Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusko odmítlo rezoluci o Kosovu, Západ ztrácí trpělivost

Rusko definitivně odmítlo poslední verzi rezoluce Rady bezpečnosti OSN o Kosovu. Text mimo jiné určoval, že dohledu nad jihosrbskou provincií by se v budoucnu chopila Evropská unie. Jenže Moskva si myslí, že je to jen zástěrka pro úplnou nezávislost Kosova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

,

vzít kosovo srbům je stejné jako vzít židům izrael :-)

0/0
18.7.2007 10:30

denny2006

Je mi zo žinantní..

..ale prostě v tomto případě musím souhlasit s "Velkým medvědem"z východu:-P

0/0
18.7.2007 10:26

Júlinek šíšal

... je vidět,

že i rusové hájí své národní zájmy ... putýnka s bushoic žoržem by se měli smluvit, že i čížci tak učiní ... a rozdělit si čížsko ... nejlépe bez čížků ...:-P

0/0
18.7.2007 8:52

Richard 1. Lví srdce

Rusáci vymýšlejí každý den novou výhrůžku…

…nic jiného totiž dělat nemohou.

;-D;-D;-D

0/0
17.7.2007 17:32

Stein-X

Re: Rusáci vymýšlejí každý den novou výhrůžku…

U tebe to taky vypada, ze krome bliti na chatu iDnes, nic jineho nemuzes.;-D

0/0
18.7.2007 2:54

Sew11

Balkán je prostě divokej a jestli bude patřit Kosovo Jindrovi

nebo Alí-Pepíkovi je úplně jedno. Muslimové nejsou o nic horší než my. Od nás utekli Slováci, Židé, zbytek (Němce a Maďaři) jsme vyhnali  a teď už zde zůstali pouze cikáni, kteří čekají až na ně přijde řada.

0/0
17.7.2007 17:16

proviron

Jen tak dál

Po muslimské Bosně,samostatné,muslimské Kosovo a hned na to Turecko do EU..:-©:-©

0/0
17.7.2007 17:03

Richard 1. Lví srdce

Rusáci jsou chudinky

:-)

0/0
17.7.2007 16:49

weneto

Nevím, nevím

Trochu mi ten tlak připomíná ( bráno s nadhledem ) Mnichov. Ještě bych překousl kdyby to bylo pod OSN, rada bezpečnosti přece

vychází z předpokladu že pokud se na něčem dokážou domluvit i vítězové

druhé světové války (stálí členové ) je to pro globální blaho. Chystaný

záměr západu obejít OSN, aby se vyhnulo Rusku, znamená že samotná OSN je zbytečná organizace a o světě se zase bude rozhodovat na základě většího počtu jednotek v regionu - Vskutku dobrý příklad mezinárodního seskupení z Iráku. Nedivil bych se kdyby po jednostraném uznání nezávislosti Kosova některými státy EU a USA, Rusové na oplátku uznali nezávislost Abcházie a Jižní Osetie a jejich právo na "sebeurčení"  podpořili  "letecky" - 1:1

0/0
17.7.2007 15:08

Martin Kostera

.

Jestli jsem se správně dočetl, tak území Kosova bylo obýváno Albánci(podle některých historiků potomci Ilurů) dřív, než toto území Byzantský císař daroval Srbům ke kolonizaci.

Srbové pak území skutečně úspěšně kolonizovali, měli tam dokonce i hlavní město uznávaného království.

Kdo má na Kosovo větší nárok? Původní osídlenci, nebo ti, kteří zemi "zvelebili"?

0/0
17.7.2007 14:41

captain cook

Re: .

"zvelebili"???8-o

nebo bez uvozovek zvelebili????

Pochopitelne, ze tahle cast Balkanu mohla zustat nekde v dobe bronzove. Ja se ale domnivam, ze si Albanci moc povazuji pohodli, ktere jim prinesla civilizace. Kde by jinak KLA mela penize na to aby prosperovala, kdyby se porad jeste platilo vymenou muslicek?

0/0
18.7.2007 4:03

Martin Kostera

Re: Re: .

Někdo by mohl namítnout, že tu oblast okupovali(sice v souhlasu s císařem, ale bez souhlasu místních. Podobně jako Němci naše pohraničí na popud císaře.), nebo tak něco. Proto raději uvozovky...

Ano a Amerika by mohla furt patřit indiánům. Ale realita je jiná. Kdo tedy má větší nárok na území? Albánci/indiáni, nebo Srbové/přistěhovalci?

Opravdu se ptám. Nevím, na kterou stranu se přiklonit...

0/0
18.7.2007 11:11

Jan Žižka z HK

VB okupuje část Irska, Fra a USA řadu národů v tichomoří

Kalifornie by se taky jednou mohla odtrhnout od USA až latinos dosáhnou 90%, .... Navíc dle mezinárodního práva nemohou Albánci požadovat vznik dalšího svého státu, neb již jeden mají. Kosovoalbánské mafie financují také Usámu, celé je to podezřelá habaďůra ;-€

0/0
17.7.2007 14:22

QT1

Re: VB okupuje část Irska, Fra a USA řadu národů v tichomoří

Jenže latinos nechodí do Kalifornie kvůli tomu, aby vyhlásili nezávislost, ale proto, že Kalifornie je součástí USA. Kdyby se Mexiko mohlo stát plnoprávným členem Unie (a měl tam o něj někdo zájem) a hlasovalo se všelidovým hlasováním, tak minimálně na severu by podpora byla téměř stoprocentní.

0/0
17.7.2007 15:09

weneto

Re: Re: VB okupuje část Irska, Fra a USA řadu národů v tichomoří

No reakce USA, sice stršího data, na odtržení části svého území, se nelišila od reakce jakéhokoliv státu ( občanská válka ) Stále platí Bismarkovo " Kdo chce hýbat s hranicemi, zadělává na válku"

0/0
17.7.2007 15:14

mtis

Re: Re: Re: VB okupuje část Irska, Fra a USA řadu národů v tichomoří

Rozumíš čtenému textu? Latinos se do USA neženou plot neplot jenom proto, aby si tam odseparovali další území které bude prosperovat stejně jako země jejich původu. ;-);-);-)

0/0
18.7.2007 10:58

clickman

Colaborant Made in Russia

papanikula@volny.cz

(Y):-©

0/0
17.7.2007 14:14

pepe999 from Great Britain

Rusaky nesnasim, je to zlo, ale

v tomhle pripade souhlasim. Predposrana zapadni Evropa placena drogovymi gangy kosovskych cikanu potrebuje omezit vliv kohokoliv na Srbsko a obratem vyhlasit nezavislost v Kosovu, aby se mohli v klidu vyrabet drogy a rozmnozovat cikani. Nasrath, Kosovo je Srbske a taky zustane, druhe Sudety v Evrope tady nikdo nechce a pri tom prvnim pokusu masirovali Nemci ze sudet extremne rychle, kezby se to opakovalo v Kosovu...:-©:-©:-©

0/0
17.7.2007 14:02

Gulde

Re: Rusaky nesnasim, je to zlo, ale

Nelze než souhlasit, ono je to s tou nezávislostí Kosova také takové dosti pochybné, jelikož jakmile Kosovo dostane samostatnost, a šup všude vyvěsit Albánský vlajky a připojit se k Albánii...

0/0
17.7.2007 15:29

-= rEvoluce =-

A co baskidsko, Kurdistán, Irsko, Morava?

taky budou samostatné? kam se mají tyto menšiny hlásit? A hlavně - koho uplatit?:-)

0/0
17.7.2007 13:51

Ahaman

Re: A co baskidsko, Kurdistán, Irsko, Morava?

Baskidi jedině Španěly.;-D;-D

0/0
17.7.2007 13:58

papanikula

Re: A co baskidsko, Kurdistán, Irsko, Morava?

budou se hlasit u pakosse,on jim to zajisti

0/0
17.7.2007 13:59

rooman

Re: A co baskidsko, Kurdistán, Irsko, Morava?

Svobodu Cecensku ;-O;-O;-O

0/0
17.7.2007 14:10

nibor

Re: Re: A co baskidsko, Kurdistán, Irsko, Morava?

Už ji měli po roce 1996. Co tam ale následně  vypuklo za šílenosti -únosy, islamismus..., je bohužel trága. Teď jsou tam lidi rádi ,že situace se alespoň trochu zklidnila, i když Rusy zrovna nemilujou.

0/0
17.7.2007 14:13

papanikula

a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

0/0
17.7.2007 13:33

clickman

Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

a proc ty jsi blbej jak dlabany necky ;-D

0/0
17.7.2007 13:52

pakoss

Re: Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

Xje to totální magor a provokatér.....pravej levičák :-©

0/0
17.7.2007 13:54

papanikula

Re: Re: Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

a tys soudruhu odkud?;-D

0/0
17.7.2007 13:56

papanikula

Re: Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

to bylo trefne,gratuluji k tovemu myslenkovemu vykonu!:-)

0/0
17.7.2007 13:56

clickman

Re: Re: Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

cervenka se neleci neda se lecit tak si dej bacha ;-)

0/0
17.7.2007 14:03

barbudo

Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

... protože si to může dovolit ...

0/0
17.7.2007 14:17

Gulde

Re: a proč USA okuipuje Irak? Je to dle Mezinarodniho prava agresor

A chce snad USA připojit Irák do Unie ?

0/0
17.7.2007 15:31

Janhura

Teroristům se podařilo dosáhnout cíle

Prapříčina konfliktu v Kosovu, jak si pamatují i ti nepříliš staří, je ta, že albánští teroristé vraždili srbské četníky (ale i k vládě loajální Albánce) s cílem vyprovokovat protiakci. A když toho dosáhli, tak se začali prezentovat jako nevinná oběť. I s ohledem na nepopularitu Miloševiče jim Západ na to skočil - no a Kosovo je takřka jejich.

0/0
17.7.2007 13:28

papanikula

Re: Teroristům se podařilo dosáhnout cíle

přesněR^

0/0
17.7.2007 13:32

Taras Bulba

Re: Teroristům se podařilo dosáhnout cíle

... se začali prezentovat jako nevinná oběť.

Přesně - lépe současné Srby charakterizovat nelze. :-)

0/0
17.7.2007 16:29

papanikula

Rusko ma ted pravdu a jeho postoji se nikdo nemuze divit

R^

0/0
17.7.2007 13:26

clickman

Re: Rusko ma ted pravdu a jeho postoji se nikdo nemuze divit

JUDY ? CLARENCE ??? ;-D

0/0
17.7.2007 14:05

rooman

SVOBODU CECENSKU

;-O;-O;-O;-O

0/0
17.7.2007 13:08

Montaigne

ano Jománku

svobodu Basajevovi terorizovat okolní  území ?:-) 

0/0
17.7.2007 13:24

pakoss

Re: SVOBODU CECENSKU

R^R^ souhlas

0/0
17.7.2007 13:30

papanikula

Re: Re: SVOBODU CECENSKU

teroristum?

0/0
17.7.2007 13:32

pakoss

Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

provokatére: specielně pro tebe..........:

Svobodu Čečně......!  O teroristech tady s tebou nebudu mluvit.....nastuduj si průběh a brutalitu dvou posledních válek proti Čečně, které zorganizovaly ruské reakční vojenské síly.....nastuduj si kolik desítek tisíc civilistů zemřelo, když ruské bombardéry bombardovaly civilisty zabydlené města.....   žádné cílené útoky proti teroristům, ale vyhlazování civilistů !

Pak tady produkuj ty svoje žvásty !

0/0
17.7.2007 13:36

papanikula

Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

ano Cecensti teroriste v Beslanu obsadili skolu a střileli do nevinnych deti a cilem jich co nejvice zabit cecenci jsou ksindl a verbes ,ktera s lidskou rasou nema nic spolecneho,chtel bych te videt,kdyby v te skole bylo tve dite.

0/0
17.7.2007 13:38

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

jsi jako kolovrátek........

populistický kolovrátek........

nezajímáš mě..............Rv:-P

0/0
17.7.2007 13:50

papanikula

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

demagog jsi a demagogem zustanes,co se nehodi tak neexistuje;-D

0/0
17.7.2007 13:57

Taras Bulba

Re: Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

Jestli se nepletu, tak Beslan se odehrál až několik let PO ruském řádění v Čečensku. To je obvyklý postup levičáků - zaměňování příčiny a důsledku.

Ostatně většinu obětí v Beslanu (stejně jako v divadle Dubrovka) mají na svědomí ruští "zachránci". ;-)

0/0
17.7.2007 16:25

papanikula

Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

jinak fakt ,že Cecenci jsou teroriste uznalo i USA:-)

0/0
17.7.2007 13:40

nibor

Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

Jasně, Basajevovy výpády přes hranice taky oraganizovaly reakční ruské síly, co?:-) 

0/0
17.7.2007 13:42

pakoss

Re: Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

no samozřejmě8-o

0/0
17.7.2007 13:53

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SVOBODU CECENSKU

;-D;-D;-D boduješ;-D;-D;-D

0/0
17.7.2007 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.