- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
strčte si svoje články o cikánech do . Nechápu proč je sem dáváte, když u všech rušíte diskuze... Proboha proč??? V rádiu se lidi můžou vyjádřit. V televizi je reportáž a pak anketa mezi lidma.Proč tedy tady lidi nemůžou SVOBODNĚ vyjádřit svůj názor.U každého článku je diskuze zrušena. Už jsem vám psal několikrát, napište u všech článků, že se distancujete od všeho, co tady čtenáři napíší a máte po starostech. Nemusíte si hrát na ředitele zeměkoule a určovat, co je právné, co se psát smí. Diskriminujete všechny, co se chtějí vyjádřit. Vemte si je domu, když je tak milujete. Nápodobně Uhl,Džamila,apod.
Bylo by dobré, kdyby se domluvila akce a lidi sem přestali chodit. Možná by cenzorská iDnes změnila názor, kdyby zjistili, že maj denně o několik desítek tisíc méně návštěv.
Sorry všem za příspěvek mimo mísu, ale už mě ty zrušené diskuze fakt s/e\r\o-u.
připojuji svuj hlas k tomuto příspěvku a absolutně souhlasím s uživatelem ASTATIC
Je zajímavý že němcům (majitelům iDnesu) nevadí, že je jejich zpravodajství v katastrofalním stavu. Kdo to má furt číst, ty články o německém policejním státě, o standardu třeba technickém (ADAC)- vžycky jsou nejlepší a nejbezpečnější německý kraksny...atd..
a to zkuste napsat i H E U T E dohromady. Jsou to kolaboranti
Kterak získat technické osvědčení k vozidlu. Za pusu a přes známé, nemám to z druhé ruky, zažila jsem něco podobného, kdy v jednom městě to nešlo, ale v naší matičce a přes známé to bylo cobydup. Nezodpovědně provedená diagnostika vozidel je celkem běžná věc, ani ztráta na lidských životech to patrně v blízké budoucnosti neovlivní.
a tak to má být 16 let starý autobus majitel je vůl
ty jsi vůl, nemáš ani ponětí v čem jezdíš
autobus nebyl v poradku, ale voni maj jeste horsi" Super argument ! A tak je to s vsim...
..hele Seppi kde se da slusne najist u fra hauptbahnhof.. ? , ale neposilej me do Bahnhofstrasse ..
Autobus jsem neviděl zvenku ani na jámě, nejel jsem s ním a nemám možnost si tedy udělat obrázek a objektivně to posoudit. Fakt je ten, že Němci a Rakušani jsou na Karosy značně vysazení a věřím, že kolikrát najdou opravdový vrak, ale spousta autobusů, které jsou ještě starší, než 16 let, je ve výborném stavu. Vždy záleží na přístupu a financích dopravce, na řidiči, kterému je vůz přidělen apod.
Bohužel nejde jen o Karosy, ale spousta "západních" vozů je v kolikrát horším stavu. O to víc tomu nahrává fakt, že díly a servisy jsou o hodně dražší a každý dopravce dnes touží za každou cenu mít autokar, i kdyby se měl za jízdy rozpadat a to se také kolikrát děje.
Také se mi líbí, jak většina diskutujících tady tvrdě odsuzuje, ale mělo by se spíše začít u sebe. Ruku na srdce- kontrolujete u svých osobáků každých 14 dní tlak v pneu? Každých 30 tis. seřízení světlometů? Vyrezlé nebo zdeformované paraboly? Stav závěsných čepů? Brzdovou kapalinu 2 roky/60 tkm? To vše jsou nebezpečné závady!
..cece nevim, ,jak Ty ,ale ja v osobaku nevozim padesat lidi...
Podobnou karosu jsem videl v Norsku s nejakou ceskou výpravou. No skoro jsem prestal mluvit cesky, jak jsem se za ne stydel. Ty lidi nemaj soudnost ze pristoupej na to cestovat takovym srotem.
Když k tomu navíc na parkovišti, na odpočívadle nebo u benzínky vystoupí půl autobusu s modrožlutými igelitkami z Alberta ( reklamní slogan na nich umístěný jsem naštěstí ihned zapomněl ), to je potom ten správný kulturní zážitek.....
v tom platku tady. Uz jenom : Nemci vysadili ceske deti..." . To se opravdu snazi umele tu nenavist udrzovat a pestovat ? Nebo co maj vlastne timhle stylem za lubem? Bych si to nechal rad vysvetlit ...