- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
doufám, že nová tramvaj bude lepší než porsche, která je úplně na ho*no - nevim, kterýho chytráka napadlo projektovat tramvaj s tak úzkou uličkou mezi sedadly, že se do ní vejde jen jeden člověk. Do dopravní špičky skutečně ideální
Stále čekám na osvícené hodnocení našeko KLUKA, ten určí, co si mi blbci máme myslet, abychm nemuseli tápat ve tmě...
kaplickyho slintanec se taky bude rozplizavat na Letny nejmin tisic let a vsichni jsou happy, tak co po par salinach?! stejne to sprejeri predizajnujou nebo to nakej magor rozflaka
Neříkám, že architektura Kotase je ošklivá, ale rozhodně není příliš praktická. Poslední Kotaosovo veledílo - lávka nad tratí ve Stránčicích, která byla postavena v rámci modernizace 4. koridoru, nevyhovuje několika normám. Zábradlí se muselo obalit hadrama, protože bylo navržneé tak, že je krajně nebezpečné pro malé děti. Schody z cizokrajného dřeva za mokra výrazně kloužou. Střecha, která je sice velmi aerodynamická (to je u Kotase oblíbený prvek) je spíš jen pro okrasu. Stačí malí vítr a prší pod ní. Celá konstrukce je z ocelových profilů velice náchylných k usazování nečistot atd. Ale hlavně, že celá stavba vypadá, jak někde na zastáve TGV.
ať nejsou ty tramvaje zase vybaveny plyšovýmy sedadly. nebo ať nepouštějí do tramvají bezdomovce a dělníky v zasra..ch montérkách a pod. !!!
Vis proc tramvaj na zastavce stoji?Protoze nema pr/del aby si sedla
Poslední dobou se vyrojilo neuvěřitelné množství požadavků profesních skupin že jen ony mají právo na ... (rozum). K tomu asi nutno podotknou , že NE a NIKDY. Tři příklady z poslední doby 1) tento : Kdo bude dělat design je výlučné rozhodnutí výrobce který jediný je zodpověný za dodávku, nikoliv jakéhosi výboru designérů. 2) Kaplického knihovna je placena z veřejných prostředků proto se kní bude vyjadřovat/schvalovat investor a nikoliv komise architektů 3) ˇustavní právní Cepl se svým výrokem že veřejná diskuze na novým trestním zákoníkem je pošlápáním práva a že to přísluší jen "odborníkům"
Těm kdo jsou aktéry těchto třem příkladů bych doporučil " Běžte se živit PRACÍ , udělejte Design pro komerční subjekt pokud Vám za něj zaplatí, Navrhněte stavbu ne za státní peníze a za paníze soukromého investora, a ad 3 jako ústavní právník je to na červenou kartu
on už není ústavní soudce, a ten názor je správný. Nebylo by nic horšího, kdyby si trestní zákony psali sedláci. Za všechno by se sekala ruka a za polovinu trestných činů by byl trest smrti. Lidé jsou prostě hloupí a krvelační.
Nová tramvaj se vyvíjí pro Prahu 12 let. Nebo dýl. První vozy ze škodovky jsou všechny npojízdné, Porsche je nevyhovující pro městský provoz (což u tramvaje celkem dost vadí) a už máme zase další. Nakonec se ukáže, že budeme dalších 30 let cestovat renovoanými T3 z 60. let. Takové designéry jako tehdy už holt nemáme
Kotasův ateliér má zvláštní talent navrhovat monumentální díla, která jsou naprosto nepraktická. Zastřešení na barrandovské trati je navrženo tak dokonale aerodynamicky, aby pod něj co nejvíce foukalo, pršelo a sněžilo, a nad kritická místa raději ani nezasahuje. Se statikou po napadnutí sněhu byly také "nečekané" problémy.
Je zvláštní, že pražský dopravní podnik se už léta chová, jako by Kotas byl jediným architektem.