Diskuze

V Čerčanech se srazily vlaky, zemřel strojvedoucí

Na nádraží v Čerčanech na Benešovsku se po desáté hodině srazil rychlík s osobním vlakem. Střet nepřežil strojvedoucí pantografu, strojvedoucího rychlíku transportoval vrtulník do Motola. Osm cestujících se zranilo, pět skončilo v nemocnici. Nehodu zřejmě zavinilo lidské selhání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PFS

pepe999 from Salford

15. 7. 2007 13:31
Lempl dienstbeer se zblaznil....

Prej z hradu jde blba nalada...;-D;-D;-D:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti
AC

AlejoCarpentier

15. 7. 2007 7:33
Pravda

Nechapu proc to neubrzdili..je tam rovina museli se videt kilometru dopredu a ve stanici nemohli jet rychle...

0 0
možnosti
D

dejsipivo

15. 7. 2007 9:20
Re: Pravda

Rovina na zhlaví a záhlaví od Senohrab není ani omylem.

0 0
možnosti
PK

Hekynen

14. 7. 2007 22:47
Jeli mi tam příbuzní...

...naštěstí jsou všichni tři OK a v pořádku.

0 0
možnosti
JR

regazzi

15. 7. 2007 9:36
Re: Jeli mi tam příbuzní...

A ty ?

0 0
možnosti
RK

krakra

14. 7. 2007 22:41
Proč

Zajímalo by mě jestly ten rychlík brzdil ?

Jestly jel 30 delší dobu, nebo jestly brzdil brzdil ale jenom na rychlost 30 km/h.

0 0
možnosti

upetr

15. 7. 2007 13:26
Re: Proč

Ve které třídě jste vylezl ze základní školy, ve druhé? Slůvko "čeština" vám nic neříká?

0 0
možnosti
KVP

konzerva v plechovce

14. 7. 2007 22:14
Chudák

strojvůdce.

0 0
možnosti
AK

ales1979

14. 7. 2007 21:53
Pantograf

Ta fotka zvednuteho pantografu me pripomela dokument National Geographic o vyvoji technologii zabranujici destruktivnim srazkam vlaku. V tom dokumentu se podobne zabery zvednutych vlaku objevovali nekdy na zacatku 20 stoleti u drevenych konstrukci vlaku. Docela jsem koukal, co se muze v takovehle rychlosti s timhle typem vlaku stat.

0 0
možnosti
AB

Warťan

14. 7. 2007 22:20
Re: Pantograf

Může, vždyť je to lehká motorová jednotka určená k častému zastavování a rozjíždění. Je to v podstatě taková těžší a rychlejší tramvaj. Na druhé straně těžká lokomotiva s vagony, to vše určené pro dálkovou rychlíkovou vozbu a oproti "panťáku" mohutné a těžké (a hlavně rozjeté).

Paradoxně velmi kvalitní a bytelná konstrukce lokomotivy Škoda zachránila jejího strojvedoucího, druhého bohužel zabila, na druhou stranu lehký panťák zabránil velmi těžkým zraněním desítek lidí tím, že pohltil velmi značnou část pohybové energie toho rychlíku. Kdyby se takto srazily stejné typy vlaků, bylo by to nesrovnatelně horší jak pro oba strojvedoucí, tak pro cestující.

Nebyl jsem sice u té srážky, ale mrzí mě, že oba zůstali na svých stanovištích a nestačili utéct z vlaku/do strojovny. Je tam zatáčka a asi viděli pozdě, že jsou proti sobě...

0 0
možnosti
FD

fedorko

14. 7. 2007 21:24
Snad nepujde 451 048-3 do šrotu...

Snad nepujde 451 048-3 do šrotu... zde je ještě v plné kráse:

http://trainweb.cz/imgloko/451/451048.jpg  :-(

0 0
možnosti
AB

Warťan

14. 7. 2007 21:26
Re: Snad nepujde 451 048-3 do šrotu...

To asi půjde...:-/ Smutek nad rozbitím stroje ovšem u mě ustoupil po tom, co jsem zjistil, že jenom plechy to neodnesly...;-(

0 0
možnosti
AB

Warťan

14. 7. 2007 21:19
Systém

Než zapomenu, rychlá reakce na jedoho Pekelně Nakrknutého: Přesčasy dělají sice statisíce lidí, ale pokud je dělají v kanceláři, nebo na krámech apod. opravdu mě to nedojímá, kolikrát to dělají ještě rádi... Když něco zkazí, papír se roztrhá, nebo upadne jogurt, ale zaměstnanci dopravy, energetici a podobné profese SE MUSÍ VYSPAT a odpočívat!! Tam jde totiž o životy nejen vlastní a o nedozírné materiální škody...

Teď už můj názor na srážku: Je to dle mého i částečně právě systémová chyba celé společnosti. Kdo se o to trochu zajímá ví, že strojvedoucí, výpravčí a asi většina zaměstnanců provozu (nikoliv ředitelství) pracuje pod velikým tlakem, právě se zmíněnými přesčasy, mají strach o práci a tresty a kontroly číhají, jen aby se mohly strhávat peníze... Do toho všeho urputné šetření, posilované ještě rostoucí soukromou konkurencí na dráze a zvýšeným podílem autobusové a IAD dopravy, která bere drahám lidi. V této atmosféře, jak jistě každý soudný člověk musí uznat, se zrovna nepracuje

0 0
možnosti
AB

Warťan

14. 7. 2007 21:25
Re: Systém

...nejlépe a znovu opakuji, nemá to tak být, protože jde o životy a obrovské peníze.

Toho strojvedoucího je mi neskutečně líto, to si nikdo nedovede představit.;-( A jsem opravdu nadšený z toho, že cestující z rychlíku, kteří právě přežili velmi zlou srážku, nenapadne nic jiného, než si to co nejrychleji fotit.;-€ Je mi z toho na:-©. Styďte se, kdo jste to fotili a tohle si čtete! Gratuluji, máte se čím chlubit známým a kamarádům. Úlovek roku, rozsekaný vlak a zmařený život...

Na Čerčanském nádraží jsem byl po celý rok nejméně 2x týdně, v létě a i jindy v podstatě obden, byla to moje přestupní stanice na Posázaví. Je to velmi poklidné a pěkné nádraží u ještě hezčího městečka. Tohle se nemělo stát.

0 0
možnosti
JR

honzarov

14. 7. 2007 21:02
jak stávku

já dnes viděl a slyšel cikána v televizi jak říká , že když ta senátorka neodstoupí , tak budou stávkovat ! asi půjdou do práce ;-D

0 0
možnosti

mars777

14. 7. 2007 23:12
Re: jak stávku

Odmietnu si prebrať na pošte sociálne dávky ;-D

0 0
možnosti
KV

rybizek

14. 7. 2007 19:01
Kazdopadne by mel Dusek zpunktovat nejakou stavku!

0 0
možnosti
PH

dominus_et_deus

14. 7. 2007 19:21
Re: Kazdopadne by mel Dusek zpunktovat nejakou stavku!

rybízku, kolik bere ten tvuj proletářskej parchant za sbírání míčků na tenisovém kurtu?

0 0
možnosti