Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V USA letos popravili už 31. odsouzence k smrti

Kat v noci v Texasu popravil po třináctiletém čekání v cele smrti čtyřiačtyřicetiletého Lonnieho Johnsona. Dvojnásobný vrah je ve Spojených státech letošním 31. popraveným. V celách smrti čeká po celé zemi dalších zhruba 3300 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Jirousek

Pořád mi vrtá hlavou

Proč je nejvíce vražd a násilných trestných činů páchaných v USA ... A že nikomu nevadí ty miliony mrtvých ve Vietnamu a Iráku .... fakt nechápu to, vysvětlí mi někdo logicky, proč muselo několik milionů lidí umřít ve jménu DEMOKRACIE? Chápu totality jako fašismus nebo komunismus, ale proč umírají lidé ve jménu DEMOKRACIE ... g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
29.2.2008 16:01

N.W.O

BBC: Bush's Grandfather Planned Fascist Coup In America

Proc jsou lide asi tak proti jejich radaru

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-O"> tinyurl.comg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-O">

0/0
25.7.2007 12:51

rooman

Re: BBC: Bush's Grandfather Planned Fascist Coup In America

protoze maji vymyte mozky

0/0
25.7.2007 14:15

N.W.O

Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září

Neni pochyb o tom, ze v USA doslo definitivne k nastupu FASISMUg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="!">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="!">g.idnes.cz" alt=";-O">

Část 8. Toto nařízení nemá v úmyslu dát a nedává žádné straně právo, výhodu nebo privilegium, ať reálné či procedurální, vymáhat právo nebo spravedlnost vůči Spojeným státům, jejich ministerstvům, agenturám, zástupcům nebo entitám, jejich úředníkům nebo zaměstnancům nebo jakékoli jiné osobě.

tinyurl.com

0/0
25.7.2007 12:29

N.W.O

Re: Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září

Otázka do referenda JE TEDY již dána :

CHCETE TU MÍT OPĚT FAŠISMUS, TENTOKRÁTE AMERICKÝ, A VŠE CO K AGRESIVNÍ POLITICE TAKOVÉHO STÁTU NÁLEŽÍ, VČ. RADARU

1/ ANO

2/ NE

0/0
25.7.2007 12:29

rooman

Re: Re: Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září

ANO, RAD

0/0
25.7.2007 14:15

Hrustic

Re: Re: Reaganův úředník: Bílý dům připravuje nové 11. září

Krasne jsi tu otazku formuloval.  Presne takhle demagogicky si ji levicaci predstavuji ...

Ja ziram g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
25.7.2007 15:50

pirbul

Lidé si jenom zahrávají se smrtí jako malá děcka!!!

Já jsem zásadně proti trestu smrti, nelíbí se mi to. Lidé si jenom zahrávají se smrtí jako malá děcka. Jen si musíme zapamatovat, že my všichni umřeme. Jen dobře vím, že Američani rádi vraždí a milují dolary, taková je Amerika. Myslíte si u nás, že Kájínek vraždil? Možná ne a může to být zmanipulováno policií společně s mafiáni. Není důkaz, že on je vrahem, ale policie a soudce chtějí ho popravit, aby měli pokoj..... pak se za několik let po jeho popravě může to být justiční omyl. A jěště k tomu George Bush má na svědomí tisíce mrtvých Iráčanů a Američanů. Tak proč ho nepopravit na elektrickém křesle?   

0/0
25.7.2007 11:59

N.W.O

Re: Lidé si jenom zahrávají se smrtí jako malá děcka!!!

g.idnes.cz" alt=";-D"> kurtnimmo.comg.idnes.cz" alt="R^">

0/0
25.7.2007 12:42

_Aleister_

Trest smrti může mít asi jen ekonomický efekt, že ušetří náklady za celoživotní žalář.

jeho odstrašující schopnost je minimální...

0/0
25.7.2007 11:24

marucha

To je zas titulek

g.idnes.cz" alt=":-P"> No jesteze ho NEPOPRAVILI k zivotu

0/0
25.7.2007 11:00

bapial

Proč zrovna trest smrti?

Třeba za rakouska když odsouzenec dostal takový doživotní žalář, tak tam byla jeho životnost maximálně půl roku. Přikovaný v kobce o chlebu a o vodě dožil razdva.

0/0
25.7.2007 10:10

barumkoudopatniku

Re: Proč zrovna trest smrti?

Jo to by nebylo špatný. A pozůstalí obětí by mohli mít poblíž permanentku na křesla s pohodlným výhledem na svini, která jim zavraždila někoho blízkého. To bych snad byl proti trestu smrti i já g.idnes.cz" alt=":-)"> 

0/0
25.7.2007 10:37

weneto

nejsem pseudohumanista

1. Trest smrti je dražší - to je dokázané věčné odvolávání, právníci na účet státu, dlouhá doba věspeciálního věznění, kvůli riziku omylu atd.

2. Riziko justičního omylu se nedá vyloučit - viz. USA a jejich cely smrti po zavedení DNA jako kriminalistické metody

3. Kriminalitu nijak nesnižuje

To co jsem psal není plácání to jsou seriózní argumenty z knihy Historie Trestu smrti. Nevidím důvod proč by kvůli vyloučení justičního omylu neměl odsouzený dostat doživotí bez možnosti odvolání - shnije v cele a pakliže došlo k pochybení vždy je ho možné propustit - od provazu se to příliš neliší -  pro  informované  viz nové americké vězení z betonu, kde člověk již doživotně neuvidí jinou lidskou tvář ( trest smrti je spíš humánější, tak drsně bych to ovšem u ná nezaváděl ). Nechápu to věčné volání po krvi -  pomsta  a  trest je trochu rozdíl a  přeci jsme  snad už trochu dál

0/0
25.7.2007 9:58

maagoor22

Re: nejsem pseudohumanista

Jasně maj to dělat jako v číně, tam je na náměstí hromadně odsouděj a rovnou popravěj, ušetří se tim za náklady a kriminalitu to snižuje....... 

0/0
25.7.2007 10:05

Fanda Šmanda

Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

1) měl v případě dopadení dostat trest smrti Adolf Hitler ?

2) měl by v případě dopadení dostat trest smrti Usáma bin Ládín ?

Děkuji předem za nevyhýbavé odpovědi !

0/0
25.7.2007 9:51

erben3

Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

Odpověď na první otázku zní "ano", u té druhé si nejsem jistý, protože kdo ví, kdo stál za útokem na WTC a proč se bývalý Bushův kámoš a obchodní partner Usáma bin Ládin teď americkým vládním kruhům nehodí do krámu... Jenže já nejsem pseudohumanista.

0/0
25.7.2007 10:00

Lektik

Re: Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

I kdyby Usama za utokem na WTC nestal, ma to ho na svedomi tolik, ze to bohate staci...

0/0
25.7.2007 10:56

Hrustic

Re: Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

Za utokem na WTC stoji prece sami Americani - konkretne bych to videl na Elvise g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
25.7.2007 15:54

weneto

Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

Za válečné zločiny bych nic jiného ani nedával a v případě válečného stavu  to bez trestu smrti rovněž nejde. Usámovi by stačilo Guantanámo či nejnovější americká věznice z betonu pro teroristy. Jakékoliv srovnání  Adolfa s Úsámou totiž silně pokulhává - tolik nevyhýbavá odpověď pseudohumanisty

0/0
25.7.2007 10:02

jardahorak

Re: Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

Za valecne zlociny... A co za seriove vrazdy? A co za brutalni vrazdy? g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-)"> Podminku a blokovou pokutu na miste? g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
25.7.2007 10:08

maagoor22

Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

A co takhle Jirka Dablg.idnes.cz" alt=":-©"> Bush?

0/0
25.7.2007 10:08

jardahorak

Re: Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

Pokud se dopustil jakehokoliv zlocinu, zen jej pred mezinarodni soud. Nesed, neplacej na diskusi, jednej.... g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
25.7.2007 10:10

foxy2

Re: Pro pseudohumanisty - dvě otázky na férovku:

A co V.I. Lenin?

0/0
25.7.2007 12:56

Hrustic

31 ??

Jen 31 v USA?? To jsou teda "vrahove z Wallstreetu" ....

Jen v Cine jsou to tisice popravenych rocne (vic nez cely svet dohromady) a humanisti jsou v klidu. Ach, ta dabelska Amerika g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
25.7.2007 9:45

Pan_Ptakopysk

Re: 31 ??

Jak jsi na to přišel, že v případě Číny "humanisti jsou v klidu"?

0/0
25.7.2007 10:12

jardahorak

Re: Re: 31 ??

V pripade Ciny sice humaniste pokrikuji, ale to je tak vsechno. Cina na ne zvysoka a do Ciny se humaniste neodvazi, protoze by taky nestastnou nahodou mohli zustat pod pasy tanku na Namesti Nebeskeho klidu, ze? A to kriklouni vedi a, pochopitelne, nechteji mit bebi... g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
25.7.2007 10:24

Hrustic

Re: Re: 31 ??

Ctu denni tisk a diskuze. Z toho mi plyne, ze vetsina zabednencu hysterci jen z Ameriky. Rusko a Cina jsou mirumilovne zeme g.idnes.cz" alt=":-P"> Viz clanek na iDnesu o kazdem popravenem v USA.

Staci kdyz nekde jednou za rok povesi tibetskou vlajku a pak hura demonstrovat proti tomu dabelskemu a hloupemu Bushovi g.idnes.cz" alt="8-o">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
25.7.2007 15:47

gumidos

Opět se pseudohumanisti

předvádí.  Nechápu, proč má někdo problém s trestem smrti. Je to trest, ne náprava a některé zločiny si toho žádají. Způsob provedení je už jiná otázka. Stačí se proklikat googlem nebo koupit nějakou publikaci a zjistím, že se používali určitě fajnové způsoby usmrcení - sežrání dravou zvěří, rozřezání pilou, čtvrcení, usmýkání za autem, v číně bylo oblíbené utrhávání kusů masa kleštěmi až do úplného obrání kostry, přičemž se prořízly hlasivky, aby odsouzený neřval, upálení, lámání v kole, ukřižování, stažení z kůže a všechno to byly způsoby, kdy odsouzený umíral poměrně bolestivě a hlavně dlouho. Pročpak je někdo takový idiot a dělá mu problém injekce, která člověka vcelku vklidu usmrtí? Já myslím, že snad jde o výsledek a nějaké zásadní ohledy k odsouzenému nejsou namístě. Nebo jsou lidi už fakt tak pitomí, že ztratili i poslední zbytky soudnosti?

0/0
25.7.2007 9:31

merovingian

Re: Opět se pseudohumanisti

No opravdu pekne jsi tady vyjmenoval x zpusobu popravy, ale kdyz uz se tak ohanis Googlem, tak by mozna nebylo od veci proklikat se jim jeste vic a zjistit si par informaci o poprave smrtici injekci. Nebo mozna bude stacit, projit si archiv iDnesu. Nedavno tu byl clanek o tom, jak jednomu odsouzenci popravci hodinu jenom hledal zilu, nez zacla samotna poprava....

0/0
25.7.2007 10:01

laadin

Re: Re: Opět se pseudohumanisti

Chodis davat krev? Tak potom asi zusis jak je KRUTE hledani zily.g.idnes.cz" alt="(Y)">

0/0
25.7.2007 11:45

BedlamW

Re: Re: Re: Opět se pseudohumanisti

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
25.7.2007 18:04

bývalý volič ČSSD

Trest smrti ne a euthanasii ano

Těžce nemocné zabíjet a vrahy hýčkat. Fakt jste magoři. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=":-©">

0/0
25.7.2007 9:24

gumidos

Re: Trest smrti ne a euthanasii ano

souhlasím, jsou to fakt magoři, protože zpochybňují úplně stejnou metodu, jaká se používá při euthanasii.

0/0
25.7.2007 9:32

Fanda Šmanda

Vydejme do USA Kalivodu, Lubinu a tu bestii co rozčtvrtila ženu v Ústí nad Labem.

Pro takového zrůdy je trest smrti jediným ekvivalentním trestem, na tom nezmění kecy abstraktních pseudohumanistů vůbec nic. A taky slušný člověk má právo na absolutní ochranu před takovými zrůdami, a i uvěznění s nejpřísnější stráží dává určité riziko útěku. Jakkoli mám vůči Ámíkům řadu výhrad, tak v tomto bodě mají pravdu. A trest smrti pro bestiální vrahy by se měl zavést i u nás. Ale ona na to Evropa časem příjde.

0/0
25.7.2007 9:24

Pyrofosfát

Re: Vydejme do USA Kalivodu, Lubinu a tu bestii co rozčtvrtila ženu v Ústí nad Labem.

Naprosto souhlasím! Když bude jednou v Euroústavě uzákoněn trest smrti, tak budu určitě hlasovat pro! A trest smrti bych zavedl kromě bestálních a sériových vrahů i pro dealery drog!

0/0
25.7.2007 9:30

Dr_A

Re: Re: Vydejme do USA Kalivodu, Lubinu a tu bestii co rozčtvrtila ženu v Ústí nad Labem.

jojo a pro tebe taky..az se stanes jednim z mnoha justicnich omylu...hlupakug.idnes.cz" alt=";-O">

0/0
25.7.2007 9:34

Fanda Šmanda

Re: Re: Re: Vydejme do USA Kalivodu, Lubinu a tu bestii co rozčtvrtila ženu v Ústí nad Labem.

No nic ve zlém, ale bude-li TS pouze a výhradně pro bestiální vrahy (= vícenásobné, rasistické, nájemné, vrahy dětí, teroristické), tak bych z toho obavu neměl. Mimochodem, kolik bylo od roku 1960 v Československu justičních omylů ohledně TS ? (Zdůrazňuji od roku 1960, zlá 50-tá léta pomíjím). Pokud vím tak žádný, popraveni byli pouze jedinci za prokázané vraždy. A to bylo Československu totalitní stát.

0/0
25.7.2007 9:44

Bouše

Nechápu, proč si dělají takové problémy

se způsobem usmrcení. Kdyby je uspali, jako se uspávají pacienti před těžkou operací, mohli by je pak ubít třeba paličkou na maso a asi by jim to bylo jedno. g.idnes.cz" alt=":-P"> 

0/0
25.7.2007 9:09

Heralik3

Re: Nechápu, proč si dělají takové problémy

Jde o cenu.... g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
25.7.2007 9:14

Pyrofosfát

Re: Re: Nechápu, proč si dělají takové problémy

O cenu? V porovnání s vydržováním vězně v cele smrti po dobu minimálně 10 let je ta celková narkóza docela levná...

0/0
25.7.2007 9:22

Bouše

Re: Re: Nechápu, proč si dělají takové problémy

To by do nich ještě mohli vrazit g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
25.7.2007 9:45

erben3

Re: Nechápu, proč si dělají takové problémy

Nemuseli by ho utlouct paličkou, stačilo by, kdyby to anestetikum předávkovali.

0/0
25.7.2007 10:04

voj. Kouba

Neni to málo Antone Pavloviči?

g.idnes.cz" alt=":-)">g.idnes.cz" alt="R^">

a kdy to přijde k nam?

0/0
25.7.2007 8:29

Swooppy

Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

a chová se jako obyčejný mstitel.Národ,kde probíhá konjunktůra křesťanské víry  diskutuje,jaký prostředek je nejvhodnější k zabití člověka.Pokrytečtí Američané,navštěvující neděli co neděli své svatostánky /platící desátky/,modlící se k bohu za odpuštění šmahem ruky,dle kolektivní vůle,nechají zabít člověka.3300 lidí ještě zabijí a nebudou spokojeni.Svědomí a vědomí toho,že se nijak neliší od zločinců které nechávají zabíjet je netíží.Ano,v desateru se píše nezabiješ a ne nezabijete,tak proč se vinit.Pokrytectví,Američanům vlastní,je vinou trestů smrti.Obchody plné zbraní,kde nakoupit může "každý" se nezmění,ale jak zabít člověka rukou státu se vědecky musí podchytit.Jaký je rozdíl mezi NIMI a VRAHEM LONNIEM?

0/0
25.7.2007 8:21

babacek

Re: Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

Než si tento blábol usmolil tak by si měl počítat kolik je států USA a v kolika je trest smrti.g.idnes.cz" alt=":-)">

Tohle je házení do jednoho pytle.g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
25.7.2007 8:23

Swooppy

Re: Re: Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

Států je 51,kolik v nich je v platnosti trest smrti nevím,ale USA jsou Spojené státy Americké,jak také vystupují vůči ostatním,ne stát Nevada,Oklahoma a pod.Pokud v takovémto svazku /dobrovolném/ existuje trest smrti u několika států a jiných ne,vina je stejná pro všechny.Souhlas s trestem smrti u souseda/USA je svazek i s federálními zákony/,byť mlčenlivý,je na stejné úrovni,jako stát který "zabíjí".Proto nemusím specifikovat jednotlivé státy.Jako dodatek:72% obyvatel USA!! je pro trest smrti.Nevystupuju li proti nelidskosti kolektivu,souhlasím s jeho nelidskostí.

/A propo,proč vám Babáčku vadí házení do jednoho pytle /v tomto případě oprávněný/,když v jiném případě mluvíte rovnou o kolektivní vině /Irák,Irán,Balkán,Jižní Amerika.../

0/0
25.7.2007 8:59

gumidos

Re: Re: Re: Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

Existují některé jevy stejně staré jako společnost sama - závist, zločin, vražda, násilí. To není "výdobytkem" novodobé společnosti, to prostě existuje pořád a pořád existovat bude. Vždycky bude odpad i mezi lidmi, ať už to určité procento nazveme jakkoliv a ať už se ti to líbí, nebo ne. Bohužel některé společnosti degenerují. Degenerují svým blahobytem, svou neochotou dívat se kolem sebe a reagovat na vývoj. Jedním ze znaků degenerace je pseudohumanistické myšlení lidí, které by samo o sobě nebylo problém. Problémem se stane, když je mu věnována přílišná pozornost, resp. když křiklouni podobného typu začnou křičet. Tak si křič. Já si ale myslím, že není důvod, proč nenazvat šmejda šmejdem, proč se se šmejdem nevypořádat a proč mu znemožnit konat skutky poškozující ostatní¨a proč mu to neznemožnit efektivně. Většina problémů dnešní doby je způsoben právě tímto pseudohumanismem - zločinec má větší práva než oběť, různí přiživničtí šmejdi mají tu drzost mluvit o rasismu, apod.

0/0
25.7.2007 9:50

babacek

Re: Re: Re: Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

Pořád je míň pokrytecké jak se tvářit jako humanista a demokrat,tak jak se tváří Rusko a zatím nechat lidi vraždit.

Co se týká tebou zmíněných lokalit tak jim nebudu dávat vinu pokud nebudou přímo či nepřímo vraždění podporovat,což viditelně dělají i když ty budeš tvrdit,že ne.

0/0
25.7.2007 13:53

BedlamW

Re: Národ,který se cítí být takřka "vyvolen" /kým/ k vedení světa

Vis ty truhliku o tom, ze spousta statu v USA trest smrti neuznava.....a jsou to taky Americane!! Co ted?! Omluvis se jim za sve blaboleni??g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
25.7.2007 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.