, ale docela bych si užil následující: někde na Vysočině jen tak klouzat padesátkou po okreskách mezi vesničkami na stroji Royal Enfield Thunderbird.:-)R^

http://www.royalenfield.com/app/IN/Products/Thunderbird.asp

0/0
27.7.2007 11:03

Garion.

Re: 4 Garion

Pěknej malej cruiser. Přesně pro jízdy jak říkáš. Nepotřebuješ valit 150, takže může i 350ccm bez problémů stačit. I mně by takovej stroj vyhovoval.

0/0
27.7.2007 11:07

Bohumila

Re: 4 Garion

No páráda je to i na Viragu. Ale na Vysočině bacha na štěrk!

0/0
27.7.2007 18:12

pivak

Stesti

Jeste ze to naprali do vlaku a ne do nejakyho osobaku.

0/0
27.7.2007 11:00

Garion.

Supersporty

Již jsem psal níže, ale zopakuji: Často tu čtu reakce na zhovadilé motorkáře. Sám jezdím na menším čopru (Kaw EN500). Hodně motorkářů - čopr, enduro - jezdí mimo dálnice a hlavní tahy. Jezdíme pro potěšení z jízdy a to mi nepřinese jízda po ucpané dálnici nebo po frekventované silnici I.třídy. Většina z nás jede na vyjížďku po málo frekventovaných tazích a proto se jen tak nedočtete o nebezpečných bouračkách na těchto typech motocyklů. To, o čem čteme a na co většina z vás negativně reaguje, jsou motorkáři na supersportech, kteří jezdí právě na rychlých silnicích, kde jezdí hodně aut. Takže chápu, že se často potkáváte s motorkou řítící se ohromnou rychlostí. Ale takových je málo, jen jsou ve vašich očích víc vidět.

0/0
27.7.2007 10:50

Garion.

Re: Supersporty

Přesto vás prosím o shovívavost, protože tihle motorkáři především

riskují svůj život a ne životy vás, řidičů aut. Mnohem rozhořčenějsí

vaše reakce by měla být na debila, co si natáčí jízdu z Prahy do ČB na

video a ještě se tím chlubí.

0/0
27.7.2007 10:51

Garion.

Re: Re: Supersporty

Pokud jste někdy navštívili nějaký sraz motorkářů, viděli

byste, že supersportů je tam podstatně méně, než ostatních druhů motorek. Tak

neházejte všechny do jednoho pytle.

0/0
27.7.2007 10:51

VODNAR

Re: Re: Supersporty

Souhlasim, ze jako vsude nejsou jen "cerni" motorkari. Ze by vsak ohrozovali jen sve zivoty, to je ponekud mimozni uvaha. Ohrozuji sebe, ridice aut i chodce. Ono dosta se do celniho stretus magorem, co predjizdi na plne care kolonu a vynucuje si misto i v protismernem pruhu, to neni zadna lahudka. A smrt ditete na prechodu v Praze 6 pote, co tudi prosvistel motrokar, to taktez neni ohrozovani jen sebe sama.

0/0
27.7.2007 10:56

Garion.

Re: Re: Re: Supersporty

OK, nemyslel jsem to doslovně. Není určitě příjemné, když to do tebe napálí motorka, ale ty seš v relativním bezpečí, kdežto on je na hadry. Chápu, že tě může omezit a ty následně můžeš vjet s autem do příkopu a zdraví si poničit tímto způsobem, ale takových nehod bude míň než šafránu. Děcko na přechodu je jiná věc, ale platí to samé, jako v předchozí větě. Další takový případ se nestal. Ale v zásadě supersport nejvíce ohrožuje sám sebe a jedinci, co nemají pud sebezáchovy, nemají perspektivu. Mají trvanlivost skleněného cimbálu - brzy vymřou.

0/0
27.7.2007 11:04

parnassius

Někdo nedával pozor

Základní pravidlo, které se učí hned při první hodině teorie v každé autoškole zní : "motocyklem rychlík nepřetlačíš !"

0/0
27.7.2007 10:45

Radek1979

kde je spravedlnost?

malý děcko se zatoulá n koleje, netvrdím že je to v pořádku, a konfrontaci s vlakem nepřežije. Dva blbečci, co měli už dávno zdechnout, náraz do vlaku přežijou a ještě se zbytečně za jejich blbost utratí nehorázný prachy který by se dali použít jinde. :-©

0/0
27.7.2007 10:39

volkswagen

Re: kde je spravedlnost?

Ty jsi ale trumbelín viď?

0/0
27.7.2007 11:30

Radek1979

Re: Re: kde je spravedlnost?

proč myslíš? 8-o protože nejsem rád že nezdechly dvě hovada který mě za pár měsíců mohou ohrožovat zase stejným způsobem jako teď tenhle vlak? Jak by si mluvil kdyby se sim to stalo na křižovatce a místo vlaku tam jela tvoje rodina?

0/0
27.7.2007 13:36

PtákVotvírák

Dvě mouchy jednou ranou.

;-DR^

0/0
27.7.2007 10:23

imagi

Re: Dvě mouchy jednou ranou.

;-D

Nemá to někdo na videu?

Vidět dva do černého oblečené blbce, jak si válí šunky pod koly vlaku, to nemusí být špatné ;-D

0/0
27.7.2007 10:26

Mak1

V 19:30

- jestli jel proti zapadajícímu slunci, tak si případných světel nemusel všimnout. A v přilbě taky není zrovna nejlíp slyšet.

A nějak nechápu ty, kteří tvrdí, že dobrý motorkýř je mrtvý motorkář. Já motorkář nejsem a můžu říct, že mě daleko víc ohrožují řidiči osobních aut, než motorkáři. :-/

0/0
27.7.2007 10:01

Warhead_AiB

Re: V 19:30

jo slunce je svine jednou jsem malem prehlidl chodce na spatny pozici :-/

0/0
27.7.2007 10:04

rudastraka

Re: V 19:30

vetsinou tady jsou pubertaci co maj v pokojicku jeste trikolku

0/0
27.7.2007 10:04

rudastraka

Re: V 19:30

jinak prehlidnout se daj i cerveny svetla v noci - moje zkusenost

0/0
27.7.2007 10:06

tablet

Re: Re: V 19:30

Přehlídnout se dá všechno, když je člověk hovadní.

0/0
27.7.2007 10:23

rudastraka

Re: Re: Re: V 19:30

to nem s howadstvim nic spolecnyho

0/0
27.7.2007 10:26

von Kleist

Re: V 19:30

I kdyby to tak bylo, mel by jet podle toho, co situace umoznuje - ve vlastnim zajmu.

0/0
27.7.2007 10:06

rychloslimejs

Re: Re: V 19:30

souhlasim, napsat, ze mohl neco prehlidnout, tak za to vlastne nemuze, tomu fakt nerozumim. dokud budou mezi lidmi rozsireny takovyhle omluvy, dokud budou lidi tvrdit, ze si muzou jezdit motorkari rychle, vzdyt ohrozuji jen sebe, dokud se budou pozastavovat nad tim, ze dostavaji pokuty za prekroceni 50ky v obci, nikdy se situace na nasich silnicich nezlepsi...

0/0
27.7.2007 10:36

Mak1

Re: Re: Re: V 19:30

To, že něco přehlédnu neznamená, že za to nemůžu - zkusil jsem nabídnout jiné vysvětlení, než že jeli jako prasata:-/

A ta 50 v obcích je pěkná kokotina - místo na 5 jedu na 4, ńěkdy i na 3 - jen ať se chodci přidusej, že ?;-€

0/0
27.7.2007 10:51

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: V 19:30

To máš nějakej dálniční supersport nebo co? Já mám na pětku pěkných 1300/min a jedu! ;-)

0/0
27.7.2007 14:07

kitr

Re: V 19:30

To jestli jel proti slunci není žádná omluva. Když jedu proti slunci, o to víc dávám pozor a nerozhlédnout se na přejezdu a spoléhat jen na světla je hloupost.

0/0
27.7.2007 10:13

mrzz

Re: V 19:30

uz pekne dlouho jsem nevidel jen motorkare podle predpisu (predevsim max. povolena rychlost). Kdyby se chovali jako lidi, nemuselo by to tak koncit....;-O

0/0
27.7.2007 10:15

Garion.

Re: Re: V 19:30

Já mám tedy spíš opačnou zkušenost. Jsem z Plzeňska a spíš potkávám pomalu jedoucí motorkáře na čoprech nebo endurech než rychlíky na supersportech. Sám občas jezdím na čopru a maximální rychlost, kterou vyvíjím, je 100 km/h. Ale spíš jezdím tak osmdesátkou. Vybírám si silnice mimo hlavní tahy a většinou potkávám jen málo aut. A na přejezdech opravdi zpomalím a rozhlížím se. Nejsem hazardér. A kamarádi jsou na tom v tomhle ohledu podobně. Takže můj názor je ten, že ti, o kterých tak často čteme, jsou jen pár procenty mezi hejnem motorkářů, kteří brázdí české silnice a jsou slušní a nikoho neomezují. Je pravda, že nejvíc aut jezdí po dálnicích a hlavních tazích I.třídy, kde na motorkáře na čoprech a endurech nenarazíš, zato supersportů je tam jaksi dost. Proto chápu tvůj příspěvek.

0/0
27.7.2007 10:40

Radek1979

Re: Re: V 19:30

proč uvádíš jen max rychlost? nebo to měl nejt příklad? Já nevím jak ty ale motorkáře předjíždějícího pře zplnou popřípadě dvě plný čáry není problém vidět, motorkáře kterej si to prosviští přez přechod kde přecházejí lidi a stojí ostatní auta jak by sme, projíždění odbočovacím pruhem? Nic divného ne? a takle by se dalo psát donekonečna. A jen pro jistotu, samozdřejmě že to dělají i řidiči aut ale za jednu cestu mě takle prasácky předjedou možná tři čtyři auta, ale třeba dvacet i víc motorkářů, respektive skoro každej motorkář kterýho potkám. :-©

0/0
27.7.2007 10:43

Mak1

Re: Re: Re: V 19:30

Tak třeba zrovna minulej tejden jsem dával na dvouproudý silnici na přechodu přednost jedný paní a málem jí sundala pipka ve fóbii jedoucí v druhým pruhu. Kurník - jak to, že neseděla na mašině ?

A k tomu předjíždění od motorkářů - ve Florencii jsem se naučil, že nejlepší je si jich vůbec nevšímat. Oni vědí daleko líp, než člověk v autě, co si můžou dovolit:-P

0/0
27.7.2007 10:57

Radek1979

Re: Re: Re: Re: V 19:30

Ale já samozdřejmě netvrdím že jediný neštěstí je na silnici motorka, to bych si nedovolil taky už sem si zažil několik normálních motorkářů, ale je jich opravdu jen zlomek procena a to je asi ten problém:-/

A k motorkářům, když si ho stihnu všimnout v zrcátku, klidím se ke krajnici ať zmizí. Nemám zájem čekat až začne dělat kličky, tak jako tak mě předjede proto se raději uhnu, přijde mi to bezpečnější ale zase na druhou stranu nezodpovědný.

0/0
27.7.2007 11:04

RHRH

Re: V 19:30

zák. 361/2000Sb.:

§28:

(1) Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.

(3) Ve vzdálenosti 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění smí řidič jet rychlostí nejvýše 30 km.h-1. Svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení, smí 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění jet rychlostí nejvýše 50 km.h.

0/0
27.7.2007 10:21

Warhead_AiB

Re: Re: V 19:30

uz sem se lekl ze aktivisti dneska nemakaj ;-D

0/0
27.7.2007 10:22

medved_cz

Re: Re: V 19:30

Rychlost nezabiji...

0/0
27.7.2007 10:35

inkvizitor2005

Re: Re: Re: V 19:30

Ale velmi tomu napomáhá a zabíjení značně ulehčuje...

0/0
27.7.2007 10:39

Warhead_AiB

mno

tomu rikam stesti jaxvina ;-)

0/0
27.7.2007 9:55

Ghort

Ilustracni foto...

...vypada jak z Teplic nad Metuji, zle uz jsem tam dlouho nebyl, tak nevim :)

0/0
27.7.2007 9:32

kirsha

nechráněný přejezd

By mě zajímalo, jak na nechráněném přejezdu mohla fungovat světelná signalizace. Hold páni novináři, pokud nemají klacek přes silnici, tak je přejezd nezabezpečený. Kdy už někdo lidem vysvětlí, že závora je jen doplňkové zabezpečení. Hlavní jsou světla.

0/0
27.7.2007 9:31

petr-87

Re: nechráněný přejezd

Nechráněný přejezd = přejezd bez závor. To je takový, kde máš 240m před ním trojúhelníček s parní lokomotivou.

Opačným případem je přejezd chráněný - ten je se závorami a 240M před ním trojúhelníček s plůtkem.

0/0
27.7.2007 9:42

burdyho kleste

Re: nechráněný přejezd

mohla fungovat docela normalne ty trubko, nechraneny pejezd znamena, ze tam nejsou klacky a muze byt se svetly nebo bez nich

0/0
27.7.2007 9:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.