- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a zavolá na úřad, tak mu to neřeknou. Proč? To by se dalo překousnout,ale... když se člověk na ty body jde zeptat na úřed, tak musí vyplnit písemnou žádost a zaplatit správní poplatek. Proč??? proč prostě nestačí jméno a řidičák, když už mi to neřeknou přes telefon??? Asi to bude státní tajemství
je jen způsob jakým z občana dostat peníze do státních a městských rozpočtů. Loni jsem o dovolené projel cca 7 států. stejně tak letos, jen v opačném pořadí. Za celou dobu jsem nikde nepotkal radar, nikde neviděl nasazenou botu za špatné parkování, ale také mimo jedné havárie v Srbsku hned za Horgošem jedinou havárii. Čím to je ? Dle našich statistik je u nás nejvíce nehod a mrtvých , pokud si někdo myslí, že bodový systém zachránil jeden jediný život tak si dovölím lehce oponovat statistikou ministerstva vnitra od roku 2001. OPAK je pravdou, řidič čumící na tachometr místo na silnici je horší jak ten co jede na silnici s omezenou rychlostí 60km/hod - 63km/hodinu. ( můj případ - následek 2 body a -1000.- :-¨)
Podle zákkona nemůžou dát za takovou rychlost pokudu, jelikož tolerance radaru je 10%, takže na 60ce se může jet i 66 km/h. To potvrdí každý právník.
Ale ne podle tzv "pravidel" a "zákona". Tyto příkazy státní moc zpochybnila a sana je nedodržuje.
Nejsem sebevrah - kdybych jel po dálnici 130 a po silnici 90 tak jsem brzdou provozu. A kdekdo by mě riskantně předjížděl (logicky značná možnost nehody) tak sorry zákone, chci žít...
jaka brzda provozu? Jet na silnici 90 je pri stavu ceskych komunikaci docela narez.
Poté, co kolega vyfasoval od městských policistů s jedním státním pokutu a body za překročení rychlosti o 10km na místě, kde to nikoho nikdy neomezuje ani neohrožuje, vyjel na dálnici, kde ho téměř smetlo nejprve jedno auto jedoucí tak 250 v levém pruhu a následně druhé auto to první stíhající, tentokrát v pruhu odstavném z prava dělající myšku.
Ono je opravdu jednodušší postavit radar na "klasická místa" kde to prostě může trochu ujet, ale skutečnými piráty silnic se zabývat, to bychom asi chtěli příliš mnoho.
kdo prosímvás jezdí s očima na tachometru? vždyť není problém udržovat rychlost tak nějak v limitu bez neustálýho sledování...
ja jezdim s ocima na pristi zatacce abych to mohl pekne projizdet
...kolik lidi se za rok zabije na silnicich, kdyz se priblizne stejny pocet lidi za rok utopi (!) ... to zakazem koupani??? sebrat ridicak za to, ze jedete o 50km/hod vic, nez je povolena rychlost, a vyfoti vas kamera, je uplna demence ... radost z jizdy nahrazuje strach ze ztraty ridicaku a mrtvych na silnicich je pritom JESTE VIC...
Utopení je záležitost vlastní chyby, jenže na silnici můžet být mrtvolou jen proto, že jiný je debil.
Za komančů jsme si říkali : Schody se metou shora, ale bolševik vždy viděl možnosti nápravy tam dole. A podobnost čistě náhodná a nejen, že těch bolševiků tam nahoře zůstalo . . . Bodový systém je výborný počin, ale nejsou podmínky proto, aby vůbec mohl fungovat. Domnívám se, že nejdříve si musí státní správa ujasnit co bude dělat, bude-li něco dělat. Jasně je cítit rozpor mezi policií a pověřenou obcí . . . Někdo pracuje a jiný líže smetánku. Pak se musí vyjasnit zákony a předpisy jak si mají řidiči počínat.
V roce 1994 vznikl na ministerstvu dopravy zákon silniční 111, a hned byla vyhláška, tuším, 187/1994 a k tomu udělala JUDr. Kovalčíková komentář k zákonu. A bylo mimo diskuzi jak si vysvětlovat zákon 111/1994 Sb. No a nakonec, ale ne zdaleka důležitostí jsou dopravní značky. Takový bordel jako je ve značkách v ČR je snad vidět jen hodně daleko na východě. Považte, že ze zákona nemá ministerstvo dopravy nad značkami vrchní státní dozor ! A taky je to vidět na silnicích, ne každý, ale jen ten, kdo má do zadku díru, rozmisťuje na silnicích značky. V tom spatřuji důvod, proč řidiči nerespektují dopravní značení. Úředníci si sami vymýšlejí značky, které mnohdy nemají oporu v zákoně.
Uvědomte si, že úředníci státní správy vč. policie nemají zájem něco dělat, oni dostanou svoji mzdu vždy k 15. v měsíci, ač pracují, či se jen zašívají (jsou přítomni). No a policie stejně nemá od nás občanů veřejnou zakázku a proto jí do práce kecá kde kdo ! Tak proč se namáhat.
a tak po roce jako by zákon ani nebyl.