Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Terezka na tábor nepojede, rozhodl soud

Desetileté Terezce se opět nesplnilo přání, aby mohla trávit prázdniny jako ostatní děti. Obvodní soud pro Prahu 8 zamítl žádost matky o svěření do péče s tím, že by dítě poslala na tábor. Zároveň verdikt omezil styk matky s holčičkou v Olivově dětské léčebně u Říčan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

tábor pro všechny děti!!!!

!:-)

0/0
23.7.2007 12:21

Jan.Emil.3

Re: tábor pro všechny děti!!!!

V Sovětském Svazu to tak bývalo. Všechny děti na prázdniny do Artěku:-) Měsíc zpěvu sovětských písniček, Internacionály, Písně práce, rozcvičky a hlídky u brány, ráno a večer stoj v pozoru při hymně Sovětského Svazu. Sojuz něrušimmyj respublik SVOBODNYCH ...;-D;-D;-D

0/0
23.7.2007 12:40

Projíždějící

Re: Re: tábor pro všechny děti!!!!

Byla to zkrátka samá radost, ovšem neposílali je tam soudci, nýbrž Strana a komunistická vláda, jediné útočiště dělnické třídy a uvědomělých rolníků. Soudci posílali jinam a nikoli na pozorování i když to asi taky. Jak vidět, pojmy se mění, principy zůstávají. A jak by taky ne, když to soudí pořád stejní lidi?

0/0
23.7.2007 12:51

5alfa

Re: Re: tábor pro všechny děti!!!!

Emile, přiznej se, Tys tam byl... ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2007 13:17

Jan.Emil.3

Proč soudce děti neposílá na pozorování v takovém případě?

Že by protože je srab? Kdyby poslal přes prázdniny na pozorování dítě chlapce, který někoho pobodal, nenapsal bych ani muk. Postižitelnost kriminality mládeže je téměř nulová.

Jenže soudce poslal na pozorování nevinné dítě proto aby mu pokazil prázdniny.

Děti které někoho pobodaly soudci nechávají v klidu. Že by protože Terezka je bílé bezvýznamné dítě a chlapec který pobodal hostinského je cikán? Soudce nemohl tušit, že zrovna ta bezvýznamná Terezka probudí takový zájem médií.

Takže správně. Posílat na pozorování, když trestat možno až od 14 let. Ale kriminální děti a kriminální mládež. Ne dítě které upřímně prohlásilo že nemá rádo tatínka.

0/0
23.7.2007 10:17

5alfa

Re: Proč soudce děti neposílá na pozorování v takovém případě?

;-D

Emile, Ty jsi ale éro... Nejdříve tady povídáš, že Mauerová, Argentinská kauza a Terezka je úplně něco jiného a pak smotáš kriminalitu a týrání dětí...

Poslat na pozorování není trest. Píšu to už po 150, ale Tobě to stále nedochází. Dítě neprohlásilo, že nemá rádo tatínka. Dítě otce nenávidí. A vzhledem k tomu, že se s otcem mnoho let prakticky nestýkala, jal se soud hledat příčiny této "chorobné" (kdybys zase tvrdil, že dítě je úplně zdravé) nenávisti k vlastnímu rodiči... ;-D

A pokud za to může milující maminka je dobře, že soud dostal dítě z jejího vlivu. Nějak Ti uniklo prohlášení lidí z léčebny, že denní návštěvy matky nečiní dobře Terezce a že byl styk omezen na jeden půlden v týdnu.

0/0
23.7.2007 12:18

Jan.Emil.3

Re: Re: Proč soudce děti neposílá na pozorování v takovém případě?

Tiskové prohlášení lidí z léčebny mi uniklo. Takových prohlášení ti poskytnu tucty a to budu ještě břídil, protože TASS jich poskytovala miliony. A že byl styk maty s Terezkou omezen na půlden v týdnu? Ale jdi, ty filuto.  Za půlden v týdnu toho lze Terezce tolik napovídat, že ta izolace od Terezky maminky na prázdniny byla ale úplně zbytečná. Terezce bytečně pokazili prázdniny a o tomhle ta celá a nekonečná diskze vlastně JE.

0/0
23.7.2007 12:59

Jan.Emil.3

Opravuji

"Terezce bytečně pokazili prázdniny "

Opravuji slovo "bytečně" na ZBYTEČNĚ.

0/0
23.7.2007 13:01

5alfa

Re: Re: Re: Proč soudce děti neposílá na pozorování v takovém případě?

Nejdo o to, co Ty poskytneš. A už vůbec, co poskytneš mně! ;-D

Já to tušil, že máš špatnou zkušenost s komunistickými soudy (tatínek byl soudce?) a po 18 letech to ne a ne setřást. A pochopitelně lidé v léčebně jsou od TASS, jak jinak... ;-D

Prostě nějak Ti nejde pod vousy (pokud nějaké máš), že odborníci v léčebně (byď pod vlivem TASSu ;-D) vidí to, co Ty od klávesnice nevidíš. Ale zase řveš jako lev, že to neexistuje... ;-)

Zkus na tom najít pozitíva, "raději zkažené prázniny, než případně celej život".

Ostatně, jak si psal, Terezka je na školu vys... a udělá si náhradní prázdniny, vo co tedy gou?

0/0
23.7.2007 13:16

5alfa

15:15...

Pěkný čas pro 5alfu, aby to tu opustil. Snad mi odpustí i Ti, co jsem nestihl urazit...

0/0
22.7.2007 15:15

5alfa

Babáčku...

Tak čao, myslím, že už bylo řečeno snad vše. Není třeba dále se odkopávat. :-P

ČUS BUS ;-)

0/0
22.7.2007 10:01

DRJ

naše soudy!!!

Už jsem jako emerice. Naše nekompetentní a zkorumpované soudy mají vždy pravdu.

Díky soudruzi soudci, že se můžeme na vás obracet v těžkých životních situacích.;-(

0/0
22.7.2007 7:13

Joshuaboy

!!!

Já bych toho mladého soudce neviděl jako nějakého záškodníka, který zavírá malé dětičky do blázince. Třeba tu holku mohl rovnou umístit tam, kde je nyní, bez té mezihry na psychiatrii, ale rozhodně matka a otec na tom nesou svůj obří díl viny, že chudák dítko je v situaci, v jaké je.

0/0
21.7.2007 17:02

Jan.Emil.3

Re: !!!

Soudce téměř nikdy nesoudí lidi bez viny, proto je soud. Hájit soudce tím, že  mají vinu protistrany které má soudce rozsoudit je nesmyslné. Kdyby soudil soudce lidi bez viny, nemělo by smysl aby soudce vůbec soudil. Soudce má soudit spravedlivě, potrestat a odsoudit lidi s podíly viny a netrestat lidi bez viny. Terezka není odsouzena a jak by taky mohla když nemá podíl viny a přesto je zavřena, protože jak všichni vidíte, taky pozorování se může stát kriminálem.

Kdyby tak vám někdo řekl, žádný zákon jsi neporušil ale nelíbíš se nám a tak tě zavřít do kriminálu nemůžeme ale dáme tě místo toho na pozorování do léčebny, to můžeme.

Rozhodně by to byl výsměch nejen veškerému právu, ale taky spravedlnosti a morálce.

0/0
21.7.2007 23:58

babacek

Re: !!!

ten soudce není tvůj penis aby si mluvil o malém.:-P:-P:-P

0/0
22.7.2007 0:09

5alfa

Re: Re: !!!

Hovoří o mladém, "malý" Ti přišlo um při sobotním sexu? :-P:-P:-P

0/0
22.7.2007 0:15

babacek

Re: Re: Re: !!!

Máš pravdu asi jsem si vzpomněl na tebe.:-P;-D

0/0
22.7.2007 7:05

5alfa

Re: Re: Re: Re: !!!

;-D;-D Nejsem jako Terezčina maminka. :-P S Tebou jsem nikdy nic neměl. A i kdydy, jako gentlemam bych o Tvé výbavě pomlčel... ;-D;-D

Ale Ty asociace vypadly z Tebe, ne? V

0/0
22.7.2007 9:13

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Opravdu si semnou nic neměl,ale bavil jsem se o té délce s tou tvojí a smáli jsme se až jsme spadli z postele.;-);-D;-D

0/0
22.7.2007 9:17

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Pochybuji, že jsi něčeho takového schopen... :-P

0/0
22.7.2007 9:29

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Bavit se s tou svojí... :-P

0/0
22.7.2007 9:29

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

No nestanu se gayem jen proto aby ti to dokázal.;-D

0/0
22.7.2007 9:38

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Nicméně pokud někdo napíše "mladý soudce" u Tebe to asociuje "malý penis". ;-D;-D

Ale nevyšiluj, ještě můžes být bi... :-P

0/0
22.7.2007 9:44

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Tobě se nikdy nestalo,že si něco přečetl jinak a zjistil to až následně?

Mě se to stalo,no asi nejsem tak dokonalý jako ty, pán Bůh a všeřešitel.;-D

0/0
22.7.2007 13:32

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Stalo a kolikrát, jenže trénuji pak říci sorry a nezkouším to kamuflovat tak dlouho, až se do toho zamotám jako dokonalý ... :-P

Napsat tohle o čtyři příspěvky nahoře a nemusels vypadat jako dokonalý bi... ;-D;-D 

Nicméně i teď se vysvětlení hodí. Nestává se to na inetu v anonymitě často a bez těch keců o mé neomylnosti by to bylo lepší.  Zdraví Tě ten, do dokonale zaměnil Caligulu a Claudia. ;-D

0/0
22.7.2007 14:06

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

To jsem sice mohl,ale tak bych nezjistil zda to zblajneš nebo ne. Tak,že sorry.:-)

0/0
22.7.2007 14:22

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Přes pracovní den bych neměl čas, ukazovat stupiditu takového jednání. Přes víkend, nasycen, napojen a dobře naladěn mohu zkusit šířit světlo i tam, kde je šero...  :-)

0/0
22.7.2007 14:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

No tak ať máš pocit,že se ti to povedlo a nálada ti vydrží ne jen o víkendu.

Každý, kdo mne kritizuje, je mým učitelem. 

Síla bez rozumu se vlastní vahou hroutí. (VIS CONSILII EXPERS MOLE RUIT SUA)  :-)

0/0
22.7.2007 14:45

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

A co máme říkat teprve my, slabí! :-)

0/0
22.7.2007 14:53

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

Malý a slabí mají stejnou šanci pokud si osvojí způsoby velkých a silných.:-)

0/0
22.7.2007 14:58

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !!!

;-D;-D

0/0
22.7.2007 15:01

parnassius

Koukám, že diskuze drží

Teda fajfalfo, ty máš výdrž. Tebe ta holčina, respektive rozhodnutí soudu pěkně pohltilo.

0/0
21.7.2007 17:01

5alfa

Re: Koukám, že diskuze drží

:-)

0/0
21.7.2007 17:08

Jan.Emil.3

Re: Re: Koukám, že diskuze drží

Jsem už takový. Když někomu nedokáži vysvětlit, že černá není bílá a bílá není černá, bývám trpělivý a vytrvalý. Tady však vidím že to asi opravdu nemá smysl a proto se chystám končit.:-)

Paragrafy bývají křivé a schopnému znalci práva se dařívá pozohýbat je jak se kterému líbí, proto je důležitá vedle práva taky morálka, protože ty dvě dohromady a spolu se už tak snadno pozohýbat nedají. I když je fakt že se dají znásilnit a jak jsme toho svědky, znásilnit jak justici, tak morálku lze schopnému soudci až příliš snadno. Znásilnil je totiž obě dvě najednou. Terezka si totiž vězněna přes prázdniny být nepřeje a to ani v kriminále ale ani v dětské léčebně.

Srdečně vás všechny zdravím a děkuji Vám za společnost v diskuzi. JanV

0/0
22.7.2007 0:09

5alfa

Re: Re: Re: Koukám, že diskuze drží

Záleží na pozorovateli. Zatím tady povídáš, že bílá je zelená a červená je růžová...

Jistě a zase kecy "dají se znásilnit (právo)". Podej žalobu, pokud tohle není podle práva a nepruď kecy, že morálka a právo musí jít ruku v ruce. Bohužel ne vždy, pak má právo přednost. Přestaň se chovat, jako kdyby Tvůj otec soudil na příkaz sekretariátu KSČ a zvykej si, že tohle pomalu ale jistě přestává i u nás...

Kluci Maurovi si taky nepřejí být zavření a stovky dalších dětí taky. Ale pokud mají rodiče magory, co navrhuješ?

Buď rád, že soudce se snaží najít nějakou jinou cestu a nezavře matku do vazby za maření úředního výkonu a Terezku nedá otci. Pokud ho opravdu nenávidí, byl by to pakec. No a děcák by taky nebyl nic moc...

Měj se, Ty morálko a vyhýbej se právu. Přeji Ti, abys to dotáhl na prezidenta, tam můžeš z pozice morálky udílet milosti. Vyhýbej se, prosím, soudcovskému řemeslu.    ČUS BUS. V

0/0
22.7.2007 0:28

Jan.Emil.3

Re: Re: Re: Re: Koukám, že diskuze drží

Tohle 5alfo vypadá opravdu na nekonečnou debatu a proto navrhuji kompromis. Dohodněme se tak, že soudce Sládek po právní stránce vyhrál, jelikož zákon neporušil, ale po stránce morálky prohrál na celé čáře. Morálka znamená čest a tu on ztratil i když postihován právně za to nebude.

Nezatahuj do toho prosím ani argentinský případ ani kluky Mauuerovy, protože každé je o něčem jiném. Klukům Mauerovým bylo narozdíl od Terezky pomoženo, protože matka Terezku narozdíl od kluků Mauerových nesvazovala do kozelce ve sklepě. Není dobré mísit hrušky s jablkama.

Ambice na funkci prezidenta nemám. Máme dobrého prezidenta, kterému není lhostejný osud bezvýznamného děvčete a který udělal co mohl. Milost ji dát nemůže, protože Terezka nebyla odsouzena, ale přesto může být vězněna, jak vidíš proti tomu je bezmocný taky prezident. To jsou věci?!

Na Terezky duši to šrámy nepochybně zanechá. Dlouhá léta bude mít potřebu vynahradit si zničené prázdniny. Jak se to projeví? Co myslíš 5alfo?

0/0
22.7.2007 13:41

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Koukám, že diskuze drží

Proč pořád potřebuješ mít bílou a černou? Morálního a právního vítěze? Matka Terezu možná trápí psychicky hůře, než Mauerová. Všimni si, že malý Ondra to TAKY nechápe jako trápení, ale jen jako malý trest, když něco provedl. Navíc na něj čeká otec, matka je po zásluze ve vazbě.

Emile zase špatně: Terezka není vězněna. Ještě to několikrát zvopákni a dostaneš se svými výroky mezi lidi, co (skoro) nikdy nemají pravdu! ;-D

Já nevím, třeba zanechá šrámy na duši a třeba zabrání tomu, aby jednou jednu otci na diskošse flákla a zabila ho. Co myslíš, Emile?

Zkus žít, že se neshodnem. Přispěj argentinské matce na letenku za dětmi a Terezce přispěj, ať na podzimní prázdniny může do Afriky k moři, když má prázdniny v čoudu.

Zkus se na to podívat z hlediska, že lepší jedny prázdniny v hajzlu, než případně celej život.

0/0
22.7.2007 14:34

Jan.Emil.3

Pro 5alfu.

Slibil jsem že se vrátím, tak jsem tady zpět i když diskuze mezitím skončila.

Zapletli jsme se spolu do nekonečně cyklické diskuze. Chyba byla v tom, že jsme vlastně každý diskutovali o něčem jiném. Ty jsi hájil soudce v tom, jestli neporušil zákon, což asi ne.

A já jsem diskutoval o tom, zda taky od souců vyžadovat respekt k morálním normám, což já osobně považuji za nutné jinak si soudci budou nás bezvýznamné občany opravdu soudit jak chtějí.

Terezku jsem nikdy neviděl a je pro mne defakto naprosto bezvýznamným dítětem. Berme to tak, jakože jsme přišli prostřednictvím médií na exkurzi nebo kontrolu veřejnosti do soudní síně. No a pan soudce neuspěl. Proto by média měla za ním chodit do soudní síně častěji a častěji zveřejňovat taky projednávání jeho dalších případů, aby nad ním byla alespoň kontrola veřejnosti když už je neodvolatelný a za svá rozhodnutí nepostižitelný. Média v tomto případě udělala dobrou práci a lze říct, že dělala co mohla.

0/0
21.7.2007 8:20

5alfa

Re: Pro 5alfu.

Soudce pochopitelně zákon neporušil. Pokud ano, podej na něj trestní oznámení. Soudci imunitu nemají.

Peklo teprve nastane, až soudci přestanou soudit podle práva a začnou soudit srdcem na základě citu a morálky.

Terezka dopadla jako mnoho dětí, kteří mají magory rodiče. Že se to stalo o prázdninách je náhoda, stejně jako u Mauerových kluků. Respektive moc náhoda to není. Milující matka to tak chtěla (ale jen na dobu co měla být Terezka z rozhodnutí soudu na prázdninách s fotříkem!). Bohužel psychovyšetření není "hup na krávu, už máš tele".

Uvidíme, jakou média odvedla práci. Třeba jsou vedle jako u Argentince, co udajně mlátil děti a ženu. A přesto "debilní soudce" vrátil děti tam, kam po právu patří. Z násilníka je otec jako každej jinej a matka k dětem může. On tu šanci neměl několik let a místo pomsty a žaloby na manželku za únos se zachoval racionálně. Ví totiž, že děti mají matku taky rády a soudní zákaz styku,  byť právně v pořádku, by dětem neprospěl.

Takže uvidíme...

0/0
21.7.2007 8:55

Jan.Emil.3

Re: Re: Pro 5alfu.

Však to píšu, že soudce zákon neporušil, tak proč mne navádíš abych na něj podával trestní oznámení? (argument faul)

My se pouze nemůžeme spolu shodnout na tom, jestli po soudcích vyžadovat taky respektování morálních norem. Já trvám na tom, že ano. Protože pokud soudce morálka zajímat nebude nikdy z něj nebude dobrý soudce. Vždycky bude mít sklony sklouzávat k rozsudkům cestou nejmenšího odporu a nikoli spravedlnosti a stále méně mu budou vadit konflikty typu právo kontra spravedlnost, kterýžto konflikt vznikl zrovna v tomto případě bez viditelné snahy soudce zrovna tohle nějak napravit.

Z toho důvodu taky právě tenhle případ potřebuje mimo jiné větší kontrolu veřejnosti, k čemuž jsou média dobrá, ale bylo by dobré si taky posvítit na jiné případy soudce Sládka, proto více návštěv médií v soudnich síních když bude soudit soudce Sládek.

Každý případ je originální zrovna jako ten argentinský, takže o argentinském případu pro pořádek diskutujme v tématu kde se projednává.

0/0
21.7.2007 11:06

5alfa

Re: Re: Re: Pro 5alfu.

Dalo mi to práci přesvědčit Tě, že soudce se ničeho trestného nedopustil. Pokud bys pochyboval, ukazuji Ti jen cestu, kterou se máš vydat. Je mnohem lepší, než tlachat a nadávat mu na Inetu.

Morálka a právo nemusí být ve shodě. A pokud nejsou, musí dát soudce přednost právu a nebo z případu z nějakého důvodu odstoupit. Ty si to pocitově srovněj, pokud chceš soudit podle morálky, nestuduj práva a nestaň se probůh soudcem. Studuj morálku.

Novináři mají informovat o čemkoliv, nicméně VM je špatný soudce. Už jsme to v naší vlasti zažili několikrát. Já bych do toho už spadnout nechtěl.

Bláboly byly stejné jako teď - začalo to "gauner otec", co (podle slov milující matky na kameru) mlátil ji i děti. VM a srdceryvné záběry ukazovaly, jak děti zpět nemohou a nesmí (podle morálky). Podle práva se vrátily a ukazalo se, že madam lhala. Dětem se nevede špatně a otec není ani násilník a ani mstivá svině. Matka svým únosem dokázala, že mstivá je. Tohle může mít podobnej nebo dokonce stejnej scénář.

0/0
21.7.2007 16:43

Jan.Emil.3

Re: Re: Re: Re: Pro 5alfu.

My se spolu 5alfo neshodneme a proto doporučuji přednést svá stanoviska a končit.

Moje stanovisko je takové, že křivda od soudu zanechá na duši Terezky důsledky horší než si myslíme a to ještě horší než škodu, jakou by mohla způsobit maminka tím že by utrousila přes prázdniny nějakou poznámku proti tatínkovi. Za pár let si to Terezka přebere a udělá si názor sama, ale zničené prázdniny si bude pamatovat celý život. Každá křivda dítěti zůstává nesmazatelnou jizvou na duši.

Druhá věc je soudce Sládek. Soudce, který se vykašle na morálku není dobrým soudcem a potřebuje častou kontrolu veřejnosti, takže uvítám, když média budou v soudní síni soudce Sládka častějším hostem. Soudce, který se vykašle na morálku nesoudí dobře a mívá sklony k rozsudkům které jsou nevýhodné pro stranu u které tuší menší obranu a je často jenom pouhou otázkou času, než za své rozhodnutí poprvé vezme peníze bokem. Co je právní nebývá vždy morální a morálka říká neublížit nevinnému dítěti.

Dobrou noc přeje Jan.

0/0
21.7.2007 23:48

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Pro 5alfu.

Hmm, soudce, který se vykašle na právo, není ani "špatný soudce", ale je jen zločinec... ;-D

Každý rozsudek je nevýhodný pro jednu stranu, Ty rozumbrado. Pokud bere úplatky, přestaň filozofovat a udej ho.

Neublížit dítěti je morální, ale pokud je podle práva dítě ohroženo, musí jít morálka stranou.

BrouNoc...

0/0
22.7.2007 0:43

Jan.Emil.3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro 5alfu.

Děkuji za názor 5alfo, kopíruji a opakuji co jsi napsal " musí jít morálka stranou." Obávám se že morálka chodí u našich soudu stranou nebo na stranu až příliš často, otázkou je jestli na malou nebo na velkou stranu doplňuji já. Pokud čteš pozorně měl jsi zaregistrovat že jsem nenapsal že soudce Sládek bere úplatky, tak ho nemám důvodu udávat. Napsal jsem že podobný soudce, který kašle na morálku jednou úplatky brát začne, že je jenom otázkou času, kdy to bude poprvé.

Je to způsobeno jeho neodvolatelností a nepostižitelností za jeho rozhodování, tak alespoň ten pranýř na iDnesu mu snad možná někdy bude námětem k zamyšlení zda někomu neublížil.

0/0
22.7.2007 13:19

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro 5alfu.

Ano u soudce musí. Pokud právo koliduje s morálkou, musí SOUDCE dát přednost právu. Jen tak bude nakonec po několika desetiletích zákoník v co největší a nejlepší a nejbližsí shodě s právem. :-)

Pokud chceš pokračovat v souzení podle morálky, tak jaká to bude morálka? Socialistická? Kapitalistická? Muslimská? Tvoje nebo moje? :-(

Je ideální, pokud je právo ve shodě s morálkou. Ale pokud není, musí u soudce dostat šanci JEN právo a morálka musí jít stranou. Všimni si slova POKUD a přestaň žít v komunismu, kde se podle "komunistické morálky" soudilo. Uplynulo skoro 18 let a já bych tohle nechtěl nahradit "jen jinou morálkou" jako Ty, ale právem. To je ten drobný rozdíl.

Jistě, soudce pravděpodobně musel ublížit Terezce a všimni si, jak se u nás právo modifikuje, aby se to příště nemuselo stávat.

0/0
22.7.2007 14:52

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro 5alfu.

Měl jsem na mysli zákoník ve shodě s morálkou... Huž ja mi to fšecko motá... :-(

0/0
22.7.2007 15:13

_m-

5alfo

naprosto chápu o co ti jde a víceméně (i když tomu nebudeš věřit) s tebou souhlasím - rodič je rodičem i po rozpadu manželství a má ve vztahu k dítěti svoje povinnosti i práva. Ale jsem přesvědčená že v případě pana Choce jsi prostě vsadil na špatného koně - a to bez ohledu na povahu a morálku paní Smutné.

0/0
20.7.2007 15:07

5alfa

Re: 5alfo

Pokud to bereš jako dostihy, tak jsem vsadil... Zda je to špatný kůň, ukáže čas. Morálku paní Smutné jsem osobně několikrát pozoroval v TV. Nemyslím si, že je špatně vsazeno... :-(

Ten argentickej gaučo měl preference hodně dole, udajně bil matku i děti. A děti jsou v poho a díky jeho velkorysosti matka k dětem může. Ona mu tu šanci po několik let nedávala.

Já Terezce přeji, aby měla oba rodiče. I když se rodiče milovat nemusí, snad není důvod aby Terka někoho z nich nenáviděla.

0/0
20.7.2007 17:49

Pan Navratil

No to je konec světa!

Děcko nemůže na tábor! To asi nepřežije!

Může se poděkovat mamince a taťuldovi.

0/0
20.7.2007 12:07

Projíždějící

Zanechejte kočkování.

Co bych udělal na místě soudce já?

Udělal bych rodinnou dovolenou někam kde je krásně (hory, rybníky, lesy, přehrady, moře, hrady a zámky). Vzal bych na ni taky Terezku. Měl bych jistotu, že Terezku nebude nikdo ovlivňovat jelikož bych na to dohlédl osobně. Pokud mám svoje děti, získaly by kamarádku. To jedno místo jeho v autě by snad zbylo anebo bych si půjčil někde bus dodávku, při současné medializaci by to neměl být problém a té trochy jídla navíc bych uškudlil někde jinde.

Soudce by tím získal vážnost veřejnosti a udělal dobrý skutek, jenže to bychom po něm chtěli asi příliš. Terezka není běžný případ.

Jistěže, dosoudit by to musel asi některý kolega jiný soudce pro možnou předpojatost, ale to už je věc jiná

0/0
20.7.2007 11:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.