Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putinovo letadlo se ocitlo na černé listině EU

Osobní letoun nejmocnějšího muže Ruska je na černé listině Evropské unie. Speciál Il-96-300 prezidenta Vladimira Putina totiž patří aeroliniím Rossija, jejichž stroje nesmí přistávat v zemích EU. Čerstvý seznam zapovězených přepravců schválí Evropská komise v nejbližších dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ula

Pro soudruha redaktora s podpisem anv

Putinovo letadlo Il-96 je primární součásti společnosti Rossiya-Russian Airlines. Společnost Air Pulkovo Enterprise vlastnila letadla Il-86, což je rozdíl asi jako Škoda 100 a nový model Octavie. Prosím pište o tom, čemu rozumíte, pokud takový obor vůbec existuje ;-D;-D

0/0
29.6.2007 18:49

Richard 1. Lví srdce

Putin

Putin se nemůže smířit s tím, že USA se staly po rozpadu SSSR jedinou světovou velmocí. A dokonce i Evropa na něho kašle.

;-D

0/0
29.6.2007 18:42

dislektik-idnes si na mě zasedla

že by si EU sáhlo na svědomí

;-D

0/0
29.6.2007 18:22

dr. Freaksworth

Letadla

Není mi moc jasné proti čemu ti inspektoři zase brojí. Chápu, že stav ruských letadel není na vysoké úrovni, ale nejčastěji padající letadla v poslední době jsou letouny zn. Boeing. Tím se nechci Rusů zastávat, ale nad hlavami na létají velmi zastaralé typy letadel jak východních tak i západních (např. McDonnell Douglas MD80)

0/0
29.6.2007 16:00

Todd Berrttuzzi

Re: Letadla

Jestli to nebude tím , že za

a) Boing je suverénně nejrozšířenější dopravní letoun

b ) díky nízkým provozním nákladům letají na Boingách různé exotické země jako Angola a podobně , které je provozují s poněkud problematickým důrazem na údržbu :-P

0/0
29.6.2007 16:53

dodion

Re: Re: Letadla

Koukám, že toho zas nějak moc víš, Angola díky válkou zničené flotile má letadla v podstatě nová, takže tady jsi zrovna dost vedle

0/0
30.6.2007 10:33

Two-by-four

Re: Re: Re: Letadla

Ano, ale i nova letadla potrebuji udrzbu a ta je v Angole takova, jaka je. To nema nic spolecneho s kvalitami letadel Boeing. A to je nac prispevek poukazoval.

0/0
30.6.2007 14:31

roba21

Re: Letadla

Problém není v samotných letadlech, ale v tom, jak některé letecké společnosti (ne)dodržují předpisy o kontrolách, údržbě a související dokumentaci. Když budou letadla udržovat dle západních standardů, nebudou mít problémy.

0/0
29.6.2007 17:53

captain cook

Re: Re: Letadla

Boeingy vlastnene zapadnimi aerolinkami, ktere se drzi predpisu vyrobce a delaji udrzbu podle jeho manualu a standardu, potize nemaji.

0/0
29.6.2007 18:27

spex

moldavsko

To by mne zajímalo, kde by se v Moldavsku vzalo osm leteckých společností, když i to největší,  Kišiněvské letiště je provozem a rozměrem asi jako karlovarské.. ;-D

0/0
29.6.2007 15:13

roba21

Re: moldavsko

AerianTur-MAir MoldovaGrixonaMoldavian AirlinesPecotox AirTandem AeroTepavia TransTiramaviaAle v průměru mají tak 1 a půl letadla. :-)

0/0
29.6.2007 15:31

roba21

Re: Re: moldavsko

Sakra, ještě jednou:

AerianTur-M, Air Moldova, Grixona, Moldavian Airlines, Pecotox Air, Tandem Aero, Tepavia Trans, Tiramavia

0/0
29.6.2007 15:32

RoninW

ha?

Nechápu to Bulharsko, když jsou v EU, tak kde můžou létat? a jak to že když jsou v EU, tak pro ně neplatí pravidla EU? To by pak neměli vůbec existovat.

0/0
29.6.2007 13:32

Villeneuve

Re: ha?

Copak pro nás snad platí pravidla EU?

0/0
29.6.2007 13:38

blekkal

Re: ha?

Možná si mohou poletovat uvnitř hranic?

0/0
29.6.2007 14:58

roba21

Re: ha?

Asi můžou se svými stroji létat jen mimo EU, což je komplikované, pokud ta letadla mají v Bulharsku. ;-D

0/0
29.6.2007 15:18

fel_low

Re: Re: ha?

A proč? Bulharsko je hraniční stát Unie.

0/0
29.6.2007 15:23

roba21

Re: Re: Re: ha?

Pokud je to letadlo na letišti v Bulharsku a má zákaz létat v EU, tak jak se mimo EU dostane když nesmi do vzduchu? Leda že by ten zákaz platil pouze pokud je destinace v EU, tedy pro lety z EU ven by neplatil.

0/0
29.6.2007 15:26

nepřezdívka

Re: Re: Re: Re: ha?

Budou jezdit normálně po silnicích a dálnicích, ne? ;-)

0/0
29.6.2007 15:39

martanecek

Re: Re: Re: Re: ha?

podle teto logiky by se uz ale nemohli vratit ;-D

0/0
29.6.2007 16:20

Hzz

ok

takze uz je jen otazka casu kdy Rusko namiri rakety na Brusel.. pak vyjde v Izvestiji detailni clanek o tom jak snadno a rychle tam ty rakety doleti.. beznej postup ;-D

0/0
29.6.2007 13:19

martanecek

Re: ok

;-D

0/0
29.6.2007 16:21

Todd Berrttuzzi

Re: ok

;-D

0/0
29.6.2007 16:54

Sporadany_obcan

Pokud si v iDNES chcete zachovat poslední zbytek profesionality,

tak prosím buď uveďte výčet těch zakázaných aerolinek a nebo - jednodušeji - uveďte zdroj té informace.

Jinak je ta zpráva úplně o NIČEM.

Rv

0/0
29.6.2007 13:19

qiiz

Re: Pokud si v iDNES chcete zachovat poslední zbytek profesionality,

A to zase prrrr§ Ta zpráva je vo hovně... ;-D

0/0
29.6.2007 14:10

roba21

Re: Pokud si v iDNES chcete zachovat poslední zbytek profesionality,

Oni ten seznam teprve budou schvalovat, takže myslím, že není k dispozici, alespoň jsem ho nikde nenašel. Současný seznam je zde:

ec.europa.eu/transport/air-ban/pdf/list_en.pdf

0/0
29.6.2007 15:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.