Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tyran může klidně zabíjet. Na vině jsou i zákony

Obtěžují je. Vyhrožují jim. Psychicky je týrají a někdy i bijí. Přesto mají takové ženy jen mizivou šanci, že někde najdou zastání a ochranu před násilníky. Ukázaly to dva případy z tohoto týdne. Obě ženy hledaly pomoc před mužem, který je obtěžoval a týral. Nenašly ji. A byly zavražděny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ppelc

Ach ta pamet

letos je to minimalne 3 pripad ... prvni se stal hnedkon v lednu, kdy muz, ktery byl na 10 dni vykazan z domu, se po deseti dnech vratil a zabil.

0/0
24.7.2007 13:18

don čičo

je fajn, že tyranovi

mohou udělit trest, kdy nesmí po určitou dobu bydlet v bytě s onou ženo atd...

ale ta doba/trest jednou pomine a muž se vrací - a ještě agresivnější, nasranější, že ho žena udala...

0/0
24.7.2007 9:19

zbynek._s

Propagátorské nadšení proti tzv. domácímu týrání

Propagátorské nadšení proti tzv. domácímu týrání nesdílím, zvláště, když pojem domnácí týrání je tak vágní a zavádějící. To proto aby se na něm obživilo co nejvíce policistů, všelikých právníků a samozřejmě  lidí z justice. Tam je darmožroutů nejvíc. Proto je také tzv. týrání  už českým folklórem u každého rozvodového soudu. Víceji na www.justicetv.cz např. kauza Mgr. Pavel Štička.

0/0
22.7.2007 12:54

Sporadany_obcan

A budou také zákony proti hysterkám?

;-D

Taková hysterka dokáže udělat ze vztahu doslova peklo na zemi. Vyžívá se v provokacích, slovních a nakonec i fyzických útocích, ale vždy dokáže šikovně věc mavenek otočit tak, že ona je ta týraná a ukřivděná...

Tak si baby přiznejte, že je to tak nějak 1.1 s tím "tyranizováním". A nikdo nikoho nenutí a nemusí přece ve vztahu setrvávat, když má pocit nějaké křivdy.

A nakonec - brutální mordy pošáhnutých grázlů bych do toho vůbec nemotal - to je přece jiná story - zde zákony jasně platí, je to zločin a soudci, prosím, trestat co nejpřísněji!  

0/0
22.7.2007 10:42

BenediktSpinoza

Re: A budou také zákony proti hysterkám?

R^;-Djo bracha si jednu takovou vzal, no ale kdo chce kam...

0/0
22.7.2007 11:23

Sporadany_obcan

Re: Re: A budou také zákony proti hysterkám?

někdy se to skutečně projeví později nebo z nezkušenosti (+ zamilovanost) to nemusí jeden rozpoznat...Všichni svatí s tvým bráchou ;-)

0/0
22.7.2007 12:31

BenediktSpinoza

z hlediska evolucni biologie

neni nic tak zvlastniho, kdyz savci samec zabije samici, ktera kopuluje s jinymi samci a jeho zaroven odmita. Zabit partnetku neni tak tezke, protoze z hlediska genu je to vicemene cizi clovek, narozdil od vlastnich deti, ktere nesou z poloviny jeho geny;-).BTW usetrete si zdeseni. Uznavam, ze nejsme zvirata ale lide, takze tohle mozna vysvetluje ale rozhodne neomlouva toho hajz/a co to udelal. Vlastne to jedine co nas od zvirat opravdu odlisuje je uroven schopnosti kontrolovat svoje "prirozene" chovani

0/0
22.7.2007 8:06

lotosovy_kvet

Re: z hlediska evolucni biologie

pozdě ale přece..jsi b.l.b. Benedikte..a navíc neumíš přírodopis, to jsi napsal o savcích je naprostý blábol

0/0
23.7.2007 9:43

Sporadany_obcan

NIKDO nesmí zabíjet a na to JSOU ZÁKONY.

Co to tady na iDnes zase melete? 8-o Rv

0/0
22.7.2007 0:35

pepe999 from Manchester

Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

vymysli. Tady nejde primo o zakon, ale toho lempla kterej ho "vyrobi" a pak dalsich skoro 300 lemplu, kteri ho schvali, vcetne podpisu prezidenta. Ten minulej par/chant schvaloval kde co, hlavne at se maji vrazi a zlodeji dobre...:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
21.7.2007 14:15

Templ

Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

;-€ Na koho narážíš, Pepíno?;-)

0/0
21.7.2007 15:45

suntikous

Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

na ty tcuraky v parlamente khundo!

0/0
21.7.2007 16:13

Templ

Re: Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

To jsem rád, že mě mezi ně evidentně nezahrnuješ....:-P

0/0
21.7.2007 16:20

suntikous

Re: Re: Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

jeste ze chapes!jinak si mi vyliz(Y)osle!

0/0
21.7.2007 16:39

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

promiň...ale nerad postávám v řadě...:-P

0/0
21.7.2007 16:46

Nedobík Josef

Re: Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

..mysli, ze narazi na toho hlavniho sneka ;-)

0/0
21.7.2007 16:38

suntikous

Re: Re: Re: Re: Na vine nejsou zakony, ty nemuzou zato, ze je nejakej ozralej lempl pravdy a lasky

ty drz pitchu, prerovskej floutku.;-D

0/0
21.7.2007 16:41

Sporadany_obcan

Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Rozlišoval bych dvě věci:

1) Mánie "potírání tzv. domácího násilí" - zpravidla hystericky zveličené báchorky, kde se dospělí chovají jak děti a těžko mnohdy najít viníka a každý říká, "to on si začal, to ten druhý!" atd. apod... Tady ať si ten, kdo se cítí být dlouhodobě ukřivděn, řeší situaci sám - prostředků (i právních) je na to dostatek!!!!

2) Potírání těžkých zločinů (viz tento článek) = úplně jiná kategorie. Zde jsem pro nekompromisní represi a exemplární potrestání těch grázlů, kteří jsou něčeho takového schopni včetně zpřísnění trestů pro ně.

Ale proboha, nedělejme z toho, že 1) = 2) ! ! 

0/0
21.7.2007 10:29

babacek

Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

On si začal.

Zatím jsou vidět ženy z monokly a modřinami a to v lepším případě.:-/

Tak,že poměr bude asi tak 1 000 000 týraných žen na 1 muže.:-/

0/0
21.7.2007 14:09

Krak

Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Máš evidentně problémy s matematikou...

0/0
21.7.2007 15:03

babacek

Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Musíš to brát z globálního pohledu ne z pohledu vesničana.;-)

0/0
21.7.2007 15:07

Krak

Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Fajn, pamatuješ si nadpis příspěvku, globále?

0/0
21.7.2007 15:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Ten poměr se týkal týraných žen a mužů nikde není spáno,že se musím držet jen tématu a nezevšeobecnit to.

Pokud ty to vidíš opačně tak povídej.:-)

0/0
21.7.2007 15:39

Templ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

...no a přiznáš už konečně, že tě doma bijí?....chce to odvahu...my to pochopíme...;-)

0/0
21.7.2007 15:47

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Možná by se tak mohlo stát pokud bych nebyl ve výběru milenek vybíravý.:-)

0/0
21.7.2007 15:57

Krak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

V Čechách (předpokládám ČR) je cca 4,5 miliónu žen starších 15 let. Za předpokladu, že jsou všechny týrané, mi vychází necelých 5 týraných mužů. Čili evidentní blábol...

0/0
21.7.2007 15:55

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Proto jsem ti napsal,,Globálně´´!

Tedy zahrnuji do toho i islámské ženy.A jak ti to vyjde teď??8-o

0/0
21.7.2007 15:59

Krak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Tak znova, v nadpisu je napsáno v Čechách, rozumím tomu jako v Čechách. Nebo máš problém s chápáním psaného?

0/0
21.7.2007 16:08

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

:-) R^

0/0
21.7.2007 23:35

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Již jsem ti jednou napsal,že není mojí poviností se držet strktně tématu a nevybočit.Tak,že kdo nerozumí psanému textu ???8-o

0/0
21.7.2007 23:55

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

sorry, ale ty zjevně nerozumíš mnoha věcem...:-/

0/0
22.7.2007 0:25

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Opravdu všemu nerozumím tak jako pan neomylný.:-)

To však neznamená,že nemohu vyjádřit svůj názor.:-/

0/0
22.7.2007 7:10

Sporadany_obcan

Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

BABACKU, a kde to bereš, že ON si vždy (skoro) začal???

Já mám opačnou, jak svojí, tak stovky zprostředkovaných zkušeností...

A jestli tady píšeš, že si pozorně vybíráš milenky, tak Ti upřímně přeju, aby některá z těch, kterou zrovna opouštíš, ti nechtěla dát facku (dost častá a obvyklá ženská metoda) a ty ses jen reflexivně neohnal a zasáhl ji přitom či jen zachytil tu letící ruku tak, že i druhý den na ni zbude modřina - a ona s tím poletí na policii tě udat za TÝRÁNÍ :-P

Ale soudě z tvých rozumů jsi toho s ženama asi moc neprožil a ohledně milenek tu jen tak bluffuješ... 

0/0
21.7.2007 23:41

babacek

Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

To byla reakce právě na tvé ,, on si začal´´ v tvém prvním příspěvku.

A pokud bych dostal i facku od ženy tak se zachovám jako chlap a ne jako dámský boxér.:-)

Přál bych ti tak bohatý sexuelní život a řadu partnerek.Právě proto,že jsem na ženy tak jsem byl třikrát ženatý než jsem pochopil,že je lepší mít pouze milenky a zůstat tak nezávislí.To však jako uťápnutý pod pantoflem nepochopíš.:-)

0/0
22.7.2007 7:03

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Já na rozdíl od tebe nerezignoval (nemám potřebu měnit ženy jako ponožky, stálý vztah je stálý vztah, ale to je na vkusu každého...), ale pár manželství jsem také absolvoval...;-) Máš tedy asi štěstí, že jsi nenarazil na hysterku, kterých běhá po světě nezanedbatelné množství, mám zkušenost a mohu proto doložit, že i ženy jsou agresivní, chovají se tyransky a navíc to pak dokážou šikovně otočit, jako že ony jsou ty týrané a poškozené...

A nechat se fackovat a mlátit, navíc bezdůvodně, od ženy - co že, to je dle tebe chlapské?? ;-D Možná nějaký masochista by to bral :-)

0/0
22.7.2007 10:30

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

To si nějak špatně pochopil.:-)

Já si je hned nestěhuji domů a každá předem ví,že jde jen o sex a vzájemné přátelství.Tak,že i kdyby se stalo,že některé řeknu dnes to je naposled a dostal jsem snad i facku tak si zní neudělám boxovací pytel a z masochizmem to má společného asi tolik jako když ti v davu někdo šlápne na nohu,také to přetrpíš a nezastřelíš viníka.:-)

Opravdu nemám potřebu být neustále 24 hodin po boku nějaké.Jedině tak se cítím svobodný. A pokud někomu vyhovuje žít v manželství tak ať tak žije,přeji mu to.

0/0
22.7.2007 13:43

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

V tom případě nechápu, proč přispíváš do diskuse na téma, o kterém nemáš ani ponětí, co v praxi obnáší - asi musíš dělat chytrého za každou cenu a pak chápu, že s tebou žádná nevydrží ;-)

0/0
22.7.2007 17:31

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Právě ta letitá zkušenost mě k tomu opravňuje. Já vím,že pro uťápnuté nebo dámské boxéry to může být nepochopitelné,že lze mít ženy a přitom je milovat bez mlácení.Mlátí ženy většinou ty co mají problém ze sexem a tak by měli jít na léčení.

0/0
23.7.2007 5:35

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Souhlasím, že kdo jen tak mlátí ženy a navíc jen proto, že mu nedá, ufff :-© - nejen an léčení...

Ale kde bereš, že to je VĚTŠINOU???

Navíc, já jsem psal o agresivních hysterkách = úplně o něčem jiném, než na co ty reaguješ (v tom s tebou souhlasím).

Buď rád, že jsi dosud tak nezkušený, že patrně nemáš páru o tom, jak ženy dokážou být agresivní a brutální.

0/0
23.7.2007 10:45

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tyranománie v Čechách? Rozlišujme!

Vím jak o hysterkách tak agresivních,ale je to snad nějaký dar,že takovou rozpoznám hned a vyvaruji se jí.

A však ani takovou nic nikoho neopravňuje k tomu aby jí týral. Viděl jsem ne jen zbité ženy,ale i popálené od cigaret apod.A to platí však i pro ženy ( pokud to vůbec žena ještě je ) které bijí muže.A tady by měl zasáhnout zákon,ale ne nějakým dočasným vykázáním,ale okamžitou ústavní léčbou na uzavřeném oddělení.

Kde beru jistotu ? Vycházím ze statistik a odhadu nenahlášených takových činů.:-/

0/0
23.7.2007 14:30

iffka

http://zpravy.idnes.cz/tyra-vas-muz-nam-nevolejte-rikaji-policiste-fzn-/krimi.asp?c=A070701_213534_krimi_ost

0/0
21.7.2007 9:48

Templ

Re: http://zpravy.idnes.cz/tyra-vas-muz-nam-nevolejte-rikaji-policiste-fzn-/krimi.asp?c=A070701_213534_krimi_ost

no...ta policistka bude asi sama domácí tyran...

0/0
21.7.2007 9:52

Templ

Kluci...

také vás doma bijí?

0/0
21.7.2007 9:23

Templ

Každou žádost pak posuzuje příslušný krajský policejní ředitel. Záleží také na tom, zda kriminální policie potvrdí, zda je hrozba skutečně reálná,

?Chybí zde časový údaj...

0/0
21.7.2007 9:23

kuafo

proč

si ty hodná a hezká děvčata berou, mají děti a vracejí se k těm padouchům?

0/0
21.7.2007 8:59

paskudilek

Re: proč

třeba měly stejného otce, jsou na to zvyklé a spojují si násílí a týrání s člověkem kterého milují. Ženy si často vybírají podvědomě partnery podle otce, pokud si neuvědomí jeho chyby, v manželství se tak vrací někdy do dětství. Někdy je to i tím, že si chtějí vyšeěit problémy s dětství, tak si vezme podobného partnera a snaží se ho převychovat, nebo zachránit, tím podvědomě taky zachraňuje otce. Stejné je to i s manželkami alkoholiček apod.;-)

0/0
21.7.2007 9:04

kathleen74

Re: Re: proč

Tady někdo četl článek z idnesu =)

0/0
21.7.2007 10:01

Templ

Re: Re: Re: proč

;-D to je podivné, že?;-)

0/0
21.7.2007 10:04

paskudilek

Re: Re: Re: proč

články na idnes sice čtu, ale už jsem to četla asi před 15 lety v jedné knize, ještě je asi 10 jiných vysvětlení, nemusí to být samozdřejmě pravidlem.

0/0
21.7.2007 10:34

paskudilek

Re: Re: Re: Re: proč

jinak ten článek, jestli myslíte na idnes nedávno byl o něčem jiném, ten byl o tom, že si ženy vybírají partnera podobného na pohled otci, pokud s otcem dobře vycházejí. Chtěla jsem říct ale něco jiného, ten model soužití ovlivňuje děti tak, že tento uplatňují i ve svém manželství, berou to jako vzor a jestli je to špatné, nebo ne, nedokáží mnohdy moc rozlišit, protože vlastně nic jiného ani nepoznaly.

0/0
21.7.2007 10:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.