Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moskva se zlobí: čeští zloději kovů obrali Rudoarmějce

Rusko oficiálně protestuje proti hanobení hrobů sovětských vojáků v Česku. Reakce se týká vandalismu na Olšanských hřbitovech v Praze, odkud zloději odnesli desítky bronzových reliéfů z místa posledního odpočinku rudoarmějců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hairyfairy

Před sovětskými hrdiny se schovávala každá ženská

Všichni radši zalezli do sklepů, nechali je, ať si v jejich domovech vezmou, co najdou, ale ať je nechají na pokoji. Rudoarmějci byli rabiáti a násilníci. Jen se o tom nesmělo mluvit. Např. hajnýho v Hamrech n. S. odtáhli a na jeho ženě a dceři se všichni několik hodin ukájeli. Nechci snižovat hrdinství v bojích, ale např. krvavá bitva o Ořechov u Brna se nemusela uskutečnit. Když Němce snadno vyhnali, tak se věnovali chlastu a rabování a Němci se zatím mohli v klidu zkonsolidovat a udeřit. Takových příkladu by se jistě našlo dost...

0/0
12.7.2007 10:48

celtic

vykrádat hroby je humus....

:-©

0/0
12.7.2007 10:06

Warhead_AiB

hrozny

hovada prijedou k nam ukradnou si vlastni hroby a pak to jeste svedou na cesko ;-D;-D

0/0
12.7.2007 10:02

Velká hlava

www.proradar.cz + poradna pana Velké hlavy

[>-]Že ty v tom rozdíl nevidíš, svědčí akorát jen o tvojí zoufalé nedostatečnosti v základních faktech . Anebo jsi schopen vyvrátit fakta, že a) stalin Rus nebyl b) naprostá většina obyvatel SSSR neměla žádný vliv na politiku Kremlu?

NIBOR mi dole položil tyto zásadní otázky, a já jsem se rozhodl, že poučím všechny!!!

a)      stalin Rus byl, protože rusáci od začátku začali všechny okupovat a vyžírat, původním jménem se jmenoval Joudašvili a rusáci (ÚV KSSS) z něj udělali gruzínce, aby na ně jejich atamani nebyli tolik naštvaný. Byla to čistě náhoda, protože původně chtěli obsadit i území, kde žilo spousta cikánů a tak Lenin chtěl, aby se jmenoval Dežošvili.

 

b)      mohu za to, že byli pořád nalitý ? Jo a vysvětluj to v pobaltí a v Polsku, že rusák za nic nemohl. To loupení a krádeže dříve řídil Kreml ? Ty bandy vyděračů a gaunerů dnes řídí také Kreml ?

0/0
12.7.2007 10:00

barumkoudopatniku

Máš pravdu.

Je to ostuda, že si pořád jako stát necháváme od Rusů s_át na hlavu a důrazně se neozveme.

0/0
12.7.2007 8:52

orinka3

Re: Máš pravdu.

tak se na to podívej opačně: v Rusku by krátce po sobě odstranili z našeho památníku české státní symboly a krátce nato nějací zloději a vandalové poškodili hroby našich vojáků, kteří v Rusku při obraně padli. A Rusko tomu nezabránilo, ani nemělo snahu.Taky bys to přešel s úsměvem, že je to prkotina?

0/0
12.7.2007 8:57

barumkoudopatniku

Re: Re: Máš pravdu.

Máš na mysli "hroby" našich legionářů? To bych zrovna moc na světlo nevytahoval.

0/0
12.7.2007 9:42

orinka3

Re: Re: Re: Máš pravdu.

nemám na mysli konkrétní hroby, můj příspěvek mluví o hypotetickém opaku.

0/0
12.7.2007 10:07

*Lucas*

Re: Re: Re: Re: Máš pravdu.

řekl bych si, že se v Rusku krade stejně tak jako jinde na světě a dál bych to neřešil...mám důležitější věci na starosti než řešit nějaké přihlouplé zlodějíčky kovů...Dělat z toho politické téma mohou akorát takový imperialistický ubožáci jako jsou Rusáci...jediným řešením je poslat je do háje...navíc je dost pravděpodobné , že to ukradli jejich přivandrovalí spoluobčané, takže ať si udělají pořádek ve vlasní emigraci a nás ať nechají jednou provždy být...HOWK :-©

0/0
12.7.2007 10:46

don čičo

řekni

Alofok!

0/0
12.7.2007 8:51

DEINONYCHUS

Ať si nevymíšlí!

To nekradou češi, ale špinaví, parazitující indové. Ať si to vyřídí s nimi.

0/0
12.7.2007 8:13

DEINONYCHUS

Re: Ať si nevymíšlí!

ale ;-D;-D;-D nevymýšlí, klepl a pak četl ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2007 8:14

erben3

Re: Re: Ať si nevymíšlí!

Neurážej prosím tě Indy, s našimi tmavými mimozemštany mají společnou pouze pravlast, jinak už vůbec nic.

0/0
12.7.2007 10:35

-= rEvoluce =-

Ostuda

jako prase;-(

0/0
12.7.2007 7:56

Hhotshot

Rudé hvězdy ve sběru

Co si o sobě ta bolševická pakáž myslí, že nám budou pořád vyhrožovat. Ať jdou klidně do hajzlu. Suroviny, které od nich kupujeme můžeme nakupovat i jinde a k ničemu jinému ty Ivany nepotřebujeme. Krást náhrobky je samozřejmě odsouzeníhodné, ovšem cikán je cikán a bronz je bronz. Já bych se na ten hrob maximálně vysr... a tím by byl vyřčen můj názor na Balšoju Rasíju.    [>-]

0/0
12.7.2007 7:39

erben3

Re: Rudé hvězdy ve sběru

Myslím, že ti kluci, kteří tady umírali i za naší svobodu, na nějaký bolševismus v té chvíli vůbec nemysleli. Chtěli jen zatlačit Němce zpátky do Reichu. Myslím, že trocha piety by jim tu mohla zůstat. Bůhví, jak by se dějiny vyvíjely, kdyby jim tehdy velení přikázalo zastavit se na naší východní hranici. Než by sem přišli Amíci, zemřelo by tu daleko víc lidí.

0/0
12.7.2007 10:42

*Lucas*

Re: Re: Rudé hvězdy ve sběru

Nejsi moc v obraze...USA stáli na demarkační linii u Rokycan několik dní, přitom mohli Prahu osvobodit o cca 3 dny dříve než SSSR jen tak pro informaci pane...

0/0
12.7.2007 10:50

nasrat

Kolik uranu zmizelo z Čr ? Kolik ?

Zloděje kovů to samozřejmě (a jejich hyenismus) neomlouvá, nicméně soudím, že by plakat měl někdo jiný a nahrazovat škody a rabování ten momentálně poškozený. 8-o:-/8-o

0/0
12.7.2007 7:11

risco

Moskva ať se zlobí

1) kovy nekradli češi ale "ti co si říkají italové";-D

2) rusové si stěžují na všechno co se týče jejich národní ješitnosti ;-(

3) nemůžou se divit, že o nich jako o národu smýšlíme s despektem. To co u nás provedli jen tak z našich hlav nezmizí. ;-O

4) Fakt je, že žádný hřbitov nebo jiné pietní místo posledního odpočinku by nikdy nemělo být takhle zneuctěno. ;-€

0/0
12.7.2007 6:52

GJD

Lidi koho bráníte?

Cígoše! - Není nutno nadávat Rusum, protoze tim vlastne branite ty spinavy cigose, keteri se nestiti ukrast kousek bronzu za par korun z ciziho hrobu. Neni nutno nadavat Rusum, kteri zde padli v boji proti Hitlerovi = kazdemu je jasne, ze nebyt Rusu tak Hitler mozna valku vyhral a i kdyby nevyhral mozna by jsme to schytali s nim. Tem klukum se urcite umirat nechtelo a tak jiste trochu ucty zasluhuji. To nema nic spolecneho s Ruskym ci Sovetskym Imperialismem, za to oni nemohli.

Meli by jste se radeji zamyslet nad tou sebrankou cigosskou, ktera zacina nejak moc zvedat hlavy. Co to mame za vladu ktera je sem pousti po tisicich. Koho si to volime?

0/0
12.7.2007 4:27

slatin

Re: Lidi koho bráníte?

jasně a stručně řečeno. Je vidět,že občas potřebujeme i pohled spoza opony.

tihle mrtví jsou oběti vysoké politické hry,papaláši za  větrem,chudáci na ráně.Ti co umírali,byli oběti velmocenských her všech velkých států(Německo,UK,Francie,SSSR,USA).Nevinní.

Zloděje kovů by měli pochytat,přikovat je náhrobkům,nechat je tam týden.Dokud by nezbělali.

0/0
12.7.2007 8:59

*Lucas*

Re: Re: Lidi koho bráníte?

tak Francii bych z rvého seznamu rovnou vyškrtnul, jelikož ta měla na průběh války stejný vliv jako Albánie...Téměř od záčátku války byla okupovaná a bojů se již nezůčastnila, tak o jaký hře Francie zde hovoříš ??To opravdu netuším...

0/0
12.7.2007 10:54

erben3

Re: Lidi koho bráníte?

R^ Jo, tak podobně jsem právě odpověděl někomu výše.

0/0
12.7.2007 10:43

Logic

To je presne ono, proc je lidi nesnasi...

...presne tenhle styl jednani je v prvyrade odsouzenihodny...."Rusko ZADA" na uzemi jine zeme, misto aby se normalne domluvilo a nejlepe zapojilo...ale to umej jenom s kulometama :))

0/0
12.7.2007 2:11

Montaigne

Re: To je presne ono, proc je lidi nesnasi...

no ovšem Lodžiku, a USA žádají a pak rovnou pošlou předem schválenou žádost o stavbu radaru!8-o;-D

0/0
12.7.2007 6:58

daaaanyyyy

at

at se tady neserou imperialisti a hledi si sveho, at si resi sve problemy doma a sem se neserou, jsme cizi zeme a do nas jim nic neni, to je jako, ze se budu divat k sousedovi pres plot a budu mu diktovat, co ma delat.jj, jestli si to nechame ibit, tak jsme sracky.

0/0
12.7.2007 2:08

cakekake

Hudební festival

gipsy.cu

gipsy.al

gipsy.fe

0/0
12.7.2007 0:05

osvetitel

Ano ta stiznost je opravnena ale nesmi znit od rusu jako ULTIMATUM nibore

!;-)

0/0
11.7.2007 23:24

slatin

Re: Ano ta stiznost je opravnena ale nesmi znit od rusu jako ULTIMATUM nibore

Četl jste tu nótu?Co když je to jen formulace od novináře,který chtěl trošku přitvrdit hru? Pokud existují mezinárodní dohody,ve kterých je stanoveno,že země XX se bude starat o hroby vojáků z ZZ,dohoda byla podepsána dobrovolně,pak lze žádat (ne tedy prosit)naplňování této dohody.

Jak víte,policie zatím nemá vysokou úspěšnost ani u jiných vandalských činů na hřbitovech,a dokud nebudou zavíráni také majitelé Kovošrotů,nic se nezmění.Vzít mu licenci na výkup kovů,a pak ti další si dají pozor.Majitelé jsou profíci, rozezná odpad od kradeného(nejméně u 80% materiálu),takže se pak jedná o úmysl a spoluúčast.

0/0
12.7.2007 9:06

AKSAMIT

Ja myslim,

ze ti rudoarmejci toho ukradli mnohem vic

0/0
11.7.2007 23:21

Lajtnant

Re: Ja myslim,

Nebejt nich, tak jsi dneska nejspíš nebyl naživu a nemohl sem psát svoje slinty.

0/0
11.7.2007 23:32

daaaanyyyy

Re: Re: Ja myslim,

treba je blond a ma modre oci, hitler by si ho nechal, co ty vis?

0/0
12.7.2007 1:56

Montaigne

Re: Re: Re: Ja myslim,

jo, nechal, jako aksamitové stínítko u lampičky;-D

0/0
12.7.2007 7:00

Two-by-four

Re: Re: Ja myslim,

Ale zase by nejspis na zivu byla treba Dr. Milada Horakova a mnozi dalsi. A misto povine rustiny by jsme se treba ucili dobrovolne anglicky.

Neomlouvam kradeni z hrobu ale delat z toho mezinarodni incident je prehnane, zvlast u Rusaku, kteri maji sami maslo na hlave (napr. hroby nasich legionaru). 

0/0
12.7.2007 12:53

analytik05

Černoarmějci obrali rudoarmějce.

Považuji za absolutní neschopnost zákonodárců, policie a soudů s tímto neustálým problémem zatočit. Do (Y) co je to za problém náležitě upravit zákony a potom si projít pár sběren a ty všechny šmejdy posbírat ? Jak chtějí řešit složitější věci, když nedokážou  řešit takové stupidity? 

0/0
11.7.2007 22:34

mosulský machredž

oo

a což teprve kdyby obrali Rudoárijce :-P

0/0
11.7.2007 21:49

singlemalt

"Davaj časy" naruby?

0/0
11.7.2007 21:29

Velká hlava

www.proradar.cz

bylo slíbeno, že tu nezůstane jeden ruskej voják, je jedno jestli je gumovej, železnej nebo  bronzovej ..ať táhne domů

PS: trocha historie - rusák byl s Hitlerem velkej kámoš, stačí se zeptat v pobaltí...ale pak se mu to nějak vymklo:-©

0/0
11.7.2007 21:28

killy

Ach, jo ! Neexistence základní špetky lidskýho rozumu je hrozná věc.

Ty jablka s hřebíky pro gorily nebyly od tebe?

0/0
11.7.2007 21:35

Montaigne

Re: Ach, jo ! Neexistence základní špetky lidskýho rozumu je hrozná věc.

;-D;-D

0/0
12.7.2007 6:59

Two-by-four

Re: Ach, jo ! Neexistence základní špetky lidskýho rozumu je hrozná věc.

No pokud by to nastrazil tem ruskejm gorilam (trebab ve Varech) tak na tom nevidim nic spatnyho.

0/0
12.7.2007 12:55

nibor

Re: www.proradar.cz

Nad inteligentností tvojí první věty zbytečno ztrácet čas, ale k tvému P.S. historii si fakt prostuduj, Hitler kamarádil se Stalinem, jehož tady nikdo neobhajuje. Normální obyvatelé SSSR do politiky mluvit nemohli, ti jenom pak bojovali, aby je (i nás) pod Hitlerem nepotkal ještě horší osud než za komančů.

0/0
11.7.2007 21:39

Velká hlava

Re: Re: www.proradar.cz

rusák jako rusák, já v tom rozdíl nevidím.;-€

0/0
11.7.2007 21:44

Fanda Šmanda

Re: Re: Re: www.proradar.cz

Hlava seč možná velká, ale mozek v ní evidentně chybí.

0/0
11.7.2007 21:57

Velká hlava

Re: Re: Re: Re: www.proradar.cz

Františku, nepřepínej se;-D(Y)(Y)

0/0
11.7.2007 22:03

nibor

Re: Re: Re: www.proradar.cz

Že ty v tom rozdíl nevidíš, svědčí akorát jen o tvojí zoufalé nedostatečnosti v základních faktech:-). Anebo jsi schopen vyvrátit fakta, že a) stalin Rus nebyl b) naprostá většina obyvatel SSSR neměla žádný vliv na politiku Kremlu? Či jsi snad pouze naučen nadávat na cokoliv ruského, aby jsi měl pocit odvahy alespoň na netu?:-)

0/0
11.7.2007 22:48

Two-by-four

Re: Re: www.proradar.cz

"Hlave" tady nadavas, ale sam si asi taky moc rozumu nepobral. Podle Tvoji logiky " ... Normální obyvatelé SSSR do politiky mluvit nemohli " by jsi pak mohl omlouvat i Nemce. Ti take nemohli do Hitlerovy politiky mluvit a tak by jsi vlastne mel nosit kytky na hroby i nemeckym vojakum, chudakum, kteri take nakonec za nic nemohli.  Vic po lopate ti to uz rict neumim, jedine snad, ze prislusnici okupacnich armad (i ty nejnizsi sarze co za "nic nemuzou") nejsou a nikdy nebudou oblibeni, at uz jsou to Nemci,  Rusaci  ci kdokoliv jiny.  Jo a hroby nijak zneuctene nebyly, nebyly tam zadne hanlive napisy, hakove krize ap., ale jen nekdo ukrad bronzove reliefy (obdoba jak kdyz nejakej humusak ukradne z hrobu kvetiny).  A v pripade, ze nektery hrob mel bronzovy srp a kladivo, by se dalo mluvit ne o zneucteni, ale obracene o navraceni dustojnosti (viz nedavny pripad v Brne).  A kdo vi, mozna by v takovem pripade ten padly byl za to i vdecny.

 

0/0
12.7.2007 13:10

klv

Re: www.proradar.cz

co ti je možno říci ?

snad jen že jsi vůl, korunovaný !

0/0
11.7.2007 21:43

Velká hlava

Re: Re: www.proradar.cz

klve, nevyjadřuj se k věcem, kterým nerozumíš![>-]

0/0
11.7.2007 21:46

klv

Re: Re: Re: www.proradar.cz

mohl bych ti opáčit stejnou větou, ovšem pochybuji že by jsi pochopil tu absurditu ;-D

0/0
11.7.2007 21:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.