Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hrátky se zbraní skončily smrtí dvou mladíků

Smrtí dvou šestnáctiletých chlapců skončila o víkendu v Troubsku na Brněnsku zřejmě hra s ostře nabitou zbraní. Informovala o tom televize Nova. Rodiče jednoho z nich našli chlapce mrtvé na zahradě svého domu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

strycek_Pompo

Bazén

je pro laškování s pistolí ideální místo R^

0/0
19.7.2007 8:37

pepe999 from United Kingdom

To je ale debilita!!!!!

Omylem zavadil o kohoutek a zabil sveho kamarada.....Treba ho sejmul zamerne, pokud byli oba mrtvi, tak snad nemuzou vedet jak to bylo. Taky nejak nechapu, proc zrovna o kohoutek?? Mam dojem, ze zbran strili, kdyz se stiskne spoust, nikoliv, kdyz se zavadi o kohoutek. Tuhle omilanou stupiditu by si zapamatoval i simpanz...8-o8-o;-D;-D(Y)Rv

0/0
19.7.2007 2:53

micnad

Re: To je ale debilita!!!!!

To zalezi na zbrani. Pokud je natazena, tak kolikrat staci uz opravdu jen "zavadit" o kohoutek. A je vymalovano.

0/0
19.7.2007 6:12

laadin

Re: Re: To je ale debilita!!!!!

opravdu? Kdopak ti tohle sladke tajemstvi vyzradil?

0/0
19.7.2007 7:03

Geiss

Re: Re: To je ale debilita!!!!!

Bez "zavadění" o spoušť to jaksi nejde a můžeš za kohoutek klidně tahat. ;-D;-D;-D;-D

0/0
19.7.2007 16:28

Bouše

Re: To je ale debilita!!!!!

Kohoutek a spoušť jedno jsou.

0/0
19.7.2007 7:41

www.MujGLOCK.com

Re: Re: To je ale debilita!!!!!

A co slepicka?

0/0
19.7.2007 7:48

Bouše

Re: Re: To je ale debilita!!!!!

Beru zpět. Nejsou. Kohoutek se natahuje, spoušť se spouští.

0/0
19.7.2007 7:57

Geiss

Re: Re: Re: To je ale debilita!!!!!

No proto... ;-);-);-)

0/0
19.7.2007 16:29

www.MujGLOCK.com

Re: To je ale debilita!!!!!

To je jako kdyby napsali, ze ridic u volantu dupnul na volant.

0/0
19.7.2007 7:47

New Greybeard for administrator

I Dnes banda blbů

Rodiče jednoho z nich našli chlapce mrtvé na zahradě svého domu

Nehybná těla chlapců nalezl až druhý den ráno v bazénu u domu otec jednoho z nich, oba ale již byli mrtví.

Našli je rodiče, nebo otec a na zahradě, nebo v bazénu?

(Y)I Dnes nejdůvěryhodnější server:-/:-©

0/0
19.7.2007 1:05

Kokodák

Re: I Dnes banda blbů

na ýDěsu je nejdůležitější mít svazáckou minulost, bejt fízl nebo informant, psát nebo nedejbože myslet je nepodstatné...

0/0
19.7.2007 3:10

logman

Re: I Dnes banda blbů

Kdybys pouzil to co mas mezi usima, tak logicky dojdes k zaveru, ze bazen je na zahrade. Slovickaris a bazirujes na kravinach :-P

0/0
19.7.2007 8:17

Bonelord

Re: Re: I Dnes banda blbů

Krom toho otec je rodic!;-)

0/0
19.7.2007 10:55

GUG

Dobře jim tak

zas o dva darebáky míň.

0/0
18.7.2007 23:39

65c02

Re: Dobře jim tak

8-o

0/0
18.7.2007 23:40

HanikM

Re: Dobře jim tak

Dobře jim tak?

Promin ale já sem z jedním z těch kluků před 2rokama chodila,tak nevím jak někdo může vypustit z huby dobře jim tak!

Asi nejsi úplně v pořádku když tohle můžeš říct

0/0
21.7.2007 12:42

65c02

Jedna věc je jistá.

Pokud je v baráku bouchačka a potomek se k ní bude chtít dostat, tak se k ní prostě jednou dostane a sebepečlivější ukrývání nepomůže, protože není možné neustále po celé roky 24hod denně, 365dní v roce skrývat před zvýdavým potomstvem  zbraň ukrývat v trezoru a klíče od trezoru, číselnou kombinaci k trezoru, atd....mít také mimo potomkův dosah. Bude-li potomek chtít, tak si jednou příležitost při které se ke zbrani úspěšně dostane, najde.

Kdo má tedy potomky za jejichž ukázněnost nemůže ručit vlastní hlavou a přitom doma přechovává střelnou zbraň, tak si vždycky koleduje o podobný osud.

0/0
18.7.2007 22:35

www.MujGLOCK.com

Re: Jedna věc je jistá.

Dovolim si nesouhlasit. Nehlede na to, ze prevence je vzdycky lepsi. To znamena vychova ditete jiz odmala, bezpecna manipulace se zbrani atd.

0/0
18.7.2007 22:44

Geiss

Re: Re: Jedna věc je jistá.

Přesně tak, od malička vštěpovat zásady bezpečného zacházení se zbraní... R^R^R^

0/0
19.7.2007 16:30

Tomáš Nemravný

Re: Jedna věc je jistá.

To jo, hlavně když ji bude tatík schovávat v ložnici na skříni, jako to za komančů dělal otec mého spolužáka - policajt, vlastně příslušník SNB... No, nezastřelili jsme se ;-)

0/0
18.7.2007 23:02

Kombajn

Re: Jedna věc je jistá.

to co jste napsal je hloupost. Kdyz pominu, ze do trezoru by opravdu nemel mit pristup nikdo, jeste stale tu je par veci. Predpokladam, ze zbran byla uchovavana nabita, coz je proti predpisum. Pokud byla nenabita, pak s ni asi hosi umeli zachazet. To "letme zavadeni o spoust" je tak nejak... ne moc pravdepodobne, nemyslite? Treba byli oba dva tepli a bali se to priznat. Nebo tam treba puvodne chlastali tri. Nebo... Tech variant je tolik... :)  Klukum bylo 16 let a sousedka věděla ze chlastaji. Super, nikomu nepriprada nenormalni, ze v jejich veku chlastaji alkohol. To je asi ta dnesni (ne)vychova, ja jsem treba opravdu nemel potrebu pred 18tym rokem pit alkohol.

0/0
19.7.2007 1:01

Hanns1111

Re: Re: Jedna věc je jistá.

v podstatě máš pravdu, ale sousedce se nedivím - viděla kluky chlastat a co jako měla dělat? napomenout je ? ;-D nebo to říct rodičům ? (nejlepší varianta, která ale neproběhla, protože zřejmě neměli dobré vztahy??) nebo zavolat benga? a bude mít sousedské peklo ...... ? jo pane - lidé jsou dnes jiní ;-)

0/0
19.7.2007 6:01

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Jedna věc je jistá.

Proti predpisum? Prectete si laskave rozdil mezi drzenim a nosenim. Dojdete k tomu, ze muzete "nosit" i doma v supliku.

0/0
19.7.2007 7:49

65c02

Re: Re: Jedna věc je jistá.

...by neměl....

To je opravdu hezky teoretické to, že "by neměl", ale je vůbec reálné tohle být schopen garantovat 24hod denně, 365dní v roce, celé roky? Navíc, zbraň taky nebude v terzoru pořád, že?! A on takový zvídavý potomek....

Ale je fakt, že tyto věci jsou soukromou záležitostí každého jednotlivce. Chce-li tohle riziko podstoupit nebo mu to nestojí za to. Když se mu pak potomek náhodou či díky nějakému momentálnímu návalu (puberťáci bývají emotivní) třeba jednou odbouchne, tak se s tím bude muset vyrovnat jen on sám. Ostatním to může být ukradené.:-)

0/0
19.7.2007 16:36

65c02

Mudrlanti o "zbohatlíkách".

Kdo to mají  být podle vás ti "zbohatlíci"?8-o

0/0
18.7.2007 22:27

www.MujGLOCK.com

Re: Mudrlanti o "zbohatlíkách".

Zrejme ti, kteri si vydelaji vice jenom proto,ze neplkaji na diskuzich iDnes, ale opravdu makaji a dovedou si vydelat penize.?

0/0
18.7.2007 22:31

65c02

Re: Re: Mudrlanti o "zbohatlíkách".

Takže úspěšní a cílevědomí lidé.... tedy  se jedná o pozitivní nálepku.

0/0
18.7.2007 22:36

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Re: Mudrlanti o "zbohatlíkách".

Z hlediska beznych lidi spise "podvodnici, kteri si nakradli". To je v cesku jiz beznym koloritem preci.

0/0
18.7.2007 22:46

astatic

Vážená iDnes....

strčte si svoje články o cikánech do (Y). Nechápu proč je sem dáváte, když u všech rušíte diskuze... Proboha proč??? V rádiu se lidi můžou vyjádřit. V televizi je reportáž a pak anketa mezi lidma.Proč tedy tady lidi nemůžou SVOBODNĚ vyjádřit svůj názor.U každého článku je diskuze zrušena. Už jsem vám psal několikrát, napište u všech článků, že se distancujete od všeho, co tady čtenáři napíší a máte po starostech. Nemusíte si hrát na ředitele zeměkoule a určovat, co je právné, co se psát smí. Diskriminujete všechny, co se chtějí vyjádřit. Vemte si je domu, když je tak milujete. Nápodobně Uhl,Džamila,apod.

Bylo by dobré, kdyby se domluvila akce a lidi sem přestali chodit. Možná by cenzorská iDnes změnila názor, kdyby zjistili, že maj denně o několik desítek tisíc méně návštěv.

Sorry všem za příspěvek mimo mísu, ale už mě ty zrušené diskuze fakt s/e\r\o-u.

0/0
18.7.2007 22:25

kecyvklecy

Re: Vážená iDnes....

Tak toto je kvalitní názor R^

0/0
18.7.2007 22:26

mosulský machredž

Re: Vážená iDnes....

bohužel cenzura tohoto čínského webu Hoy-Te si nic nezadá s řízeným korejsko lidově demokraticky řízeným webem :-©

0/0
18.7.2007 22:31

Dominica

Re: Vážená iDnes....

A přitom reakce na současnou situaci s tímto etnikem není výrazem rasismu - ale pouze nesouhlasem s jejich způsobem života v tomto státě. Žijí tu i jiná etnika, proti kterým bílí Češi nic nemají. Čím to asi je?

0/0
19.7.2007 0:56

dezzo

Re: Vážená iDnes....

majitel webu je zodpovedny za obsah. nemuze se od nej distancovat s tim, ze to napsal navstevnik.

0/0
19.7.2007 1:02

jste normalni?

vinnen je kazdopadne majitel zbrane ...

..na druhou stranu, kdo z nas v tom veku nedelal blbosti, ze ;-)

0/0
18.7.2007 22:23

www.MujGLOCK.com

Zavadil o kohoutek?

"Přitom omylem zavadil o kohoutek zbraně a zastřelil svého kamaráda."

Jeste, ze nezavadil o slepicku. Je videt, ze i Nova si plete kohoutek a spoust.

0/0
18.7.2007 22:19

Vanous1

Re: Zavadil o kohoutek?

mohl taky zavadit o hlaven...to by teprv byla spoust :-)

0/0
19.7.2007 0:17

Pribinacek

Re: Re: Zavadil o kohoutek?

Jsem tuhle zavadil vo uzávěr od vodky a pak mě taky našli ležet. Ale ráno mi bylo fajn ;-)

0/0
19.7.2007 7:41

Bonelord

Re: Re: Re: Zavadil o kohoutek?

;-DR^

0/0
19.7.2007 10:58

TomášM

Co s tou bouchačkou proboha dělali

že si s ní ustřelili oba dr(ž)ku jednou ranou?

0/0
18.7.2007 22:07

www.MujGLOCK.com

Re: Co s tou bouchačkou proboha dělali

Treba to byla planovana vrazda+sebevrazda.  

0/0
18.7.2007 22:17

Kocourek69

Takto to končí

když si kdejaký snob pořizuje střelné zbraně.

0/0
18.7.2007 22:02

Ccecil

Re: Takto to končí

víš o tom prd a mudruješ blbečku

0/0
18.7.2007 22:07

VLDX

Re: Re: Takto to končí

Spousta "velkopodnikatelů" to bere jako prestižní záležitost. Drahý káry, baby, bouchačky .... zodpovědnost jim vůbec nic neříká. Tohle jsou výsledky jejich počínání!

0/0
18.7.2007 22:08

www.MujGLOCK.com

Re: Re: Re: Takto to končí

Souhlasim, nicmene na druhou stranu se tam stalo kdovico.

0/0
18.7.2007 22:16

65c02

Re: Re: Re: Takto to končí

Na vlastnictví střelné zbraně už dávno nic prestižního není, protože bouchačku si dnes může legálně opatřit každý bez ohledu na sociální statut.... Dnes se různé bouchačky dokonce dávají zadarmo, jen za zaplacení přepisu na policajtech....

0/0
18.7.2007 22:39

VLDX

Re: Takto to končí

Přesně tak!R^

0/0
18.7.2007 22:07

[eT]

Cikani to nebyli/y?

Sorry, nejsem si njist tím i/y ;-(

0/0
18.7.2007 21:47

lolek77

Re: Cikani to nebyli/y?

V té lokalitě ne. Jsou to zbohatlíci.

0/0
18.7.2007 22:07

monarchista

Se dějou na tej Moravě v poslední době věci

8-o8-o8-o;-D

0/0
18.7.2007 21:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.