- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zamyslete se nad sebou a ruku na srdce ... Kdyby vsichni na dalnici dodrzovali 130km/h je provoz mnohem plynulejsi. Takhle muzu kazdy patek zazit situaci kdy na dalnici jedeme 80km/h protoze v "predni casti kolony" borci klickuji a predjizdeji kamiony. Do toho se mi lepi na zadek psychopat ktery je prece ten borec co mu to jede tak at mu uhnu protoze on se preci prostrka skrze tech 300 maniku prede mnou a nazene 5minut :-). Nakonece dodam ze me auto ma 3l motor a rozhodne by ujelo vetsine tech magoru co se mi lepi na zadek ale proste radsi uhnu ... bezpecnost a ohleduplnost prosim ...
V 80 % případů za to může kamion před tebou co najel do předjížděcího pruhu a kvůli kterýmu se málem stala bouračka.
Proč? Tak ty důvody jsou 2
1. má nastavenu max rychlost na 82km/h a ten kamion před ním na 80 km/h
2. nemá panoramatický zrcátka a vytlačil auto co ho předjíždělo na svodidla
...a bude se to rozšiřovat: kdo má peníze, může jezdit po pěší zoně, parkovat na místě pro invalidy... Je eště něco, co by umožnilo arogantním parvenu nadřazovat své ego nad zákony..?
takže dále bude 90% českých řidičů pardon buzerantů jezdit nalepených na něčí prd,eli
dál bude 90% populace dávat znamení o změně směru jízdy až po přejetí z pruhu do pruhu a nebo nejlépe vůbec
demence v ČR nezná mezí
za nesvícení, což je věc která v některých motoristicky rozvinutých zemích není ani předepsána. Na sprostý lid přece musí být přísnost. Bolševické myšlení v Česku vítězí. Hov.da, ho.ada, h.vada parlamentní ....
Zásadou je vidět a být viděn.
Nejde o iluzi. Rychlá jízda je opravdu nejčastější příčinou nehod v poslední věte tvého příspěvku to i sám dokládáš to jejsou aspekty ale z nepřiměřené rychlosti pramenící chyby řidičů. Bohužel v tomto státě si každý myslí, že povolená rychlost (50,90,130) je i rychlost bezpečná nebo přiměřená, hluboce se však mýlí...
Ruší dvojí trest mj. za vjezd do obytné zóny?
A já ani netušil, že vjezd do obytné zóny je nějak zapovězen
To by me zajimalo, kde tolik lidi (vcetne Simonovskeho, i zde v prispevsich) bere tu iluzi, ze za vsechno muze rychlost. Mozna je to kvuli masirce televiznich zpravodajstvi, kde u kazde nehody vzdy rikaji, ze nehoda byla zpusobena neprimerenou rychlosti. Kdyby si nas stat nechal udelat nejakou analyzu (jako to napr. udelali v Anglii), mozna by taky zjistil, ze ta rychlost neni to nejdulezitejsi. Obvykle je rychlost jen jeden z aspektu, dalsi jsou tezko positiztelna bezohlednost, nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, preceneni schopnosti ridicovych ci vozu atd.
Mimochodem, dokud ceskym policajtum pujde o vybrane penize misto bezpecnosti dopravy, tak se nic nezlepsi s body nebo bez nich.
chce to zajistit co nejvetsi plynulost provozu, bohuzel urednici a obce jsou proti. Zuzuji viceproude silnice do jednoho pruhu, oznacuji na krajich obce zony 40 a 30. Znaceni obce posouvaji kilometry do poli, stavi zbrzdovaci pruhy ktere plne nalozenym autem nelze ani prejet, stavi betonove zatarasy na hlavni silnice a posledni zvykem je delat kruhove objezdy v polich na rovnych silnicich. Instaluji nove semafory s nesmyslnymi intervaly. Maluji plne cary tam kde se leta dalo predjizdet.
Nedivim se proto, ze vsichni jezdi jako prasata. Napriklad v nemecku je skoro v kazde obci na prehlednem useku 70.
no jenže Německý řidič není debil jako Český řidič
Každou šichtu máme nářez, že se nezastavíme. Asi jsou nějaké skvrny na slunci.