Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O svátcích zemřelo na silnici sedm lidí, loni jediný

Uplynulé svátky 5. a 6. července dopadly z hlediska mrtvých při dopravních nehodách sedmkrát hůř než loni. Zatímco tehdy zemřel jeden člověk, letos tři ve čtvrtek a čtyři v pátek. Když to tak půjde dál, může první prázdninový měsíc přinést dvojnásobek mrtvých než před rokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vecerkauniklu

www.kohoutlukas.wbs.cz

:-)www.kohoutlukas.wbs.cz

0/0
8.7.2007 21:24

Deleter

.

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A070707_125709_krimi_klu&vlakno=16674425

"Jezdit tak rychle jak uznám za vhodné JE občanská svoboda, o tom vážně není třeba diskutovat, protože to nejde zpochybnit."

;-€;-€;-€ PRASE !

0/0
8.7.2007 16:30

vecerkauniklu

www.kohoutlukas.wbs.cz

0/0
8.7.2007 16:26

rh2

sameoldsong

Je vidět, že v mnoha příspěvcích se ti, kteří ví o čem mluví, zmiňují o hlavním problému - umění řídit a také o schopnosti řídit. To je dle mého názoru hlavní příčinou. Ne rychlost, ale nepozornost, risk, paličatost, arogance, pocit moci, neochota naučit se jezdit a ochota bez zkušeností vyzkoušet limity vozidla nebo ostatních řidičů a někdy mám i ten pocit, že duševní nevyzrálost. Řidiče ale bodový ani jiný systém jezdit nenaučí. Pokud sami nemají snahu nebo je k tomu nepřinutí zákon (trochu extrémní přirovnání, ale jako např. piloty) nevěřím, že v ČR trag. dopr. nehody ubydou.

0/0
8.7.2007 11:20

Deleter

.

No, ona ta rychlost má vliv na následky. Když někdo udělá chybu (třeba nedá přednost), tak je rozdíl, jestli brzdíte z 90, nebo 150, že.

0/0
8.7.2007 11:36

rh2

Re: .

Samozřejmě, že rychlost má vliv na následky. Dále mimo jiné stav vozidla, povrch vozovky, atd. Ale vlivy o kterých je třeba se zmínit jsou také schopnosti řidiče předvídat situaci a umět zastavovací či uhýbací manévr zvládnout bez nehody. Už vás slyším, že to vždy nejde. Ano. Ale v mnoha případech by umění řídit nehodám zabránilo.

0/0
8.7.2007 11:55

Deleter

Re: Re: .

O tom není sporu.

0/0
8.7.2007 14:11

esivi

co je to za blábol?

Loni jezdili řidiči podle předpisů? Dneska už může psát články zřejmě každý....Řidiči jezdí stejně, akorát ti horší zjistili, že bodový systém je jen takové bububu na slušné řidiče, na ty co jezdí jak prasata to žádnej vliv nemá.

0/0
8.7.2007 11:10

tmf

Re: co je to za blábol?

cajti pořád na stejných místech, kde mají splnění plánu jisté a málokdy tam kde dochází k nebezpečným situacím

0/0
8.7.2007 13:36

barberode

Ridici v Melbourne

Musim napsat ze ma zkusenost jako ridice v CR a zde v Australii je uplne jina, pokud ridite auto v Melbourne a to je mesto s vice nez 4 mil. obyvatel, 3x vetsi nez Praha, citite se mnohem bezpecnejsi, nikdo na Vas netroubi, nikdo se na Vas netlaci a nikdo Vam neukazuje, ze mate radeji vypadnou do prikopu, protoze on chce jet, zde lide jezdi velmi opatrne, ve meste je povolena rychlost 60km/h, na vypadovkach 100km/h, na krizovatkach i podel cest jsou radary, ktere jsou ale jasne videt a nejsou schovane nekde v trave tak jak v CR, a pokuty jsou tu velmi vysoke, takze tu nikdo nejezdi jako zavodnik a chodci tu maj zasadni prednost.!  

0/0
8.7.2007 2:04

Frankie67

Re: Ridici v Melbourne

Jen takova kontrolni otazka? Jak dlouho tam jste? Ridici nevi jak jezdit(proto "opatrne"), blinkry se zasadne nepouzivaji ... Take jste asi nepostrehl ze dopravni situace je jina, neni tam takova zacpa jako jinde. To jen na upresnenou :-)

0/0
8.7.2007 10:21

Deleter

.

Prosímtě co se nám to tady snažíš nabulíkovat? V Aussii jsou ti největší blbouni, co se na planetě dá vidět! Nejenomže jsou parkoviště u marketů plný dvoutunovejch čtyřkolek, aby měla zrzavá slečinka kam dát rohlíky a mlíčko, ale voni všichni jezděj po úplně špatné straně silnice!! ;-D;-D;-D

0/0
8.7.2007 11:09

Buster

Hlavní důvod, proč je letos více mrtvých,

je ten, že loni bylo čerstvě po zahájení bodového systému, na silnicích poldů jako much, všichni vyhukaní, že budou bez papírů atd. Postupem času se to vrátilo do starých kolejí, tak se není čemu divit.

0/0
7.7.2007 23:44

navstevak

Chce to vice krovi

kde se muze schovat IQ 20 s radarem ci dokonce cela Schade Fobie, aby mohlo byt vice mereni a taky ne 12 ale 6 bodu a ne 2b za rychlost ale hned 12.

A vubec nejlspi bude zakazat jezdit, benzin na pridel, auta na pridel a povolenky na ujete kilometry. :-©

0/0
7.7.2007 23:20

eucharistie

Mrtvý ateista

dobrý ateista

0/0
7.7.2007 22:33

Asdarel

Sebeobrana proti pirátům

Na úvod podotýkám, že příspěvek je občas záměrně prokovativní, hned vysvětlím proč.

Zdá se, že kouzlo bodového systému je pryč. Sebelepší změna (a bodový systém byl i přes chyby změnou k lepšímu) se mine účinkem, když se nehlídá její dodržování. A to se právě v dopravě moc neděje. Policie občas někde měří rychlost, ale těch míst je pořád dost málo, občas řeší parkování, ale na spoustu dalších přestupků (včetně oblíbeného nedávání blinkrů) kašle. V dopravě přitom platí: čím víc policie, tím lépe. Jde o majetek, zdraví a někdy i život. A na spoustu lidí nic jiného než represe bohužel neplatí.

0/0
7.7.2007 21:15

Asdarel

Re: Sebeobrana proti pirátům

Co s tím?

1. Pořídit si bezpečné auto na ochranu před exoty (ti ať se klidně sami zabijí).

2. Tlačit policii, ministerstvo vnitra, vládu, poslance k zavedení výrazně důslednější policejní kontroly v dopravě (dopisy, maily, petice, apod.).

3. Nedávat pirátům tolik šancí a netolerovat je. Jednoduchá věc je například vždy při jakémkoliv jejich přestupku troubit. Zatroubení vám nic neudělá, tím upozorňujete a podle zákona tudíž odvracíte hrozící nebezpečí z páchaného přestupku, a hlavně, když na takového blbečka někdo za den zatroubí po dvacáté, možná mu něco konečně dojde, případně se vytočí natolik, že to někde napálí do stromu a bude od něj konečně pokoj. Další tipy, jak na piráty, najdete třeba na stránce http://pirati.nazory.cz/

0/0
7.7.2007 21:16

Asdarel

Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Tak, a už se těším na "inteligentní" příspěvky nejrůznějších machříčků, případně na rádoby chytré polemiky českých vychcánků. Ale slušní řidiči taky můžou něco napsat... :-)

0/0
7.7.2007 21:16

Cornholio

Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Evidentne mame absolutne neslucitelne nazory na danou vec. Zasadnim problemem je slusnost na cestach. Pravidlo cislo jedna: byt slusny a jezdit s citem. 2. Nedelat naschvaly. 3. Pust, pokud muzes......atd.

4. Kup detektor a jammer

5. jezdi v noci, klobouckari uz vetsinou spi....atd. atd.......

0/0
7.7.2007 21:45

tmf

Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

pozoruji, že webík pirati si dnes a možná ještě zítra užije svých 5 minut slávy, ale poslechnout ty rady rozhodně nelze. Takovej kloboučník, a že jich je, si klidně někde u Průhonic řekne, že předjíždí kolonu a je schopný až do Humpolce kde sjíždí do rodné vísky jet v levém svých 102 km/h

bod 4) názor strejce který nikdy nikoho nepustí bo on jede po hlavní a  u nich ve Lhotě traktorista Lojza taky čeká než on projede s připraženou kárkou králikům pro seno

mlhovky, přední mi tak nevadí jako zadní když musím za někým takovým jet a nechat si vytahovat oči z důlku jeho mlhovkama, to je chuťovka. 95% řidičů nereagovalo ani když jsem na ně blikal, troubil, zapínal svoje přední mlhovky. A jeden fakt magor když jsem ho asi po 3 km co jsem se za ním táhnul a musel koukat do mlhovek, předjel tak začal přidávát plyn, troubit a pak pustil na plno dálkové.

0/0
8.7.2007 13:59

doktor_bota

Re: Sebeobrana proti pirátům

Stojí tam: "Jedete-li oprávněně v levém pruhu a k tomu ještě maximální rychlostí, která je v daném místě povolená, a přesto na vás někdo bude zezadu drze dorážet, ignorujte ho."

Jednak nevidím jediný důvod, proč mu neuhnout, pokud to jde, a druhak například v nepřehledné situaci nemohu vědět, jestli se nesnaží udělat volno např. sanitce o x aut dál. Další variantou je, že například sám veze někoho do nemocnice.

Dál jsem to nečetl, už ten první bod a taky grafika webu svědčí o tom, že jde o dílo pána s kloboukem.

0/0
7.7.2007 21:26

Asdarel

Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Nebo spíš člověka, kterému vadí, jak to u nás na silnicích vypadá... Ne každý uhne jako vy, když na něj někdo zadupe.

Jinak tu od vás máme zase oblíbené výmluvy... :-) Takže popořadě:

1. Sanitka je slyšet a navíc nevím o tom, že by před nimi jezdila neoznačená doprovodná vozidla, která jim dělají volno. ;-D

2. Pokud by dotyčný opravdu někoho vezl do nemocnice (oblíbená výmluva v těchto diskusích bývá také "do porodnice"), ale budiž, stát se to někdy může, měl by při rychlé jízdě jet tak, aby maximálně upozornil ostatní účastníky provozu na svou nebezpečnost, třeba stálým blikáním, troubením, apod. To není ono oblíbené pirátské najíždění zezadu na nárazník a troufám si tvrdit, že i vy jste schopen to rozlišit. 

0/0
7.7.2007 21:36

rocky_krysa

Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Neuslo vam, ze podle zakona o provozu na poz. komunikacich musite i ve meste na silnici se 2 pruhy uzit ridic pruh nejblize kraji vozovky ? Soubeznou jizdu muzete uzit pouze pri kolonach, kdyz muze ridic jet jen takovou rychlosti, ktera zavisi na rychlosti vozidel pred nim .... takze vam je snad jasne, ze takova rada, jet v levem pruhu maximalni povolenou rychlosti je na  peknou pokutu.A u tho by policiste meli byt videt, nejen za bukem na prehledne silnici kontrolovat prekroceni o 1 km/h

0/0
7.7.2007 22:31

Asdarel

Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Většinou nereaguji na příspěvky bez diakritiky, ale to, co tu píšete, je poměrně častý omyl, takže cituji § 12 odst. 2:

"V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu."

0/0
7.7.2007 23:07

BoŠ

Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Vy se mýlíte, i v obci při souběžné jízdě musíte vyklidit levý pruh, pokud za vámi jede rychlejší vozidlo. To je tak, když si kloboučník vysvětluje po svém zákon.

0/0
8.7.2007 0:43

Asdarel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Tak si ho nevykládejte. :-) Jeden o koze, druhý o voze... Kolega před vámi psal v zásadě něco jiného - že v obci musíte vždy jezdit vpravo, což není pravda.

S vyklizením levého pruhu máte pravdu, ale má to dvě podmínky:

1. Pouze "pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu" - tedy může-li objet vpravo, není nutno pruh vyklízet.

2. Když se zamyslíte nad účelem zákona, zjevně není jeho smyslem umožňovat páchání přestupků - z toho plyne, že se musíte uhnout rychlejšímu vozidlu, jen pokud nepřekračuje povolenou rychlost (např. vy jedete 30 a on 50). Bylo by také v rozporu s principem spravedlnosti, kdyby ten, kdo porušuje zákon, tím omezoval jiné a dožadoval se vůči sobě jeho plnění (nutil jiné řidiče uhnout), kterého by se vůbec dožadovat nemusel, kdyby zákon dodržoval (jen povolenou rychlostí).

Tak co vy na to?

0/0
8.7.2007 1:04

yournamealreadytaken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Já považuju za slušné uhnout, ne protože se to musí, ale protože si myslím, že je to správné. Lidi, kteří z principu neuhnou jsou pro mě  právě ti bezohlední řidiči.

Při jízdě autem rozhoduji nejdříve sám, podle vlastních zkušeností a podle mých morálních hodnot a až potom to srovnávám s nějakým špatným, a pro mě amorálním  silničním. zákonem, pošlapávajícím svobodu.

0/0
8.7.2007 10:43

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

;-D;-D;-D "svobodu" ;-D;-D ty vrať řidičák!!!

0/0
8.7.2007 11:10

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Vazeny Asdarel, omluvte moji absenci diakritiky, ale uz 14 let pouzivam pracovne anglickou klavesnici a prestoze to zrejme povazujete za slaboduche, nebudu to menit,snad aspon ocenite, ze jinak je to gramaticky v poradku, na rozdil od mnohych prispevku s diakritikou..Ano i ja mam obcas chut na silnici vychovat a rikat si, proc ja bych mel z leveho ve meste uhybat do praveho, jen proto, ze jede 60 km/h, kdyz ja jedu max. povolenych 50 km/h, at si trhne,ze ? Jenze je prd vim o tom, jestli za mnou neveze zmateny otec tehotnou manzelku do nemocnice, nebo pokousaneho psa na veterinu, apod. a ja nemam problem s tim, ze kdyz potrebuju jet 50 km/h, pouzivam vzdy vyhradne pravy pruh. Nechapu, proc jezdite v levem pruhu, ktery stejne musite uvolnit podle zakona, kdyby za vami bylo rychlejsi vozidlo a nemohlo vas objet zprava, ale dokazu pochopit, ze vam to dela dobre, kdyz just trvate na svem a neuhnete.

0/0
8.7.2007 16:03

yournamealreadytaken

Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Co jsi zač, že by jsi chtěl rozhodovat o tom, kdy má mít někdo důvod spěchat a kdy ne?

0/0
8.7.2007 10:38

Deleter

Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Maximální povolená rychlost je 130. Tečka. Klidně si spěchej, blbečku, mě dalších patnáct táců od tvé pojišťovny za nárazník vadit nebude! ;-D

0/0
8.7.2007 11:11

yournamealreadytaken

Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Bohužel typická reakce...

Co takto zkusit argumentovat, místo laciných urážek?

0/0
8.7.2007 11:15

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Argument je, že maximálka je 50/90/130. To, že máš nutkavý pocit, že spěcháš, tě neopravňuje k porušování elementárních pravidel. Samozřejmě, že chápu, že jsi skvělý řidič atd., kdo taky není, ale máš prostě smůlu. Kolik už máš bodů? ;-D

0/0
8.7.2007 11:19

yournamealreadytaken

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Body už mám dva, nejspíš. :-/

Zákony nepovažuju za absolutní. Vytváří je obyčejní lidé a často pod tlakem úplatků, populismu, čili vlastního prospěchu...

Z historie se každý může přesvědčit, že když je něco zákon, nemusí to automaticky znamenat, že je to správné.

Vlastní morální hodnoty stavím nad zákon. Toto by měl dělat každý svobodně smýšlející člověk.

0/0
8.7.2007 11:53

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Chápu. Maximální rychlost je omezování svobody, protože spěcháš.:-)

0/0
8.7.2007 14:12

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Ja bych se rad zeptal jestli si nechavate pravidelne kalibrovat tachometr na svem vozidle. Jak prosim vas vite, ze jedete 50/90/130 km/h ? Podle sveho tachometru ? Urcite vite, jak seredne se tachometr odchyluje od skutecnosti, takze pokud si svych tachometrovych xx km/h udrzujete v levem pruhu, tak jste zraly na distanc

0/0
8.7.2007 16:22

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

a) jezdím víc

b) tachometr mám v pořádku, nemějte péči (kontrolováno GPS)

c) prostě žádnýho buzeranta, co musí "spěchat" nebudu pouštět, dokud k tomu nebude vhodná chvíle a místo, ať se třeba posere.:-)

0/0
8.7.2007 16:28

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Rozumim, tachometr mate presny, ukazuje vam stejne, kontrolovano GPS a jeste nikdy jste nepotreboval jet rychleji nez dovoluji limity. Vlastne mate svuj smer jizdy, jedete si v levem maximalni povolenou rychlosti a at se ti za vami po-serou, vy prece neporusujete pravidla, kdyz za vami jedouci vozidlo omezite.

0/0
8.7.2007 20:44

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Ne, opravdu jsem nikdy nepotřeboval jet rychleji, než dovolují limity.

Kdybyste se namáhal používat to, co vám sedí na krku, tak byste zbytek svého příspěvku ani nenapsal ;-D

0/0
8.7.2007 20:54

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Takze vy nikoho neomezite, kdyz pouzijete levy pruh pred rychleji jedoucim vozidlem a gratuluji, jste prvni clovek na svete, ktery nikdy neprekrocil povolenou rychlost, Mirek Dusin na silnici. Fakt dobre.

0/0
8.7.2007 21:30

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

a) napsal jsem "dokud k tomu nebude vhodná chvíle a místo," zkuste požádat někoho s mozkem, aby vám to vysvětlil

b) nikde jsem nenapsal, že jsem nepřekročil povolenou rychlost, vy duševní gigante. ;-D

0/0
8.7.2007 21:35

rocky_krysa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Takze, kdyz uz nevi nekdo kudy kam, tak zacne lacine urazet ? To neni vase veta: "Ne, opravdu jsem nikdy nepotřeboval jet rychleji, než dovolují limity", kterou vyvracite svym:"nikde jsem nenapsal, že jsem nepřekročil povolenou rychlost, vy duševní gigante".  K bodu a): v tomto vlakne pisete, ze max. je 130 km/h a prostě žádnýho buzeranta, co musí "spěchat" nebudete pouštět, dokud k tomu nebude vhodná chvíle a místo, ať se třeba posere. To znamena jedine: pokud nekde jedete v levem pruhu 130 km/h podle vaseho GPS a nekoho za sebou jedouciho vyssi rychlosti pred sebe nepustite, nez dokoncite sve predjizdeni a vratite se do praveho pruhu, jak vam to uklada zakon, tak jej proste omezujete a vasimi urazkami to proste neobkecate. Nazdar.

0/0
9.7.2007 7:31

zdeseny obcan

Re: Sebeobrana proti pirátům

Kdyby se policie snazila chyta skutecne nebezpecne ridice namisto pokut za 55 km/h na konci obce tak by tolik mrtvych nebylo. Policistta ktery takhle vybira na svoje premie chybi pred skolou a v centru mesta.

0/0
7.7.2007 21:40

yournamealreadytaken

Re: Sebeobrana proti pirátům

Jediný lék je v odpovědnosti řidičů za následky nehody. Ať ten co zabije, nebo i zraní, sedí a nejen platí a když platit tak nejen pokutu ale i následky. (Trest takový, jako když někoho např. neúmyslně zraníte když budete po ulici běhat s kuchyňským nožem.) To si pak každý rozmyslí, jestli bude riskovat, že se stane vrahem.

Postihovat lidi za vysokou rychost je ale zločin. Toto je konflikt zákona s morálkou. Když člověk nezpůsobí škodu, nevidím důvod pokuty...

Jen mimochodem: Jako piráti se na silnici chová skupina zlodějů zvaná policie.

0/0
8.7.2007 10:08

pikaso.o

Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Abys brzo neděl Ty, s takovým vztahem k rychlosti!;-)

0/0
8.7.2007 10:59

Deleter

Re: Re: Sebeobrana proti pirátům

Lidé, kteří mají chápání na tak nízké úrovni jako vy, by neměli mít řidičské oprávnění.

0/0
8.7.2007 11:07

Cornholio

k.o..ti na silnicich

Ani se nedivim, kdyz jsem videl exoty, kteri pres svatky jezdili............Samotneho me minimalne trikrat temer sundal nejaky "vikendak", dalsi se pak rozcilovali, kdyz jsem je predjizdel 200...........hlavne, ze jel aspon 50!!!!!!! Treba jsem nepochopil, kdyz jeden hustofrajer poustel chodce na hlavni (I/3), zastavil celou kolonu jedouci 100+km/h.... to teprve smrdely gumy......frajer na prespusu proste, ale pak jel nejbezpecneji na svete 88. a takovych bylo takze se ani o svatcich radeji nejezdit...

0/0
7.7.2007 20:13

wertzu

Re: k.o..ti na silnicich

No jestli jezdíš v takovém stavu jako píšeš tak Bůh s náma.

0/0
7.7.2007 20:41

Asdarel

Re: k.o..ti na silnicich

Přesně tak, tenhle machříček opravdu jezdí, jak píše, vždyť se k tomu tady sám přiznává... Asi mu taky vůbec nedochází, že ten, kdo pustil chodce na přechodu a pak jel 88, jel přesně tak, se jezdit má. Tenhle blbeček byl určitě za ním nalepený jak klíště a strašně se divil, že ten před ním staví před přechodem. Takže jediný na přes pusu je on sám. Rv

0/0
7.7.2007 20:50

Cornholio

Re: Re: k.o..ti na silnicich

Nepsal bych to, kdyby to nebylo mimo obec na hlavni bez omezeni. Proste situace, nad kterou mi rozum zustava stat....Samozrejme je slusnost pustit chodce, i kdyz neni na prechodu, ale delat to na hlavni, kde je 90 a v realu to temer nikdo nedodrzuje mi prijde jako skutecne nebezpecne chovani, zejmena, pokud je silnice plna aut. To skutecne temer nikdo neceka a je jenom stesti, ze z toho nic nebylo..... tip za mnou to strhnul vlevo do protismeru, ja na krajnici..... A neni to ojedinele, podobna vec se mi stala na D1 caca. pred rokem u 9 krizu, kdyz takhle jeden mozek poustel nekoho od benzinky, bylo to v omezeni....Takze nejdrive prosim cist.......Jinak mate pravdu, predpisy neznam, jezdim s citem a za nejakych 250 tisic za 5 let jsem nastesti nemel crash..... Ale skvely socansky bodovy system prispiva maximalni ke stresovcani ridicu, kteri se nesoustredi na jizdu, ale na ty ptaky v tech autech s majaky na strese....that´s all.

0/0
7.7.2007 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.