Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Umělci proti radaru

Ve čtvrtek rozčeřila mediální vody dlouho nevídaná zpráva o politické iniciativě herců, jakou v zemi nepamatujeme od převratu v roce 1989. Umělci protestují proti umístění amerického radaru bez schválení lidem a vyžadují pro stavbu tohoto obranného zařízení referendum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

belgian chocolate

umělci nechť jdou předělávat panáčky na přechodech

a rozhodování o dospělých záležitostech nechají lidem, kteří jsou schopni racionálního uvažování

0/0
22.7.2007 21:10

kluvi

Radar? Ale pre koho?

Kdo jiný než lid a umělci ví, kdy Teherán sestrojí atomovou bombu, a

kdo by mohl lépe než masy vědět, kdy nám ji tamní režim pošle jako dárek k Vánocům!

Je to moc pekne, lenze v ramci NEdiskusii o radare ste sa asi nedozvedel, ze system nieje urceny pre nasu ochranu, pretoze je urecny na zostrelovanie balistickych hlavic v strednej casti letu. To znamena ze bud by mal stat niekde v bulharsku alebo chrani nie nas ale ameriku. Nic proti tomu, len to treba jasne povedat a bavit sa ze co za to.

0/0
22.7.2007 20:01

kluvi

Re: Radar? Ale pre koho?

ta informacia o druhu systemu pochadza z online diskusie s US odbornikom na tento system....

0/0
22.7.2007 20:02

Júlinek šíšal

... tak jsem si na netu poslechl topfera s chytilkou ...

... je zajímavé, jak von je hrdý na to, jak patří k bushevikům (... a pokládá je zřejmě za západní euroatlantickou civilizaci, oslík jeden)... ale demokracii už raděj nezmiňuje (no, slyšel jsem jen začátek, nemohl jsem si dovolit chechtat se tak dlouho...)... asi aby náhodou neuslyšel, že svým postoje krátí přes 60 procent ostatních čížků v jejich demokratických právech ... jak se dobře pamatuji, tak takhle podobně vznikala kolem 70 rok čížská totalita (to totiž už byla jiná tottalita než ta před tím ...) ... je zajímavé, jak tolik čížku s radistá strká hlavu do chomoutu ... asi počítají, že budou na chov a ne na tah ...;-D

0/0
19.7.2007 15:21

Pan Navratil

.

No na druhou stranu ta chytilka byla taky dost šílená... měli jít ke Krausovi, ten by je srovnal...

0/0
19.7.2007 15:30

imax

Re: ... tak jsem si na netu poslechl topfera s chytilkou ...

ano...kvituji, že se platforma "za-referendum(-které-musí-skončit-NE-a my-se-u-toho-náležitě-zviditelnili :-P), zaštítila umělci typu Chytilová či KačerR^. Ten Topfer si o tom alespoň něco přečetl, paní rrrrežisérrrrce zbylo jen to její "...a vy chcete být ve válce?..."""...:-(;-D

0/0
19.7.2007 15:36

Pan Navratil

Re: Re: ... tak jsem si na netu poslechl topfera s chytilkou ...

No pardon, ale od senátora z výboru pro zahraničí, obranu a bezpečnost se snad "něco přečetl" požaduje automaticky!!!

0/0
19.7.2007 22:54

Boris69

Re: ... tak jsem si na netu poslechl topfera s chytilkou ...

šíšale, už ti někdo řekl, že jsi hovádko?;-D

0/0
19.7.2007 22:47

osvetitel

Re: ... tak jsem si na netu poslechl topfera s chytilkou ...

A od kdy TY jses tak "demokratickej"Juldo Fuldo?Od te doby co te Gorbacov kopnul do zadku a hodil prez palubu?;-):-);-D[>-]

0/0
19.7.2007 23:03

modern725

Souhlas!

Konečně rozumný komentář, sice s poněkud extrémním přirovníním, ale pravdivý. Referendum lze volit třeba v případě stavby národní knihovny, nikoliv však při otázce národní a evropské bezpečnosti. X

0/0
19.7.2007 13:39

Pan Navratil

.

A kdo vám řekl, že jde o národní/evropskou bezpečnost?  ;-D

0/0
19.7.2007 14:12

imax

Re: .

no když tady budeme mít údajně ty hordy po zuby ozborjených cizích vojáků, tak přeci o národní bezpečnost půjde, ne?8-o chlapci, buďte trošku konzistentní:-)

0/0
19.7.2007 15:32

Pan Navratil

Re: Re: .

Samozřejmě, že opět a znovu uboze lžete.

0/0
19.7.2007 22:55

Júlinek šíšal

Re: Souhlas!

...heleďte, nehodláte mne krátit v mých demokratických právech, že ne ... to byste se raději měl dát vycpat ...:-P

0/0
19.7.2007 15:22

Aiki75

Jiříčku

Ale no tak, ja si myslím, že hodně lidí z veřejnosti má o tom co se tu a v Polsku bude stavět, víc informací než někteří poslanci!

Mě by stačily záruky, že pro ČR bude toto zařízení bezpečné - pokud vím, tak ty antirakety v polsku nebudou schopny zničit dopadající střely na ČR! Slouží k likvidaci raket letících mimo atmosféru.

0/0
18.7.2007 21:40

Boris69

souhlasím

Vyjímečně souhlasím s panem Doležalem. Ulice nemůže a nesmí rozhodovat o odborných věcech.R^

0/0
18.7.2007 21:26

Júlinek šíšal

Re: souhlasím

taktak ... jinak by to bylo jako v 89 vysloveně nedemokratické, žejo? ... ;-D

0/0
19.7.2007 15:24

zpetak

Prosím?

Atomovou bombu jako dárek? To by neudělali ani nejzapřísáhlejší mohamedánští fanatikové.Vědí také, že by to byl konec.Neměli by kde a komu nutit Mohameda.Rád čtu Vaše příspěvky.Ale toto je cítit tím samým, jako hlásání extremistů.

0/0
16.7.2007 0:30

Pan Navratil

Re: Prosím?

Zvláště je zajímavé, že je z toho podezřelý Írán - který už nezačal válku drahnou dobu.

0/0
16.7.2007 22:16

Zedicus

Re: Re: Prosím?

Taky nevím proč se pořád v příspěvcích o Íránu, když neválčí.

0/0
17.7.2007 9:16

Pan Navratil

Re: Re: Re: Prosím?

Tak popravdě řečeno, to, že neválčí a delší dobu nezaútočil neznamená, že to neudělá.

Na druohou stranu si připomeňme, jak pomohla Maginotova linie - byla prostě obejita a hotovo. Stejně tak dopadne PRO ve chvíli, kdy bude někdo mít zájem zase zaútočit na USA.

0/0
19.7.2007 14:14

Bhans

PANE, VY JSTE BLBEC!

0/0
15.7.2007 18:09

mura_pelesiva

Re: PANE, VY JSTE BLBEC!

smaž se a pojdi

0/0
18.7.2007 21:50

sir Humprey

prohlašuji se za umělce

a JSEM PRO RADAR :-)

A PRO RAKETY TAKY :-P

0/0
15.7.2007 17:25

dislektik

umělci polibte si konečník

0/0
15.7.2007 17:15

Júlinek šíšal

Re: umělci polibte si konečník

máš smůlu ... voni raděj tvůj ... kopou ... ne? ...:-P

0/0
19.7.2007 15:25

Ajciq

Odbroníci...

Vždycky mě překvapí kolik odborníků na obranou politiku a zahraniční politiku u nás máme. Skoro by jsme je mohli vyvážet. Otázka je jestli by je jinde chtěli. Mám pocit, že s radarem je to u nás stejné jako s fotbalem – kopl jsem si do balonu, takže rozumím fotbalu, U radaru by to bylo viděl jsem ho jak se točí a je mi jasný jak to vlastně funguje a jak to celý pracovat.

Mám pocit, že kdyby podobný radar vyvinula armáda ČR a chtěla jej postavit tak kolem toho nebude ani zlomek diskuzí jako je tomu v případě, že u nás chce takovýto radar postavit USA… Pak to ovšem není otázka radaru, ale toho kdo jej staví.

A ještě jednu poznámku, často slyším názor, že nejlepší by bylo být „neutrální“. Tak bych se chtěl zeptat, jak to máme jako člen Severo atlantické aliance (NATO) udělat? Z našeho členství v této organizaci plynou jakési závazky a povinnosti, ne jen výhody. Například závazky vůči našim spojencům, atd. USA je jak na potvoru jeden z těch spojenců.

0/0
15.7.2007 14:07

Deleter

.

Chyba, není to otázka toho, kdo to staví, ale toho, kdo to obsluhuje :-)

A ano, z členství v NATO plyne řada závazků, ale povinnost strpět na svém území cizí vojenskou instalaci určitě ne. ;-)

0/0
15.7.2007 14:15

Vanislav

Re: .

asi pred trema mesicema jsem se te ptal, kdyby byl radar zaclenen pod NATO jestli by ti vadil. Rekl jsi ze nevadil. Ted je jasne ze radar pod NATO bude a vadi ti ze ho bude obsluhovat americka osadka?

Takze kdyby radar obsluhovala osadka NATO tak by jsi s radarem souhlasil?

0/0
15.7.2007 17:11

Deleter

Re: Re: .

Nevadí mi, že jej budou obsluhovat američané, ale že jej nebudou obsluhovat češi. ;-)

0/0
15.7.2007 17:22

jajaja00

Re: Re: Re: .

Deleter ? Spíš DEMENTer....

0/0
16.7.2007 22:44

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

No tomu říkám argument jako hora

!

0/0
17.7.2007 0:00

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: .

Nevadí, že to nebude A, vadí, že to bude B ;-D.

Pane Navrátile, pane Navrátile, od tebe to je jako již tradičně: levá - pravá, ještě se používá i přední - zadní. Pak jen neupadnout.

0/0
17.7.2007 0:32

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

?

0/0
19.7.2007 15:30

Bhans

Re: Re: .

BLBEčKU, TENHLE RADAR BUDE ZARAZEN DO nato TAK ZA MIN 30 LET, KDEžTO PRíSLIB, KTERý TO SLIBUJE NESTOJí NIKOHO NIC, NIKOHO K NIčEMU NEZAVAZUJE, JENOM VEJIčKA NA BLBé,

NEBO TY Víš, KDY BUDE ZARAZEN?

0/0
15.7.2007 18:12

_m-

Re: Re: .

"Ted je jasne ze radar pod NATO bude"

KDY? 

0/0
17.7.2007 9:19

Zedicus

Rozhodování o radaru

Ano o umístění radaru by měli rozhodovat odborníci, ale v případě, že by bylo jasné, že chceme za spojence pojídač haburgrů a ničitele světa. Možná proto lid chce hlasovat  referendu, protože se jim nelíbí s kým se to vlastně naši političtí zástupci. Paktují. Někdo se ohrazuje, že jsme si je zvolili proto, aby nás zastupovali, ale vtomhle státě se volí menší zlo.-Političtí zástupci co stejně nikdy neplní co slíbí a odborníci co pomalu ke každému zákonu musejí dělat novel, protože se v praxi osvědčí zimník pro mrtvího.

0/0
15.7.2007 12:18

Vanislav

Re: Rozhodování o radaru

myslim, ze jste zaspal takovy maly fakt a to je ten, ze USA uz nas spojenec je. Dle tveho nazoru soudim, ze chces vystoupi z NATO?

0/0
15.7.2007 17:12

Zedicus

Re: Re: Rozhodování o radaru

Jenže amreričani nestaví radar kvůli NATO

0/0
17.7.2007 8:06

babacek

Umělci proti radaru,zavádějící nadpis.

! BIG CONVOY 4 U.S. RADAR !

Konvoj na podporu radaru startuje v sobotu - 28.7.2007 v 11:00 z náměstí v Jincích! Povede těsně kolem VVP (Vojenský Výcvikový Prostor) Brdy. Trasa vhodná nejen pro 4x4. Nezapomenout hvězdnaté prapory!

Podle izraelské armády bude Írán schopen vyrábět jaderné zbraně během šesti měsíců. Zpráva izraelské vojenské rozvědky byla v úterý předložena Knessetu a obsahuje konkrétní údaj, že Írán může překročit technologickou hranici nezbytnou k výrobě jaderné zbraně během 6 až 12 měsíců a mít k dispozici bojovou hlavici k operačnímu nasazení v polovině roku 2009.

0/0
15.7.2007 8:56

Deleter

.

A budete trénovat rektální alpinismus?

0/0
15.7.2007 12:23

sir Humprey

Re: .

to je pro vás - sockomanče

0/0
15.7.2007 13:44

Deleter

Re: Re: .

Chyba sire, já nikomu do análu nelezu, jako třeba vy a pan babáček. :-)

0/0
15.7.2007 13:57

sir Humprey

Re: Re: Re: .

už jsi se otřepal z osumdesátýho devátýho, co?

0/0
15.7.2007 14:02

Deleter

Re: Re: Re: Re: .

Podívejte se, nejsem to já, kdo tady organizuje "big convoy", tak si ty své impertinence nechte na doma.

0/0
15.7.2007 14:04

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: .

no na druhou stranu by z tebe Castro nebo Lenin meli radost :)

0/0
15.7.2007 17:13

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

To pochybuji.

0/0
15.7.2007 17:45

Zedicus

Re: Re: .

nechápu proč by měl být někdo komunista kvůli názoru na radar. Můžu být čímkoliv jiným, ale mám svůj názor, protože samostatně myslím a netlačím se do pro amerického davu. Nebyl to snad totalitní režim co se snažil potlačovat nebezpečné názory?

0/0
17.7.2007 8:20

babacek

Re: .

To je tvá parketa.:-P

0/0
16.7.2007 7:00

Dead_Man

Snad úplně poprvé

s tebou milé JXD souhlasím do puntíku. Mám z tebe radost, překvapil jsi mne...R^

Kdo mě nepřekvapil jsou čeští komedianti. Idealisti naivní. Jako vždy mají jasno, co chce nebo co by měl dělat "lid". :-/

0/0
14.7.2007 19:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.