- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý dvacátý století šly dveře otevírat za jízdy. Každej to věděl a snažil se zbytečně nevypadnout. Notabene šlo elegantně naskakovat za jízdy..takovej Posázavskej pacifik by moh´ vyprávět......!!!! A "E pericoloso sporgersi" bylo napsaný na každým okně..... A kupodivu, lidi žili a z vlaku nevypadávali....Dneska musí bejt holt člověk v EU voděnej od kolíbky nějakými příkazy a zákazy (protože je blbej): "Nedávejte igelitový pytlíky dětem !" ; "Nenapodobujte Pata a Matem !" ; "Zařiďte si státní souhlas s odběrem vody z vlastní studny !"... a takový důležitý cedulky jako "Neplivejte na zem !" jsou zapomenutý...(náš výtah v paneláku by moh´vyprávět). Se divím, že se lidi vůbec množej, když nikde není návod: "Vezmi jej do přiložené pravé ruky a zaveď....." !!!!!!!
5ti lete dite si neotevre, ja to zvladal az od 15ti priblizne...a posadil sem se tak, aby preze me zadne dite neproslo...
To jen kontrole Českých drah to nejde otevřít,stejně tak jako křivohubým nejde sfouknout svíčka.
Vědomně riskovat, že vypadnu z vlaku, nebo v případě vlakové srážky, které jsou v poslední době u nás dost běžné, zůstat zašprajcovnej v nabouraným vagonu. Koneckonců, všichni to vědí a ti co umějí číst si dokonce u každých dveří, které nejsou zajištěny pojistkou to můžou přečíst.
Možná by tam yDnez moh dát jiný ilustrační foto než motorák řady 810, který má dveře uzavírané i jištěné hydraulikou a v tomto smyslu je tedy opravdu bezpečný. Druhá věc je, že pokud by ho bylo potřeba rychle evakuovat, je naopak velice nebezpečný, protože jeho oknem se fakt ven nikdo nedostane. Totéž platí pro jeho přípojný vůz ř. 010...
Jo...taky to bylo prvni, ceho sem si vsimnul... Asi nektery z redaktoru rozumi masinkam :-P
tady dneska asi fakt vítězí demence nad zdravým rozumem.
nemají prachy na nic. Na úklid, opravy, modernizace. Snad jen na odborářský s.f.i.n.ě mají dost
To by musel stát začít podporovat železnici před silniční dopravou.
Chránit Homo pseudo sapiens před jejich moudrostí. Nařídit všem nosit ochrané přilby, vybudovat bezpečné koridory pro opilce, dětem nasadit obojky a přivázat je k mamince, vyhubit jedovaté hady a nositele HIV a nepřátelských ideologií, naprogramovat kdo je nepřítelem a přítelem, zrušit referenda a volby.
Před nějakými deseti nebo kolika lety shořel mezi Jesenným a Spálovem celý motorák i s lidma - mimo jiné i proto, že dveře byly blokované. Každý ví, že blokované nebo zamčené dveře čehokoliv jsou ohromným bezpečnostním rizikem a v případě požáru nebo nehody bývá příliš velký zmatek, než aby si někdo vzpomenul je odjistit.
Ono to je už nějakých 15 let, ale to je celkem jedno.
Je to přesně to, co popisuju u motoráků + vozů řady 810 + 010 o pár řádků výš: jsou bezpečné v tom smyslu, že se z nich fakt nedá za jízdy vypadnout. Ale strašně nebezpečné v tom, že když by bylo potřeba, tak se z nich prostě nedá rychle dostat. A to nejen blokovanými dveřmi, tak ani oknem, kterým se neprotáhne ani anorektička.
Je fakt, že ve Spálově by asi těm lidem v motoráku nepomohla ani "normální okna" - pokud vím, byl prakticky okamžitě komplet v plamenech. To nicméně není výmluva...
"něhihňajtě sa z okien"