- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud se ovšem taková data archivují...
Myslíš, že na černé skříňce je zaznamenámo chrrr chr chrr chrrr
je podle mne vedlejší (stejně se nic nedokáže). Pokud je však pravda, že posádka letadla několik desítek minut nekomunikovala, měla by Travel Service tento výpadek vysvětlit, a ne ho bagatelizovat a svalovat vinu na pozemní personál. Dispečeři snad mají dost hodnověrné záznamy na to, aby se prokázalo, kdo mluví pravdu.
...pilot nespal, pichal letusku...lety jsou dlouhe a nudne...
2 pripady za vse - krach Swissair a srazka 2 letadel nad nemeckem, v oblasti rizene svycarskym letovym dispecinkem. Do Svycar jen po zemi!!!!
že by to byl konečněposlední článek pana Gazdíka?
řekl bych že se idnes nedoplatí
snad až budou mít piloti svých 320000 kč měsíčně, tak budou mít na silný kafe před misí..
Hele nez začneš psát takovýdle kecy tak si prvně ověř proč to piloti delaji. Jsou to lidi jako každy jiný. Dopravní piloti tohle povolaní delají s lasky je to jejich koníček a je mi lito že to lidi nechapou je to prace jako každa jina. Jen v trošku zvlaštím odvětví. Tihle lidí svou prací žijí a znamena to pro ně vše. Když si vezmes Petra Jirmuse ten už líta řadu let a kdyby ho to nebavilo tak to asi nedela je to prace ktera je zároveň pro každěho pilota obrovský koníček. a taky je to obrovské fyzické vypětí. které piloti podstupují.
Nějakej blb s iniciálama "jba" napíše, že jJirmus za letu chápal - ten má tím pádem u kjolegů z vostudy kabát a diskuze je plná odborníků na vzdušné cesty....
si je videl nebo snad šoustal s tebou