Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Křoví dělat nebudu, říká možný uchazeč o Hrad

Prezidentské volby klepou na dveře a hledání protikandidáta Václava Klause nabírá na obrátkách. Nejčastěji se skloňuje jméno Jiřího Dienstbiera. Exministr zahraničí se výzvy chopil a dává o sobě vědět. Čtenářům iDNES.cz vysvětloval svou minulost i to, jak by se lišil od současné hlavy státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

viera.h

Tento kandidát ne!!!!!!!

Člověk,který oslavoval v rudém právu stavbu a celé dění okolo berlínské zdi včetně střílení lidí nemůže být kandidátem na prezidenta.

0/0
28.7.2007 20:46

trojuhelník

Klaus vítězí, nekomunista, pod krycím jménem KLUK

Dienstbier proti komunistům bojoval, 3 roky byl zavřený, zůstal v kotelně několik roků, tak to chodí. Pan profesor na svých přednáškách kázal o výhodách RVHP, tak to chodí... Pro mnoho lidí je Klaus ikonka, na kterou nedají dopustit:-©

0/0
28.7.2007 13:57

Moncicak007

Dienstbier versus Klaus

Tady se hodně lidí porád naváží do Dienstbiera jak je hrozný, že byl komunista a nikomu nevadí, že Klaus za komunismu studoval v Americe. To snad naznačuje víc než dost. I ten, co vystudoval v ČSSR vysokou školu musel mít správný původ, ale i kladný přístup ke straně a režimu. Což teprv když mu dovolili jet do USA??? A to za normalizace!!!

Na rozdíl od Klause byl Dienstbier chartista a bojovník proti prosovětskýmu komunismu a normalizaci po roce 68.

Ale u českých lidiček prostě vítězí "nestranický" pan profesor Klaus, který se umí nejlépe oblékat, má nejlépe zastřižený knírek a ježečka a ještě je krásně opálený ze solárka ;-D To je pro prezidenta zkrátka nejdůležitější :-©

0/0
28.7.2007 11:00

k.a.r.e.l.4

na kandidátovi nezáleží

Vážení uvědomte si, že příštím prezidentem může být třeba Franta Šiška, pokud se na tom politické strany dohodnou. Přít se tedy tady o kvalitě či nekvalitě pana kandidáta nebo kandidátů je jen mlácením prázdné slámy jelikož my jsme si už prezidenta zvolili tím jak kvalitním ci nekvalitním poslancům jsme dali svůj hlas.

0/0
28.7.2007 8:02

Montaigne

Máte recht pane Jirko

druhého Jyrku Křoví by už tato planeta nemusela taky rozdejchat!R^:-P

0/0
27.7.2007 17:16

misot

Klaus je karierista,

kterého za totality posílali bolševici přednášet na západ.

0/0
27.7.2007 16:34

slatin

Konečně dostal rozum....

proti Klausovi by neměl šanci.

0/0
27.7.2007 15:51

juventus

nechapu

co se kdo z vas dovoluje navazet do Dienstbiera? Proti tomu co dokazal, umi a zna jste vetsina nuly. A ze byl komunista? Ano, ale byl i veznen pro protikomunismus, coz treba takovy Tlusty ci Langer a dalsi nebyli. Je to vazne hnus, v podstate nam vladnou byvali normalizacni komunisti, mozna taky vstoupili, aby zmenili rezim? Nebo proto , aby se meli dobre a vy tady kydate hnuj na nekoho, kdo byl ok ministr zahranici, umi x jazyku, je asertivni a ma znalosti a zkusenosti? Nejdriv pohlednete do vlasdtnich rad, kolik clenu vasi rodiny, otcu a matek bylo v ksc a pak si otevirejte hubu na ostatni. Tak tohle jsem opravdu nezral;-€

0/0
27.7.2007 13:38

celtic

Re: nechapu

souhlasím...:-)

0/0
27.7.2007 13:41

JAR-47

Re: nechapu

nebyl vězněn za antikomunismus - ale za to že chtěl jiný socialismus !§ takový ten s lidskou tváří jako ostatní ,,68níci,, což je sice evidentní blbost ale nebyl protikomunista ani náhodou a dnes tzo jen potvrzuje !!!

0/0
27.7.2007 18:18

Ruger

Komouš, který v roce 1968 vsadil na nesprávnou mocenskou skupinu

zas....ý kariérista, pracující v nejhroznějších dobách pro RP.

Alespoň člověk ví. co je on i jeho ochránci zač..

0/0
27.7.2007 13:31

iDaddy

Tady dole se diskutovalo o plivání i na Dubčeka.

Myslím, že Dubček byl 1, tajemník Komunistické strany Československa, takže co má být? Klidně bych na něj plivnul! To, že chtěl ještě se svými podobnými kolegy převzít moc jiným komunistům z něj přece nedělá hrdinu! Nakonec v Moskvě podepsal Brežněvovi ze strachu všechno! A pokud vím, všichni nepodepsali! Ale zbabělec a komunista Dubček ano!

Poznámka pro vyvraceče: Pamatuji si tu dobu!

0/0
27.7.2007 1:01

Ruger

Přesně tak! Je to stejné, jako vyzdvihovat hodné nacisty

ve srovnání se "zlými"R^

Nějak se zapomíná, že i reformní komunisté byli a jsou odporný odpad.

0/0
27.7.2007 13:36

Jarmila 1

Re: Tady dole se diskutovalo o plivání i na Dubčeka.

Vubec nevis o cem mluvis. Mozna si to pamatujes jen z povidani svych rodicu, ale pravda byla jinde. Kdybys prozil tu dobu jako ja, tak bys nemohl tak blbe kecat. Tys v te Moskve byl co? ze vis jak presne to tam bylo...:-©Rv

0/0
29.7.2007 0:40

iDaddy

PANE DIENTSBIERE!

"Byl jsem tam proto, aby už nikdo nemohl být vězněn za své názory nebo původ. A aby ti, kteří byli v koncentrácích, byli propuštěni,".... ŽÁDNOU ZMĚNU OPROTI ROKU 1948-1957 JSEM NEVIDĚL! ZAVÍRALO SE JEŠTĚ DÁLE I ZA VAŠEHO ČLENSTVÍ A PODPORY KOMUNISMU.

"Tehdy mnozí z nás vstoupili, protože komunistická strana byla jediným nástrojem, kterým bylo možné režim změnit," - ŽÁDNÝ SLUŠNÝ ČLOVĚK SE KE KOMUNISTŮM NEDAL! A NEPOZOROVAL JSEM ŽÁDNOU ZMĚNU! JEN V ROCE 1968 PROHRÁLA JEDNA FRAKCE KOMUNISTŮ, TAK, ŽE NÁS OKUPOVALA CIZÍ ARMÁDA, JINAK NIC Z TOHO, CO TVRDÍTE, SE NESTALO!

JÁ JSEM PAMĚTNÍK TĚCH DOB A TATO VAŠE SLOVA JSOU KOMUNISTICKÝM PLIVANCEM DO TVÁŘE LIDEM, KTEŘÍ ZŮSTALI SLUŠNÍ A PATŘIČNĚ ZA TO BYLI VAŠIMI SPOLUSTRANÍKY ODSOUZENI. TO, ŽE JSTE V ROCE 1967 - 1968 ŠPATNĚ ODHADL KOMUNISTICKOU FRAKCI NEZNAMENÁ, ŽE JSTE HRDINA! JSTE ČLOVĚK, KTERÉHO NECHTĚLI ANI KOMUNISTI!

0/0
27.7.2007 0:48

NCS

Dintsbire

přstaneš li dělat křoví a kašpara hned uděláš nejlíp (Y)[>-]

0/0
26.7.2007 9:01

Jarmila 1

Re: Dintsbire

R^;-D

0/0
29.7.2007 0:42

giorro

Vyzývatel?

Spíš vyzyvatel, nebo? [>-]

0/0
25.7.2007 20:56

suntikous

Re: Vyzývatel?

taky nazor jak vidim.;-D

0/0
26.7.2007 0:52

Bouše

0/0
26.7.2007 9:12

Pongo

Doporučuji...

již více než před týdnem se objevil článeček o sockom kandidátu na prezidenta...

http://brouzdej.cz/blogy/brudra/6410.html

0/0
25.7.2007 20:29

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

roky 68-69 , vpad vojsk VS nebyl kuli tomu, ze by se tu snazil Zapad prevezmout moc..Na to ani nepomyslel..Bylo to prave kuli pozitivnimu pnuti v KSC.. Rozhodne to nebyl, zadnej posera jako Klaus..Kterej v roce 87-88 ani jednou nepodepsal petici za propusteni V. Havla... Narozdil od svejch kamosu v Prognostaku jako Zeman ci Komarek..

0/0
25.7.2007 18:48

5alfa

Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

Jaké pnutí považuješ v komunismu za pozitivní? 8-o

0/0
25.7.2007 18:55

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

napriklad to co se deje v cine... pro nikoho pred 10 lety nemyslitelne... zapad povazoval jedinou moznou zmenu skrze vojenskej tlak... nekterejm statum to zustalo bohuzel do ted viz USA... ale proste vsechno se vyvaja... Ber to jako s cirkvi.. ta v urcitem svojem vyvojovem stadiu byla srovnatelne s fasismem a komunismem nejhorsiho zrna..ale nekam se to movnulo.. je to proste vyvoj...  krom toho zadnej fylosof ti nerekne nic jineho,  ze zaklad je dobrej..Jestly si myslis ze za 100 let tu bude demokracie jak ji ted zname jsi dost najivni...bude tu takovej system kterej se bude hodit na momentalni situaci...

0/0
25.7.2007 19:06

5alfa

Re: Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

Tak, jo, pokud pnutí v Číně považuješ za pozitivní, jdi se do Číny pnout na vesnici za 18$ za měsíc... :-P

0/0
25.7.2007 20:35

JAR-47

Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

asi ,,korytové,,

0/0
25.7.2007 19:17

vojta_ze_mlejna

Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

Pozitivní pnutí ? ;-D Co to blábolíš ? Byl to boj o koryta ve vedení bolševické partaje, nic víc.

0/0
25.7.2007 19:10

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

ok :) co na to rici...

0/0
25.7.2007 19:12

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

:-)

0/0
25.7.2007 19:55

JAR-47

Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

ano přesně jako dnes ve jménu lidu / rozuměj davu / boj o koryta tenkrát KSČ nyní socani  = žádný rozdíl

0/0
25.7.2007 19:16

denny2006

Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

Rozhodně to nebyl žádnej posera,když podepsal při 1.výročí okupace tzv."Pendrekový zákon";-D!

0/0
26.7.2007 9:02

sajamil

Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

Možná nepodepsal tu petici proto, že to už tenkrát věděl - že Havel je spolupracka STB

0/0
26.7.2007 15:37

Jarmila 1

Re: Re: Plivete-li na Dienstbiera Plivete i na Dubceka

100% souhlas a navic, Dubcek se jim po roce 89 nehodil do karet, proto ta autonehoda.Hodne lidi ho uprednostnovalo pred Havlem  a vedeli proc, tak chudak stary musel zemrit...Rv

0/0
29.7.2007 0:44

vojta_ze_mlejna

A co kdyby vochmelka řekl ...

... že ukončení jeho bolševické kariéry jakožto novináře v U.S.A. mělo charakter razítka do pasu a lhůty 48 hodin ? ;-)

0/0
25.7.2007 18:38

Hanns1111

kua - tady se již ke článkům o cikánech diskuze ani nezakládají

na ja - za pravdu se i upalovalo ... ;-€

0/0
25.7.2007 18:30

la_ragazza

Nechci tohohle komunistickýho kašpara

za prezidenta... díky!:-©

0/0
25.7.2007 16:43

Darth Maul

Re: Nechci tohohle komunistickýho kašpara

Jiste myslis Klause:-©

0/0
25.7.2007 18:38

navstevak

Tenhle pandulacek se uz zesmesnil dost

soudruzi na UVV budou muset zalovit v klobouku a vytahnout jineho kralika. Jinak to ma Vasek jiste.

0/0
25.7.2007 16:36

JAR-47

Re: Tenhle pandulacek se uz zesmesnil dost

no komediantů jistě ještě najdou dost, jsem zvědav kdo vytáhne pitharta

0/0
25.7.2007 19:17

dousak

Re: Re: Tenhle pandulacek se uz zesmesnil dost

no kdo asi, lidovci

0/0
26.7.2007 8:35

JAR-47

hm

docela mi je jo líto,  celkem vypadal trozumě ale tak málo soudnosti a tolik senility

0/0
25.7.2007 16:04

Polarni punta

Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

ty patříš na pouť ke kolotoči.;-D

0/0
25.7.2007 15:52

koleis

Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

spíš jsem si přečetl, že umí jazyky a měl už takový joby, o kterých se ti asi ani nesnilo.

podle těchto měřítek bys tam patřil spíš ty... já nevím, na co tyhle primitivní  plky o člověku, na nějž nikdy nedosáhnu, jen kvůli politickému přesvědčení - to je ten slavný liberalismus? :-)

0/0
25.7.2007 16:31

Hanns1111

Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

mluvíš o tom senilním, uslintaným kašparovi? ;-D

0/0
25.7.2007 16:55

koleis

Re: Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

nene. nepatřím v okruh tvýh známých :-)

0/0
25.7.2007 16:59

koleis

Re: Re: Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

ch

0/0
25.7.2007 17:00

Hanns1111

Re: Re: Re: Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

ještě ti něco upadne ?;-D

0/0
25.7.2007 17:12

koleis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

chichty chichty. někomu stačí i překlep a už si tleská pacičkama :-)

0/0
25.7.2007 17:23

Hanns1111

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dienstbiere tebe je fakt do křoví škoda

překlep? to nemělo bejt ch ale q ?;-D překlepy mi nevadí ....... ;-)

0/0
25.7.2007 18:09

Ulrich

Kandidát KSČSSD

Dienstbier je zjevně socialista, tzn. v podstatě něco jako softkomunista. Plyne to jak z jeho členství v OH ( levicová část OF ) tak i z jeho proevropských ( rozuměj proeuroekosocialistických ) postojů.

Proto ať bude formálně kandidován kteroukoli stranou, bude ve skutečnosti kandidátem zejména ČSSD a tím nevyhnutelně i jejího spojence KSČM. Po případném zvolení se stane exponentem levice a bude prezidentskou funkci vykonávat v její prospěch.

0/0
25.7.2007 15:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.