Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spasí mrtvé na silnicích Bambasova hlava?

Poslední křižácké tažení proti silničnímu zákonu vede poslanec David Šeich. Ano, ten, který byl loni přistižen opilý, lhal a vzpouzel se, později však svou vinu přiznal. Bylo by to komické, kdyby v minulém týdnu, kdy Šeich vznesl svou směšnou při, nepřišlo na silnici o život dvaatřicet lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Jak to chtějí technicky provést?

Možná by tu Bambasovu hlavu mohli vozit po českých silnicích v nějakém Bambashlavamobilu. :-)  

0/0
27.7.2007 8:15

369L

Něco vám řeknu,

jak chcete vysvětlit, že to nejednou odnesou nevinní-řidiči opatrní a zodpovědní, jejich rodiny nebo dítě u cesty? To prostě jsou takové dny!! A další kritické, jedny z nejhorších v tomto roce, nastanou o tomto úplňku,který bude ze znamení Lva do znamení Vodnáře. Takže 29.-30.7. opatrnost nejen na cestách pro všechny, pro třetí dekádu zmiňovaných znamení stejně jako třetí dekádu Býků a Štírů obzvlášť! A kdo bude odvolaný teď, až se znova bude psát o tragickém víkendu...? Naštěstí povolil aspekt masových nehod-výbuchy, zemětřesení apod., jinak by mohly být na pováženou i právě probíhající  úpravy v Temelíně.

0/0
26.7.2007 21:47

Kleki Petra

Re: Něco vám řeknu,

;-D;-D;-DR^

0/0
1.8.2007 18:05

Pan Navratil

Všem řidičům,

kteří se cítí být natolik kvalifikováni, že sami mohou určovat maximální rychlost v tom kterém úseku našich komunikací doporučuji navštívit rozvodnou stanici 440/110kV a tam vlastním chováním (samozřejmě neřídícím se směšnými pomalovanými cedulemi) svou kvalifikaci prokázat.:-)

0/0
26.7.2007 17:36

lolek77

Re: Všem řidičům,

Co má ty blbe společného umění řídit auto od rozvodny ČEZu? Kdo neumí odhadnout situaci včetně vhodné rychlosti ať neleze za volant. Kdo potřebuje svého policajta ať odevzdá řidičák.

0/0
26.7.2007 17:54

misot

Re: Re: Všem řidičům,

Máš pravdu, já už dávno nejezdím podle tachometru (nějak nefunguje), ale podle citu a otáčkoměru.

0/0
26.7.2007 21:55

Babul

Re: Re: Všem řidičům,

Přesně. To by bylo na silnicích prázdno. Ono totiž těch mistrů volantu, co umí odhadovat naprosto všechno, jsou dnes plné silnice a taky černé kroniky. Každý z nich, až stojí u hromady šrotu (pokud vůbec ještě může stát) pak tvrdí, že to mohl stihnout, že by se tam ještě vešel atd. ale že ten druhý "jel moc rychle", že ho "nepustil" a podobné kvílení.

0/0
27.7.2007 8:08

etg

blablabla

kdo sebere ridicak nekomu, kdo sotva umi ovladat auto, jezdi 70 na 90tce a 40 na 50tce, nema prehled o tom, co se deje kolem... Denne jezdim z vedlejsi silnice na jednu hlavni, ktera ma dva pruhy. Nejmene 60% ridicu proste nevjede do toho leveho, aby se mohly pripojit auta, ktera nesmyslne na te vedlesi stoji kolikrat minutu-dve na miste...

0/0
26.7.2007 14:25

iuos

hmm

k tomu uhnutí do levýho pruhu - beru to jako samozřejmost, ale kolikrát mne může vytočit, když ve zpětnym zrcátku vidím v levym pruhu auto, co tam jede strašně dlouho (= pořád) a já prostě nemám odvahu tam odbočit, abych pustil někoho v připojovacím...    tohle mne taky dovede pěkně na.rat...

0/0
26.7.2007 15:13

Pan Navratil

.

Hm, to je těžký. Tohle ježdění do levýho není povinnost, ale slušnost. Minuta dvě nikoho nezabijou, ale je to vopruz. Takhle jezdím já, kolem několika sjezdů a nájezdů cca tři km v levým, protože se furt někdo připojuje a sjíždí. Jenomže to jsem zase ta brzda, co jede furt v levým... ;-D

0/0
26.7.2007 17:33

seta1

Obětní beránek se musí najít.

Bodový systém je "perfektní", přinesl havranům zisky. Mrtví? No vždyť by stejně jednou umřeli. Od počátku jsem odhadoval, že to bude ke škodě.

0/0
26.7.2007 13:07

Mak1

Řešení je jednoduché -

stačí dát na rovný a přehledný úsek 30 a za ní postavit radar. A všechny porušovatele zákona tvrdě potrestat - protože, člověk nemá přemýšlet, proč tam ta 30 je, ale má se jí řídit. :-©

0/0
26.7.2007 8:16

jiand38

Re: Řešení je jednoduché -

Nejlépe hned na místě pro výstrahu zastřelit,ne?

0/0
26.7.2007 9:10

Mak1

Re: Re: Řešení je jednoduché -

aspoň by byly volný silnice ...;-D

0/0
26.7.2007 14:41

seta1

Re: Řešení je jednoduché -

No jestli jsi to mysle vážně, tak jsi asi hrozné pako.

0/0
26.7.2007 13:08

Mak1

Re: Re: Řešení je jednoduché -

To byla ironie popisující myšlení policie ;-)

0/0
26.7.2007 14:41

iuos

hmm

ale svým způsobem je to pravda - já omezení rychlosti beru jako kurz sebeovládání... sice mi to moc nejde, ale je to tak - pokud je někde nějaké omezení, pak se tím řidič má řídit, když ne, musí počítat s případným postihem...   příkaz policajta taky musí každý nejdřív uposlechnout a pak si jít stěžovat - kolik nespokojených řidičů, co "jezdí podle sebe" si šlo stěžovat na magistrát, že je někde omezení rychlosti zbytečné? jenom tlachaj na diskuzích

0/0
26.7.2007 15:15

Culeto

Nespasí (1.)

Je ironií osudu, že proti novému silničnímu zákonu nejhlasitějí brojí nějaký magor co má na chlast, ale už ne na taxíka.Shodou okolností jsem viděl v sobotu nehodu v uzavřené obci.Příčina ? Mladej magor vletěl do pravého vracáku cca 70 (odhaduji dle brzdných stop, i když s pneu čouhlay dráty) ten ho vyhodil tak šikovně , že se potkal  s protijedoucím autem pravá pravá. Výsledek? Zraněné 3 leté dítě (náraz vyrval sedačku) a lehce potlučená nic netušící posádka. V autě viníka zraněný spolujezdec, také lehce. Viníkovi budiž ke cti, že byl z celé posádky nejstřízlivější (pouze 2 promile).Řeknete, že se to může stát každému. To jo ale ten 22 letý borec mohutně sbírající zkušenosti ( 3 těžká havárie během 7 měsíců) podle mého neměl za tím volantem vůbec být.To že neměl zákonnou pojistku je další věc.

0/0
26.7.2007 1:52

Culeto

Nespasí (2.)

Jenom chci říci, že ať je zákon jakýkoliv, vždy se najde magor, který ho nebude respektovat. Nabízí se reakce formou policejní represe, což je podle mého blbost.Chtělo by to kromě opravení silnic, také obnovu a případně změnu značení. Údržbu ( je to k nevíře, ale pro posekání trávy na krajnici silnice 3 třídy je potřeba osobní intervence na OSÚS !!!) a také bych změnil systém pojištění. Vždycky mě berou všichni čerti, když slyším, že je potřeba zvýšit pojistku u určité kategorie vozidel, protože ta nejvíc bourají, to asi znamená , že se řídí sama , nebo co ? Osolil bych to podle věku, pohlaví řidiče , doby řízení  a smozřejmě typu auta.O polici nemluvím, je jich málo a mají toho hodně.Druhdy jsem byl kontrolován (ujel jsem 250 metrů bez světel) sic proti slunci nicméně to bylo za 300 a  bodík. Moje blbost.Co mě ale žralo, že než mi vystavili bloček projelo kolem nás zatáčkou 5 aut v protisměru,což si myslím že je skoro stejně závažný přestupek, jako ty světla

0/0
26.7.2007 2:05

Pan Navratil

Re: Nespasí (2.)

Vůbec nechápu odstupňování pojistky podle objemu motoru. To už podle výkonu je to lepší. Dle mého by se měli pojišťovat vozidla (nějakým minimem) a pak řidiči. To už nemluvím o tom, že stejnou pojistku zaplatíte na auto na nákupy, co jede dvakrát týdně, jako za auto, které frčí ve dvou směnách.

0/0
26.7.2007 2:08

Culeto

Re: Nespasí (3.)

Sranda je v tom, že ti policajti byli na místě 3, jeden mi psal bloček a 2 se bavili mezi sebou.

0/0
26.7.2007 2:09

Culeto

Re: Nespasí (3.)

Sranda je v tom, že ti policajti byli na místě 3, jeden mi psal bloček a 2 se bavili mezi sebou.

0/0
26.7.2007 2:09

Babul

Re: Re: Nespasí (3.)

Je zajímavé, jak všichni, kteří jsou v momentálním průšvihu, jak okamžitě žalují na všechny další kolem sebe, toto je zrovna názorná ukázka.

0/0
26.7.2007 17:13

Culeto

Re: Re: Re: Nespasí (3.)

Ale Babule, asi jsem to napsalo špatně. Tak ještě jednou : nesvítil jsem platím a dostanu bod OK. Prdel je že je na to potřeba 3 lidí.BTW minulý týden se jen 500 m od místa kontroly stala nehoda. Magor s vyhulenou hlavou a 1,5 promile v krvi sejmul rodinu s děckem. Děcko v nemocnici, magor se po 3 hodinách chlubí v sousední vesnici v hospodě jakej je kretén. Tedy na posledy jde o princip a ne o pičoviny

0/0
1.8.2007 18:03

inkvizitor2005

Body jsou nesmysl

A to z toho důvodu, že je policie úplatná a body za vhodnou cenu prostě nerozdává.

Jsou to zm*di Rv

0/0
25.7.2007 23:05

qiiz

Re: Body jsou nesmysl

A - panáček dosud nepochopil, že body nebere policie, ale správní úřad... Rv

0/0
26.7.2007 13:31

seta1

Re: Re: Body jsou nesmysl

No jistě. Posuzuje to někdo kdo u toho vůbec nebyl. To je super.

0/0
26.7.2007 14:12

oId fashioned Vince III.

Re: Re: Body jsou nesmysl

body se neberou, nýbrž připisují...mektat musím jenom votom, co znám(Y)

0/0
26.7.2007 15:05

inkvizitor2005

Re: Re: Body jsou nesmysl

To se panáčku pleteš. Je to policista, kdo přestupek oznamuje. Záznam lze vymazat z kamery a to poměrně jednoduše - telefonování za jízdy za 500 bez bodů. Ale záleží na policajtovi. Jízda s alkoholem v krvi tě může stát bez bodů i 30 000.

0/0
26.7.2007 23:58

jedlajs

body=blbost

Body jsou na nic.Na čechy platí jenom prachy a sebranej řidičák.Za chast nejméně na 5let,flastr 100 táců a udělat znovu papíry.Kdo na to nemá tomu sebrat auto.Pokuty nejméně 3x větší!Místo fízlů statiské radary a kamery.Ty se jenom nainstalují a hlavně jim nemusíte dávat plat a výslužné! 

0/0
25.7.2007 22:11

Pan Navratil

.

Ne. Na Čechy /stejně jako na kohokoliv jiného/ platí vědomí, že budou přistiženi. Výše trestu nehraje tu největší roli - za vraždy je leckde provaz a přesto se tam vraždí dál.

Čili nejenom musí být trest za dopravní přestupek citelný, ale musím taky vědět, že když udělám jeden, dva přestupky, tak při tom třetím už mě určitě chytnou.

0/0
26.7.2007 2:11

jirkazz

Bodový nesmysl

Jestliže 50% bodů policie rozdala za naprosto bagatelní překročení rychlosti do 20 kmh (pověstných 54 kmh apod.), logicky nemá kapacitu na honění skutečných a nebezpečných pirátů silnic. Řešení je jediné: okamžitě zrušit body za překročení do 20 kmh a každého policistu co buzeruje lidi za pitominy zatímco se mu okolo prohání frajeři 200 kmh nakopat... Až bude 90% bodů za překročení rychlosti o více než 50 kmh, předjíždění přes čáru, jízdu v opilosti etc. budou statistiky mrtvých vypadat úplně jinak. ;-€

0/0
25.7.2007 18:30

seta1

Re: Bodový nesmysl

Souhlas. A pokuty všem stejné. Tedy % z příjmu. To by byl teprve tóčo.

0/0
26.7.2007 14:15

chorchloj

SIlnicni zakon neni problem

Ono je totiz skoro jedno jaky zakon mame, body nebody, kdyz jeho dodrzovani skoro nikdo nekontroluje. Uzakonit si muzou co budou chtit, ale kdyz to s policii na silnici bude vypadat tak jak dnes, nebude to mit na praxi zadny vliv

0/0
25.7.2007 15:19

chrtil

hmmmm

to je nějaká relikvie ?

0/0
25.7.2007 15:03

oId fashioned Vince III.

Bambasova hlava zhatí,

mrtvé boubelatí;-)

0/0
25.7.2007 14:53

jxjxjxjxjx

Dobře že bude pryč...

Bambas je ... a jeho názory typu "Řidič se musí bát, když vyjede na silnici..." jsou jedinečnou ukázkou úřednické zpupnosti a tuposti...

0/0
25.7.2007 14:29

Helena1

Zákon jako vtip

Obecně by se měly zákony dodržovat. Ale silniční zákon je míněn jako hloupý vtip. A tak není důvod jej dodržovat. Což ostatně již ukázali vrcholní představitelé státní moci.

0/0
25.7.2007 10:39

matesakoid

Re: Zákon jako vtip

Zakon je zakon. Je takovej jakej je a je tvou povinnosti ho dodrzovat. Kdyz ho nedodrzis, tak te semele.

Fyzikalni zákony jsou platny vzdycky.

0/0
25.7.2007 13:46

Helena1

Re: Re: Zákon jako vtip

Fyzikální zákony platí vždy a na všechny. Lidské jen někdy a na někoho. Když někdo vydá podobný nesmysl - jít se ve věku XX utopit, tak se mám jít utopit? Nehodlám se řídit nesmysly.

0/0
25.7.2007 15:04

zdeseny obcan

Re: Zákon jako vtip

Silnicni zakon nebyl navrzen jako vtip ale jako perfektni nastroj k vysokemu vyberu. To ze se jim zhorsi bezpecnost provozu bylo predkladatelum fuk.

0/0
25.7.2007 15:01

Helena1

Re: Re: Zákon jako vtip

R^

0/0
25.7.2007 15:05

Pan Navratil

Re: Re: Zákon jako vtip

Jak může zákon zhoršit bezpečnost provozu???

0/0
25.7.2007 22:24

kája1970

ať už bude silniční zákon modrej, zelenej, červenej, nebo fialovej

tak za nehody vždycky můžou řidiči. S tím soudruzi z vlády nic neudělaj. dokavaď lidi nezačnou jezdit ohleduplněji, tak se nic nezmění. Tvrdit totiž, že za míň nebo víc mrtvejch může zákon dokážou jenom politici, fízlové a ostatní mentálně postižený osoby.

0/0
25.7.2007 10:16

yaru

Sakra!

Tak udělá někdo něco s tím Zákoníkem práce!!! To je důvod proč spousta lidí od Policie odešla!!!!  A nebo:

Kupte radary a postavte je k silnicím jako to mají ve Francii. Roce 2000 tam jezdili jako dobytkové, a dnes? Nádhera!!!! Velké pokuty a body zabraly, ale s radary u cesty.

0/0
25.7.2007 9:22

Heralik3

To bude fotbálek :-))

D1čka zavřená, dvě branky a už se jede, na jedné straně mrtvoly z nepřiměřené rychlosti, na druhé mrtvoly z nesprávného stylu jízdy. Uprostřed babmasova hlava.... a mladík z yamahy 750ky se rozbíhá a plnou silou nakopává bambasovo ucho... :-)

0/0
25.7.2007 8:44

Bouše

Re: To bude fotbálek :-))

To né, lidojedi tvrdí, že nejlepší na hlavě jsou právě uši (aspoň to říkal pan Formánek ve Všechnopárty). :-)

0/0
25.7.2007 8:47

sam99xx

...

"Šéf dopravních policistů Bambas, který dostal nyní vyhazov, si stěžuje. Neví o žádném velkém průšvihu." - Je jen dobře, že ten vyhazov dostal...

0/0
25.7.2007 7:09

danny44

Stejný postih....

Zákon, který nařizuje stejný "postih" např. za 91 km/h mezi poli mimo obec a 70 km/h v obci je akorát tak na h..no jako CELEK ! ! Jenže to by naši posranci a odporníci z ministerstva dopravy a další dopravní experti museil přiznat, že tako akorát "natotéž". :-© :-© 

0/0
25.7.2007 6:47

matesakoid

Hlouposti a kecy

Fajn, Bambas dostal padaka a p. Komarek vykrikuje ze za mrtve na silnicich muze policie, socialisti, komunisti a mandelinka bramborova.

Kecy 

Za nehody muze nepozornost a bezohlednost - nepozorni a bezohledni jsme obcas vsichni a taky kazda nehoda ma konkretniho vinika.

0/0
25.7.2007 1:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.