Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirát silnic se na internetu směje dopravním předpisům

Bezohledný český řidič nahrál na video svoji zběsilou jízdu z Prahy do Českých Budějovic a nahrávku vystavil na známém videoserveru. Chlubí se, že zásluhou průměrné stoosmdesátikilometrové rychlosti se mu daný úsek podařilo zdolat za padesát minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jurdis

"frajer"

Gettaway in Stockholm - tihle aspon jezdili v noci, kdyz nebyl provoz a honili se s policii! Ale tohle? Hruza!

0/0
4.8.2008 8:57

Lebowski-B

x

Podle mě byl na speedu.

Taky mám Auto a taky jezdim rychle. Třeba v sobotu v Německu jsem jel opravdu jako prase. Po prázdný dálnici. V noci.

Jsem rád, že netrefil mojí ženu s dětma. To aby člověk do rodiny pořídil tank. Ach jo.

Proč se ten pán nedomluví se svejma kamarádama a nepošle si jich dvacet z Budějovic proti sobě? 

Machrovat mezi důchodcema v čepicích, jakou nánu NATO sbalí?

0/0
30.7.2007 19:01

Kovir Wyttcliff Gerra

Ridit umi, ale stejne bych ho zavrel

Ridit umi, odvahu taky ma. Ale je to taky peknej kreten, preventivne bych ho zavrel z zpusobeni smrti cca 8 lidi, protoze to je zrhuba pocet zivotu, ktere by ohrozil, kdyby mu to jednou nevyslo. Jenze nase policie si radsi posviti na spatne parkujici ridice, ono se to lepe odtahuje a namasti si kapsu i odtahovy parkoviste, ze ktereho zase priplujou kaprici nejaktivnejsimu poldovi ve meste, zeano... Co naplat, ze stojis proti zdi, je tam prechod, tak zaplat.

0/0
30.7.2007 16:25

tycjakostojan

Zhovadilec

Jezdi v šedostribrnem BMW 330 TD nemel majacek je to podvod a hlavne je to milionarskej kretenek. Na to auto si nevydelal a koupil mu ho asi tatinek. Ma tech videi vic tak az h ouvidite jak zase nataci jak je dobrej tak cinknete poldum ;-O;-O;-O

0/0
30.7.2007 15:52

jdvo77

Jizda s majackem

To vypada uplne jako zaznam z auta se zapnutym majackem - aspon teda ta cast na normalni silnici. Na zaznamu je dobre videt, ze jakmile se auto s kamerou priblizi k autu pred sebou, tak to uhyba (nekdy i za krajnici) a brzdi. To je ze strany toho auta vepredu za normalni situace dost neobvykle chovani, nekdy i docela nebezpecne a proti predpisum. Pri predjizdeni protijedouci auto uhyba skoro do prikopu aniz zablika. Celou dobu nikdo netroubi a vypada to, ze vsichni spolupracuji s autem, ktere ma kameru. Pokud nekdo neuhne, tak jen proto, ze by to bylo prilis velke poruseni predpisu nebo sebevrazda. Na druhou stranu ridic auta s kamerou obcas bezduvodne porusuje predpisy, napriklad jizdou v odstavnem pasu, takze normalni asi nebude. Mozna jenom nekdo ukradl auto s majackem, nebo si majacek koupil a dal na normalni ukradene auto.

0/0
30.7.2007 14:52

rui

BEZMOZEK

kterej chce bejt slavnej. Může bejt, ale až tehdy, ažt opravdu někoho sestřelí. Pokud nemá svědomí bude mu to jedno a trápit ho bude jen kriminál, ale pokud má, do konce svýho života mu bude ze svý blbosti na blití !!!

0/0
30.7.2007 11:58

TomTTomT

?????

to by mě zajímalo za jak dlouho by dal Praha-Ostrava...

0/0
30.7.2007 11:03

KarlKubrt

....tak ten

....výkon.... nejde komentovat!X:-©

0/0
29.7.2007 20:43

BillMC

Kde byla policie?

Že dotyčný je magor, který hazarduje s životama nevinných lidí je bez diskuze.Že auto evidetně ovládá? I ti nejšpičkovější piloti rallye či F1 občas udělají chybu, tak proč ne on. Jenže závodní piloti ohrozí sebe nebo maximálně ostatní závodníky. Ale hlavně mě zaráží, že za celou dpbu nenarazil na policii. Jak je možný, že na takhle exponovaný trase není jediná hlídka?Za tohle by někdo měl dostat pořádně po hubě. Jen další důkaz neschopnosti a arogance české policie.

0/0
29.7.2007 19:15

Jjejejj

Re: Kde byla policie?

Dle mýho názoru se policie na našich silnicích vyskytuje příliš šafránovitě (s výjimkou některých "Kryštofů"). Naposledy mě zastavili někdy před pěti lety. To neni pro Cajty moc pochvalný. Od tý doby jsem najezdil takovejch 130.000Km... Dokud nebudou zastavovat a sbírat řidičáky a zavírat do vězení, darmo mluvit.

0/0
30.7.2007 22:12

pisatel69

pirát?

1. na tom videu neni ani jednou vidět předjíždění v obci (na padesátce). buď se s tím "nechlubí" nebo v obci nepředjížděl. tipuju druhou možnost, protože předjíždět ve vsi je zbabělost a skutečné pirátství

2. ohrozil? na těch sestřihách neni vyloženě kritická situace třeba při předjíždění přes plnou. má silné auto, takže předjetí netrvá věčnost a kam nevidí bezhlavě nejede

3.z kličkování na dálnici mi zatrnulo hlavně při přejezdu z pravého do levého mezi autobusama a ty 2 "rohy". humus

4.líbí se mi, že se najdou (spíš než slušní) ohleduplní řidiči, kteří na široké silnici uvolní místo ke krajnici přes krajní čáru

5. kdyby všichni řidiči jezdili na silnici tímto stylem, asi by to s úmrtností nezahýbalo, ale kdyby se věnovali na 100% řízení tak jako on (- 1/2  rychlost :-) ), tak bude nehod desetina. on věděl co dělá, auto bezpečně ovládal, zná jeho limity atd. nevím, kolikrát to jel ale jestli takových videí bude víc, je to důkaz toho, že 50/90/130 neni recept.

0/0
29.7.2007 12:31

Rada.K

Re: pirát?

Viděl jsem video s maníkem, kterej perfektně ovládal motorku. Pak ale udělal jednu chybičku a skončil. Orgány se pravděpodobně vůbec nedaly použít.

0/0
29.7.2007 12:41

Oskar77

Re: Re: pirát?

Já myslím, že tady jsi udeřil "hřebíček na hlavičku". Otázka není jestli je dobrej řidič nebo o kvalitě silnic nebo legislativy. Ten člověk by si měl položit otázku jestli by se jeho orgány daly ještě použít...Rv

0/0
30.7.2007 20:44

matysek-k

Re: pirát?

řidič ohrožoval bezohlednou jízdou ostatní,jeli podle něj jako šneci a tak se k nim choval, to že na dvojitý plný před sebe viděl nic neznamená. to že on se věnoval řízení na 100% je možné, ale co to znamená, to že nemusí dodržovat zákon? Souhlasím jen s 4.bodem

0/0
29.7.2007 14:09

kajaq

Re: Re: pirát?

Souhlasim s Tebou, ze zakon je treba dodrzovat, ale dalsi veci je, ze je treba ten zakon znat... Napriklad se tam pise, ze vjizdet na krajnici neni povoleno. Nebo treba, ze pokud tomu nic nebrani, ma se jet u praveho okraje jizdniho pruhu. Pokud tedy jedu mimo obec 90km/h, nevidim jediny duvod, abych porusoval zakon jizdou po krajnici kvuli nekomu, kdo jej ma v umyslu porusovat v jeste vetsi mire...

A dale, prumernou 180km/h jezdi piloti F1 pri zavodech, ten kdo umi jet rychle (a tim nemyslim masirky jako autora toho videa) vi, ze udelat v Nemecku na dalnici prumernou okolo 130km/h znamena jet docela svizne... Takze autor je ke vsemu tomu jeste kecka... :-) (vyvratit by to mohla pouze vystrizena cast videa kolem Tabora, ale to se asi keckovi do akcicky nehodilo:-)

0/0
29.7.2007 17:05

pisatel69

Re: Re: pirát?

předjížděl pomalejší auta. mam takovej pocit, že to dělá dost lidí. i mně se to občas stane, že jedu 90 a na rovném přehledném úseku mě ostatní předjíždí. po zavedení BS se dají zahlédnout menší skupinky jedoucí 50/90, ale stále se najdou ti, co jezdí třeba 100, 120 ale i 140. Já to nepovažuju za hazard, pirátství atd. Jasně. je to porušení nějakých pravidel.

btw: ty jezdíš naprosto striktně podle zákona? nikdy jsi nepředjel traktor na plné čáře, byť by to trvalo pár vteřin? dodržuješ rychlosti? 50/90/130? I 30ku u školy na chlup přesně? 70ku v obci mimo baráky? nebo jezdíš lehce nad? tacho má přece záměrnou chybu a cajti neco tolerujou. ale už je to porušení zákona. kde je teda ta hranice?

0/0
29.7.2007 18:31

jenjen

Re: pirát?

Naopak - to ze se pri tyhle uchylnosti nikomu nic nestalo svedci o tom, ze vsichni pritomni ridici se venovali rizeni mnohem vice nez tehnle :-©. Stacilo aby jedinej ridic tech kamionu stocil o kousek volant a bylo po srande. :-P:-P

V obci samozrejme predjizdel taky, jak jinak by to zvladnul za 50 minut kdyby tam jezdil 50?;-(

0/0
29.7.2007 14:56

pisatel69

Re: Re: pirát?

seš si jistej, že se všichni 100% věnovali řízení mnohem víc než tenhle? kolik myslíš, že předjel na dálnici kamionů, ve kterých řidič koukal na televizi, mazal si chleba s máslem, ladil stopařku. kolik myslíš, že předjel aut, ve kterých si řidička upravovala obličej na xichtě, "manažer" co vyřizoval neodkladný rozhovor firemním telefonem bez handsfree? Brzdná dráha je součet doby samotného brždění (kterou on ze 180ti má třeba 3x delší než ostatní z 90ti), ale taky z nějaké reakční doby a to je to, co je třeba vyzdvyhnout. u tohodle střelce je nesrovnatelně kratší s položením toho chleba na talíř...

co se týče těch 50 minut. nevím, jestli je to reálné, jeslti je to pravda... je mi to jedno. viděl jsem pár minut té praso(jízdy) takže těžko soudit.

0/0
29.7.2007 18:24

rychloslimejs

Re: Re: Re: pirát?

nechci vas poucovat, ale ve 180 je brzdna draha 4x delsi nez z 90 (to jsou fyzikalnizakony). Co se tyce souctu brzdne drahy, mate celkem pravdu, jen v jednom se mylite, v teto rychlosti nemuze byt vice koncentrovany, protoze s rostouci rychlosti roste narok na psychiku ridice, zuzuje se prostorove videni. Navic problemem je, ze do brzdne drahy se zapocitava take reakcni doba auta, ani ono nebrzdi ihned... no proste tohohle idiota bych na silnici potkat nechtel, je velmi, velmi nebezpecny...

0/0
30.7.2007 15:24

Matysek.

Re: pirát?

Jsem rad, ze takovychto ridicu je mene. Kdyby kazdy jezdil takto, za krakou dobu nebude na silnici 90% aut, misto supermarketu se postavi hrbitov. Pote mozna ubyde umrtnost, protoze 90% vymre.

0/0
30.7.2007 12:01

Polárníkočka

Skoda jen

ze za 51 minut je to nerealny :-) Proc nikde neni jak projizdi zasekanou Sobeslavi nebo Planou nad Luznici a plazi se ctyricitkou ve strudlu aut? ;-D Na te dalnici teda nic moc... Normalni ubozak :-P

0/0
28.7.2007 22:17

thunderbitch

nojo nojo

nojo no to je toho, jel trochu rychleji nez se slusi, ale zbytecne neriskoval, myslim tim treba ze by predjizdel v zatacce do ktere nevidi. Nikdy jsem nesedel v aute ktery jelo vic jak dveste, takze ani nevim jak se takovej nadupanej bourak chova ve vysokych rychlostech, ale prislo mi ze to ma docela v ruce. kazdopadne o ridicak by prijit mel i kdyz to se asi nestane, driv asi prijde o zivot

0/0
28.7.2007 15:20

kolacos

sem zvedav jak se bude smat az v protismeru potka liazku ci nejaky jiny "tank"

tomu ten usmev rychle ztvrdne;-)

0/0
27.7.2007 23:41

Jjejejj

Re: sem zvedav jak se bude smat az v protismeru potka liazku ci nejaky jiny "tank"

nebo az za blizkou zatackou vyjede z pole neco s navesem...

0/0
30.7.2007 22:19

AnimalFemal

Zajímavé ...

Zřejmě musel jet opravdu velmi rychle, že nikdo z těch uhýbajících řidičů nestihl zaregistrovat poznávací značku a na klávesnici svého mobilu naťukat  158 .... potom se to takovým debilům jezdí dobře, když na ně ostatní řidiči akorát nadávají na krajnici a v duchu uvažují, kdo to asi tak odnese tentokrát .... :-/

0/0
27.7.2007 23:24

FrantaV

Re: Zajímavé ...

Kdyz te nekdo takhle predjede tak si tezko RZ prectes, natoz zapamatujes.

Navic slusny ridic za jizdy mobil nedrzi :-)

0/0
28.7.2007 18:15

mecnab

Frajírek

Jel určitě na modrý maják!Podle videa mu spousta aut uhýbala ke krajnici.To se běžně na naších cestách nestává:)[>-]

0/0
27.7.2007 22:46

Jackdaw001

Re: Frajírek

Normální člověk, když vidí jet takovýho deb.la, tak snad k té krajnici uhne dobrovolně.

0/0
27.7.2007 22:59

FrantaV

Re: Frajírek

Na VRZ nejel, ten by se odrazil alespon v jednom okne nebo zrcatku. Dokonce ani na lidi pred sebou neblikal dalkovyma.

0/0
28.7.2007 18:16

Krystov

Re: Re: Frajírek

Dálkovýma blikal jak o život, u nějakých aut je to vidět v odraze od kasle :-/

0/0
30.7.2007 11:50

Matysek.

Re: Frajírek

Stava a dost casto.

0/0
30.7.2007 12:03

Bohumila

Střílela bych to!

;-O;-O;-€;-€(Y)

0/0
27.7.2007 18:13

Collin7

Snad se brzo zabije

Snad se brzo zabije... ...a sám!!

0/0
27.7.2007 14:03

Velká hlava

Romfilantrop www.proradar.cz

Ten teroristickém cenzor pustí debatu s těmito výlitky a zase není debata ke skutečnému problému.

Na 84.letého důchodce zase zaútočila gerila černoarmejců a on si snad půjde ještě sednout,. V přírodě parazité nejsou obyčejně tak agresivní jak černohubci.

[>-][>-]

0/0
27.7.2007 13:52

jajaja00

takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

0/0
27.7.2007 11:44

Warhead_AiB

Re: takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

nj uz ses vykecal :-P

0/0
27.7.2007 11:46

jajaja00

Re: Re: takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

až ti přejede psa, příbuzného nebo jen zlikviduje auťák, tak budeš mluvit jinak

0/0
27.7.2007 11:50

Warhead_AiB

Re: Re: Re: takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

ja nebudu spamovat tak se klidni chytraku

0/0
27.7.2007 11:54

jajaja00

Re: Re: Re: Re: takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

?

0/0
27.7.2007 11:56

Warhead_AiB

Re: Re: Re: Re: Re: takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

nic musim jit ;-)

0/0
27.7.2007 12:00

jajaja00

takovou ku.vu bych bez milosti odstřelil

0/0
27.7.2007 11:40

digitalnivysilani

chvilema mi prijde,

ze jel dementek s majakem. nejak moc aut mu uctive uhejbalo pres plnou caru..

0/0
27.7.2007 11:38

Warhead_AiB

Re: chvilema mi prijde,

vypada to tak ;-)

0/0
27.7.2007 11:42

Mav1

Mno řídit auto umí jakš takž ale dobrý řidič t o není

mám také rychlé auto a jezdím s ním na okruhu kde si to může každý kdo má rychlé auto zaplatit a není to zase tak drahé, tací co měří velikost svého ega a přirození na normálních silnicích jsou vrazy a patří za mříže, protože jak to tak bývá vemou sebou někoho nevinnoho. Jinak je to šedo stříbrné kombi BMW 330 Td tak až ho nekdo uvidíte nebude před sebou nikoho mít tak ho normálně roztočte.

0/0
26.7.2007 11:44

Warhead_AiB

Re: Mno řídit auto umí jakš takž ale dobrý řidič t o není

ale jede to docela svizne nevim jestli tam je seriovy moturek :-P

0/0
26.7.2007 11:46

HugoWomaacka

tak nevim ale jak přišli na to že se směje, žádnej smích tam slyšet neni...

0/0
26.7.2007 8:44

rudastraka

180

nejak se mi nezda ten prumer 180, to by tech 260 musel jet skoro porad, ne jen po dalnici, protoze kdyz se pak i jen chvilku tahne za nekym treba jen 100, prumer to strasne snizuje.

to video nevypada nijak hrozne, jen trochu rychlejsi jizda

0/0
25.7.2007 14:41

Konopny Rytir

Re: 180

Pan uz asi zapomnel na fyziku z 6 tridy ZS. Zopakuj si, jak se pocita rychlost ... ;-D a zrychleni. Uvidis ze jsi b l b !

0/0
26.7.2007 14:51

Zluty buldozer

Re: Re: 180

Predvadite nesmirnou zabednenost v diskuzi. Vasim jedinym argumentem je, ze pan je blb. 

Asi tak - pokud by jel jen 100 nebo 260, musel by jet na prumer 180 polovinu CASU (ne vzdalenosti) kazdou z techto rychlosti. Takze je pravda, ze mu ta stovka prumer hrozne srazi. Proto povazuju ten prumer 180 za kvalitni sportovni vykon (ne vsak obdivuhodny).

0/0
26.7.2007 22:16

jajaja00

Re: Re: Re: 180

vidím, že matematika je prostě sfiňa....

0/0
27.7.2007 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.