- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tisková zpráva DPP aneb jaká je skutečná realita tohoto článku...
Uznávam že skutečnost není dostatečně akční a prodejná, takže se na stránkách idnes jejího uveřejnění nejspíš nedočkáme.
To je opravdu to nejnebezpečnější místo v Praze.... Viděl jsem záběry, jak to měřili, tuším na Primě. Je zajímavé, že si drážní inspekce k měření vybrala místo, kde je oblouk v křižovatce v Praze téměř nejpřímější. Řidiči musí do oblouku 10 km/h, ale zrovna tam, kde měřili, by se dalo jet bezpečně 30 km/h. Našel bych x míst, kde by bylo potřeba měřit, ale evidentně se hledalo místo, kde se něco naměří. Takže tady se teď budou řidiči courat a jinde třeba udělají průšvih. Opět typický přístup jako od Policie. Neměříme kvůli bezpečnosti, ale kvůli postihům...
Panove, kdo z Vas kdo jezdi po Praze NIKDY neprekrocil rychlost. Uznavam, ze vetsina tramvajaku jsou skoro to nejhorsi, co muzete v Praze na ulici potkat.
Ale na druhou stranu, omezeni rychlosti i pro nas je na vetsine mist spise sikana. A pochybuji, ze mereli tam, kde to melo opravdu smysl. A pokud jede tramvaj po vlastnim telese na prehledne komunikaci (treba Branicka) vice, kde je problem. Neco jineho je omezeni pro stav koleji. Ale to by mel spise DPP opravit ne ?
A na druhou stranu, treba takovej homologovanej tachograf mam dojem meri od 25km/h. Takze je otazka, zda oni mohou nejak dodrzet tu 10km/h rychlost, o ktere se zde spekuluje.
Nebo jsou pokutovani jen za spatny odhad rychlost ?
Panove, kdo z Vas kdo jezdi po Praze NIKDY neprekrocil rychlost. Uznavam, ze vetsina tramvajaku jsou skoro to nejhorsi, co muzete v Praze na ulici potkat.
Ale na druhou stranu, omezeni rychlosti i pro nas je na vetsine mist spise sikana. A pochybuji, ze mereli tam, kde to melo opravdu smysl. A pokud jede tramvaj po vlastnim telese na prehledne komunikaci (treba Branicka) vice, kde je problem. Neco jineho je omezeni pro stav koleji. Ale to by mel spise DPP opravit ne ?
tady něco nehraje, pane redaktore
ne, to vy neumite cist. Jedna se o dve ruzna mereni. 3 % jsou to dle dopravniho podniku. Ja spise verim drazni inspekci, tramvaji jezdim a staci se obcas postavit za ridice.
když uvážíme, že na velkém množství tratí jsou rychlostní omezení, místy na dvacet i deset kilometrů za hodinu, tak to pak chtěj dohnat nebo ta omezení nejdou respektovat. Na druhou stranu, kdo se někdy projet po trati do Bráníka, kde si to tramvaje po rozhrkané trati smaží skoro 70, tak by asi uvítal těch kontrol víc, protože taková jízda je vyloženě zdraví nebezpečná.
Myslím, že to je oblíbený sport poloviny řidičů tramvají.
..tramvaje mají svoji vlastní signalizaci ???
A přesto tramvaje jezdí ze zpožděním.
To si pletes, praveze oni jezdi v predstihu, jen to neni poznat...
8 ze 48., nebo 3,1 procentních bodů? Výraz "pro cento" je určen pro vyjádření počtu setin, "pro mille" je určeno pro vyjádření počtu tisícin. Výraz "procentní bod" umožňuje desetinné vyjádření třeba "pro decimille", pokud chci procento vyjádřit na dvě desetinná místa. Blbnu, co? Ale, jak říkal Švejk, na klystýrech stojí Rakousko.
No, jedni naměřili to, jiní zase tamto.
Když se třeba nezaměstnanost změní ze 4,5% na 5,5%, tak se řekne, že se zvýšila o jeden procentní bod, protože kdyby se řeklo "o jedno procento", mohlo by to taky být 4,545% Nebo tak nějak.