- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prej z hradu jde blba nalada...
Nechapu proc to neubrzdili..je tam rovina museli se videt kilometru dopredu a ve stanici nemohli jet rychle...
Rovina na zhlaví a záhlaví od Senohrab není ani omylem.
...naštěstí jsou všichni tři OK a v pořádku.
Zajímalo by mě jestly ten rychlík brzdil ?
Jestly jel 30 delší dobu, nebo jestly brzdil brzdil ale jenom na rychlost 30 km/h.
Ve které třídě jste vylezl ze základní školy, ve druhé? Slůvko "čeština" vám nic neříká?
Ta fotka zvednuteho pantografu me pripomela dokument National Geographic o vyvoji technologii zabranujici destruktivnim srazkam vlaku. V tom dokumentu se podobne zabery zvednutych vlaku objevovali nekdy na zacatku 20 stoleti u drevenych konstrukci vlaku. Docela jsem koukal, co se muze v takovehle rychlosti s timhle typem vlaku stat.
Může, vždyť je to lehká motorová jednotka určená k častému zastavování a rozjíždění. Je to v podstatě taková těžší a rychlejší tramvaj. Na druhé straně těžká lokomotiva s vagony, to vše určené pro dálkovou rychlíkovou vozbu a oproti "panťáku" mohutné a těžké (a hlavně rozjeté).
Paradoxně velmi kvalitní a bytelná konstrukce lokomotivy Škoda zachránila jejího strojvedoucího, druhého bohužel zabila, na druhou stranu lehký panťák zabránil velmi těžkým zraněním desítek lidí tím, že pohltil velmi značnou část pohybové energie toho rychlíku. Kdyby se takto srazily stejné typy vlaků, bylo by to nesrovnatelně horší jak pro oba strojvedoucí, tak pro cestující.
Nebyl jsem sice u té srážky, ale mrzí mě, že oba zůstali na svých stanovištích a nestačili utéct z vlaku/do strojovny. Je tam zatáčka a asi viděli pozdě, že jsou proti sobě...
Snad nepujde 451 048-3 do šrotu... zde je ještě v plné kráse:
To asi půjde... Smutek nad rozbitím stroje ovšem u mě ustoupil po tom, co jsem zjistil, že jenom plechy to neodnesly...
Než zapomenu, rychlá reakce na jedoho Pekelně Nakrknutého: Přesčasy dělají sice statisíce lidí, ale pokud je dělají v kanceláři, nebo na krámech apod. opravdu mě to nedojímá, kolikrát to dělají ještě rádi... Když něco zkazí, papír se roztrhá, nebo upadne jogurt, ale zaměstnanci dopravy, energetici a podobné profese SE MUSÍ VYSPAT a odpočívat!! Tam jde totiž o životy nejen vlastní a o nedozírné materiální škody...
Teď už můj názor na srážku: Je to dle mého i částečně právě systémová chyba celé společnosti. Kdo se o to trochu zajímá ví, že strojvedoucí, výpravčí a asi většina zaměstnanců provozu (nikoliv ředitelství) pracuje pod velikým tlakem, právě se zmíněnými přesčasy, mají strach o práci a tresty a kontroly číhají, jen aby se mohly strhávat peníze... Do toho všeho urputné šetření, posilované ještě rostoucí soukromou konkurencí na dráze a zvýšeným podílem autobusové a IAD dopravy, která bere drahám lidi. V této atmosféře, jak jistě každý soudný člověk musí uznat, se zrovna nepracuje
...nejlépe a znovu opakuji, nemá to tak být, protože jde o životy a obrovské peníze.
Toho strojvedoucího je mi neskutečně líto, to si nikdo nedovede představit. A jsem opravdu nadšený z toho, že cestující z rychlíku, kteří právě přežili velmi zlou srážku, nenapadne nic jiného, než si to co nejrychleji fotit. Je mi z toho na. Styďte se, kdo jste to fotili a tohle si čtete! Gratuluji, máte se čím chlubit známým a kamarádům. Úlovek roku, rozsekaný vlak a zmařený život...
Na Čerčanském nádraží jsem byl po celý rok nejméně 2x týdně, v létě a i jindy v podstatě obden, byla to moje přestupní stanice na Posázaví. Je to velmi poklidné a pěkné nádraží u ještě hezčího městečka. Tohle se nemělo stát.
já dnes viděl a slyšel cikána v televizi jak říká , že když ta senátorka neodstoupí , tak budou stávkovat ! asi půjdou do práce
rybízku, kolik bere ten tvuj proletářskej parchant za sbírání míčků na tenisovém kurtu?