Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soudce Sládek hájí odebrání desetileté Terezy

Vlna kritiky, která se zvedla proti rozhodnutí soudce Miloslava Sládka umístit Terezku na zkoumání na psychiatrii, strhla nedávno i prezidenta Václava Klause. Sládek rozhodnutí přehodnotil a poslal dívku do dětské léčebny v Říčanech, kde ji mají zkoumat znalci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fox Foxinus

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!!http://www.cibulka.net/petr/index.php?akce=statistika

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net

PO 18-TI LETECH "SAMETOVÉ REVOLUCE" PŘEKVAPENÍ JEN PRO POLITICKÉ HLUPÁKY, anebo NOVINÁŘE: Nejdůležitější polistopadoví "revoluční" ministři - vnitra a obrany - pracovali pro StB (KGB, GRU...)!!! www.cibulka.net;rstema=13

Stačí si přečíst Putinovo UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ

www.cibulka.net" rel="nofolow" target="_blank">www.cibulka.net    

0/0
12.7.2007 20:23

slidic

Jdu tak kolem a koukám, že máte zase pěnu u huby,

takže ti (ty) z vás, co nevěří na PAS si mohou prohlédnout

pas.nazory.cz

případně doplnit nějaké své moudro.

0/0
12.7.2007 13:25

Beranal

Ta matka je egoistická hiena

Normální rodič třeba i občas zauvažuje co by se stalo s dětmi pokud by došlo třeba k dopravní nehodě atd. atd. Třeba manželé ze skupiny ABBA nikdy necestovali společně v letadle aby děti nepřišli o oba rodiče. Takovéhle chování je obvyklé u rodičů kteří mají své děti rádi.

A co tahle egoistická "matka" ta klidně připraví holku o živého otce s tím že když baba přijde náhodou o život tak Terezku zřejmě šoupnou do ústavu až do 18 let. Ono jde i o jiné věci, když se takto holka bude chovat k otci tak ji zřejmě až bude dospělá otec vydědí, přijde tedy o majetek, když bude chtít studovat tak ji to neprofinancuje atd. A další problém je co tahle výchova udělá s její psychikou až bude dospělá. Tohle chování to opravdu není láska matky k dítěti to je láska slepice k sobě samé.

0/0
11.7.2007 16:28

Beranal

Re: Ta matka je egoistická hiena

Opravuji pro učitelky českého jazyka správné je "hyena"

0/0
11.7.2007 16:29

NORDMAN

Re: Ta matka je egoistická hiena

Souhlas, je to hyenismus. Rv

0/0
11.7.2007 21:29

Albert Nerom

Re: Re: Ta matka je egoistická hiena

Hyenismus je něco jiného, i když chápáno mírou amorálnosti je to obdobné. Ale v tomto případě bych to nazval "slepičismem". P.S. Omlouvám se slepicím.

0/0
12.7.2007 12:13

bývalý volič ČSSD

Re: Re: Re: Ta matka je egoistická hiena

No se slepicema na Pardubicku dělají krátký proces, kromě téhle povedené maminy bych přihodil i Mauerovou

0/0
12.7.2007 12:56

Projíždějící

Návrh redakci a námět diskutujícím.

Poslat některého z redaktorů za Terezkou do léčebny a udělat s ní rozhovor o tomjak to cítí a prožívá ona samaTerezka. Jsem přesvědčen, že by to čtenáře zajímalo. Z honoráře za uskutečněný rozhovor by bylo možno Terezce nakoupit hračky nebo nějakou tu panenku, která by se jí v jejím prázdninovém vězení určitě mohla hodit.

Nenapadlo alespoň některé diskutující uspořádat pro Terezku sbírku? Nemyslím peníze, ale například nějaké dětské knížky, CD s počítačovými programy a počítačové hry, pokud tam v tom vězení (pardon léčebně) má k dispozici počítač, nějaké ty hračky a podobně. Myslím že by to Terezce pomohlo a kdyby nepomohlo, tak by ji to alespoň potěšilo. Pokud tam počítač nemají, nenašel by se u někoho nějaký počítač navíc, který nepotřebuje a mohl by alespoň na prázdniny postrádat?

Díky za TerezkuV

0/0
11.7.2007 15:23

Jenda.Pracka

Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

Je to dobrý nápad uspořádat pro Terezku sbírku hraček. Taky nějaký přehrávač CD nebo digitální fotoaparát nebo třeba dalekohled by nemohl uškodit.

Rozhodně tady Projíždějící napsal jeden z nejužitečnějších diskuzních příspěvků. Taky se doma podívám, jestli bych něco z toho pro Terezku nemohl postrádat. R^

Díky za TerezkuV, škoda že jí tam v té léčebně asi nedovolí internet. Mohla by si s námi tady dopisovat a lépe by jí ubíhaly ty zkažené prázdniny.

0/0
11.7.2007 15:38

Pan Navratil

Re: Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

A co třeba pikovláček?

0/0
11.7.2007 16:59

_m-

Re: Re: Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

náhodou...........co ty víš.

0/0
11.7.2007 17:03

Albert Nerom

Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

Toto jsou názory, nad kterými člověk musí žasnout. Tak za prvé. Má proboha vůbec nějaký smysl dělat mediální hvězdu z nešťastného dítěte? Navíc když toto dítě není nešťastné kvůli soudci či justičnímu systému, nýbrž kvůli své hysterické přihlouplé matce, která bránila otci ve styku s ní, vytvořila u ní ve vztahu k otci syndrom zavrženého rodiče, pohrdala rozhodnutími soudu a nedělala si nic ani z vysokých pokut. Toto vše bylo příčinou toho, že Terezka musela být vyňata ze zhoubného vlivu matky a byla dána do neutrálního prostředí kde bude, než ji nestranní znalci podrobně psychologicky vyšetří.

A co by tedy asi řekla Terezka o tom, co cítí a co prožívá? Že se jí stýská po mamince. A co by asi odpověděla, když by se jí zvídavý novinář zeptal na tatínka? Hádejte. Můžete třikrát. Copak asi?

0/0
11.7.2007 16:49

Blamik

Re: Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

Pravdu......

0/0
11.7.2007 17:22

Hanns1111

Re: Re: Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

BINGO ! pravdu nainstalovanou maminkou - ty netáhlo jedno ;-DR^

0/0
13.7.2007 14:54

Blamik

Re: Re: Návrh redakci a námět diskutujícím.

Nebo se pletu???

0/0
11.7.2007 17:34

ix.

vina?

Myslím že matka i otec mají svůj díl viny, že se nedokázali alespoň trošku rozumně rozejít. Odsouzeníhodni jsou ti, kteří na tragickém osudu jedné rodiny mediálně parazitují.

0/0
11.7.2007 14:59

Beranal

Re: vina?

Otřesné je když matka která dlouhodobě nerespektuje rozhodnutí soudu za což už dostala pokuty za cca 100 000,- Kč si chce vynutit svoje "právo" na zcela soukromé vlastnictví dítěte tak, že tuhle soukromou záležitost mezi rodiči medializuje na NOVĚ a tiskových konferencích a předhodí tak svoje vlastní dítě které prý tak "úžasně" miluje takhle mediím. Tady bych řekl že se snaží matka parazitovat na mediích a vynucovat si tak změnu soudního rozhodnutí.

0/0
11.7.2007 16:45

_m-

Re: Re: vina?

Kdyby pomocí Novy hledala pro svou dceru ledvinu, nebo kostní dřeň tak bys taky řval že parazituje?

0/0
11.7.2007 16:59

Beranal

Re: Re: Re: vina?

Opravdu hezké srovnání akorát bych řekl že ona hledá tu ledvinu tak nanejvýš pro sebe a zatáhla do toho takhle egoisticky tu svoji dcerku.:-)

0/0
11.7.2007 17:03

Albert Nerom

Re: Re: Re: Re: vina?

R^!

0/0
12.7.2007 12:10

Hanns1111

Re: Re: Re: vina?

kdyby nebyly v potoce ryby - ty jsi teda blbka _m- ;-€

0/0
13.7.2007 14:56

Albert Nerom

Děsí mne, jak v této diskuzi řada lidí útočí na soudce,

aniž by se zamysleli nad podstatou věci. Jemu totiž nezbylo nic jiného než izolovat dítě od matky. Ne proto, že arogantně ignorovala zákonná pravidla a dřívější rozhodnutí (včetně pokut), nýbrž především proto, aby dceru izoloval od jejího trvalého zhoubného vlivu a aby mohla být vyšetřena znalci. Škoda jen, že takto soudy nepostupují častěji.

Vím, že příčina často tkví v chování obou rodičů, ale každý, kdo má poznatky z této oblasti, jistě potvrdí, že většina matek, bránících otcům ve styku s dítětem, jsou zralé na psychiatrickou diagnózu; přinejmenším jde vesměs o tvrdé hysterky, které se takto otcům "mstí". Taková individua se pak obrací i na sdělovací prostředky, když je proti nim ze strany soudů po právu zasahováno a národ tak otravují problémem, který samy zavinily. Bohužel jim často novináři a populističtí politici "naběhnou". Vzpomeňte si jen na to individuum s psychopatickými tiky, která unesla děti otci z Argentiny. A o té nynější pelešnici, matce Terezky, to platí obdobně.

0/0
11.7.2007 13:33

_m-

Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Hezké ;-D Což takhle popřemýšlet zaco se ty bestie vám chudáčkové mstí. A proč se z matky terezky stala pelešnice. A proč se vůbec takoví sqělí muži jako jste vy žení s takovými neschpnými hysterkami.

0/0
11.7.2007 13:35

Albert Nerom

Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Mně se to netýká. Mám skutečně skvělou ženu. Díky Bohu a osudu. A znám také spoustu jiných skvělých žen. Jenže jsem měl co do činění se spoustou chlapů, co takové štěstí neměli. V životě jsem se právě také střetl (profesně i jinak) rovněž s řadou hysterek. A mohu potvrdit, že pro ty, co s nimi žijí a pracují (i pro ty, které vychovávají), je to opravdu utrpení.

0/0
11.7.2007 13:44

_m-

Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Já mám taky manželství docela fajn a děti už dospělé, ale znám prozměnu pár tatínků kteří dokážou za jeden víkend za měsíc tak naočkovat děti proti matce ( ku*va  která žije z peněz, které vysoudila na chudáku tatínkovi je to nejmenší) že je potom matka dává týden dohromady. A taky vím, že děti nemusí zaujaty být proti otci (nebo matce-buďme spravdliví) protože je ten druhý naočkoval, ale protože samy vidí, slyší a cítí.

A znovu se ptám - ti všichni nešťastní otcové, kterým ty zlé hysterky jen tak, z plezíru a bez jejich přičinění nedovolují styk s dětmi jsou na vgzniklé situaci bez viny? Opravdu? Tak proč si sakra ty děti dělali?

0/0
11.7.2007 13:53

slidic

Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Jak a proč se dělají děti? Hmmm....

Právě že na to se názor mužů a žen diametrálně liší. Muž nevidí vznik dítěte jako budoucí zbraně a bezpečného zdroje příjmů prostřednictvím naší feminizované justice:-©

O co mu přitom jde? No, to by ten příspěvek asi neprošel, ale jsem přesvědčen, že ženy to dobře vědí a umí to výborně využít (zneužít).

0/0
11.7.2007 14:00

_m-

Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Opravdu. Ale di, to by mě nenapadlo.

ovšem když souložíš s hysterkou, nebo když se s ní oženíš a dítě si pořídíš dřív, než ji pořádně poznáš tak je to hlavně tvoje blbost.

a mimochodem tanhle případ není o tom, že by ten člověk měl, nebo dokonce chtěl dítě - on je nechtěl a první léta života ji odmítal, potom se s ní odmítal stýkat  (při asistovaných setkáních) - a teď se diví, že ho holčička nechce a tvrdí, že to je vina manželky. Může být - ale jeho vina je to rovněž, a rozhodně větší.

0/0
11.7.2007 14:04

opportunity

Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

R^

0/0
11.7.2007 17:42

Blamik

Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Znám velkou spoustu dětí jejichž odloučení rádoby tatínci se na nich dopouští nejen psychického ale i fyzického násilí během "jejich" výkendu. Obojí se ale nedá nijak dokázat. Přál bych Vám tu bezmoc zažít s podobnými dětmi pracovat. Neříkám že ženy toho schopny nejsou, ale ruku na srdce, je daleko více chlapů kteří se mstí svým dětem jen proto aby se pomstili především jejich matce. A tomuto se nejsou děti schopné se bránit.

 A co hůř, není schopen tomu zabránit ani stát. A v tomhle případě mám pocit že se otec hádá spíše o chatu než o dítě!!!!!

0/0
11.7.2007 14:04

Beranal

Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

A tohle je v tomto případě nějaký argument, že ty jako znáš možná nebo také si jenom vymýšlíš .......atd. a z toho lze vyvodit že otcové zásadně nemají právo vychovávat, protože dle vás matek mají povinnost jenom a jenom platit.

"Ty máš pocit" ovšem uvědom si jedno, tady nerozhodují pocity a dojmy ale fakta a fakta jsou jasná, otec pravidla neporušoval, platil a ze zákona má povinnost a právo i vychovávat a o to se snaží. Kdo porušoval těžce byla matka, dostala už od soudu za cca 100 000,- Kč pokut a porušovala dál. Já být soudcem tak pokuty začnu vymáhat a holku ji seberu protože se ukázalo že nemá nejen schopnosti to dítě řádně vychovávat ale že na to nemá ani finance. Osobně bych se nebál tu holku dát otci, děti si zvykají na jiné podmínky velmi rychle otec by stanovil nová jasná pravidla a holka by si na ně velmi rychle zvykla.

0/0
11.7.2007 14:26

_m-

Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Tebe číst je radost. Jednoznačně mě utvrzuješ v názoru, že něktrým chlapů by měl být kontakt s dětmi zakázán.

".....otec by stanovil nová jasná pravidla a holka by si na ně velmi rychle zvykla."  

0/0
11.7.2007 14:51

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Holka já jsem vychoval dvě takové jako jsi ty a řekl bych že dobře, děti mají normální vztahy k oběma rodičům, mají vzdělání, atd. Že ty děti potřebují jasná pravidla co se smí a se nesmí to je základ dobré výchovy, ten populismus matek kterému se říká jinak opičí láska ten je to nejhorší co může rodič pro dítě udělat. U nás nebylo nikdy žádné maminkování, tatínkování a každodenní pusinkování, děti odjakživa říkali máma nebo táta a pravidla museli držet, tedy 10 letá holka by si nemohla nikdy postavit hlavu, že např. dědečka který ji nikdy nic neudělal nemá ráda a že mu bude vykat. To bych ji rychle vysvětlil že chovat se slušně k dědečkovi to je její povinnost nezávislá na nějakém dětském manýru. :-)

0/0
11.7.2007 16:23

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

1) děkuji za poklonu, ale dost pochybuju že jsi ve věku, kdy bys mi mohl být otcem

2) v rodině, kde není pusinkování a mazlení opravdu není něco v pořádku

3) odkud víš, že Terezce otec nic neudělal? Asi od něj.

4) vykání komukoli nemá nic společného s neslušností.

5) děti potřebují jasná pravidla - v tom se shodnem. Ovšem tak jak to prezentuješ ty to není o pravidlech ale o bezpodmínečné poslušnosti - promiň ale i děti jsou lidi.Moje teta byla učitelka na nižším stupni ZŠ. Můj syn ji nesnášel a já jsem mu vysvětlovala, že teta je hodná a musí s ní kamarádit. Teta mě vzala stranou a řekla mi: " Nechej ho, buď to povolí nebo ne, to je o sympatiích a antipatiích, s tímse nedá nic dělat. Měla jsem takového žáčka - a museli jsme ho převést do jiné třídy. No vidíš a dodneška mě zdraví." Poddalo se to až za několik let.....

0/0
11.7.2007 16:38

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

He, he bezpodmínečná poslušnost to se holka pleteš, já jsem velkorysý demokrat ale nikoliv liberál bez hranic, bezpodmínečná poslušnost někde potřeba je (třeba nekrást, ctít matku svou a otce svého atd.), o tomhle se s 10 letými dětmi nediskutuje a někde potřeba není. Tohle zásadní ale rozlišit to předpokládá řídit se rozumem a nikoliv nějakými pocity a dojmy, řekl bych že ani v knížkách se tohle nenastuduje, tady spíš platí že komu pánbůh nedá tak ten nemá, to platí i pro tuhle "matku" Terezy, tohle co dělá ona to je opravdu extrém, to by žádný normální rodič řídící se rozumem nedělal.

0/0
11.7.2007 17:00

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Milovat někoho na povel...............no jak myslíš.:-/

0/0
11.7.2007 17:02

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

;-D Úsměvné myšlení matek já osobně jsem nikdy žádnou šílenou lásku ze strany svých dcer neočekával, pro mě je dostačující normální úcta k rodičům a taková úcta to je normální povinnost, to není žádné vynucování "lásky". Tu tvoji lásku tu je potřeba si šetřit pro partnery.

0/0
11.7.2007 17:10

Blamik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Mno, jak to tak sleduju případ pro Chocholouška. Být Vámi už bych se moc nechlubil tím že jste vůbec někoho vychovával.

Buďte rád že vlastně že vaše děti ještě žijou, moc bych se nedivil kdyby Vám holky nepřišly ani na pohřeb. Ona totiž ta úcta k rodičům, není povinnost. O tu se musí i ten rodič zasloužit. Pokud ji bere jako povinnost tak pak šup s dědečkem do důchoďáku. Ono ani starat se o nerudného dědka není povinnost.

0/0
11.7.2007 17:34

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

To není můj problém ale tvůj, moje děti jsou dobře vychované a úctu k rodičům berou zrovna tak jako to že nesmí krást, to jsou zásady které se u nás v rodě neporušují. Já na rozdíl od Vás humanistických magorů nemám takové problémy jako že nesouhlasím s eunthanásií, já nemám strach že mě děti kvůli majetku utratí :-)

0/0
11.7.2007 20:30

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Pokud jsi opravdu přesvědčen, že úcta k rodičům je automaticky povinnost dětí, taky ty tvoje lituju. O úctu (kohokoli) se musíš především zasloužit. Ale pozoruju, že s tebou nemá cenu diskutovat. Mimochodem - kolik let je tvým dětem?

0/0
12.7.2007 8:50

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Takže asi to povinnost není, úsměvné :-), to snad by platilo pro rodiče kteří nevychovávali nebo vychovávali tak jako ta matka Terezy.

Já tady 20 let cpu energii, čas, peníze do dětí, platím jim školy, telefony, kapesné, rekreace, řidičáky, spořím, v noci nespím když se někde zaběhnou a nedají zprávu a ještě snad bych jim měl nějak podkuřovat aby si toho vážili 8-o S takovýmhle názorem z dětí vychováš tak pacienty pro psychiatra. Pokud by se mi stalo že by si toho snad nevážili, nebo odmítli se podřídit tomu minimu co po nich dneska vyžaduji (což je prakticky jen tlak aby tu školu neflinkali)  tak první co udělám tak skončí studium a půjdou do pracovního procesu.:-)

0/0
12.7.2007 12:03

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Pozoruju, že výchovu dětí bereš jako obchod - já do nich cpu a ony jsou povinny.....

Zvlášť hezká je poslední věta.

Kdyby si mě moje děti vážily jen ze strachu, abych jim neutáhla penězovod, tak by to bylo dost smutné.

0/0
12.7.2007 12:16

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Já jako realista se držím reality a ty se klidně drž svých pocitů a dojmů o neuvěřitelné lásce dětí ke svojí milované mamičce. Mě postačí ta pouhá úcta, slušné chování a respektování toho minima co po nich chci a klidně si to nazývej obchod, protože obchod to i možná je, protože když se chovají tak jak se má normální a slušný potomek chovat, nejsou na heroinu atd. tak je pohoda, penězovod a dobré vztahy. To platí obecně i pro malé děti, pokud nějaká opičí matka dosáhne toho že se dítě nebojí že přijde o tu péči, a pohodu tak to je nejlepší cesta jak se na ten heroin, pohrdání rodiči atd. jednou dostat. Kdyby Terezka věděla že když bude taťkovi vykat tak že se matinka bude moc a moc zlobit tak by tykala jako pominutá.:-)

0/0
12.7.2007 13:44

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Podsouváš mi slova, která jsem nikdy nepoužila a vykládáš tady "moje " pocity, které nemám. Docela by mě zajímalo s kým se vlastně hádáš, koho ti zastupuju.

Krom toho píšeš nesmysly. Dítě musí poslouchat proto, že VÍ, že všechno, co po něm chceš, je pro jeho dobro a proto, že ti chce udělat radost. Tedy proto, že věří tvojí lásce a chce ti dát najevo svoji lásku. Ovšem, ty toho o lásce moc nevíš, jak jsem pochopila z tvé poznámky, že lásku si mám šetřit pro partnera.

Nejvíc mě pobavila tvoje poznámka: "Kdyby Terezka věděla že když bude taťkovi vykat tak že se matinka bude moc a moc zlobit tak by tykala jako pominutá." Pokud to znamená podle tebe úctu, tak je mi tě líto, já v tom vidím jen pokrytectví a vyčuranost. Jestli ti to stačí............

0/0
12.7.2007 14:06

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

A ještě něco - odkud čerpáš informace, že matka Terezy do ní necpe energii, peníze, neplatí školu (no ZŠ se neplatí), telefon, kapesné, rekreace, spoření (na řidičák je Terezka ještě malá), že soudíš, že k ní Terezka nemusí chovat úctu?

Přemýšlej o tom co píšeš.

0/0
12.7.2007 12:20

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Na to stačí trocha logického úsudku. Žena samoživitelka, která si klidně dovolí vyfasovat u soudu cca 100 000,- Kč pokut zřejmě velmi dobře ví že její příjmy a majetek jsou takové že to z ní nikdy nikdo nedostane, takže do dcerky cpe tak žebrácké peníze někde úrovní 1,2 násobku životního minima vyfasované na sociálních úřadech a od nenáviděného exmanžela. Že na tom je špatně to prokazuje i to že žádá soud o zvýšení alimentů. Osobně si nedovedu představit že bych třeba jako student žil z peněž otce kterého nenávidím, to může dělat snad nějaký zoufalec na sociálních dávkách, ono existuje něco čemu se říká lidská hrdost.

0/0
12.7.2007 13:54

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

1) dává co má, co nemá nemůže dát

2) Něco jiného jsou peníze pro mou osobu a něco jiného pro moje dítě. Máma pro dítě dokáže překousnout víc.

0/0
12.7.2007 14:08

bývalý volič ČSSD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

M.Čejková 270 000 Kč alimentů měsíčně, K.Brožová ...

Jojo, sunárek nám podražil!

0/0
12.7.2007 14:12

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Tahle diskuze není o Čejkové, tam šlo o úplně jiný případ. Jednak Čejka se ke svým dětem hlásil a druhak on vyměnil svoji ženu a matku svých dvou synů za novější model.

Před časem se tu řešil rozvod Stropnických tak jsem si našla paragraf (a znovu to hledat nebudu), že dítě má nárok na tutéž životní úrověň jako rodič - takže když je Čejka milionář, tak ať na SVOJE syny platí.

0/0
12.7.2007 14:19

Beranal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Nárok na tu životní úroveň otce mají, ale osobně vůbec nechápu proč by to měl otec financovat prostřednictvím exmanželky, to je zase naše úchylná femenizovaná justice. Řekl bych že ty školy, to spoření atd. s kterým operovala ta Čejková by bylo normální aby tyhle peníze šli mimo matku přímo k dětem, u té matky docela hrozí že to zneužije pro své soukromé potřeby nebo zcela soukromé děti které si pořídila s někým jiným. 

0/0
12.7.2007 14:33

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když se můžeš opakovat ty, můžu taky

Ony matky všeobecně jsou svině, které používají peníze mužů (protože vlastní si vydělat neumí) na svoje reje a děti přitom utřou hubu. Škoda že vy chlapi neumíte rodit a musíte se s tímhle plevelem zahazovat.

0/0
12.7.2007 14:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.