Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průlom v restitucích se může opakovat

Desítky lidí, kteří si koupili majetek v privatizaci, kde ještě neskončily spory o majetek s bývalými vlastníky, o něj mohou přijít. Tuto možnost vyvolalo rozhodnutí soudu, který nařídil majitelům vršovické firmy Koh-i-noor vrátit část majetku rodině Waldesů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rt

Netušil jsem, že v ČR je stále jěště živý primitivní antisemitismus,

který tady předvádějí někteří zdejí exhibující magoři.

Domníval jsem se, že něco takového je v Česku už dávno mrtvé, že jsme my Češi na vyšší intelektové úrovni.

0/0
28.6.2007 16:02

rt

Pokud těm lidem byl ukraden nějaký majetek,

tak je morálně jen správné aby jim byl vrácen.

0/0
28.6.2007 15:50

danny44

Re: Pokud těm lidem byl ukraden nějaký majetek,

Problém je, že jim ho zabavil nědo úplně jiný, než ten, kdo jim ho má nyní "vracet"... :-© 

0/0
28.6.2007 18:58

valzan

Re: Pokud těm lidem byl ukraden nějaký majetek,

o tom si muzes popovidat s Klausem, ktery byl zasedne proti jakymkoliv restitucim.

jenze on nebyl ukraden pouze movity majetek, takze restituce jako takove jsou ve sve podstate zvyhodnovanim vybrane skupiny. A jeste pozor na vraceni majetku byvalym Krejcirum a Kozenym.

0/0
29.6.2007 13:22

jouda

no jeste abych se zacal bat o sve bydleni

jeste budu dekovat fuhrerovi, jak zatocil s zidy 8-o

0/0
28.6.2007 12:55

Poliptšě

úplatky a úplatky

;-D;-D;-D soudci jsou taky jenom lidí

0/0
28.6.2007 11:10

Masopust

Re: úplatky a úplatky

a státní zástupci jak by smet R^R^

Mimochodem soudci na vrchních  soudech připravují ve spolupráci s  krajskými šéfy soudů čistku nepohodlných okresních soudců. Paradoxem je, že to připravují ty největší úplatný svi..ně a stát proti tomu nemůže dělat vůbec nic.

0/0
28.6.2007 11:20

Damen

Re: úplatky a úplatky

kamarádka soudkyně nemá o kolezích valné mínění (pověstní je hlavně ObS na Praze 1 a MS v Praze),. Navíc na sebe dělají neskutečné boudy a přirpavují sadu kárných žalob na některé nepohodlné soudce nižších instancí.

0/0
28.6.2007 11:22

Porucha

Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k nabytí majetku vyhnaných sudetských Němců ...

jsou to ale paradoxy;-D;-D;-D

0/0
28.6.2007 10:34

Judr.Holous

Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

tím, že došlo kvůli hloupé  Československé vládě a hloupému prezidentovi k zneplatnění zákonů a rozhodnutí říše zpětně se z říšských (sudetských) Němců stali opět Češi ...

a s reparacemi nás odkážou na Němce;-D;-DR^

0/0
28.6.2007 10:38

kalamita

Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

šlo o civilisty a ukradení bylo provedeno v době míru, takže nechápu český povl, že jim tohle zlodějinu přeje. Souhlas s restitucemi.

0/0
28.6.2007 10:40

strycek_Pompo

Re: Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

a jak si to představuješ v praxi? Ten majetek změnil několikrát majitele, kteří za něj v dobré víře vždy zaplatili, odvedli daně a udržovali ho, protože jinak by z něj už dnes nic nebylo

0/0
28.6.2007 10:46

Bob

Re: Re: Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

Přesně tak. To by se musel dnes třepat leckterý majitel baráku, že ho odtud soudně vystěhují.

0/0
28.6.2007 10:52

advokat

Re: Re: Re: Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

v praxi to funguje tak, že se majetek vrátí původními majiteli a ostatní se soudí s převodci. není to zas tak zvláštní případ...

0/0
28.6.2007 11:08

Ivčak

Re: Re: Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

Zloděj by měl vždy kradenou věc vrátit nebo nahradit a ti co kupují kradené zboží ( věci) by si měli uvědomit, že jim zbydou jenom oči pro pláč. Je snad se přiživovat na světoznámé značce, kterou si za " pár šupů" koupili.Přeji si, aby vše ukradené bylo vráceno zpět původním majitelům, i když by to měla být třeba jejich pravnukům. Zlodějna se prostě nevyplácí!!!!Rv

0/0
28.6.2007 12:17

rt

Re: Vytrvalost a hamižnost židů povede paradoxně k

Ty jsi hodně velký debil, viď?!

0/0
28.6.2007 15:49

Ach jo (bls1)

Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

Pokud jim to budeme vracet, tak bychom měli dostat o to větší válečné reparace.

0/0
28.6.2007 10:22

blues

Re: Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

za prvé : tohle rozhodnutí MS spustí žaloby na vrácení majetku SN, ať chceš nebo ne

za druhé : ne všichni byli odškodnění a odškodnění se týkalo vyhnání a nikoli náhrady za zabavený, případně ukradený majetek

za třetí : to že byl někdo odškodněn od 3.strany neosvobzuje od vrácení zloděje

Netvrdím, že souhlasím s restitucemi SN ale bohužel k restitucím již 7 let dochází na základě určovacích žalob a tenhle rozsudek tomu dává úplně zelenou.

0/0
28.6.2007 10:30

Kamarad

Re: Re: Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

R^R^ konečně rozumný názor.

Rozhodnutí MS znamená, resp. bude znamenat vrácení veškerého sudetského a židovského majetku.  Můžeš s tím nesouhlasit, ale nezávislý soud tím nepřekecáš.;-D;-D

0/0
28.6.2007 10:33

strycek_Pompo

Re: Re: Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

majetek SN byl do reparací zahrnut na základě mezinárodních dohod, protože Německo zkrátka nebylo schopný je zaplatit ani v nějaký přijatelný výši, takže případným debatám o vracení majetku SN musí předcházet otevření debaty o reparacích

0/0
28.6.2007 10:34

Porucha

Re: Re: Re: Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

už vidím to soudní rozhodnutí ;-D;-D;-D " s rozhodnutím ve věci samé počká soud na nové jednání o reparaci " .... nebuď naivni. Sudeťáci už o tom diskutují v TV, žaloby samozřejmě podají a takovýhle kecy to nezastaví.

0/0
28.6.2007 10:36

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Tak ať jim to vrátí Velkoněmecká říše

snad je jasný, že tady nešlo o vracení sudetoněmeckýho majetku, ale majetku, kterej sebrali Němci Židům a stát po válce znárodnil

0/0
28.6.2007 10:43

ujuj

:)

:)))¨a kdy nam nemci zaplati reparace? jejich majetek nam zustal jako valecna reparace a byla urcena v te dobe na 76mld kc myslim...celkova reparece ale byla kolem 15mld dolaru......kurna kde jsou ty prachy? proc je nam nemci nedaj.....mysli nez neco napiseš...sudetaci byli odskodneni vlastni vladou a chteji jeste jednou? ha hahaaa...to vezmu radeji zbran do ruky:)))

0/0
28.6.2007 10:20

Bob

Re: :)

Vzájemné požadavky byly již ošetřeny mezistátními smlouvami, státy si nic nedluží. Lze pouze uplatňovat individuální nároky.

0/0
28.6.2007 10:50

ujuj

Re: Re: :)

jsem si toho vedom.....jen mi je divne, ze pokud byl majetek SN nemcu myslen jako valecna reparace tak by individualni odskodneni ci naroky mely byt pase....jejich naroky by meli smerovat na nemeckou vladu a ne na nas...protze diky ind. odskodneni ( a jsem i pro, protoze spoustu nemcu si to nezaslouzilo) by nase val. reparace mohli sklouznout z 10kc na 5kc.....takze by jsme zase byly obeti....

0/0
28.6.2007 10:58

ujuj

Re: Re: Re: :)

kurna...bylI!!!

0/0
28.6.2007 10:59

strycek_Pompo

Re: Re: Re: :)

R^

0/0
28.6.2007 11:01

Michal

Re: :)

Pokud vím, tak se válečné reparace platí vítěznému státu. Jenomže my jsme s Německem nikdy ve válečném stavu nebyli. My jsme byli v podstatě jeho spojenec podobně jako Rakousko. Za co by se teda měly platit válečné reparace?

0/0
28.6.2007 22:14

Luis

Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

v německých televizích už byla o tomto spravedlivém rozsudku diskuse :

http://www.youtube.com/watch?v=epZpQtuuYo4

0/0
28.6.2007 9:45

Pokuťák

Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

ano, souhlasím s vrácením majetku sudeťíkům, ale tady ani tak nešlo o spravedlnost ale spíše o úplatek soudcům...;-D;-D

0/0
28.6.2007 9:46

Si0

Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Restituenti jsou židé a ti si vždy šli vzájemně na ruku. Možná nebyl úplateček ani třeba, tačilo kauzu protáhnout temnými kanály.

0/0
28.6.2007 9:50

soudce Berka

Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Městský soud v Praze je díky svým odůvodněním rozsudků docela dost obskurní soud mezi českými, ale když se dobře zaplatí, jde všechno a rychle (a podle práva) ;-D;-D;-D

0/0
28.6.2007 9:52

Banální případ

Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Mimochodem sudetským Němcům se naštěstí movitý majetek běžné vrací, s půdou a domy je to horší (ale taky to jde).

0/0
28.6.2007 9:50

Wq

Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

už někdy chytli nějakého soudce po listopadu za braní úplatků a odsoudili ho ??

myslíte, že je to u 3.000 soudců normální.

---- na MS v Praze to není žádná výjimka, takže si stačí zjistit jméno profláknutého soudce a pak stačí počítat 1  a 1 jsou restituce.

Bohužel zde nešlo o nalezení práva, ale o justiční korupci.

0/0
28.6.2007 9:49

Hanák

Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

R^R^ Nevím, jestli jde o spravedlivé rozhodnutí nebo ne, ale u soudů se běžně uplácí a nikoho to nezajímá. Soudci kdysi říkali, dejte nám pravomoc , my je známe a vyloučíme .... dostali peníze i pravomoc ale v kárných řízeních (cca 10 za rok) k ničemu takovému nedošlo, prý to musí řešit policie ;-D;-D;-D

 

0/0
28.6.2007 9:57

strycek_Pompo

Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Jistě, hned, jak Německo zaplatí válečné reparace, může stát z těchto peněz odkoupit za tržní ceny bývalý majetek sudetských Němců od těch současných majitelů, kteří na to dobrovolně přistoupí, a pak ho sudetským Němcům bez problémů vrátit.

0/0
28.6.2007 10:10

Pališ

Re: Re: Nestrašte !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

žiju v Chomutově a soudy už několi let vrací sudetským Němcům majetky. Nežij v bludu, který ti nakecávaj čeští politici. Realita je opravdu jiná- bohužel

0/0
28.6.2007 10:19

ujuj

Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

neco nemcum vracet? si delas legraci ne?:))) tak za 1. sudetaci byli odksodneni vlastni vladou. 2. jejich majetek byl zabaven v ramci reparece (cest vsem slusnym sudetakum) 3. jejich majetek byl odhadnut na 76mld kcs, ale valecna reparace byla neco mezi 10 - 15 mld dolaru...kde je zbytek? 4. nemci nas obsadili.....kde je ( pokud to reknu nadnesene) pronajem nasi zeme na 6 let? plus vyuziti vsech firem ke zbrojeni? promin....ale furt mi z toho pada ze nemci jsou nasi dluznici. zdevastovana moralka a 40 komacnu radeji ani nekomentuju.... 

0/0
28.6.2007 10:26

everlast1

Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Realizace platebních transakcí mezi Říší a Protektorátem pomocí tzv. žirového účtu mezi Národní bankou a Reichsbankou v Berlíně. Od 15. 3. 1939 do 8. 5. 1945 byly na

tomto účtu vedeny platby z Protektorátu do Říše a naopak z Říše do Protektorátu, přičemž na žirovém účtu bylo evidováno každý den pouze saldo vzájemných plateb. Jelikož za války převážná většina dodávek průmyslových výrobků, zbraní, munice, potravin a dalších komodit směřovala z Protektorátu do Říše, zatímco v opačném směru se nedováželo prakticky nic, zbylo na konci války na žirovém účtu vysoké saldo ve prospěch české strany. Toto saldo nebylo nikdy uhrazeno (podrobněji viz níže).

0/0
28.6.2007 10:33

everlast1

Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Nárůst inflace způsobený řadou faktorů, především zmíněným v podstatě nedobytným

dluhem Německa vyplývajícím ze žirového a zatímního účtu, jehož existence nutila

Národní banku vydávat inflační korunové emise33. V důsledku zavedení pevných cen

a mezd nepřerostla inflace v hyperinflaci, avšak došlo k rozkvětu černého trhu. Celkový

objem měnových škod vyčíslila poválečná administrativa částkou 135,5 miliard korun.

0/0
28.6.2007 10:34

ujuj

Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

pokud jsem to dobre pochopil takj nemci nam i s uroky dluzi minimalne nekolik statnich rozpoctu ?:)

0/0
28.6.2007 11:01

everlast1

Re: Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Samozrejme, to je castka v prvorepublikove parite kupni sily.

0/0
28.6.2007 11:09

ujuj

Re: Re: Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

a existuje nejaka navratnost?  nebo se na to taky vztahuji mezistatni dohody? pokud ano proc tu dohodu "nezrusime"(pokud je to mozne) takze vlastne jsme nemecku za valku jeste zaplatili......to je fakt komedie...

0/0
28.6.2007 11:14

everlast1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

Pochybuju, ze to z Nemcu nekdy vydolujem.

0/0
28.6.2007 11:26

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

momentálně to totiž vypadá tak, že 2. sv. válka byla Benešem řízená mocenská hra s cílem vytvořit záminku pro vyhnání sudetských Němců

0/0
28.6.2007 11:31

ujuj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nestraště !! Ukradený majetek se sudetským Němcům musí vrátit !!!

skoda....ale taky nejsem naivni, jen jsem chtel vedet jestli existujou nejak pravni finty jak to z nich dostat.....kazdopadne diky za info!!!!!zase vim vic....

0/0
28.6.2007 11:32

dakra

Malá lekce češtiny

Lépe by bylo v poslední větě použít slovo "dvěstěkrát". Neprzněte naši mateřštinu![>-]V

0/0
28.6.2007 9:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.