- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
motorkáři by si hlavně měli uvědomit, že ať srážku zaviní kdokoli, nejvíc to od.erou oni... a tím, že budou schválně prudit situaci nezlepší...
a stejně tak by si ostatní řidiči měli uvědomit, že i když srážku s motorkou v autě přežijou, tak řešit následky takový srážky - ať je vina na straně toho druhýho - není zrovna lahůdka...
a nikoli účelově vykládal to co se ti hodí do krámu...
http://www.nssoud.cz/anonym.php?ID=7087
Je poučný a pokud budeš číst pozorně, zjistíš, že se jedná o kasační žalobu u SPRÁVNÍHO SOUDU - ten ale posuzuje, zda danné správní řízení řízení lze , či nelze napadnout z hlediska SPRÁVNÍHO. Zároveň upozornil na velké množství pochybení, jnichž se dopustil soud při předchozím řízení. Správní soud pak musí vycházet pouze z hodnocení dostupných informací a hodnotit, zda je proběhlé řízení lege ARTIS z hlediska správního, coč bohužel bylo. Nemůžeš to ale interpretovat tak, že praktický výsledek platí pro ostatní pobdobné situace. Soud nižší instance například nedefinoval, zda mohl předjíždějící předjet z pravé strany... To by zcela změnilo situaci.
PS. To na krku nemáš na žraní, ale na myšlení.
Rozsudek nabyva pravni moci az kdyz probehnou vsechna odvolani...
Tady se to vraci zpatky ke krajskemu soudu a docela by mne prekvapilo, kdyby rozsudek neopravili na "nevinen".
Nicmene u nekterych soudu je mozne vsechno.
pochopils to velmi dobre. Ten Forman mel totalne zmuchlanej celej bok...
http://www.nssoud.cz/anonym.php?ID=7087
Rozsudek nejvyššího správního soudu, aneb kdy za to může odbočující i přesto, že ten kdo předjíždí, předjíždí nepovolenou rychlostí a ještě na plný čáře.
tak super, konečně to někdo jasně rozsekl. TAkže jsem měl prawdu, když sem psal, že řidič Thálie měl čučet do zrcátka, jenže on to tam asi loupnul a bylo vymalowáno. a chudák mladej kluk.
"Stačí se podívat do oficiálních statistik. Loni v červnu bylo evidovaných 4 036 815 osobních aut a 817 470 motorek. Řidiči osobních aut loni zavinili 118 806 nehod, při kterých zahynulo 603 lidí. Řidiči motorek zavinili 1 818 nehod, při kterých zahynulo 75 lidí. Takže ze všech řidičů osobních aut loni zavinilo dopravní nehodu 2,94 %, ze všech řidičů motocyklů zavinilo nehodu 0,22 %. Jeden mrtvý zabitý vinou řidiče osobního automobilu připadá na každé 6 694té auto, jeden mrtvý zabitý vinou řidiče motocyklu připadá na každou 10 899tou motorku. Takže kdo je postrach silnic?"
Hezké srovnání, ale o ničem. Srovnávat provoz aut, co najezdí ročně desetitisíce kilometrů s motkama, co se protáhnou tak na pár stovek. Ale i tak si myslím, že by motky vyhrály, když tam jde především o řidičův zadek.
Nic se zde nehovori za jake sledovane obdobi se stal uvedeny pocet nehod - to neni nikde uvedeno
jen bych chtěl požádat dárce orgánů na dvou kolech, aby si si zlámali vaz, ale na důležité orgány používali speciální ocgranu, aby se dali použít. Nakonec možná budou bezmozci "200 v městě" užiteční celému národu. A taky by mohli předem nahlásit, kde se chtějí vymáznout, aby tam byla pro ty orgány sanitka a hlavně, aby přitom nezmrzačili někoho jiného.
Škoda, že nejde transplantovat mozek, některým by to prospělo. Ubyla by arogance, nenávist a třeba by nebyla przněna čeština
"Řidiče auta museli hasiči vyprošťovat, druhý zraněný byl také motorkář,"
Mně motorkáři na silnici příliš nevadí, někteří sice jezdí dost riskantně, ale ze zkušenosti vím, že když se "potkáme" odřu si maximálně hubu o airbag ( pokud to bude čelovka ), ale motorkář většinou končí v penále nebo na vozíku. Víc mě serou v noci, zejména v létě, kdy jezdí bezohledně přes obce a tůrují motory tak, že vzbudí kde koho.
Pro mě ale zůstavájí největším nebezpečím náklaďáky, kamiony a autobusy. Za 18 let, co mám papíry, jsem byl ve třech bouračkách a třikrát to bylo vozidlo nad 3,5 t a profík za volantem ( 1x nedání přednosti v jízdě, 2x nebezpečné předjíždění ). Každý prostě situaci v dopravě posuzujeme podle vlastních zkušeností a proto máme rozdílné pohledy.
S timhle souhlasim, akorát myslim že jízda motorkářů v noci je normální věc, stejně jako burácející kamiony pod okny. Motorka má STK stejně jako auto, takže může jezdit jako každej jinej čtyř a vícekolovej stroj!
Řidič si udržuje odstup od vozidla před ním tak, aby stihl zareagovat na jakoukoliv nepředvítatelnou situaci, třeba i na to, jestli strejda v autě před ním bude odbočovat doleva.
Pro mě je to vyřešené.
Kdy jsem předjížděn autem v jinéím pruhu než jedu já, je logický že mu tam nevjedu. Pokud ho ted widim, v tomhle případě newíme, jestli šlo motorkáře vidět nebo ne.
že je motorkář považován za nebezpečí na silnici, čím to asi je? Nedávno jsem četl, že když chce v USA někdo mít řidičák na nějakou silnou motorku, tak ji musí nejprve umět zvednout. Nevím jestli to je kchna nebo ne, ale asi by polovina kluků na motorku papíry neměla, silný stroj potřebuje silného chlapa. A kluk nemá ani sílu ani zkušenosti, pak je po něm je křížek u cesty.
Stené pravidlo by mohli zavést pro auta.... To by ubylo nehod..... ŘÍZENÍ SNAD NENI O SÍLE ALE O ROZUMU...