- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
systém kdy operační středisko přednostně pouští složky záchraného systému nefunguje nikde v ČR.JE TO ZATÍM UTOPIE A KDYŽ BUDE FUNGOVAT JE PO PROBLÉMU.
smyčky jsou už na 99 procentech křižovatek,ale státní správa draze placená není schopná uskutečnit jejich pravý význam. VIZ U NEMOCNICE ZLÍN-KATASTROFA.
nikoho neobhajuji.každopádně
by si každý řidič měl objasnit co znamená modrý maják a sirena.pro většinu to znamená,že se blíží zásahové vozidlo z nějakého směru a každý může zvolnit či zastavit.pokud si nejsem jist zastavím a sleduji okolí.tím nic nepokazím.hodně štěstí všem na silnicích
Hasiči jeli jen vyšetřovat již uhašený požár rodinného domu na Praze 4. V tom okamžiku byla jízda na maják nejen zbytečná, ale podle zákona i zakázaná, protože nehrozilo nebezpečí z prodlení. Jízda nebyla samozřejmě dispečinkem s majákem povolena. Při povoleném výjezdu pod majákem dispečink zavírá přilehlé ulice červeným světlem, aby vyjíždějící vozy měly volný směr. Křižovatka, kde k nehodě došlo je první z těch, která se při povolené jízdě na maják zavírá i pro tramvaje. Řidič hasičského vozu není žádný andílek, již jednou byl v souvislosti s řízením vozu odsouzen. Trest byl sice zahlazen amnestií, jen je zarážející, že mu pak psycholog dovolí řídit auto s majákem. Tady nebude něco v pořádku. Výhled v křižovatce za nic nestojí. Do křižovatky vjel načervenou tak, že bych tam podobně nejel ani kdybych měl zelenou. Tramvaják udělal chybu, že s tramvají včas neuhnul. Kdyby strhnul řízení doleva, tak se dokázal vyhnout. Za to, že hasič zabil člověka a druhého zmrzačil dostal málo.
ale z toho videa to vypadá na vinu tramvajáka....
prilnou na koleje, v pripade nouzoveho zastaveni?? 10 metru je dost daleko, ja jednou sedel v tramvaji, ktera zastavila maximalne na metru, ale nejela 140...
Uz je to dlouho, ale videl jsem reportaz o provozu zachranky v Praze a kdyz jsem videl, jak houkajici sanitce prasata co ridi tramvaj vyhrozovali gesty a odmitali zastavit a dat prednost, tak mi bylo na bliti. Hasici i zachranka jezdi na hranici moznosti, pac zachranujou zivoty a jde o minuty. Smula je, ze to bylo v CR, tam prasata v tramvajich na slusnost kaslou...
Největší prča je, že většinou je to naopak...
Paka v sanitkách převážejících hadry do prádelny vjížděj do křižovatek na červenou, nedávaj přednost, jezděj v protisměru, v zákazech vjezdu, postávaj na zákazech zastavení...
P.S. Podle toho záznamu je jasně vidět, že ten hasič najel do boku tramvaje.
a podle toho trestat.
No jasně, tak to rovnou navrhni absolutní beztrestnost pro hasiče, záchranáře, doktory, horskou službu...
To, že na Pavláku vjížděj hasičům a sanitkám do cesty, je denní chleba. Tramvajáci jezděj jako prasata. Tu sirénu musel slyšet min. 10 sec. před srážkou a to zastavit určitě mohl.
Taky by mne to zajímalo.
Co to je za bor*del? Praha 10 má vlastní hašičárnu minimálně v ulici Průběžná, takže nechápu, proč posílaj hasiče z PRahy 2... jo a frajerovi kriminál a odškodný tý Rusce, co přišla o nohu i manžela! Hasiči jsou zločinci za volantem, stejně jako řidiči soukromých záchranek, co zneužívají majáku jak na běžícím pásu!
Ty demente vylizanej, doufam ze jednou budes potrebovat rychlou pomoc a diky necemu takovemu se k tobe nedostane. Mas pravdu ze hasici jsou zlocinci za volantem, ale pouze potencialni. A zlocinci jsou proto, ze jem takovi jako ty neuhybaji z cesty, nerespektuji sireny a majaky, a pak se stavaji podobne nehody. Jenom diky tomu jsou jednou nohou neustale v kriminale.
Jsi vazne ubozak..Pomoz si sam. Radeji bych te nechal chvipnout nez se kvuli tobe snazit..
Jinak to byla Albanka, nikoliv Ruska.
fsera jsem dojizdel ke krizovatce kde stala kolona na cervenou. krome me se nikdo neobtezoval uhnout (nebylo moc kam - tak se to vzal na na chodnik). ty vepredu ani nenapadlo vjet do krizovatky aby misto sanitce uvolnili. tak tam jen bezmocne stala a blikala a houkala, a blikala a houkala nez padla zelena