- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A vzhledem k tomu, že je Škodovka soukromá firma, tak může být každému jedno, jak tvrdě a za kolik se tam maká. Pokud má někdo zájem to zjistit, číslo na personální najde na netu
Občas, stejně jako zrovna teď, mě pobaví, když z naprosto neurčité zprávy vznikne nějaké sci-fi Zdá se, že zatímco jsem byl pár dní na dovolené, tak se nám ve fabrice vinou pana Bumbálka, hroutí na hlavy jedna z montážních hal. Jak jsem se dočetl až tady v diskuzi (ne ve článku), napral to p. Bumbálek do sloupu, který pravděpodobně porazil a tím narušil statiku celé haly. Poškozenou Octavku opraví o nadcházejícím víkendu z nakradených dílů a naúčtuje si za to pouhých 20.000,-. K tomu bych měl jenom pár připomínek...
1) "Brzdy v tahu" může třeba znamenat, že z nějakého důvodu nebyly
naplněny tam, kde měly být. Od toho jsou servisní pracoviště přímo na
montáži a není to nic děsivého - tahle auta NEJSOU "hotové výrobky" a
neslyšel jsem o nikom, komu by prodali auto s vadnými brzdami. Jenom by
se to mělo stávat co nejméně, protože to všechno stojí zbytečné peníze.
jeden z těch odborářů, co nedávno stávkovali a měli plná ústa toho, jak se ve Škodovce tvrdě maká.
tak by mě zajiímalo jak to vlastně bude