Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakázaná technoparty nakonec začala o kus dále

Technoparty, jejíž konání v Horní Libchavě na Českolipsku zakázala Stráž ochrany přírody při Chráněné krajinné oblasti České středohoří, se nakonec přece jen koná. Technařům pomohl vstřícný krok Jana Olivy, obyvatele sousední osady Manušice, jež je součástí České Lípy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TP.

CekTekk

Lidi pamatujete si na ParoubTekk??pred dvema lety??Velka udalost prazdnin, noviny meli alespon o cem psat ale co hlavne...byla to vyborna prilezitost fizlum ..branne cviceni..vsichni zamaskovani si zkouseli jake to je jit do akce :)A verte nebo ne..k cemu tam potrebovali tank??:))aby tam vsem prevalcoval hlavy??:))Proste noviny si vyberou to co chteji, na titulni stranky daji ty NEJ fotky...proste hanba novinarum!!Obyvatelum pres pismena daji do ust to co ani nerekli (sam jsem toho svedkem)..proste mejdan jako mejdan

0/0
22.7.2007 21:06

Monstrum Anonymič Anonymov

Technoparty vyvolává Satana

Pravidelné duc duc duc vyvolává určité změny v mozku zůčastněných a přivolává to temné síly:-P

0/0
22.7.2007 10:30

babacek

Zakázaná technoparty nakonec začala o kus dále.

Konečně jsem viděl majitele pozemku a zjistil,že jeho oblíbenost v této lokalitě je stejná jako osina v zadku.A tak mě došlo,že nešlo o nějaké gesto které by mělo usnadnit tek,ale o jistý druh pomsty těm kteří ho mají tak ,,rádi´´.:-)

0/0
22.7.2007 8:56

Pan Navratil

Re: Zakázaná technoparty nakonec začala o kus dále.

To jsou pouze tvoje hysterické fabulace. Prostě lži.:-)

0/0
22.7.2007 10:38

babacek

Re: Re: Zakázaná technoparty nakonec začala o kus dále.

Dědo vím co je fabulace.:-)

Nemá však jediný důvod si něco takového vymýšlet.Ono se to časem v médiích objeví i beze mne.:-)

Pak budeš říkat,že fabulují média tak jak je již tvým zvykem ještě ze starých časů kdy tě strana poslala ,,studovat´´ VUML!:-P

0/0
22.7.2007 13:47

Greybeard

Nechápu, proč v tomto státě

státě pořád někdo, něco zakazuje. Ti lidé, kteří provozují tuto muziku mají svoje fans, kterým se to líbí a provozují to v naprosté většině na místech tak odlehlých, že to snad nemůže nikomu vadit. Jsem starej dědek a jako nemusím techno a nemusím dechovku, tak nevidím důvod proč zakazovat a dělat manévry policajtů, kvůli trošce randálu.Taky jsme byli mladí, jezdili jsme na čundry, pořádali potlachy a na nich zpívali a chlastali, taky nás policajti honili a co zmohli? Kulový. Jsem toho názoru, že něco zakazovat smysl nemá, ale určit pevná pravidla, např. míru hluku, vymezit místa pro takové akce a pod. To, že se někomu líbí jiný druh zábavy a muziky, než se líbí většině, ještě neznamená, že je to špatné. Myslím, že trochu více tolerance by neškodilo.

0/0
21.7.2007 19:17

Pan Navratil

Re: Nechápu, proč v tomto státě

Souhlasím, ale nemyslím si, že nutně musí do CHKO a navíc bych řekl, že pro určitou část zájemců je ilegalita akce významným lákadlem.

0/0
21.7.2007 19:21

Greybeard

Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

To je to o čem mluvím, určit pravidla, protože co není zákonem či vyhláškou výslovně zakázáno je dovoleno. A ilegalita akce? Samozřejmě to je lákadlo, pro mne to bylo taky, když poldům někdo napráskal, že budeme mít potlach na Kokoříně v Harasově a dobrej policajt mi to dal vědět, tak jsme to změnili třeba na Nebák. To mmělo a má svoje kouzlo.

0/0
21.7.2007 19:32

Pan Navratil

Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

Ale jo, nakonec jak strašlivou škodu asi tak mohou na louce udělat, že.

0/0
21.7.2007 19:42

Greybeard

Re: Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

No, já bych to nepodceňoval, s hrůzou si představuji stovky a tisíce hlukem vystrašených vrabců a veverek utíkajících z CHKO.Ale p.Navrátil z jiného soudku a z jiné diskuze.

Chudáku emigrantská NULO! ;-D

Proč je z Tvého pohledu emigrant = chudák. Jsem také emigrant, ale věř, že chudák určitě nejsem

0/0
21.7.2007 20:39

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

No ale to je zásadní nedorozumění. Jednak to mělo za cíl vyštengrovat suntikouse (důvod je myslím z toho vlákna zřejmý), on je na toho emigranta citlivý, i když tvrdí, že jej vyhnali komouši, no a chudák je taky, protože se přiznal, že bere nějakých 2000AUD, což skutečně není mnoho.

Obecně nemám důvod čechy, žijící v zahraničí, vnímat nějak speciálně jinak než domácí, pokud je nepopadne "vím všechno líp než vy blbci" syndrom. A to se suntikousovi stává pravidelně.:-)

0/0
22.7.2007 10:14

Greybeard

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

Nedokáži posoudit, jestli 2000AUD je málo, nebo moc, nevím kolik se platí v Austrálii za byt, potraviny atd. a když mám říct pravdu je mi to srdečně jedno a co se týče toho, vím všechno líp? Jo je jich pár např. Thyronx. Nevím, proč si ti lidé myslí, že sežrali Šalamounovo houno.Každý z nás, kdo žijeme v zahraničí měl k tomu nějaký důvod a věř, že začátky neměl nikdo lehké což nepovažuj za výmluvu, bylo to svobodné rozhodnutí každého a to jestli někdo vydělává méně či více, není zas až tak podstatné. Můj měsíční příjem je okolo $3500, z toho odečti 33%taxy, 1500 za bydlení a řekneš že jsem chudák. Nejsem, žiji si tak dobře jak nikdy, to není jen o penězích.

0/0
22.7.2007 18:14

babacek

Re: Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

Kam smažka a Navrátil šlápne 100 let tráva neroste.:-P

0/0
22.7.2007 8:59

babacek

Re: Nechápu, proč v tomto státě

A opravdu si jako tremp dělal kravál po několik dní a nocí kdy v okruhu několika km neusnul nikdo?8-o

Po trempech,opravdových trempech nikdo po jejich odjezdu ani nikdo nepoznal,že tam někdo byl.Což se o technařích jistě říci nedá.:-/

Naopak bordel zůstaval po masňácích a k těm by se tak dali technaři přirovnat.

0/0
22.7.2007 9:04

Greybeard

Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

No jako čundrák a zaměstnaný člověk jsem několik dní a nocí asi dělat bordel nemohl, to za prvé, za druhé, jedna nebo dvě kytary a parta zpívajících kluků a holek zas až tak moc randálu nenadělá a za třetí o masňáckou přítomnost jsme nestáli, takže od obydlených lokací jsme byli vždy dost daleko. V tom, že po nás nezbyl ani papírek máš pravdu, na ta místa jsme se vraceli a kdo by chtěl být na smetišti. A přesto nás policajti naháněli. Já jsem asi trochu mimo, technaře neznám, za mne to nebylo, chtěl jsem tím jenom říci, že mladí vždycky mají poněkud odlišné názory a způsoby zábavy, proto jsem psal, že jsme se na čundrech taky někdy rozjeli víc než bylo zdrávo, ale teď čtu, že díky jejich zábavě nemohli spát obyvatelé v dalekém okolí. Svoboda každého končí tam, kde začíná svoboda druhého

0/0
22.7.2007 18:29

babacek

Re: Re: Re: Nechápu, proč v tomto státě

Tak s tímto bez výhrad souhlasím,jen bych dodal.

Policajti vás nenaháněli proto,že jste jeli do přírody,hrali na kytary apod.,ale proto že to bylo bráno jako propagace západního trendu což bylo proti zásadám socialistické společnosti a o to více když trempové měli usárny a vůbec prvky výstroje z armády USA.To byl ten trn v oku kovaných komunistů.

A tak mě rozhodně nebude vadit žádný tek když bude vždy uplatněna tvá poslední věta.A pokud ne musí policie konat ať se to bude vždy někomu zdát neadekvátní a bude je obhajovat a označovat za tančí děti.

Ještě k tomu ,,tanci´´,pokud je třesení nohy jako když vyklepává stolici z nohavice bráno jako tanec tak nevím co se již za tanec nepovažuje.:-)

0/0
23.7.2007 5:46

jxjxjxjxjx

Schválně jsem...

...se podíval, kam sahají hranice CHKO České středohoří a vážně jsem se pobavil... Řekl bych, že v Litoměřicích to mají s kulturou dost blbý... Jeden návrh... Nešel by problém podobných akcí vyřešit jmenováním celé ČR za jednu velkou CHKO??? ;-D;-D;-D

0/0
20.7.2007 22:11

Kocourek69

Re: Schválně jsem...

Ať si dělají bordel. Ať si poškozují sluch když je to baví a nemají rozum z toho, že jakožto nahluchlí starci budou všem akorát na obtíž.

Ale ať ten sluch neničí ostatním obyvatelům, kteří o tuto "slast" nestojí.

0/0
20.7.2007 22:29

jxjxjxjxjx

Re: Re: Schválně jsem...

no právě... celoplošná CHKO a potom už jenom komise, která určí, co je ta jedinná správná hudba... a vzhůru ke světlým zítřkům... ;-D;-D;-D

0/0
20.7.2007 22:41

Kocourek69

Re: Re: Re: Schválně jsem...

Hudba ani ne jako spíše hlasitost. Ale to myslím je již v předpisech a vyhláškách ošetřené dávno. Akorát že na to každý kašle.Rv

0/0
20.7.2007 22:47

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: Re: Schválně jsem...

...to jo, to souhlas... ...pokud by prudili moc, šel bych jim přeseknout přívod k agregátu... ale spíš mám dojem, že to není hlavní problém těchto akcí ani nesnášenlivosti vůči nim...

0/0
20.7.2007 22:53

kolacos

Re: Re: Re: Re: Schválně jsem...

njn taky (nevim jak tady konkretne) ale vetsinou neni technoparty uprostred mesta ale dost daleko na to aby ti to nicilo sluch:-) vetsi randal mas od silnice;-)

0/0
20.7.2007 22:54

sf2

Napad

Fakt slusnej napad a gratuluji...Naoko nahlasit pozemek a mahlaseni akce a o kus dale akci normalne provozovat, protoze vim ze tam mam kamose ktery mi ten pozemek pujci..Cajti budou zasekli na prvnim miste a aspon nebudou otravovat ve vetsi mire na miste druhem... Proste je pekne rozdrobit na vice mistech... Hezka prace...

0/0
20.7.2007 21:23

Jimi Hemendex

Neznášam techno a subvufer...

Taká banda technohňupov ti pekne dokáže znepríjemniť život v paneláku. ;-€ Neviem, prečo si nevedia zostrojiť také kovové helmy s automaticky búchajúcim gumovým kladivom, ktoré by im samo šváckalo po hlave a vydávalo duc-duc... ;-DRv

0/0
20.7.2007 20:54

martas38

Re: Neznášam techno a subvufer...

;-D a pro zpestreni by jim sem tam ochotny policista pozmenil pendrekem rytmus buseni do helmy R^

0/0
20.7.2007 21:08

Vifon

Re: Neznášam techno a subvufer...

Nemtudom;-D

0/0
21.7.2007 8:48

Lubos1390

Policejní manévry kvůli 20 lidem na soukromé akci?

To skutečně máme platit jako daňoví poplatníci policejní manévry na soukromých akcích? 8-o8-o

0/0
20.7.2007 20:37

podlá krysa

Re: Policejní manévry kvůli 20 lidem na soukromé akci?

bojíš se, že budeš brát menší podporu ?                          :-P;-D

0/0
20.7.2007 21:18

astatic

Re: Policejní manévry kvůli 20 lidem na soukromé akci?

Policejní manévry? Já se v článku dočetl o dvou autech. Jestli jsou to u tebe manévry... hmm...

0/0
20.7.2007 22:21

jxjxjxjxjx

Re: Re: Policejní manévry kvůli 20 lidem na soukromé akci?

Citace z článku: "Konání akce v Manušicích dnes celý den předcházely policejní manévry

v sousední Horní Libchavě. Už od České Lípy směrem k louce, kde měla

technoparty probíhat, stálo několik policejních hlídek. První hlídky

tvořili dopravní policisté, v kopci, po kterém se k louce přijíždí, byli připravení i policisté v zásahových policejních uniformách..."

0/0
20.7.2007 22:49

mpes

souhlasím :-)

Oni se chtějí jen bavit a nevidím důvod, proč jim v tom bránit,

- já to mám stejně, hrozně mě baví jezdit rychle po silnicích. Dobrý je taky vyrazit na náměstí s bouchačkou a hrát si s ní - vždyť se chci jenom bavit.

A potom navrhuju zajet udělat nějakou chlastačku do té lhoty, kde to mají, před dům toho zázračného dobráka - prostě se chceme bavit, tak mu nebudeme vadit ;-D

0/0
20.7.2007 20:02

Rebby

Re: souhlasím :-)

Zasadni rozdil mezi Tvou akci a touto akci je v tom, ze on tu prave probihajici na SVEM pozemku povolil. Kdezto Tebe by bylo zahodno hnat prave temi cisternami. Takze nez zacnes kritizovat, zamet si pred vlastnim prahem, rozumbrado.

0/0
20.7.2007 20:10

mpes

Re: Re: souhlasím :-)

vím že máš prázdniny a tak ti čtení dělá problémy, ale přesto zkusím - ten chlápek řekl - ONI SE CHTĚJÍ BAVIT, TAK PROČ JIM V TOM BRÁNIT.

Já se chci taky bavit, to znamená že ten pán by mi v tom nebránil. Chápeš? Asi ne, ale neva... ;-D

0/0
20.7.2007 20:19

Rebby

Re: Re: Re: souhlasím :-)

Nemam prazdniny, pracuji. Jiz dlouho. Ja nemam problem se ctenim. Naopak. Vy mate problem s chapanim. Ten pan nevidi nic spatneho na tom, ze se chteji ti lide bavit. A protoze nechce, aby porusovali zakon (a pravepodobne s nimi sympatizuje), da jim k dispozici svuj pozemek. Cini tak ze sve vlastni vule. Tomu se rika konstruktivni reseni. Zkuste pri tom cteni, ktere tak svele ovladate, trosku premyslet. Neuskodi to.

0/0
20.7.2007 23:09

Pan Navratil

Re: Re: Re: souhlasím :-)

Jistěže nebránil, ale jako na potvoru nemá žádnou silnici, nebo náměstí, které by ti pronajal, chytrolíne.

0/0
21.7.2007 19:23

Collin7

Všechno dobrý, konec dobrej

No vypadá to, že tohle je "slušná" techno párty navíc "rodinných" rozměrů. Policie to s opatřeníma asi trochu přehnala, ale co, aspoň si to procvičí a slušným lidem se nemá co stát. Snad jim to poklape taky tak až se zase budou sjíždět zfetovaní omezenci, takoví Ti co vymýšlí všemožný taktiky jak se na "technopárty" porvat s policistama a po kom hodit dlažební koustkou či šutrem...

0/0
20.7.2007 19:50

Prubojny___kapitalista

Česká policie je stejně tupá

Stačí po fetkoparty dát na silnici kontroly a kontrolovat ožralost a zfetovanost řidičů. Pes zatím očuchá spolucestující a lup: půlka lidí bez řidičáků, druhá půlka v lochu za držení omamných látek, na výjezdu z fetkoparty hodinové fronty, kde fetky v tomhle horku budou zřízené víc, než když se sjedou.;-D Jednoduché, bezkonfliktní, účinné a ještě stát vydělá na pokutách :-)R^

0/0
20.7.2007 19:30

Kocourek69

Re: Česká policie je stejně tupá

Přeci nemůžeš chtít po ODS, aby se chovala stejně jako ČSSD jejíž chování vůči feťákům tak ráda kritizovala a dokonce i svolávala na oficiálních webových stránkách ODS proti zákrokům policie vůči zfetovaným tzv rádoby technařům demonstrace na Václavák.

0/0
20.7.2007 19:36

Ccecil

idnes jako propagátor technopárty

jak jinak;-D

0/0
20.7.2007 19:20

Tessien

haha..

České stádo zblbnuté Novou, bulvárníma plátkama a Paroubkem: Technař = feťák, nekalý živel, socka a pod... :-©

0/0
20.7.2007 17:33

Todd Berrtuzzi

Re: haha..

K tomu nepotřebuješ Novu. K tomu stačí oči , v případě blízkého setkání i čuch. :-P

0/0
20.7.2007 18:15

Rebby

Re: Re: haha..

Tode, nezlobte se, ale opravdu se mylite... Hodne se mylite. Je sice pravdou, ze se nekteri z navstevniku technoparty s hygienickymi navyky snad ani nesetkali, ale to ani nekteri pasazeri v trmvajich, ze... Takze prosim, nepausalizujte.

0/0
20.7.2007 20:12

SeeM

no jen doufejme, že maj klucí

policajstký opalovací krém s vhodným faktorem.

0/0
20.7.2007 16:53

jxjxjxjxjx

Nové místo...

takže teď do článku přibylo to, že se to bude konat na jiném místě mimo rezervaci, na jiném soukromém pozemku... schválně co vymyslí policie teď??? bude se akce konat???

0/0
20.7.2007 16:49

rooman

Policie si vezme priklad a zahraje smazkam

obuskama tu jejich: tuc-tuc-tuc-tuc-tuc-tuc.

Nastroje maj naladeny ;-D

0/0
20.7.2007 16:18

SirSnoochi

Re: Policie si vezme priklad a zahraje smazkam

proč ja každej kdo poslouchá techno/tekno hned smažka?? Tzn že každej kdo poslouchá např. dechovku je důchodce? Drogy seženete úplně stejně jak na diskotéce tak v lubu, na open airech... Házení všech do stejného pytle a škutolkování je typickej znak hnusnejch komoušů a omezenců bych :-©

0/0
20.7.2007 16:28

killy

vidím, že jsi znalec. tak prosím: kolik je na technu smažek a kolik ostatních ?

Prosím procentuelně ! Jestli je to nad 50%, tak ten nad tebou má v podstatě pravdu....

0/0
20.7.2007 16:36

Tessien

Re: vidím, že jsi znalec. tak prosím: kolik je na technu smažek a kolik ostatních ?

A na technoparty je 50 a vic procent lidi sjetejch...? Odkdy...? Lidi - moc koukate na Novu

0/0
20.7.2007 17:29

mpes

Re: Re: vidím, že jsi znalec. tak prosím: kolik je na technu smažek a kolik ostatních ?

to máš z jakýho průzkumu že lidi v téhle diskusi moc koukají na Novu? To já jenom tak - když se tu mluví o té paušalizaci...

0/0
20.7.2007 20:20

SirSnoochi

Re: vidím, že jsi znalec. tak prosím: kolik je na technu smažek a kolik ostatních ?

procentuelně ... lhal bych, etroufám si odhadnout. Dle mě, ikdyby tam byl jen jeden "čistej" tak nejsou všichni ;) Spíš jsem chtěl říct, že zevšeobecňovat a házet všechny do jednoho pytle je blbost. Tohle mi zvedá prostě tlak! Taneční hudbu poslouchám cca 10 let. Lidi tam drogy berou otom žádná, ale aby si někdo o mě myslel že jsem smažka jen kvůlli tomu že poslouchám techno je prostě nesmyls co mě uráží. Drogy seženeš všude. Stejně lehce na festu jako na disku, na ulici...:-/

0/0
20.7.2007 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.