Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nevím. Nevzpomínám si. Neřeknu, říkal Čunek policii

Ještě před půl rokem vicepremiér a šéf lidovců Jiří Čunek sliboval, že policii ochotně vysvětlí všechny nejasnosti v kauze jeho údajného půlmilionového úplatku. MF DNES zjistila, že když na policii byl, mnoho neřekl. Na otázky odpovídal slovy: "Nebudu se vyjadřovat. Nevím. Nevzpomínám si."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radegast45

A co teda na to ten bernak???HELLO.....

VVV

0/0
27.7.2007 14:58

vlmach

Nevím. Nevzpomínám si. Neřeknu, říkal Čunek policii

Co může pan Čunek vědět na pana Topolánka apod.?Je až s podivem,že takovouto figurku nechají fungovat.Vždyť dělá ostudu ČR nejenom svoji angličtinou (kterou dnes už umí každý puberťák),ale i svými aférami.Asi je správný Čech-podle zásady-ševče pusť se kopyta a drž se koryta.:-©

0/0
27.7.2007 1:06

Helena1

A proč by měl Čunek něco říkat vy šašouni?

Ču je vyslýchán policií. To už není politická hra, vystoupení v televizi

nebo novinářský komentář. To je tvrdý boj paragrafů. PODLE ZÁKONA - jen tak mezi

námi, podle zákona nemusí říci vůbec nic!

0/0
26.7.2007 23:53

denny2006

Re: A proč by měl Čunek něco říkat vy šašouni?

No právě.My "šašouni"můžem,ale p.Čunek je vrcholný politik,ku*va,copak to je tak těžké,pochopit ten rozdíl? Když složí pol.funkce,tak ať se hájí,jak uzná za vhodné a nám "šašounům" to bude šuma fuk!

0/0
27.7.2007 7:24

iDaddy

Copak to není jasné? Tak ještě jednou!!

1. - Čunek z pozice místopředsedy vlády nebude odpovídat nějakému policejnímu vyšetřovateli, kde, kdy, co! A jestli se to někomu nelíbí - odstoupí z vlády nejen on, ale i KDU-ČSL a budou nové volby! To znamená nestabilita a vysoké finanční náklady ze strany daňových pokladníků! NO A CO??? CO MÁ BÝT???

2. - Pan Čunek je příliž nevinen! Proto lže vyšetřovatelům, novinářům, lže asi všem.A jestli se to někomu nelíbí - odstoupí z vlády nejen on, ale i KDU-ČSL a budou nové volby! To znamená nestabilita a vysoké finanční náklady ze strany daňových pokladníků! NO A CO??? CO MÁ BÝT???

0/0
26.7.2007 17:31

redback

Kam se sakra ztratily ty dva tisíce?

To nikoho nezajímá? :-(

0/0
26.7.2007 17:09

Manstein

Re: Kam se sakra ztratily ty dva tisíce?

... chlast - slast ...

0/0
26.7.2007 18:06

dislektik

no doufám že když mu příde vejplata na účet tak si vzpomene díky komu ji má

0/0
26.7.2007 16:04

Konopny Rytir

k cernemu piratovi:

Pokud jsem to pochopil, proces kvuli vrazde te holciny se jeste

nekonal. Tohle bylo jen rizeni za poruseni podminky. Takze muze jeste

dostat na vrch dalsich 5 let. Nicmene nevidim duvod, proc tu chamrad

cernou zivit ve veznicich. Takovy tabor v Letech pro prace se stiticich

a neprizpusobivych nebyl spatny napad.:-©

0/0
26.7.2007 16:03

seta1

Kéž by Čunků bylo víc.

Ne ne. Jen ať tam sůstane. Až mu to dokáží, až pak by se mělo trestat. Bude-li co. Až do pravomocného rozsudku je přece každý nevinen. Tak proč ho veřejně tepou. A ještě něco. Jsem zvědav zda bude trestán ten cikán co natočil Janáčkovou.

0/0
26.7.2007 16:03

Konopny Rytir

Re: Kéž by Čunků bylo víc.

U politiku plati presunkce viny. Jinak davaji signal pro obcany: kradte a zabijejte, jen kdyz se na to neprijde Rv

0/0
26.7.2007 16:05

seta1

Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

No kdyby to tak bylo byl by hrozný bordel. Představ si, že budeš mít politického odpůrce. Chceš ho odstranit. Takže stačí ho obvinit, on odstoupí. Pak se sice prokáže,že to tak není, ale už je jiná situace. On je ale již odstraněn. No to by byl ještě větší bordel než je.

0/0
26.7.2007 16:15

Pilad

Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

Tohle je nesmysl,obvinit můžu koho chci a nic se neděje.Musím podat na něj trestní oznámení Policii.Ta to prošetří a když zjistí že je důvodné podezření ze spáchání trestného činu tak ho musí obvinit státní zástupce a začne trestní stíhání,tak se to stalo Čuňkovi.

0/0
26.7.2007 16:27

seta1

Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

Asi nečteš vše. A pozorně.

0/0
26.7.2007 16:32

Pilad

Re: Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

Četl jsem to pozorně,napsal jsi :Představ si, že budeš mít politického odpůrce. Chceš ho odstranit. Takže stačí ho obvinit, on odstoupí.

Ňevím proč by měl někdo odstupovat když ho obviní politického odpůrce.Měl by ale odstoupit když ho obviní státní zástupce.

0/0
26.7.2007 16:53

seta1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

Ne. Měl by odstoupit až bude pravomocně odsouzen. Při naší kvalitě  policistů, soudců i státních zástupců se nedá věřit dokonce ani tomu pravomocnému rozsudku. Ale alespoň tak.

0/0
26.7.2007 17:12

seta1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

A nebo když si uvědomí, že chybil. Ale pokud je přesvědčen, že mu vinu dávají neprávem ať zůstane.

0/0
26.7.2007 18:32

Pilad

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

To jsme tedy světová rarita,tyto názory hlásají jen skalní zastánci Čuňka,on by se ještě několikrát odvolal proti rozsudku a když člena vlády vyšetřují vlastně jeho podřízení je na pováženou.

0/0
26.7.2007 20:04

seta1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kéž by Čunků bylo víc.

Jestli myslíš mě, tak já jeho zastáncem nejsem, Jen jsem se s Policií, st.zýstupci a soudy potkal. A vím co dokáží. A myslím,že vím zapl%t pánbůh z jejich zvěrstev jen zlomeček.

0/0
26.7.2007 21:04

Konopny Rytir

spindira nemyta

Spis by me zajimalo, pro si zubarka - elitni inteligence - bere takovou nulku, nejakeho vyuceneho technika. Bud musi mit Cunek ptaka jak hadici od pumpy nebo jine podobne kouzlo, nebo ta stara Cunkova musi byt nejaka ztracena existence Rv

0/0
26.7.2007 15:49

honzaf

Re: spindira nemyta

Anebo je Čunek inteligentní člověk, který holt za minulého režimu nešel na vysokou. Takových bylo. To jenom teď jde na vysokou každý osel ze střední školy, kde se třepe, aby mu náhodou nezavedli státní maturitu a nepřišli na to, že umí velké h......

0/0
26.7.2007 16:18

_m-

Re: spindira nemyta

Protože inteligence a vzdělání není totéž. I když u Čunka .............

0/0
26.7.2007 16:54

1615

zumpa

 zumpa (Y):-©

0/0
26.7.2007 15:43

nacumi

Důkazy

Důkazy proti Čunkovi:přímý důkaz-svědectví Urbanové,nepřímé důkazy:znalecký posudek o privatizaci vsetínských bytů-zvýhodnění HB real,dále výpisy z bankovních účtů o vybrání peněz z účtu HB real a o jejich uložení Čunkem,účetnictví HB real,tvrdili,že uvedená částka byla určena do pokladny,přitom v pokladně měli dostatečný obnos peněz,pokladna byla doplněna až za 12 dní,důkaz o tom,že Čunek byl v uvedný den a hodinu ve Vsetíně,křivé svědectví jeho svědků,uložení peněz na ztracenou občanku do 80 kilometrů vzdálené Opavy,když stejná banky je ve Vsetíně a to se ani nemusí zajímat o jeho majetkové poměry,na základě těchto důkazů ho odsoudí každý soud,stačí jen vzpomenout kauzu úplatku poslance Ploce,tam měli jen jeho svědectví a zjištění,že obžalovaný byl v uvedený den u Ploce.

0/0
26.7.2007 15:43

Konopny Rytir

Re: Důkazy

Jeste bych dodal: dalsi pokus o podplaceni Urbanove, aby sve svedectvi stahla. Nam obycejnym a inteligentnim lidem je kauza jasna, ale politicke tlaky ze strany KDU-CSL a ODS jsou evidentni. Zeleni radeji mlci, aby na Bursika nekdo nevytahl to, jak je to s jeho miliardovym majetkem na Staromestskem namesti v Praze.

0/0
26.7.2007 15:52

231

Re: Důkazy

Co já slyšel, tak podle znaleckých posudků ke zvýhodnění HB real nedošlo. Mavíc nevím o tom, že by někdo z HB real byl obviněn z uplácení. Svědectví Urbanové je vcelku nevěrohodné, neboť to řekla až po letech a po jiných sporech s Čunkem. Kolik peněz měl HB Real v pokladně je irelevantní, neboť u realitky se točí velké peníze a tvrzení, že nemuseli vybírat je dost subjektivní. Stačí, když z HB realu budou tvrdti, že se jim rýsovala zajímavá koupě. (Jaká? - Kdo by si to po letech pamatoval. Vy si pamatujete na čem konkrétně jste dělal v zaměstnání před tolika rokama?)

Stejně tak svědci. Co se dělo před roky na den a hodinu přesně si pamatuje snad jenom Urbanová. Že nesedí svědectví se stává, ale překvapující je, že zrovna v tomhle případě jsou svědci stíhány dříve než padne rozsudek v kauze, v které svědčili.

Nedělám si iluze o politicích a myslím, že každý má nějaký ten "vroubek", ale u Čunka v této(!) konkrétní kauze stavějí dost na vodě. To neznamená, že nakonec nemůže být odsouzen.

0/0
26.7.2007 16:36

nacumi

Re: Re: Důkazy

Mýlíš se,podle znaleckého posudku,který si dala zpracovat policie,došlo k evidentnímu zvýhodnění HB real,tvé tvrzení vychází z falešného znaleckého posudku,který předložilo město Vsetín,to že byl zfalšován je jasně doloženo,autor tohoto posudku je trestně stíhán,z HB real byl obviněn majitel Hurta,svědectví Urbanové je věrohodné,protože její verzi potvrzují provedené důkazy,opět vycházíš z falešných mailů,byl pouze jediný mail,ve kterém Urbanová sdělila sídlo Čunkovy senátorské kanceláře,to potvrdilo vyšetřování Langrovy inspekce i vrchní zastupitelství v Olomouci,svědci netvrdili,že si nepamatují,co dělali před 5 lety,ale oni tvrdili,že přesně ví,že byli v uvedenou hodinu s Čunkem,jen byli tak hloupí,že si neuvědomili,že jsou zachyceni na kameře,prostě nepomohli Čunkovi a sobě ublížili,jinak pokladnu a účetnictví HB real má policie zdokladováno detailně,prostě proti Čunkovi jsou důkazy a to relevantní,to,že Urbanová oznámila úplatek po pěti letech není rozhodující,rozhodují důkazy.

0/0
26.7.2007 18:21

nacumi

Re: Re: Důkazy

To,že Urbanová neoznámila hned korupci bylo z důvodu strachu o práci,v té době bylo na Vsetínsku těžké sehnat práci,navíc neoznámení korupce není trestným činem,podívej se do trestního zákoníku,při kterých trestných činech ti vzniká oznamovací povinost pod hrozbou trestního stíhání,důkazů proti Čunkovi je až moc,Ivo Svoboda taky říkal,že je nevinný,že zachraňoval Libertu a předložil jako Čunek zfalšovaný znalecký posudek o jeho nevině a skončil na pět let ve vězení a Zeman ho odvolal hned po obvinění,tvrzení,že by musel každý politik odstoupit po nařčení je nesmyslná,kolik bylo natrestních oznámení odloženo-spoustu proti Topolánkovi,Langrovi,Rathovi,Paroubkovi atd.,ale pokud jsou tato oznámení podložena relevantními skutečnostmi,tak nejsou odložena,dochází ke sdělení obvinění a politik musí odstoupit,zvláště člen vlády,který má privilegované postavení,může působit prostřednictvím ministra spravedlnosti na justici,jak to dělal Němec a to je nepřípustné,má jiné postavení než běžný obvin.

0/0
26.7.2007 18:33

Needle

Titulek umí pěkně nasměrovat emoce

"Dozvěděli jsme se, že moc toho neřekl...."  Beztrestná věta ale jak "vypovídající",

Jak byla kompetentní ta osoba, která to řekla? Jak byla kompetentní posoudit co je možné...co je dost a co je málo?  Ukázala se nějaká nepravda?

Koukám, že jedinou "dostatečnou" informací je doznání;-D 

0/0
26.7.2007 15:31

Konopny Rytir

Re: Titulek umí pěkně nasměrovat emoce

Kdyby sis to precetl znovu a mezi radky, zjistil bys, ze to vynesl bud nekdo z advokatu neb vysetrovatelu ;-D

0/0
26.7.2007 15:32

Warhead_AiB

Re: Titulek umí pěkně nasměrovat emoce

nemuzes poprit ze se vypovedi rozchazeji ;-)

0/0
26.7.2007 15:32

Warhead_AiB

mno

ja myslim ze vzdelani nema s jeho psychickym stavem co delat ;-D

0/0
26.7.2007 15:22

Konopny Rytir

Re: mno

Vzdelani a psychicky stav spolu velmi souvisi. Napr. depresemi a vytytkami svedomi trpi vetsinou dusevne velmi aktivni lide s vysokym vzdelanim - maji proste svedomi. Za to delnas (nebo technik ze Vseina ;-D), ktery kope vykopy zadne "problemy" a vycitky nema: proste dopoledne kope a opira se o lopatu, vecer do hospody, v noci zmlati zenu a deti a tak to jde pristi den zase dokola8-o

0/0
26.7.2007 15:35

Warhead_AiB

Re: Re: mno

mno ja bych to nezjednodusoval ale mas pravdu , kdo dela hlavou je frustrovanejsi z prace nez automat ;-)

0/0
26.7.2007 15:37

Konopny Rytir

Re: Re: Re: mno

Nesnazil jsem se to zlehcovat, ale jen naznacit to, co jsi dokazal shrnout jednou vetou. Naprosto souhlasim R^

0/0
26.7.2007 15:53

Konopny Rytir

nymand

Je videt, ze Cunek je jen stredoskolak - poloblbecek. Jedna uplatek 1/2 mega je dost maly - proc si nerekl o 5 melounu? A jeste o tom poucuje svoji sekretarku, kterou harasil.

Kdyby nebyl blby, tak si tou firmou necha tu vilu dostavet na fingovane faktury nebo neco podobneho.R^ Je videt, ze je to jen hlava vyucena Rv

0/0
26.7.2007 15:15

xluke

Re: nymand

Zajimave, ze ty na to prijdes ja kto delat chytre a niceho jsi nedosahl. On je vicepremier a vsichni si mysli, ze neprisel na to, na co kazda nula prisla uz dvakrat ;)

Jestli jsou politici v necem dobri, tak ve lhani a prijmani uplatku. To je jedinej duvod, proc cunkovi verim ,ze to neni uplatek.

0/0
26.7.2007 15:19

Konopny Rytir

Re: Re: nymand

Vis, ja uplatky neberu, ja jsem ferovej chlap. Ty mozna reknes "blbej", ale asi si na zivobyti vydelavas mene pocive nez ja Rv

0/0
26.7.2007 15:31

chrtil

hmmmm

myslím, že bychom se měli řídit podle našich zákonodárců, neboť co čech to krátká pamět

0/0
26.7.2007 15:09

LimonadovyJoe

Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

0/0
26.7.2007 15:06

Beerdy

Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

Paroubek? Kdo to je????8-o

0/0
26.7.2007 15:06

xluke

Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

Agent stb, neny poslanec.

0/0
26.7.2007 15:07

xluke

Re: Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

nyni

0/0
26.7.2007 15:08

paskudilek

Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

ahoj, kolik váží vlastně bečka?

0/0
26.7.2007 15:08

xluke

Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

No myslim, ze malej hroch hned po narozeni ma 35-50kg. Ale nas hroch ma 20 let a to uz je 1500-3200kg

0/0
26.7.2007 15:14

Konopny Rytir

Re: Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

??? 20 let ???

0/0
26.7.2007 15:18

V.Poustka

Re: Re: Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

to říkal vloni, takže 21 let

0/0
26.7.2007 15:20

xluke

Re: Re: Re: Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

Ajo doprcic, omlouvam se za nepresnou informaci :(

0/0
26.7.2007 15:22

xluke

Re: Re: Re: Re: Pořád ještě chce Paroubek jeho odstoupení ?

No vzdyt byl na tom vysetreni kde zjistili, ze je to mladik ve veku 20 let.

0/0
26.7.2007 15:21

hafblaf

Čunek

Mají tolik práce :-©, jak si mohou pamatovat každou blbost. 

0/0
26.7.2007 15:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.