Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Talmanová porodila Topolánkova syna Nicolase

Premiéru Mirku Topolánkovi se narodil nemanželský syn. Místopředsedkyně Sněmovny Lucie Talmanová ho porodila v Praze U Apolináře císařským řezem. Chlapec se jmenuje Nicolas Topolánek, zjistila MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chrtil

hmmmm

Narodil se Nicolas – veselme se,z růže kvítek vykvet nám – radujme se.Z života čistého, z rodu královského,Nám, nám, narodil se.;-D

0/0
27.7.2007 12:53

_m-

Re: hmmmm

Teda, že sem si nevzala tebe! ;-D

Když jsem přišla domů s dotazem co je nového krom toho, že se nám narodil Kristuspán, tak můj muž naprosto nechápal která bije..........

0/0
27.7.2007 12:56

chrtil

Re: Re: hmmmm

hmmm, tomu se říká pasivní resistence, to byste si s mojí moc rozumněli ;-D

0/0
27.7.2007 12:58

eucharistie

informace pro pana Topolánka

18,18 Nevezmeš si za ženu ani sestru své ženy, abys tu první soužil tím, že bys odkrýval její nahotu za jejího života.

18,19 Nepřiblížíš se k ženě, abys odkryl její nahotu v období jejího krvácení, kdy je nečistá.

18,20 Nebudeš obcovat se ženou svého bližního a neposkvrníš se s ní.

18,21 Nedopustíš, aby někdo z tvých potomků byl přiveden v oběť Molekovi. Neznesvětíš jméno svého Boha. Já jsem Hospodin., 18,22 Nebudeš obcovat s mužem jako s ženou. Je to ohavnost.

18,23 Nebudeš obcovat s žádným dobytčetem a neznečistíš se s ním. Ani žena se nepostaví před dobytče, aby se ní pářilo. Je to zvrhlost.

0/0
27.7.2007 12:36

opportunity

Re: informace pro pana Topolánka

není tam někde: nebudeš prudit v diskuzích?

0/0
27.7.2007 12:38

_m-

Re: informace pro pana Topolánka

Amen

možná by ti pomohlo omývat přirození vlažnou vodou......

0/0
27.7.2007 12:50

Warhead_AiB

Re: informace pro pana Topolánka

to by stacilo mas dost podivny preklad co je to za vydani ?

0/0
27.7.2007 12:52

Jackdaw001

Re: informace pro pana Topolánka

8-oNo tohle si určitě přetl, zvětšil, vytisknul a pověsil do předsíně. Jdi se léčitRv

...je tohle vůbec možný?;-D;-D;-D

0/0
27.7.2007 12:53

opportunity

Tak mi zrušili cenzoři příspěvek.

Představte si - MI!!! Takové slušňačce!!! A to jenom proto, že jsem doslovně citovala premiéra! Copak můžu za to, že mluví vulgárně? ;-€

0/0
27.7.2007 12:34

_m-

Re: Tak mi zrušili cenzoři příspěvek.

Ale copak si citovala?

0/0
27.7.2007 12:48

opportunity

Topolánek na dotaz, jak se bude jeho syn jmenovat:

"Čtenářům je do toho hovno. To je vulgarizace českého mediálního a společenského života..."

Tak tady s ním výjimečně souhlasím. :-)

0/0
27.7.2007 12:19

_m-

Jsem se zase jednou zasmála - na Novinkách píšou mimo jiné:

Paní Palzer je mediální poradkyně paní Talmanové. To by mě zajímalo jak jí radí, když SAMA dokáže z úst vypustit následující:

Talmanová i syn Nicolas se mají podle Palzer dobře. Pokud nenastanou komplikace, půjdou o víkendu domů - do Dušní ulice v centru Prahy, kde má Talmanová pronajatý byt a kde po odchodu od rodiny bydlí i Topolánek.  

Podle Palzer je byt dostatečně veliký, aby se do něj vešli dva dospělí a dítě. "Má asi osmdesát metrů čtverečních, dva dospělí a padesáticentimetrový pidifous se tam STĚSNAJÍ," ..........

Talmanová i syn Nicolas se mají podle Palzer dobře. Pokud nenastanou komplikace, půjdou o víkendu domů - do Dušní ulice v centru Prahy, kde má Talmanová pronajatý byt a kde po odchodu od rodiny bydlí i Topolánek.  

Podle Palzer je byt dostatečně veliký, aby se do něj vešli dva dospělí a dítě. "Má asi osmdesát metrů čtverečních, dva dospělí a padesáticentimetrový pidifous se tam STĚSNAJÍ," ..........

0/0
27.7.2007 9:59

_m-

Re: Jsem se zase jednou zasmála - na Novinkách píšou mimo jiné:

;-D;-D;-D ale to se mi povedlo.........

0/0
27.7.2007 10:00

opportunity

Re: Re: Jsem se zase jednou zasmála - na Novinkách píšou mimo jiné:

Jo, tobě a jí taky. Ještě že nedělá mluvčí.

0/0
27.7.2007 12:35

clarac

no

Ať mi všichni prominou ale ta Talmanová vypadá jak štětka.

0/0
27.7.2007 7:02

sorgedoktor

OSTROVTP vystřílen??Nejel do Jemenu..

Takoví   nezodpovědní  tady   zatotality nebyli

0/0
26.7.2007 15:42

nenápadně maskovaný Kei

bude prezidentem?

Mikuláš "Topol" Levoboček I.

0/0
25.7.2007 22:33

_m-

Re: bude prezidentem?

I Přemysl Otakar II měšl levobočka Mikuláše. A dělal co bylo v jeho silách, aby mu mohl předat celé České království............:-)

0/0
27.7.2007 9:11

gagaryn

***

mě už to nebaví :-( všechen ostrovtip je vystřílen, už se to tu jen převaluje zleva doprava.:-/

0/0
25.7.2007 13:41

imax

Takže Pimpile, naposled

Tvoje výroky:

1."ale porad si myslim, ze topolanek se vuci sve zene zachoval mnohem hur nez paroubek vuci sve"

na otázku, jak konkrétně?: 2."to mi zase nevymluvis, ze kdyby byl paroubek takove prase jako topolanek, ze by hodne z toho blesk nezjistil... "

můj závěr: měřítkem "prasáckého chování" je dle VŠ vzdělaného Pimpila frekvence výskytu dotyčného v bulváru...smutné;-(

Kde jsem udělal chybu?:-)

0/0
25.7.2007 13:30

Pimpil

Re: Takže Pimpile, naposled

udelal jsi hned dve chyby, jak jsem jiz psal:

1) z niceho nevyplyva, ze se jedna o vyskyt te osoby; ne, jde o vyskyt jeho prasackeho chovani; tim "ze by hodne z toho blesk nezjistil" mam samozrejme na mysli z jeho prasackeho chovani; proto nemuzes psat o frekvenci vyskytu dotycneho, ale musis psat o frekvenci vyskytu prasackeho chovani dotycneho

2) taktez z niceho nevyplyva, ze pisu jen o informacich z bulvaru; vubec, naopak v ruznych mych prispevcich se zminuji o mediich obecne; proto nemuzes psat o vyskytu v bulvaru, ale o vyskytu rekneme v mediich (lepe asi v dostupnych informacich)

takze opravena veta by znela asi tak, ze meritkem jejich prasackeho chovani je frekvence vyskytu jejich prasackeho chovani (tedy jeho popisu, abych byl presny) v mediich/dostupnych informacich

takhle to popisuje to, co si myslim

0/0
25.7.2007 13:36

imax

Re: Re: Takže Pimpile, naposled

zív, zív;-D;-D;-D. ještě to jsem jednou ze zdola kopnu a rouzloučím se s tebou:

no, než vás člověk dokope ke korektnímu vyjádření, oddělení subjektivních pocitů od objektivních faktů, to je doba;-D...jinak máš samozřejmě pravdu, mám jenom učňák...ale s tebou jsem si dobře pokecal, jako rovnej s rovným:-)

0/0
25.7.2007 13:40

Pimpil

Re: Re: Re: Takže Pimpile, naposled

jeste si teda precti, kde jsi udelal tu chybu, at ti to taky nemusim kopirovat

0/0
25.7.2007 13:41

FIZLHYENA

Nová a milejší Ondatra

jak je???;-D

0/0
25.7.2007 12:58

prorok.pravejj

Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

Vzhledem k tomu ,že bolševický ostnáč je naštěstí navždy pryč a studovat a pracovat pravděpodobně bude u nás nebo od nás na západ......;-)

0/0
25.7.2007 12:55

Pimpil

Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

podle jmena snad na jih, ne ? :-)

0/0
25.7.2007 12:57

prorok.pravejj

Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

Jiho-západ ?? Proč ne.....

0/0
25.7.2007 12:59

Pimpil

Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

no porad o dost vic ten jih nez ten zapad :-) ale nebudeme slovickarit

kazdopadne k prijmeni topolanek se jmeno nicolas absolutne nehodi (je cizokrajne znejici, dlouho a neznele), at uz pujde jednou jakymkoliv smerem

0/0
25.7.2007 13:02

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

dlouho = dlouhe

0/0
25.7.2007 13:04

prorok.pravejj

Re: Re: Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

Zřejmě jsi na jména "odborník".......;-D

0/0
25.7.2007 13:34

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

no to nemusis byt odbornik, staci si precist jednu knizku o vyberu jmen

zasadne se ke dlouhym prijmenim maji vybirat kratka jmena a naopak... stejne tak k neznelym znela a naopak (R by v celem jmenu melo byt zastoupeno, ale ne mockrat, tzn urcite ne Robert Redford :-) a k naprosto cesky znejicimu topolankovi dat ryze italske nicolas mi prijde nevkusne jen subjektivne, ale to asi vice lidem

ale jinak rikam, je to jejich vec, ale nazor si na to muzu mit, jaky chci

0/0
25.7.2007 13:39

prorok.pravejj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

Ty jsi skutečně b/lb orginál......jsi směšný ,když si hraješ na intelektuála.....pokud je to tvůj nový koníček popadni zla/té stránky a obvolávej lid ,třeba na tvé rady "někdo" dá......;-D

0/0
25.7.2007 13:43

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jméno nebude pro Nicholase žádný handicap.......

vis... ja si na nej hrat nemusim :-)

ani nikoho neobvolavam, jen vyjadruji svuj nazor na foru, od toho to tu je, ze ?

a o tom, co jsi skutecne ty, se radsi zminovat ani nebudeme, co, lousku ? :-)

0/0
25.7.2007 13:53

Pimpil

mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

Průzkum také zjistil, že na první pohled dobře zaopatření lidé neměli s krádeží problém, pokud se k ní naskytla vhodná příležitost. Naopak jindy vrátili mobil lidé, od kterých to reportéři vůbec nečekali.

0/0
25.7.2007 12:43

Pimpil

Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

viz

http://zpravy.idnes.cz/praha-v-testu-poctivosti-uspela-je-lepsi-nez-pariz-fwh-/domaci.asp?c=A070725_104902_domaci_adb

0/0
25.7.2007 12:44

imax

Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

zanechal si po sobě mnoho nezodpovězených otázek:-P...co je zase tohle, dej mi taky čuchnout ke zdroji:-)

0/0
25.7.2007 12:45

Pimpil

Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

sorry, mel jsem nejakou praci...

cuchni si, viz vyse :-)

0/0
25.7.2007 12:46

imax

Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

bez konkrétních čísel děláš závěry?8-o já už začínám pochybovat, že máš VŠ vzdělání:-/

0/0
25.7.2007 12:48

Pimpil

Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

jestli mas na mysli okopirovany text, tak ty zavery za me udelala ona studie

ovsem, jsem prece levicak, takze chapu, ze o me VS pochybujes, kdyz pochybujes o vsem z levice, viz paroubkova sdeleni o vztahu se svou zenou

jeste kdybys takhle pochyboval i o druhe strane, v zajmu objektivity :-)

0/0
25.7.2007 12:51

imax

Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

závěr? kopni mi ho sem, prosím:-)

0/0
25.7.2007 12:52

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

tohle je jeden ze zaveru:

Průzkum také zjistil, že na první pohled dobře zaopatření lidé neměli s krádeží problém, pokud se k ní naskytla vhodná příležitost. Naopak jindy vrátili mobil lidé, od kterých to reportéři vůbec nečekali.

u tebe aby pak jeden pochyboval i o strednim vzdelani, kdyz ani nejsi schopny ve studii rozlisit jeji zavery od ostatniho

0/0
25.7.2007 12:54

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

to je závěr nebo postřeh, vysokoškoláku?:-) lze učinit nějaký závěr z výskytu nekvantifikovaného jevu?:-)

0/0
25.7.2007 12:57

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

ano, to je zaver, resp. jeden ze zaveru, co ti na tom neni jasne ?

no za prve nekdy lze ucinit zaver i z nekvantifikovaneho jevu (akorat ten zaver nesmi kvantifikovat), za druhe to ti prskl kdo, ze oni tento jev nekvantifikovali ? predevsim predpokladej, ze to nedelali mameluci podobni tobe, ale statistici... a nez reknou, ze z neceho neco vyplyva, tak to urcite maji podlozene nejakymi daty - ale chapu, ty asi zase na me s tim, ze jim spolknu vsechno, co mi predhodi :-)

ty ses fakt komik

0/0
25.7.2007 13:00

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

aha...takře opět mnoho slov o ničem, obohaceno snad vlastními domněnkami:-P...ten jev, který se ve sledovaném souboru vyskytl a z kterého ty děláš závěr o zlodějích pravičácích se ve sledovaném vzorku objevil kolikrát?:-) jestli to nevíš, nemůžeš dělat závěr, ale můžeš to samozřejmě zmínit, že se to vyskytlo:-)

0/0
25.7.2007 13:04

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

jo aha, ty myslis to, co jsem napsal pak ja o pravicackych zlodejich... mas mi teda na mou predchozi otazkou odpovedet, ze mluvis o tomto a ne o tom, co zjistil pruzkum (protoze oni ten svuj zaver provedli na datech samozrejme)

ano, mas pravdu, ze nepodlozene generalizuji (to jsi asi chtel rict), ale i tak si myslim, ze do tehle nizke diskuze se seriozni uvahy vubec psat nehodi

a koneckoncu empiricky muzu jejich zaveru dat za pravdu i ze sveho okoli - coby uctarenska firma jsme mnoho bohatych lidi uctovali a vim dobre, jak k majetku prisli, rozhodne to nebyly zadne jejich zavidenihodne schopnosti, jak se tu snazite vytvaret dojem; a sam na sobe take vim, ze levicak vubec neznamena povalujici se flakac

0/0
25.7.2007 13:12

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

krátce ve smajlíkách: prvni odstavec::-P, druhý:R^, třetí: opět nemůžeš, sorry:-)..i když by sis to určitě přál, výsledky takového průzkumu potřebuje Dimun jako sůl;-D

0/0
25.7.2007 13:14

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

ale ja zadny takovy pruzkum nedelal, proto pisu empiricky, vime ?

ac si samozrejme vazim podobnych jako kellner a dalsich, co se vypracovali svymi schopnostmi, tak podobnych jako ti, ktere znam z ucetni prace, nebo jistych kozenych, devatych apod. se muze zastat jen fanaticky pravicak jako todd

proste pravda je, ze kradeni je jeden zpusob, jak se dostat k majetku, takze si lze i duvodne myslet, ze nejaka cast bohatym k bohatstvi takto prisla

0/0
25.7.2007 13:18

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

pravda=1, lež=0...ty dáváš za 1, (empiricky muzu jejich zaveru dat za pravdu)...no možná tvoji pravdu, subjektivní;-D..no, necháme toho:-): MŮJ závěr: tvoje vyjádření tady často nejsou korektní a já si na to budu dávat pozor, to se spolehni:-P

0/0
25.7.2007 13:22

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

achjo, nepochopil

empiricky = ze zkusenosti, to neznamena jeste subjektivne, jak se mylne domnivas

jinymi slovy tvrdim to, ze me zkusenosti se shoduji s jejich zavery

vsimni si, jaky je v tom rozdil - tim, zda jsou jejich zavery pravdive nebo ne, se vubec nezabyvam, tzn. nedavam ani 1, ani 0; jen rikam, ze moje zkusenost (byt nepodlozena cisly) je podobna jako jejich zavery (podlozene cisly)

klidne si davej pozor, ale podle me spis na vlastni vyjadreni, logiky se moc nedrzi - a tvymi slovy: nejsem si jist, zda ty mas stredoskolske vzdelani

0/0
25.7.2007 13:31

imax

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mayqo... nejsou teda bohati pravicaci spis zlodeji ?

no, než vás člověk dokope ke korektnímu vyjádření, oddělení subjektivních pocitů od objektivních faktů, to je doba;-D...jinak máš samozřejmě pravdu, mám jenom učňák...ale s tebou jsem si dobře pokecal, jako rovnej s rovným:-)

0/0
25.7.2007 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.