Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto při odbočování na hlavní přejelo cyklistku

Život čtyřiašedesátileté cyklistky si vyžádala nehoda, která se stala dopoledne blízko Roudnice nad Labem na Litoměřicku. Na křižovatce u obce Kyškovice vyjížděl řidič osobního vozu KIA z vedlejší silnice a střetl se s ženou. Ta jela na kole po hlavní silnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek1979

hnus

jestli to bylo jak píšou, škoda, že po tej hlavní nejel pořádně rozjetej kamion a z toho odpornýho auta neudělal hromádku šrotu. Takovýhle lidi nemají právo žít, natož brát život lidem okolo. Proto vžy když se nějakej takovejhle kripl zabije o strom, pilíř nebo kamion mu popřeju vše nejlepší protože pro společnost udělal to nejlepší co mohl. :-©

0/0
13.7.2007 21:58

SlusnyClovek

Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

12 let, ve vazbě je i její sestra, kterou nepřistihla policie, jen na základě výslechu syna. Směřuje to k monstrprocesu, podle mě by i podmínka byla moc za nevhodnou výchovu dítětě.

Zabít člověka, to ale ale řeší málokdy odsouzením natvrdo. Dostat 8 měsíců s podmíněným odkladem na rok a půl. Tak hádám, že řidič může dopadnout. Nebo to jen spraví ztráta bodů a pokuta, u nás člověk neví.

Za zabití z bezohlednosti, a o jiného nejde, se u nás netrestá přísně. Mírně by se mělo trestat za způsobení smrti neopatrností - pokud se např. auto řádně nezabrzdí, spadne špatně postavené lešení. Jenže u nás to je asi jede paragraf. Neopatrnost a lajdáctví není totéž jako hrubá bezohlednost. Tím myslím jet jako pán silnice, před přechodem šlápnout na plyn, ať baba uskočí. Však si dá pozor, když ji přejedu, její chyba. Tohle vnímám spíš na úrovni vraždy, dával bych tady v rozmezí 10-15 let.

0/0
13.7.2007 20:53

SlusnyClovek

Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

Kdo zabije v autě, musel by dokazovat, že šlo o neopatrnost, nezvládnutí řízení, nepřizpůsobení se počasí a stavu vozovky atd., ale ne o bezohlednost, když někdo   VĚDOMĚ riskuje a ohrožuje životy a zdraví druhých lidí.

Že udělá řidič chybu a zabije lze omluvit mírným trestem, pokud šlo o nezvládnutí z důvodu podcenění situace, malými zkušenostmi a řidičským uměním. Je třeba ale odlišovat od vědomého hazardování a hrubé bezohlednosti.

0/0
13.7.2007 20:56

Radek1979

Re: Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

Takže pokud půjdu hodím po tobě kudlou ne pro to abych tě azbil ale abych si vyzkoušel že to umím potom to není zabití ale bezohlednost?

Není náhodou auto stejná zbraň jako ten nůž?

0/0
13.7.2007 22:01

SlusnyClovek

Re: Re: Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

Nepochopil jsi, co jsem psal. Vadí mi, že zabití n. zmrzačení z bezhohlednosti se trestá stejně jako neopatrnost. To házení nožem, to by i špatné zákony co máme, ohodnotily jako pokus o vraždu nebo těžké ublížení na zdraví. Rozdíl mezi autem je, že slouží k dopravě, zbraň je jen příležitostně. Nůž, který mám mezi lidmi, to je jednoznačně zbraň, na rozdíl od nože doma v kuchyni.

Takže zas příklad. Házení nožem nebo sekerou po někom, to je jedině pokus o zabití nebo těžké poranění, lze omluvit jen v rámci sebeobrany. Bezohledná jízda nemá cíl zabít, ale pokud někdo vědomě riskuje životy druhých lidí, sazby by měly být taky velmi vysoké. Když na někoho spadne z lešení cihla nebo kladivo, taky nejde o úmysl zabít - to by musel dotyčný hodit. Pokud ale někdo svou činností neopatrně ohrožuje druhé, jsou na místě taky vysoké tresty. Moje představa - za vraždu od 15 let výše, těch 15 let spíš když budou polehčující okolnosti (vražda z afektu není totéž jako nájemná vražda apod). Za zabití

0/0
14.7.2007 18:20

SlusnyClovek

Re: Re: Re: Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

pirátskou jízdou nebo vědomým riskováním např. práce na stavbě - tam tak 10-15 let, dle míry bezohlednosti. Za opravdu nechtěné zabití, kde šlo o drobné zanedbání, přehlédnutí - a dotyčný nejel jako pirát, ale slušný člověk, snažil se poskytnout pomoc, neujel - tak tady bych chápal tak 2 roky. Bohužel, když jel ožaralý Bulawa, zabil 3 n. 4 policisty, protože jel, že mu silnice patří, nerespektoval limity - tak dostal 3 roky - a to ještě jen díky publicitě. Kdyby se o tom nepsalo, tak by možná dostal rok s podmínkou.

0/0
14.7.2007 18:24

Pan Navratil

Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

Policisté sestru přistihli (aktivně bránila vstupu do komůrky). Rozdíl je v úmyslu.

0/0
14.7.2007 18:24

SlusnyClovek

Re: Re: Mauerová dostane za zavření kluka do komory možná

Tohle nemá být o Mauerové, ale tak se vyjádřím. Policisté ji přistihli, že jim bránila ke vstupu do místnosti. Věděla o nezákonném jednání sestry, chtěla to krýt. To je vše.

Asi je rozdíl krýt drobnou krádež nebo vraždu. Mluví li se tu o trápení, tak spíš psychické. Nejde o týrání ve smyslu těžkého poranění dítěte. Kauzu moc nefukujou, tolik se zas nestalo - uvážíme´-li např. množství dětské prostituce, které napše policie vytrvale popírala, než Němci ukázali své videonahrávky dokazující opak. I pokud jde o jiná týrání dětí, tak tenhle případ byl spíše okrajový. Zlomená žebra, krvácení do mozku u dětí ve věku 0-5 let, to je něco podstatně jiného. Domácí znásilnění taky jen kvetou, takdy se jen zdůraznovalo dokola, že kluk byl nahý. Proč? Myslím, že protože byl svázaný, tak aby mohl jít na záchod na kyblík, tak v kalhotách by to šlo těžko. Víc bych v té nahotě opravdu nehledal. Co takhle psát, jak lidé v nemocnici často leží buď nazí nebo jen v kabátku, aby sestry měly mín práce?

0/0
14.7.2007 18:31

mosulský machredž

oo

64 je už slušnej věk ....

0/0
13.7.2007 20:46

useknutahlava

Jak se nezavraždit na kole

http://bicyclesafe.com/

0/0
13.7.2007 20:40

dislektik-idnes si na mě zasedla

smutné velice

0/0
13.7.2007 18:09

poiuz

Nejmenovala se ta...

mluvčí litoměřické policie Alena Romová dřív Cikánová...??? :-P

0/0
13.7.2007 17:13

kozak52

říká se ,

 raději pod řidičem , než pod autem:-(

0/0
13.7.2007 14:30

orinka3

nikdy nevěřím řidičům!

I když jedu po hlavní a bezpečně vím, že mám mít přednost, přesto se dívám na vedlejší silnice, kdo na nich jede a jestli mě vidí. Když si nejsem jista, radši zpomalím, abych předešla neštěstí.

0/0
13.7.2007 13:57

Mak1

Re: nikdy nevěřím řidičům!

To jako že jedete na kole po hlavní a dáváte přednost autům jedoucím po vedlejší ??

0/0
13.7.2007 14:06

orinka3

Re: Re: nikdy nevěřím řidičům!

ne, to nedělám, ale z praxe už poznám šílence, kteří nezabrzdí a smetli by mě, tak se radši přesvědčím, že mě registrují. Radši budu za blbce, než za mrtvolu nebo mrzáka.

0/0
13.7.2007 14:09

Mak1

Re: Re: Re: nikdy nevěřím řidičům!

tak to máte buďto 6. smysl, nebo jste čarodějka :-)

0/0
13.7.2007 14:14

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: nikdy nevěřím řidičům!

Hm, tak když jedu po hlavní a z vedlejší se řítí maník a nezpomaluje, tak tomu věnuju pozornost a reaguju na to. Hřbitovy jsou plný těch, co měli přednost.

0/0
13.7.2007 14:17

orinka3

Re: Re: Re: Re: Re: nikdy nevěřím řidičům!

ano, asi se tentokrát shodneme. Já mám přednost, ty máš tirák;-D

0/0
13.7.2007 14:18

useknutahlava

Re: Re: Re: Re: nikdy nevěřím řidičům!

nebo má oči a řidič průhledné přední sklo vozu, aby šlo vidět, kam se dívá, případně navázat oční kontakt.

0/0
13.7.2007 20:27

iffka

Re: nikdy nevěřím řidičům!

Dělám totéž, někteří řidiči si myslí, že mají absolutní přednost a cyklisti jsou pro ně jen motající se postavy.

;-D

0/0
13.7.2007 15:23

Radek1979

Re: nikdy nevěřím řidičům!

jo od doby co sem byl na vojně s vámi plně souhlasím, párkrát sem jel v tatře osmikolce a když sem poslouchal připomínky řidičů "jedeš po hlavní ale já mám tatru" a jeli dál, tak se mi ježí vlasy ještě dneska.

0/0
13.7.2007 22:03

billa98

stejny pripad

Stalo se mi presne to samy. Krava mi nedala prednost na hlavní. Mel jsem ale stesti. Kolo na maděru, ale prezil jsem.

0/0
13.7.2007 13:30

Bouše

Re: stejny pripad

Tady tato ovšem jela po hlavní. :-) 

0/0
13.7.2007 13:47

Bouše

Re: Re: stejny pripad

Jó, promiň, nezaregistroval jsem, že na kole jsi jel ty. :-)

0/0
13.7.2007 13:48

rudastraka

stara baba

stalo se mi neco podobnyho ale vnoci. kdyz se vyjizdel na hlavni, narazila do me baba co jela po hlavni. padlo tolik sprostejch slov ze jsem se cervenal. jen diky tomu ze jsem flegmous a k zenskejm mam obecne uctu sem drzel hubu. to nesvitila a nebylo ji vubec videt ta stara krava nechapala. ona me prece videla :-/

0/0
13.7.2007 13:05

Mak1

Re: stara baba

ta stará kráva jela po hlavní..... Jasně - nesvítila, nebyla vidět.

Ale kolikrát se mi stalo, že mi auto jako cyklistovi přednost nedalo -  a největší chuťovka je, když vás na kole předjede auto a vzápětí prudce zabrzdí a odbočuje doprava ..... Rv

0/0
13.7.2007 13:21

rudastraka

Re: Re: stara baba

jezdim taky na kole a silnicim se snazim vyhybat z podobnych duvodu. predjizdemu bez odstupu i kdyz proti nikdo nejede, predjizdeni kdyz proti jede cyklista (ten prece uhne do prikopu) a pod je standard. vidim to hlavne z pohledu ridice auta. podobny prasarby delaj i ti co maj kola na strese, takze predpokladam sami cyklisti. kupodivu mam pocit ze kamionaci tohle tak casto nedelaj

0/0
13.7.2007 13:45

MysusM

Re: Re: stara baba

JOJO řidiči aut si asi myslí že kola nemůžou jet rychle, mě se stalo že mjsem jel po hlavní a z vedlejší předemnou vystartovalo auto a já musel prudce zabrzdit, asi si řidič myslel že ciklista jede max 30Km/h...kdybych měl na kole klakson tak se vyřádim:-)

0/0
13.7.2007 13:48

Mak1

Re: Re: Re: stara baba

 - já bych radši vozil baseballovou pálku ....:-P

0/0
13.7.2007 13:52

mpes

Re: Re: stara baba

jo, to se stalo mýmu známýmu tak deset let zpátky. On byl ale tvrďák, neuhnul a milé kárce očesal zpětné zrcátko. Takže majitelka autíčka byla nešťastná, ale můj známej byl v pohodě, to rameno mu na chirurgii nějakejch deset stehů spravilo ;-)

0/0
13.7.2007 13:57

MysusM

Re: Re: Re: stara baba

On byl tvrďák??? takže když byl tak na to asi doplatil ne?;-D

0/0
13.7.2007 14:21

useknutahlava

Re: Re: stara baba

dvakrát v životě jsem se téměř srazil s autem a pokaždé v situaci, kterou popisuješ. jednou dokonce začal nákladní vůz odbočovat doprava, a přitom ještě vůbec nedokončil předjíždění.

proto za nejdůležitější na kole považuji dobře seřízené brzdy...

0/0
13.7.2007 20:31

Mak1

Pověsit ho na strom u silnice

 - hajzla ;-€

0/0
13.7.2007 12:32

John Coffey

Re: Pověsit ho na strom u silnice

Duvod?

0/0
13.7.2007 12:40

Mak1

Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

vražda synku, vražda.

0/0
13.7.2007 13:12

marzena

Re: Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

takovy radikaly jako ses ty, co maji ve vsem jasno ackoliv o dane veci ho*** vedi, bych poslal za Usamou do mesity.. skvele byste si rozumeli R^

0/0
13.7.2007 13:15

marzena

Re: Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

by me zajimalo, jestli jses na silnici taky tak vostrej a rychlej, jako tady.. jestli jo, tak si zacni davat bacha, abys taky nekdy nejakou vrazdu nebo pokus o ni. nespachal 8-o

0/0
13.7.2007 13:17

Mak1

Re: Re: Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

¨nevím, jestli jezdíte na kole - vypadá to, že ne. Lidí, kteří si myslí, že cyklista vždy autu uhne je strašně moc.

A v autě vostrej jsem - ale i předvídavej;-D

0/0
13.7.2007 13:23

mpes

Re: Re: Re: Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

nemáš na garáži přezdívku Zbyňas? ;-D

0/0
13.7.2007 14:00

Mak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pověsit ho na strom u silnice

ne ne - já jsem větší borec;-D

0/0
13.7.2007 14:05

Smil

Re: Pověsit ho na strom u silnice

jako tu pani co jela smykem v protisměru a pak to křápla do stromu!

0/0
13.7.2007 13:00

danielovsky

Re: Pověsit ho na strom u silnice

přátelé, to místo kde se to stalo znám velmi dobře, bydlím v Roudnici. Místo je velmi nepřehledné, ale to není omluva, vadí mi spíše to co se zde píše - pokaždé když se stane nehoda, může za to řidič auta, který jel jako prase apod. - to zde píšete, piráti silnic apod. Ale vzpomeňte si, vy jste nikdy neudělali chybu? Bohužel tato chyba si vzala lidský život, není omluva, ale věřím, že to bylo "nedopatřením" a ne schválností či pirátksou jízdou. Já osobně jezdím hodně a denně a vidím, jak se někteří z nás na silnicích chovají - mohu soudit člověka, až když vidím že něco udělal, nebo se nějak chová a ne ho kritizovat, když si o nějaké dopravní nehodě přečtu - zamyslete se. A ještě jednou - vy jste nikdy neudělali chybu? - prosím pokud budete reagovat na tento komentář, tak pouze k věci - ty anonymní reakce typu hajzl, pověsit ho apod., jsou ubohé a nezaslouží si být zde publikovány!!!

mějte se

0/0
16.7.2007 8:31

Montaigne

Technický dotaz

proč nelze diskutovat na téma: Proč cikánka prošlápla svému dítěti hrudník?:-/

0/0
13.7.2007 12:22

Heralik2

Re: Technický dotaz

Protože Uhl... Mno, ale myslím že na pátek 13 je to dobrá zpráva ne? Každý den takovou nějakou a bude krásně na světě...:-)

0/0
13.7.2007 12:28

kadlik106

Re: Technický dotaz

protože se idnes boji ze lidi budou psat pravdu ;-O

0/0
13.7.2007 12:31

traktorista operator

Re: Technický dotaz

pac ses chcipak

0/0
13.7.2007 13:07

Montaigne

Re: Re: Technický dotaz

už máš dooráno?:-)

0/0
13.7.2007 14:04

poiuz

Re: Re: Re: Technický dotaz

se mu polámalo kolečko... ;-D

0/0
13.7.2007 17:20

wouk

Re: Technický dotaz

psst, ticho :o) vláda konečně našla řešení romské otázky, začala jim do jídla přidávat speciální látku, způsobující instinktivní prošlap hrudníků potomků mladších 3 let. diskutovat o tom se nesmí, protože někteří cikáni mají kamarády, kteří umí číst, a mohli by se to tím pádem domáknout = řešení by bylo v tahu ;-(

0/0
13.7.2007 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.